abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:37:07 #1
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39754290
Er is iets dat me tegen de borst stuit de laatste jaren. Mensen uit Amsterdam willen zich nogal eens neerbuigend uitlaten over mensen uit "de provincie".. We zijn dom, we lopen achter, we willen zijn zoals zij. Dat soort opmerkingen hoor je steeds vaker. Toenet las ik weer zo'n soort opmerking in een ander topic.
quote:
Hier in Amsterdam is het onderscheid tussen dames-en herenfietsen volkomen verdwenen. Alleen in de provincie en bij mensen van 50+ houdt men nog vast aan stang of geen stang.
Amsterdam wordt gezien als het middelpunt, het hoogste, wereldstad door de inwoners, de rest van Nederland hangt er maar wat bij omdat het toevallig ook in Nederland is ..

Nu komt mijn mening, lieve Amsterdammers, jullie stad is niet die wereldstad die jullie pretenderen te hebben. Ik heb in steden gewoond als Parijs en Madrid. Allure is daar, trotsheid, maar ook de trots op de rest van het land !! Neerbuigendheid komt daar minder voor dan in Nederland (in Madrid al totaal niet).

Groeten uit Breda
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:42:15 #2
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_39754454
quote:
Alleen in de provincie en bij mensen van 50+ houdt men nog vast aan stang of geen stang.
Sommige Amsterdammers moesten eens buiten hun stad gaan kijken. Ze komen nog wel eens wat wereldvreemd over.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:43:29 #3
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_39754494
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:37 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Er is iets dat me tegen de borst stuit de laatste jaren. Mensen uit Amsterdam willen zich nogal eens neerbuigend uitlaten over mensen uit "de provincie".. We zijn dom, we lopen achter, we willen zijn zoals zij. Dat soort opmerkingen hoor je steeds vaker. Toenet las ik weer zo'n soort opmerking in een ander topic.
[..]

Amsterdam wordt gezien als het middelpunt, het hoogste, wereldstad door de inwoners, de rest van Nederland hangt er maar wat bij omdat het toevallig ook in Nederland is ..

Nu komt mijn mening, lieve Amsterdammers, jullie stad is niet die wereldstad die jullie pretenderen te hebben. Ik heb in steden gewoond als Parijs en Madrid. Allure is daar, trotsheid, maar ook de trots op de rest van het land !! Neerbuigendheid komt daar minder voor dan in Nederland (in Madrid al totaal niet).

Groeten uit Breda
Groeten terug uit Breda
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:49:06 #4
141482 Q.
JurassiQ
pi_39754654
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Sommige Amsterdammers moesten eens buiten hun stad gaan kijken. Ze komen nog wel eens wat wereldvreemd over.
Het zijn net Amerikanen: ze weten niet wat er buiten hun eigen straatje gebeurt.
For great justice!
pi_39754680
wie zou er winnen ...

De Amsterdam

De Zeven Provincien

ik zet in op DZP
chanceless
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:19:06 #6
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_39755662
Doe je huiswerk eens. Die eerste foto is de Batavia, en de Zeven Provincien is een soortgelijk schip die nou word nagebouwd in Lelystad.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_39755710
Amsterdam, een smet op ons land. Een zeer smerige stad van laag allooi!
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:21:25 #8
153229 Cuban-necktie
Confucius is confused
pi_39755752
Idd, Amsterdam is de mooiste stad totdat je eens buiten amsterdam gaat kijken. Er zijn veeeeel leukere steden zoals utrecht, gent, brussel, paris, kopenhagen, london enz enz
By three methods we may learn wisdom:
First, by reflection, which is noblest;
Second, by imitation, which is easiest;
and third by experience, which is the bitterest.
pi_39755940
Veel van die Amsterdammers die zich neerbuigend uitlaten over 'de provincie' komen zelf uit de provincie, en hebben zich binnen de grachtengordel een bijzonder provinciaalse houding aangemeten. Grachtengordelprovincialen noem ik ze.
Het grote voorbeeld hiervan is Youp van 't Hek.
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:27:07 #10
153368 Rapalje
A.k.a. schorriemorrie
pi_39755977
Ik ken het; op de VU moet je van mensen uit omgeving.. Amsterdam aanhoren van: Kom jij helemaal uit Zwolle?? Dan moet je zeker wel ver reizen. Dan vraag je hen: Hoelang reis jij dan? Mwoa; zo'n anderhalf uur' zeggen ze dan.
KUTNOOB: Ondanks dat ik 'helemaal uit Zwolle kom' reis ik slechts één uur en een kwartier

Voor sommigen schijnt na Amersfoort de beschaving op te houden ofzo...
Drank, drugs, steenkool...
Ja, en nu??
pi_39755985
Overigens is Amsterdam naar mijn mening wel de enige echte wereldstad van Nederland.
Rotterdam, Den Haag en Utrecht hebben de sfeer van een middelgrote provinciestad (waar overigens niets mis mee is).
pi_39755991
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:43 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Groeten terug uit Breda
Groeten uit Breda!
pi_39756075
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:19 schreef Xebber het volgende:
Doe je huiswerk eens. Die eerste foto is de Batavia, en de Zeven Provincien is een soortgelijk schip die nou word nagebouwd in Lelystad.
Ik dacht het niet vriend:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Amsterdam_(schip)

Dit is dus wel degelijk de Amsterdam.

En het onderste schip:

http://www.marine.nl/sche(...)f/dezevenprovincien/

Ook DZP. En inderdaad ... er wordt ook een DZP op de werf gebouwd in lelystad. Maar daar heb ik het dus niet over!
chanceless
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:32:53 #14
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_39756173
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:27 schreef Rapalje het volgende:
Ik ken het; op de VU moet je van mensen uit omgeving.. Amsterdam aanhoren van: Kom jij helemaal uit Zwolle?? Dan moet je zeker wel ver reizen. Dan vraag je hen: Hoelang reis jij dan? Mwoa; zo'n anderhalf uur' zeggen ze dan.
KUTNOOB: Ondanks dat ik 'helemaal uit Zwolle kom' reis ik slechts één uur en een kwartier

Voor sommigen schijnt na Amersfoort de beschaving op te houden ofzo...
Sorry, maar die stopt al voor amersfoort hoor. Overigens komt jouw korte reistijd puur omdat de VU aan 1 van de grootste verkeersknooppunten van nederland ligt, niet door het gesuggereerde 'beschavingsniveau' van zwolle.
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:34:19 #15
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_39756212
quote:

Groeten uit Breda
Sterkte
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_39756234
Amsterdam voor den overwinning! Zo neerbuigend ben ik niet naar "de provincie"hoor, alleen als het om voetbal of dat soort zaken aankomt
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:35:25 #17
153368 Rapalje
A.k.a. schorriemorrie
pi_39756244
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:32 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Sorry, maar die stopt al voor amersfoort hoor.
hangt ervanaf van welke kant je komt ja...

Vlegel: editten he! Sinds wanneer staat aftsnad gelijk aan beschaving dan?
Met al die $%#@#$ soorten in Amsterdam e.o. is die stad toch wel de laatste plaats die ik 'beschaafd' zal willen noemen.
Ja, en nu??
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:37:18 #18
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_39756301
quote:
[..]

Groeten uit Breda
Als er een arrogant volkje is dan zijn het de Fransen. Parijs is een kut stad waar ik van me leven nooit meer hoop te komen. Spanjaarden zijn wel aardig. En idd met Cohen en dergelijke zal Amsterdam nooit een wereldstad worden. Met de sluitingstijden van winkels en kroegen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:38:16 #19
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_39756326
binnen 1 minuut editten mag vind ik

Afstand staat ook niet gelijk aan beschaving, dat was nu juist mijn punt, nu niet mijn punten proberen te jatten, vlegel
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:40:33 #20
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_39756401
Amsterdam

'k ben blij dat mn Opa&Oma, beide rasamsterdammers, al jaren dood zijn, de stad zoals zei die hebben gekend is namelijk ook allang dood
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:43:31 #21
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_39756503
Er zijn nu eenmaal mensen die zich in Amsterdam hopeloos verdwaald voelen en als ze er rondlopen angstig hun hand op de portemonee houden omdat ze anders beroofd worden 'in de grote stad'.

En toen ik afgelopen zaterdag de groepen zwartgeklede provincialen op weg naar Sensation door Amsterdam zag lopen, begreep ik weer al te goed waar die neerbuigendheid vandaan komt.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:44:12 #22
153368 Rapalje
A.k.a. schorriemorrie
pi_39756517
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:38 schreef Grumpey het volgende:
binnen 1 minuut editten mag vind ik
Niet als ik net je post aan t quoten ben..
quote:
Afstand staat ook niet gelijk aan beschaving, dat was nu juist mijn punt, nu niet mijn punten proberen te jatten, vlegel
Ah... nou ja okay dan.
Ja, en nu??
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:45:37 #23
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_39756558
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:40 schreef YuckFou het volgende:
Amsterdam

'k ben blij dat mn Opa&Oma, beide rasamsterdammers, al jaren dood zijn, de stad zoals zei zij die hebben gekend is namelijk ook allang dood
Wel grappig dat je niet zoals driekwart van de bevolking kiest voor 'hun', en het wel goed probeerd. Volgende keer gaat ie helemaal goed, heb er vertrouwen in
pi_39756584
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:37 schreef Megumi het volgende:

[..]

Als er een arrogant volkje is dan zijn het de Fransen. Parijs is een kut stad waar ik van me leven nooit meer hoop te komen. Spanjaarden zijn wel aardig.

hier is het niet anders, je hebt parijs (ile de france) en de provence...
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:46:52 #25
153368 Rapalje
A.k.a. schorriemorrie
pi_39756597
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:43 schreef Svyatagor het volgende:
Er zijn nu eenmaal mensen die zich in Amsterdam hopeloos verdwaald voelen en als ze er rondlopen angstig hun hand op de portemonee houden omdat ze anders beroofd worden 'in de grote stad'.

En toen ik afgelopen zaterdag de groepen zwartgeklede provincialen op weg naar Sensation door Amsterdam zag lopen, begreep ik weer al te goed waar die neerbuigendheid vandaan komt.
Heh; dat heb ik zelfs hier in Zwolle wel; in t weekend komen dr vaak van die Wezepur 'boertjes' hier stappen... nou... Je zou eerder zeggen dat ze in Simpelveld woonden; mijn God, wat een proleten..

Disclaimer: Niet allemaal natuurlijk he!
Ja, en nu??
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:47:17 #26
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_39756612
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:43 schreef Svyatagor het volgende:
quote:
  Donald Duck held woensdag 12 juli 2006 @ 15:47:57 #27
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_39756631
Amsterdam is maar een ministadje onder de echte wereldsteden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:48:36 #28
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_39756655
quote:
Amsterdam

'k ben blij dat mn Opa&Oma, beide rasamsterdammers, al jaren dood zijn, de stad zoals zei die hebben gekend is namelijk ook allang dood
Ik wou dat de mijne nog leefde.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_39756664
Ik snap niet dat mensen trots kunnen zijn op Amsterdam. Ik zou me schamen als ik er bv buitenlandse vrienden zou moeten rondleiden. Zo smerig en plat allemaal!
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:50:45 #30
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_39756723
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:45 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Wel grappig dat je niet zoals driekwart van de bevolking kiest voor 'hun', en het wel goed probeerd. Volgende keer gaat ie helemaal goed, heb er vertrouwen in
jammer dat je volledig aan mn punt voorbij gaat.
Ik ken Amsterdam zelf mn hele leven al, woon er bewust niet en kom er steeds minder en minder, ik vind de mensen niet meer aardig, ik vind de stad stinken, het uitgaansleven is volkomen verkloot, nou begrijp ik dat het iddylische stadje op palen zoals ik het vroeger met mn Opa heb ontdekt (fijn ritjes met de tram enzo ) niet zo schoon was als ik als kind dacht, maar de pleurisbende die je er nu aantreft vind ik echt om te janken.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:51:35 #31
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_39756758
Ik hoor NOOIT Amsterdammers neerbuigend over mensen "uit de provincie". Ik hoor alleen "mensen uit de provincie" klagen dat Amsterdammers zo neerbuigend doen. Beetje Calimero-gedrag wat mij betreft.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:53:26 #32
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39756846
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:51 schreef Cheiron het volgende:
Ik hoor NOOIT Amsterdammers neerbuigend over mensen "uit de provincie". Ik hoor alleen "mensen uit de provincie" klagen dat Amsterdammers zo neerbuigend doen. Beetje Calimero-gedrag wat mij betreft.
Het feit alleen al dat ze over "mensen uit de provincie" praten blijkt de neerbuigendheid al !!
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:55:33 #33
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_39756933
Daar heb je het gejank al.. er staan QUOTES omheen!!
Vindt je het gek dat we jullie boeren altijd in de zeik lopen te nemen hier in de echte stad
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:01:15 #34
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_39757140
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:50 schreef YuckFou het volgende:

[..]

jammer dat je volledig aan mn punt voorbij gaat.
Ik ken Amsterdam zelf mn hele leven al, woon er bewust niet en kom er steeds minder en minder, ik vind de mensen niet meer aardig, ik vind de stad stinken, het uitgaansleven is volkomen verkloot, nou begrijp ik dat het iddylische stadje op palen zoals ik het vroeger met mn Opa heb ontdekt (fijn ritjes met de tram enzo ) niet zo schoon was als ik als kind dacht, maar de pleurisbende die je er nu aantreft vind ik echt om te janken.
ieder zijn mening. Vind overigens argumenten zoals 'vies' en 'smerig' zwaar overdreven en in geen vergelijking staan met bijvoorbeeld londen. Waar mensen wonen is het gewoon wat vuiler, en dan nog is het me nog nooit (maar dan ook nooit) opgevallen.

Nog steeds is amsterdam juist door zijn oude gebouwen en zijn laagbouw 1 van de bijzonderste steden in noord europa. maar die discussie kan mooi naar het amsterdamtopic.
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:01:49 #35
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39757156
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:55 schreef Cheiron het volgende:
Vindt je het gek dat we jullie boeren altijd in de zeik lopen te nemen hier in de echte stad
gelukkig geef je het toch wel toe .. Stap 1 naar verbetering is gezet
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:01:55 #36
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_39757164
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:51 schreef Cheiron het volgende:
Ik hoor NOOIT Amsterdammers neerbuigend over mensen "uit de provincie".
Ik hoor het ze ook nooit doen. Ik lees het voornamelijk hier op FOK!. Maar ja, over het algemeen ook gepost door users die ik toch al weinig serieus neem.
pi_39757170
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:55 schreef Cheiron het volgende:
Kerel wees blij dat we je grootouders nog aardappels wouden geven.
EN LEES ! Staat toch duidelijk goed voorbeeldje dat Amsterdammers wel neerbuigend doen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:04:30 #38
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_39757253
Nee "kerel", jij moet lezen. De TS geeft voorbeelden uit zijn eigen omgeving (als dat al) aan. Ofwel, niet-amsterdammers die uit 2e hand kletsen dat ze wel eens Amsterdammers horen klagen. Niets direct, allemaal 2e-hands geouwehoer. Als jij je zo graag minderwaardig wilt voelen tegenover Amsterdammer moet je dat voor jezelf weten, maar leg de verantwoordelijkheid dan ook daar waar hij hoort; bij jezelf!
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:05:29 #39
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_39757294
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kerel wees blij dat we je grootouders nog aardappels wouden geven.
EN LEES ! Staat toch duidelijk goed voorbeeldje dat Amsterdammers wel neerbuigend doen.
wees blij dat de amsterdammers geld verdienden honderd jaar daar weer voor. Jemig wat een onzin om met 'vroeger' aan te komen.
Even voorbeeldje. Ik moest een presentatie geven om half negen sochtends. Komt er een vrouw uit groningen met de trein die begint te zeiken dat wij mensen uit de randstad alleen maar aan onzelf denken en nooit eens aan de rest van het land en dat het van de zotte was dat het zo vroeg was want de eerst trein reed niet zo vroeg enzovoort etc enzovoort bla bla. Slachtofferrol bevalt ze wel volgens mij.
pi_39757363
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:05 schreef Grumpey het volgende:

[..]

wees blij dat de amsterdammers geld verdienden honderd jaar daar weer voor. Jemig wat een onzin om met 'vroeger' aan te komen.
Even voorbeeldje. Ik moest een presentatie geven om half negen sochtends. Komt er een vrouw uit groningen met de trein die begint te zeiken dat wij mensen uit de randstad alleen maar aan onzelf denken en nooit eens aan de rest van het land en dat het van de zotte was dat het zo vroeg was want de eerst trein reed niet zo vroeg enzovoort etc enzovoort bla bla. Slachtofferrol bevalt ze wel volgens mij.
Is het makkelijkst toch ?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:08:32 #41
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_39757392
Het enige moment dat ik misschien neerbuigend over "mensen uit de provincie" doe is na afloop van een concert in de HMH of Paradiso ofzo. Omdat ik dan blij ben dat ik niet hoef te rennen naar de laatste trein richting Schubbekutteveen. Well, sue me.
Check mijn band Glorybox
pi_39757528
groeten uit limburg oh ja amsterdam + talpa
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_39758276
Groeten uit het mooie Brabant

Amsterdam, stinkstad.
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:34:44 #44
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_39758306
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:08 schreef Svyatagor het volgende:
Het enige moment dat ik misschien neerbuigend over "mensen uit de provincie" doe is na afloop van een concert in de HMH of Paradiso ofzo. Omdat ik dan blij ben dat ik niet hoef te rennen naar de laatste trein richting Schubbekutteveen. Well, sue me.
Gelukkig hoef ik dat ook zelden tot nooit.
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:47:20 #45
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_39758702
Calimero-complex. Ik kom zelf uit Twente, maar als ik in Amsterdam ben merk ik van die neerbuigendheid helemaal niets. Als ik in Groningen kom daarentegen, heb ik veel vaker het gevoel dat de Groningers iedereen die niet-Gronings is het liefste de stad uit schoppen. Ik ga echt tien keer liever naar Amsterdam, gastvrijer en gezelliger.
pi_39759538
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:49 schreef Q. het volgende:
Het zijn net Amerikanen: ze weten niet wat er buiten hun eigen straatje gebeurt.
ik woon in amsterdam en heb een maand of 2 terug mn buurman die al 5 dagen achter zijn voordeur op de grond lag half dood te gaan maar eens gered...
alle amsterdammers hoorden hem zogenaamd niet om hulp roepen.
ik als semi amsterdammer (ex-gelderlander) hoorde hem gelukkig wel.
hij lag er 5 dagen lang en was compleet uitgedroogd.
pi_39759822
Parijs is een vieze stink stad .
pi_39759926
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:16 schreef kyraaa het volgende:

[..]

ik woon in amsterdam en heb een maand of 2 terug mn buurman die al 5 dagen achter zijn voordeur op de grond lag half dood te gaan maar eens gered...
5 Dagen zonder drinken? Wat een bullshit, dat overleeft niemand.
pi_39759940
Ach, als het met het klimaat zo door gaat is er alleen nog maar provincie over straks
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:31:39 #50
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_39759953
Heh, een heel topic vol met boeren
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:32:36 #51
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_39759986
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:16 schreef kyraaa het volgende:

[..]

En dan laat je 'm eerst maar 5 dagen liggen voor je van je luie togus komt ?
pi_39760055
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:31 schreef Kiteless het volgende:
Toen ik zo oud was als jij nu, toen had ik al 100 hectare land bewerkt. En wat doe jij voor de kost?
pi_39760096
Die hollanders zijn ook altijd al neerbuigend geweest naar de brabanders.
pi_39760131
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:32 schreef Kiteless het volgende:

En dan laat je 'm eerst maar 5 dagen liggen voor je van je luie togus komt ?
ik ben kluizenaar... ik kwam alleen buiten omdat ik boodschappen moest doen
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:05:31 #55
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_39760896
Ben helemaal niet neerbuigend, hiermee concluderend dat dit een topic is zonder bestaansrecht.
Ik heb al een boek.
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:06:40 #56
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_39760931
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Toen ik zo oud was als jij nu, toen had ik al 100 hectare land bewerkt. En wat doe jij voor de kost?
Werken voor de kost
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:13:18 #57
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39761108
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:05 schreef Rio het volgende:
Ben helemaal niet neerbuigend, hiermee concluderend dat dit een topic is zonder bestaansrecht.
Sarcasme daarentegen geniet ik wel van
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:13:19 #58
18772 pos
@@sweet@@
pi_39761109
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:31 schreef Kiteless het volgende:
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_39761274
Ik vind het altijd zo grappig als die domme mensen uit de Randstad vragen of ik ook op een boerderij woon, omdat ik toevallig niet in de Randstad woon.
Wat heb je aan al die 10en als je geeneens een chick kunt scoren?
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:22:33 #60
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_39761321
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:20 schreef Geeranne het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig als die domme mensen uit de Randstad vragen of ik ook op een boerderij woon, omdat ik toevallig niet in de Randstad woon.
Woon je op een boerderij?
Ik heb al een boek.
pi_39761915
Grapjas.
Wat heb je aan al die 10en als je geeneens een chick kunt scoren?
pi_39762117
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:22 schreef Rio het volgende:

[..]

Woon je op een boerderij?
Is er iets anders buiten de randstad?
  Eindredactie Games woensdag 12 juli 2006 @ 18:57:22 #63
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_39762181
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:21 schreef Cuban-necktie het volgende:
Idd, Amsterdam is de mooiste stad totdat je eens buiten amsterdam gaat kijken. Er zijn veeeeel leukere steden zoals utrecht, gent, brussel, paris, kopenhagen, london enz enz
utrechtis kut en de rest is buitenland, maar ach, appels die lijken ook zoveel op peren
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games woensdag 12 juli 2006 @ 18:58:24 #64
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_39762218
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:54 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Is er iets anders buiten de randstad?
pasportland
  Eindredactie Games woensdag 12 juli 2006 @ 18:59:42 #65
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_39762254
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:26 schreef schatje het volgende:
Parijs is een vieze stink stad .
en nog rasistisch ook
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:04:12 #66
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39762381
Parijs is een prachtige stad !! Maar daar ging het niet over
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:06:18 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39762446
"geef mij maar amsterdam, das mooier dan parijs!"

oh ja en voor die provencaaltjes hier... dikke vinger, in amsterdam onstaat het meest van heel nederland bij elkaar.

hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39762500
Even een vraagje: Wie is er uit de provincie weleens in Amsterdam geweest, en vise versa, die in dit topic nu commentaar leveren op Amsterdam/de provincie?
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:12:14 #69
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39762618
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:08 schreef -Beer- het volgende:
Even een vraagje: Wie is er uit de provincie weleens in Amsterdam geweest, en vise versa, die in dit topic nu commentaar leveren op Amsterdam/de provincie?
Ik heb korte periode in Amsterdam gewoond ja ..
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:13:33 #70
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39762665
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:06 schreef zoalshetis het volgende:

oh ja en voor die provencaaltjes hier... dikke vinger, in amsterdam onstaat het meest van heel nederland bij elkaar.

En jij woont zeker in zo'n klein dorpje onder A'dam maar vol "trots" verteld dat ie A'dammer is
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:15:00 #71
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39762717
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:13 schreef Henk_Telefoon het volgende:

[..]

En jij woont zeker in zo'n klein dorpje onder A'dam maar vol "trots" verteld dat ie A'dammer is
nou nee, ik ben er geboren (centrum) en nu in de pijp woonachtig. voor de boeren: de pijp is een stadsdeel, tegen het centrum aan.

en onder welke smog woon jij in pitoresk agressief breda? ?
  Eindredactie Games woensdag 12 juli 2006 @ 19:15:16 #72
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_39762725
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:13 schreef Henk_Telefoon het volgende:

[..]

zei de import amsterdammer
pi_39762756
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:06 schreef zoalshetis het volgende:

buurtjes waar jongeren denken dat het south centra la is, jeugdbendes, sexkelders, fietsenstelende junks, tienersex voor een breezer etc bedankt he voor deze mooie dingen waar de rest de nederland nu zo trots op moet zijn
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:16:12 #74
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_39762760
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Amsterdam is toch al geannexeerd door de Allochtonen?
pi_39762764
Ach, in Amsterdam wonen sowieso meer import-amsterdammers dan 'echte' Amsterdammers, die wonen namelijk allemaal in Almere
pi_39762809
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:16 schreef postmortum het volgende:

[..]

buurtjes waar jongeren denken dat het south centra la is, jeugdbendes, sexkelders, fietsenstelende junks, tienersex voor een breezer etc bedankt he voor deze mooie dingen waar de rest de nederland nu zo trots op moet zijn

Maar heus, er is meer. Net zoals er in Alkmaar meer dan de kaasmarkt is
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:18:23 #77
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39762834
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou nee, ik ben er geboren (centrum) en nu in de pijp woonachtig. voor de boeren: de pijp is een stadsdeel, tegen het centrum aan.

en onder welke smog woon jij in pitoresk agressief breda? ?
Ik woon in Brabantpark, een mooie/leuke wijk net naast het centrum in het "pitoresk agressief" Breda
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:18:41 #78
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39762848
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:16 schreef postmortum het volgende:

[..]

dat zijn incidenten!

nee ik woon in een buurt waar het prima toeven is en veel sociale controle.
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:19:10 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39762867
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:18 schreef Henk_Telefoon het volgende:

[..]

Ik woon in Brabantpark, een mooie/leuke wijk net naast het centrum in het "pitoresk agressief" Breda
nou lekker dan, daar ben je mooi klaar mee. huis gekocht?
pi_39762871
Amsterdam
I'm an assassin and I had a job to do
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:19:28 #81
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39762883
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:15 schreef donald_dick het volgende:

[..]

zei de import amsterdammer
Omdat ik een maandje voor mijn werk in A'dam heb moeten wonen noem ik mijzelf geen import A'dammer . Weekenden lekker terug naar Breda hoor
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:21:07 #82
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39762930
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou lekker dan, daar ben je mooi klaar mee. huis gekocht?
Neen, na mijn belevenissen in Parijs en Brussel en Madrid ben ik blij dat ik ff bij de papa kan wonen .. Einde van het jaar pas weer het huis uit ..
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:21:15 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39762933
mensen buiten amsterdam praten vaak ook zo dom, zeker als je naar het zuiden trekt.

heel gek, vanaf den bosch begint de varkensslachtersintelligentie op te komen tot aan maastricht, waar het weer wel kan laten zien dat 'de endeldarm' van nederland beschaaft en gezellig kan zijn.
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:21:40 #84
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39762949
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:21 schreef Henk_Telefoon het volgende:

[..]

Neen, na mijn belevenissen in Parijs en Brussel en Madrid ben ik blij dat ik ff bij de papa kan wonen .. Einde van het jaar pas weer het huis uit ..
ik snap je frustraties nu al een stuk beter
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:23:28 #85
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39763007
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik snap je frustraties nu al een stuk beter
Frustraties omdat ik in echte steden heb gewoond ipv een stad die denkt een wereld stad te zijn ?
pi_39763031
Jullie zijn gewoon jaloers, boeren.
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:24:30 #87
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39763040
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:23 schreef Henk_Telefoon het volgende:

[..]

Frustraties omdat ik in echte steden heb gewoond ipv een stad die denkt een wereld stad te zijn ?
nee dat je nu weer met hangende pootjes en een heroïne verslaving van al die betere andere steden bij je paps woont...
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:26:18 #88
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39763104
haha,gelukkig ken je me door en door ..Sommige mensen studeren en zijn op dit moment niet zo rijk als de "arbeiders klasse" waartoe jij ongetwijfeld zult behoren .. maar dit is het punt niet is het wel ?
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:27:36 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39763125
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:26 schreef Henk_Telefoon het volgende:
haha,gelukkig ken je me door en door ..Sommige mensen studeren en zijn op dit moment niet zo rijk als de "arbeiders klasse" waartoe jij ongetwijfeld zult behoren .. maar dit is het punt niet is het wel ?
nee het punt is dat je heel hard na zit te denken om je geld in amsterdam te gaan verdienen, maar niet durft omdat je denkt dat er allemaal aroogante klootzakken hier wonen.
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:28:27 #90
8369 speknek
Another day another slay
pi_39763148
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:32 schreef Grumpey het volgende:
Sorry, maar die stopt al voor amersfoort hoor.
Inderdaad, de grens loopt van Hilversum naar Utrecht:

.

Overigens zijn de enige niet-provincialen in Amsterdam degene die in Amsterdam-Noord of in Almere wonen. En dat zijn in de regel mensen die niet zoveel recht hebben anderen 'dom' te noemen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:30:29 #91
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39763198
ik ga zover dat ik alles noord, oost, zuid en west van amsterdam resp. noordamsterdam, oostamsterdam, zuidamsterdam en westamsterdam noem.
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:30:53 #92
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39763206
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee het punt is dat je heel hard na zit te denken om je geld in amsterdam te gaan verdienen, maar niet durft omdat je denkt dat er allemaal aroogante klootzakken hier wonen.
Ik werkte voor ABN Amro waarvoor in naar Zuid Afrika zou verhuizen ..wel eerst een maand op hoofdkantoor werken in A'dam ..en dat iedere dag op en neer te doen vanuit Breda is iets te gortig .. Ik hoefde geen huur te betalen, dat deden zij !! Sja, dan heb je weinig keus omdaar te verblijven ..
pi_39763239
Het is nou eenmaal een wereldstad dat lijkt me duidelijk en elke stad heeft wel zijn mindere punten. De zogenaamde arrogantie komt denk ik van de irritatie over drugstoeristen en de dagjestoeristen wat best tot irritatie kan leiden..
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:34:22 #94
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39763326
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:30 schreef Henk_Telefoon het volgende:

[..]

Ik werkte voor ABN Amro waarvoor in naar Zuid Afrika zou verhuizen ..wel eerst een maand op hoofdkantoor werken in A'dam ..en dat iedere dag op en neer te doen vanuit Breda is iets te gortig .. Ik hoefde geen huur te betalen, dat deden zij !! Sja, dan heb je weinig keus omdaar te verblijven ..
maar het enige dat je aan amsterdam hebt overgehouden is dat je het een arrogante stinkstad vindt?
pi_39763346
alsof er geen smog is in Amsterdam... Liever de smog van het ruhrgebied dan de smog van de Randstad
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:35:56 #96
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39763379
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maar het enige dat je aan amsterdam hebt overgehouden is dat je het een arrogante stinkstad vindt?
Maar dat hoor je mij toch helemaal niet zeggen ? Ik zeg alleen dat de mentaliteit van deze mensen tov mensen buiten A'dam vaak nogal denigrerend is .. Je hoort me echt niet zeggen dat het een stinkstad is ..
pi_39763438
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:21 schreef zoalshetis het volgende:
mensen buiten amsterdam praten vaak ook zo dom, zeker als je naar het zuiden trekt.

heel gek, vanaf den bosch begint de varkensslachtersintelligentie op te komen tot aan maastricht, waar het weer wel kan laten zien dat 'de endeldarm' van nederland beschaaft en gezellig kan zijn.
Ja, ik heb een tante in een Vlijmen wonen. Dat ligt tegen Den Bosh aan. Je weet werkelijk niet wat je ziet als je daar komt. Alsof je je in een of ander Oostblok land waant .

* schatje hou van A'dam. Ik en Luc wonen in Oud-West.
pi_39763468
maar als je Amsterdam nou gewoon de mooiste en leukste stad van nederland vindt?
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:39:28 #99
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_39763478
Amsterdam is een vergaarbak van allerhande uitschot en heeft werkelijk niets te maken met een echte 'stad'. Vergeleken met andere Europese steden is Amsterdam slechts een schraal provinciestadje, serieus. En dan heb ik het niet eens over Europese hoofdsteden, maar ook over steden als Frankfurt, Barcelona en Milaan. Amsterdam is gewoon schraal. Klaar.
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:40:40 #100
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39763528
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:35 schreef Henk_Telefoon het volgende:

[..]

Maar dat hoor je mij toch helemaal niet zeggen ? Ik zeg alleen dat de mentaliteit van deze mensen tov mensen buiten A'dam vaak nogal denigrerend is .. Je hoort me echt niet zeggen dat het een stinkstad is ..
weet je ik zit je ook maar een beetje te pesten. komt natuurlijk door het topic dat jij eigenhandig, zonder druk van een amsterdamse geluidsdemper op je slaap, hebt geopend.

ik vind het geestig, maar ik denk dat je best wel wat minder denigerend over amsterdam mag doen

ik vind het wel jammer dat je je verblijf zo hebt ervaren. misschien kan een rentree, met alle mensenkennis die je nu hebt, heel leuk/fijn zijn.
pi_39763572
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:39 schreef Kindervriend het volgende:
Amsterdam is een vergaarbak van allerhande uitschot en heeft werkelijk niets te maken met een echte 'stad'. Vergeleken met andere Europese steden is Amsterdam slechts een schraal provinciestadje, serieus. En dan heb ik het niet eens over Europese hoofdsteden, maar ook over steden als Frankfurt, Barcelona en Milaan. Amsterdam is gewoon schraal. Klaar.
Amsterdam is klein
niet schraal
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:42:19 #102
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39763586
quote:
ik denk dat amsterdam relatief gezien kwa grootte de meeste toeristen uit de wereld trekt. en dat is niet arrogant bedoeld.

ze staan in iedergeval relatief gezien heel hoog op het touristenlijstje...

dat snappen boeren niet zo geloof ik.
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:45:00 #103
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39763671
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

weet je ik zit je ook maar een beetje te pesten. komt natuurlijk door het topic dat jij eigenhandig, zonder druk van een amsterdamse geluidsdemper op je slaap, hebt geopend.

ik vind het geestig, maar ik denk dat je best wel wat minder denigerend over amsterdam mag doen

ik vind het wel jammer dat je je verblijf zo hebt ervaren. misschien kan een rentree, met alle mensenkennis die je nu hebt, heel leuk/fijn zijn.
Ach, je eigen mening profileren is toch leuk .
pi_39763746
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat amsterdam relatief gezien kwa grootte de meeste toeristen uit de wereld trekt. en dat is niet arrogant bedoeld.

hm dan zou Maastricht ook hoog scoren voor zo'n klein plaatske.. of wat te denken van Lourdes?
  Eindredactie Games woensdag 12 juli 2006 @ 19:47:55 #105
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_39763798
quote:
alleen boeren en zadelsnuivers gebruiken het woord schraal
pi_39763808
quote:
Zurich is veel kleiner dan Amsterdam, het oogt meer een wereldstad dan Amsterdam.
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:48:25 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39763816
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:45 schreef Henk_Telefoon het volgende:

[..]

Ach, je eigen mening profileren is toch leuk .
en ik ben door een stel brabanders op fok! fan van rowwen heze geworden.
pi_39763839
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

hm dan zou Maastricht ook hoog scoren voor zo'n klein plaatske.. of wat te denken van Lourdes?
ja die scoren vast ook hoog. en nu?
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:49:26 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39763848
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

hoe meer hoe beter zou ik zeggen. dat houdt de economie draaiende.
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:49:42 #110
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_39763856
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:47 schreef donald_dick het volgende:

[..]

alleen boeren en zadelsnuivers gebruiken het woord schraal
En mensen met aids schuwen het gebruik van hoofdletters en leestekens. Ha-ha.
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:50:10 #111
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39763879
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Zurich is veel kleiner dan Amsterdam, het oogt meer een wereldstad dan Amsterdam.
en wat kan, mag en doet zurich op de wereldkaart eik?
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:50:28 #112
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39763889
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:49 schreef Kindervriend het volgende:

[..]

woensdag 12 juli 2006 @ 19:51:10 #113
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39763914
Rowen Heze, das Limburg eej .. Maar hoe kun je daar fan van worden ... Onverstaanbaar en bier gooien .. Had ook een ex die daar helaas van hield .. Één liedje is wel geweldig "liefde" heet het .. maaruh, we dwalen af hier
pi_39763953
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:49 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja die scoren vast ook hoog. en nu?
dat het dus geen arguement is lijkt me
pi_39763985
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en wat kan, mag en doet zurich op de wereldkaart eik?
De meest leefbare stad ter wereld zijn? Ik ben het er niet mee eens gezien de Joegobuitenwijken.
pi_39763997
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

dat het dus geen arguement is lijkt me
lijkt me juist een goed argument om aan te geven waarom het niet schraal ( ) is.
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:53:32 #117
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39764007
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:51 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Rowen Heze, das Limburg eej .. Maar hoe kun je daar fan van worden ... Onverstaanbaar en bier gooien .. Had ook een ex die daar helaas van hield .. Één liedje is wel geweldig "liefde" heet het .. maaruh, we dwalen af hier
kun je nagaan hoe groot mijn idee van onderscheit tussen brabanders en limburgers is. het klinkt allemoal een bietje hetzeeeeelvde.

maar rowwen heze is cool en ik versta hem prima. ik ga alleen nooit naar concerten, dus het biergooien zal wel meevallen

was ze wel je leukste ex?
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:57:00 #118
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39764138
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:53 schreef zoalshetis het volgende:

was ze wel je leukste ex?
uuhm .. al mijn ex-en zijn leuk natuurlijk .. maar de leukste ..uuuhhhh ...

Heb jij het gevoel dat wij mensen van buiten A'dam jullie aanvallen op jullie mentaliteit ?
pi_39764181
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:57 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Heb jij het gevoel dat wij mensen van buiten A'dam jullie aanvallen op jullie mentaliteit ?
ik niet, want we doen vaak wel denigrerend
pi_39764212
Trouwens, hoe smaken bloembollen?
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:59:20 #121
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39764234
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:57 schreef Henk_Telefoon het volgende:

[..]

uuhm .. al mijn ex-en zijn leuk natuurlijk .. maar de leukste ..uuuhhhh ...

ik vind de aanval van een colibrie op een neushoorn ook niet nuttig, that''s all.
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:59:45 #122
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39764244
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
pi_39764392
quote:
hi hi
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:12:53 #124
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_39764718
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:49 schreef Q. het volgende:

[..]

Lulkoek... Verschilt van persoon tot persoon. Maar net zo goed als dat mensen ons niet moeten als we ergens buiten de stad komen (altijd trammelant) hebben we weinig op met 'boeren'. Zo gaat dat nou eenmaal.

Maar een beetje relaxt doen doet wonderen.
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:26 schreef nerd4sale het volgende:
Veel van die Amsterdammers die zich neerbuigend uitlaten over 'de provincie' komen zelf uit de provincie, en hebben zich binnen de grachtengordel een bijzonder provinciaalse houding aangemeten. Grachtengordelprovincialen noem ik ze.
Het grote voorbeeld hiervan is Youp van 't Hek.
Dat is pas echt erg. Van die import-A'dammers... helemaal als ze zo'n grote smoel hebben over 'hun Amsterdam'
quote:
Amsterdam

Waar, maar het Amsterdamse bestaat gelukkig nog wel, zij het in beperkte mate.

En al dat gelul over A'dam wereldstad en beste uitgaansleven... Hou ik ook niet van. Maar A'dam is inderdaad het grootste dorp van de wereld en ik hou er van, ondanks dat de stad de afgelopen 15 jaar in hoog tempo is verworden tot provinciaal huppelkutten paradijs.
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:28 schreef speknek het volgende:
Overigens zijn de enige niet-provincialen in Amsterdam degene die in Amsterdam-Noord of in Almere wonen. En dat zijn in de regel mensen die niet zoveel recht hebben anderen 'dom' te noemen.
Zit een kern van waarheid in, maar Diemen, Duivendrecht en her en der over de stad zit ook nog genoeg niet-import. En Diemen en Duivendrecht zijn natuurlijk net zo goed A'dam. Ligt er midden in zowat
quote:

[..]

ik denk dat amsterdam relatief gezien kwa grootte de meeste toeristen uit de wereld trekt.
Madurodam dan?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:15:46 #125
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39764810
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:12 schreef Pappie_Culo het volgende:

Madurodam dan?

ik heb het over steden, geen attractieparken zoals opgezet door de familie duro, die zich voornamelijk in brabant nestelde.
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:35:54 #126
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_39765500
quote:
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:37:42 #127
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_39765566
vaticaanSTAD lok de meeste toeristen, zo ff die amsterdammer gepwnd bis unne noob
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:39:43 #128
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39765649
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:37 schreef postmortum het volgende:
vaticaanSTAD lok de meeste toeristen, zo ff die amsterdammer gepwnd bis unne noob
heb je ook cijfers? en is vaticaanstad een hoofdstad eigenlijk?
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:41:48 #129
136780 Nosh
hurpdurp
pi_39765728
Ik vind persoonlijk Rotterdam een meer 'stedelijke' uitstraling hebben dan Amsterdam.

Noem het harder, industrieler, killer. Maar als je daar rondloopt heb je echt de indruk dat je door een wereldstad te lopen, ook door alle industrie eromheen.
Vind ik persoonlijk meer hebben dan Amsterdam en alle grachtjes en dingen. Maar ja.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:41:52 #130
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_39765732
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

heb je ook cijfers? en is vaticaanstad een hoofdstad eigenlijk?
ik ga discussie aan met een noob
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:47:22 #131
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_39765919
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:41 schreef Nosh het volgende:
Ik vind persoonlijk Rotterdam een meer 'stedelijke' uitstraling hebben dan Amsterdam.

Noem het harder, industrieler, killer. Maar als je daar rondloopt heb je echt de indruk dat je door een wereldstad te lopen, ook door alle industrie eromheen.
Vind ik persoonlijk meer hebben dan Amsterdam en alle grachtjes en dingen. Maar ja.
Alsof A'dam niets meer heeft dan grachten

Van een afstandje ziet r'dam er wat stedelijker uit. Dat was het dan zo'n beetje. Ruimer opgezet he?
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:48:44 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39765961
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:41 schreef postmortum het volgende:

[..]

ik ga discussie aan met een noob
  Eindredactie Games woensdag 12 juli 2006 @ 20:49:11 #133
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_39765980
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:49 schreef Kindervriend het volgende:

[..]

in dit geval is ha-ha zonder hoofdletter. taalregels zijn moeilijk te onthouden als je teveel snuift...
pi_39766029
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:41 schreef Nosh het volgende:

ja, je zegt dat goed inderdaad. Met een nieuw station zal het helemaal beter lijken.
pi_39766052
quote:

[..]

Ja en iedereen in de Randstad denk dat alles wat niet Randstad is, boers is. Iedereen heeft koeien en geiten in de wei staan en elke morgen gaan ze met zijn allen melken..

Herkent de gemiddelde A'dammer een koe nog wel? Of denken ze dat de kaas in de markt groeit?
pi_39766122
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:39 schreef jimjim1983 het volgende:
maar als je Amsterdam nou gewoon de mooiste en leukste stad van nederland vindt?
wij begrijpen mekaar...
pi_39766180
Amsterdammers hebben gewoon het geluk dat in Maastricht zoveel nare mensen wonen... anders zou iedereen naar Maastricht gaan.
  Eindredactie Games woensdag 12 juli 2006 @ 20:55:34 #138
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_39766192
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:51 schreef VonHinten het volgende:

Herkent de gemiddelde A'dammer een koe nog wel? Of denken ze dat de kaas in de markt groeit?
wat boeit het? weet jij hoe jouw computerchips zijn gemaakt
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:57:01 #139
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39766244
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:51 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ja en iedereen in de Randstad denk dat alles wat niet Randstad is, boers is. Iedereen heeft koeien en geiten in de wei staan en elke morgen gaan ze met zijn allen melken..

zal ik je een geheimpje verklappen?

ik ga lekker boeren als ik amsterdam verlaat. natuurlijk wel een pied a terre.
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:57:59 #140
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_39766267
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Amsterdammers hebben gewoon het geluk dat in Maastricht zoveel nare mensen wonen... anders zou iedereen naar Maastricht gaan.
Ook leuk, Maastricht
pi_39766280
Amsterdam heeft sowieso al een dikke min t.o.v. 'provinciesteden' aangezien de helft van de inwoners allochtoon zijn.
pi_39766306
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:58 schreef MortChill het volgende:
Amsterdam heeft sowieso al een dikke min t.o.v. 'provinciesteden' aangezien de helft van de inwoners allochtoon zijn.
dat hoeft natuurlijk geen probleem te zijn. Kijk maar naar London, maar Amsterdam heeft op een of andere manier hele geniepige erbij zitten
pi_39766340
Overigens is dit: ", iets anders dan dit: '. De eerste wordt gebruikt om namen in te sluiten en de tweede om citaten in te sluiten. Mongolen.
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:00:23 #144
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39766346
quote:
Amsterdam heeft sowieso al een dikke min t.o.v. 'provinciesteden' aangezien de helft van de inwoners allochtoon zijnis.

ben je brabander?
pi_39766350
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:55 schreef donald_dick het volgende:

[..]

wat boeit het? weet jij hoe jouw computerchips zijn gemaakt
Je hoeft heus niet alles te snappen wat je gebruikt, maar ik kwam er zo op omdat ik laatst een docu zag waarin A'damse kids naar een boerderij gingen en gewoon voor het eerst in hun leven een koe zagen en toen ze hoorden dat daar de melk en de kaas vandaan kwam ze het niet wilden geloven en ineens geen melk en kaas meer lustten etc..

Ik zeg: een beetje basiskennis is niet weg.
  Eindredactie Games woensdag 12 juli 2006 @ 21:00:57 #146
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_39766362
quote:
ahh dikke huilie. limburgers zijn ook allochtonen. ze spreken ook geen ABN. maar een vies mengelmoesje van duits/nederlands/frans/vlaams. eigleijk zijn limburgers een soort van 3de generatie marokkanen
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:02:12 #147
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39766390
Sommige randstadlui denken dat mensen uit 'de provincie' allemaal lompe boeren zijn. Ik kan daar wel om lachen. 't Enige wat het me zegt is dat ìk iig meer verstand heb dan zij. Niet slecht, voor een meisje uit 'de provincie'

Persoonlijk vind ik A'dam overigens een leuke stad. M'n vriend woont er. M'n familie woont er. Het is er gezellig. Niets om flauw over te doen.
(Un)masking for the greater good.
pi_39766394
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ben je brabander?
de helft is, analfabeet.
  Eindredactie Games woensdag 12 juli 2006 @ 21:02:37 #149
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_39766408
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:00 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Je hoeft heus niet alles te snappen wat je gebruikt, maar ik kwam er zo op omdat ik laatst een docu zag waarin A'damse kids naar een boerderij gingen en gewoon voor het eerst in hun leven een koe zagen en toen ze hoorden dat daar de melk en de kaas vandaan kwam ze het niet wilden geloven en ineens geen melk en kaas meer lustten etc..

ik zeg: die kinderen weten straks meer dan die stelletje hooiboeren en leveren straks meer op voor nederland dan die snertboeren.
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:03:00 #150
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39766422
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:00 schreef VonHinten het volgende:

[..]

dat verschrikkelijke fenomeen zie je in elke stad in de randstad in nederland. horror en heel erg veel angst voor komende generaties.
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:03:51 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39766444
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:02 schreef Natalie het volgende:
Sommige randstadlui denken dat mensen uit 'de provincie' allemaal lompe boeren zijn. Ik kan daar wel om lachen. 't Enige wat het me zegt is dat ìk iig meer verstand heb dan zij. Niet slecht, voor een meisje uit 'de provincie'

Persoonlijk vind ik A'dam overigens een leuke stad. M'n vriend woont er. M'n familie woont er. Het is er gezellig. Niets om flauw over te doen.
hoezo?
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:05:33 #152
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39766495
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoezo?
Grin, als jij denkt dat er alleen boeren wonen buiten de grote randstad, dan moet ik toch echt wel even grijnzen, schat
  Eindredactie Games woensdag 12 juli 2006 @ 21:05:43 #153
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_39766499
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoezo?
omdat zij het van 2 kanten ziet en daardoor denkt dat ze alles weet
pi_39766568
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:00 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ahh dikke huilie. limburgers zijn ook allochtonen. ze spreken ook geen ABN. maar een vies mengelmoesje van duits/nederlands/frans/vlaams. eigleijk zijn limburgers een soort van 3de generatie marokkanen
Alsof Amsterdammers ABN spreken Ik zal je wakker maken: vrijwel niemand spreekt abn zonder een of ander accent. Overigens is Limburgs veel meer dan de invloeden die jij opnoemt. Zou er eens in verdiepen als ik jou was, het interessanter dan je denkt. Veel interessanter dan dat brakke Hollands.
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:08:28 #155
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39766575
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:05 schreef donald_dick het volgende:

[..]

omdat zij het van 2 kanten ziet en daardoor denkt dat ze alles weet [afbeelding]
Ja, ik loop naast m'n schoenen
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:09:49 #156
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39766624
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:08 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ja, ik loop naast m'n schoenen
Naast je klompen joh
pi_39766636
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:02 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ik zeg: die kinderen weten straks meer dan die stelletje hooiboeren en leveren straks meer op voor nederland dan die snertboeren.
Ow ja want de 'hooiboeren' doen allemaal de ALO (Allemachtig Laag Onderwijs) en gaan straks allemaal uitkering trekken enzo. Ja enzo dus want het zijn boeren. Allemaal. Enzo dus.

Heb ik al gezegd dat het allemaal domme boeren zijn?

Dream on Ik ken beide gebieden, studeer in 'grote' stad en ga regelmatig naar mijn familie op de Veluwe en ik moet zeggen: blij dat ik dáár ben opgevoed en niet in de 'grote' stad (al zal dat heus ook wel zijn voordelen hebben).
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:12:11 #158
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_39766687
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:10 schreef VonHinten het volgende:

Dream on Ik ken beide gebieden, studeer in 'grote' stad en ga regelmatig naar mijn familie op de Veluwe en ik moet zeggen: blij dat ik dáár ben opgevoed en niet in de 'grote' stad (al zal dat heus ook wel zijn voordelen hebben).
Waarom ben je daar blij om dan?
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:12:34 #159
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39766706
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:05 schreef Natalie het volgende:

[..]

Grin, als jij denkt dat er alleen boeren wonen buiten de grote randstad, dan moet ik toch echt wel even grijnzen, schat
pi_39766740
zoalshetis: jij moet opflikkeren, idioot
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:14:51 #161
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_39766767
Ach, ga maar eens op zaterdagmiddag rondlopen in het centrum van de gemiddelde provinciestad -zeg Den Bosch ofzo- dan weet je eigenlijk al genoeg over het verschil.
Check mijn band Glorybox
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:15:15 #162
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39766780
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:09 schreef Henk_Telefoon het volgende:

[..]

Naast je klompen joh
Die dingen lopen nog verrekte moeilijk, zal ik je zeggen
  Eindredactie Games woensdag 12 juli 2006 @ 21:15:52 #163
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_39766796
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Overigens is Limburgs veel meer dan de invloeden die jij opnoemt. Zou er eens in verdiepen als ik jou was, het interessanter dan je denkt.
helaas heb ik limburgse schoonfamilie, dus ik weet teveel onze ultra rechtse kutprovincie
pi_39766804
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:14 schreef Svyatagor het volgende:
Ach, ga maar eens op zaterdagmiddag rondlopen in het centrum van de gemiddelde provinciestad -zeg Den Bosch ofzo- dan weet je eigenlijk al genoeg over het verschil.
Den Bosch ligt 10 meter boven zeeniveau
pi_39766823
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:15 schreef donald_dick het volgende:

[..]

helaas heb ik limburgse schoonfamilie, dus ik weet teveel onze ultra rechtse kutprovincie
dat is te danken aan die Katholieke gristenen
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:16:50 #166
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39766827
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:13 schreef MortChill het volgende:
zoalshetis: jij moet opflikkeren, idioot

ik zit er bijna aan te denken om de zeze quote van die kloon in mijn titels te zetten
pi_39766848
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:12 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Waarom ben je daar blij om dan?
Omdat ik in de stad een vergaande vorm van arrogantie en asocialiteit ervaar. Daarnaast is de Veluwe vele malen gevarieerder (qua omgeving). Plus de sfeer is er wat gemoedelijker.
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:17:39 #168
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39766856
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:15 schreef Natalie het volgende:

[..]

Die dingen lopen nog verrekte moeilijk, zal ik je zeggen
maar als je eenmaal gewend bent, ben je boos dat je weer toe bent aan een nieuw paar...
  Eindredactie Games woensdag 12 juli 2006 @ 21:19:17 #169
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_39766912
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:10 schreef VonHinten het volgende:

ja want in de grote stad hebben ze wel tenminste tv ontvangst. het enige wat goed is aan als je jong bent en op de veluwe woont dat je mag zuipen in de plaatslijke zuipkeet wat wordt gerunt door een boer.
hee. wacht. zal elke week een kratje wegzuipen op je 14de dan toch gevolgen kunnen hebben?
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:19:28 #170
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39766917
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door zoalshetis op 12-07-2006 21:24:01 (dubbel na correctie.) ]
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:19:31 #171
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39766922
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Den Bosch ligt 10 meter boven zeeniveau
en dan de megatsunami van die brokkelige vulkaan op de canarische eilanden....

hoop domintellect verloren...
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:20:20 #172
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_39766941
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:17 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Omdat ik in de stad een vergaande vorm van arrogantie en asocialiteit ervaar.
Okee. Zou je iets specifieker kunnen zijn?

Ben gewoon benieuwd.
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:20:37 #173
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39766953
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maar als je eenmaal gewend bent, ben je boos dat je weer toe bent aan een nieuw paar...
't Zijn net schoenen
pi_39766972
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en dan de megatsunami van die brokkelige vulkaan op de canarische eilanden....

hoop domintellect verloren...
Ich bin gespannt
  Eindredactie Games woensdag 12 juli 2006 @ 21:21:38 #175
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_39766989
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

dat is te danken aan die Katholieke gristenen
ach, ik denk dat die 16-20 jarige kaalkopjes niks gemeen hebben met hun plaatselijke kerk. elk jaar tijdens pinkpop is er steevast tegen over het terrein een woonwagentrailer feest en dan zijn de holland hardcore t-shirt en bomberjacks niet te tellen op 10 handen

wat trouwens prima vermaak is
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:22:59 #176
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39767021
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:20 schreef Natalie het volgende:

[..]

't Zijn net schoenen
dan koop je de verkeerde schoenen.fijne schoenen zijn binnen een goede dag ingelopen.
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:23:58 #177
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_39767051
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dan koop je de verkeerde schoenen.fijne schoenen zijn binnen een goede dag ingelopen.
Echt fijne schoenen lopen meteen goed. Zó fijn.
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:24:09 #178
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39767059
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Echt goede schoenen hoef je niet in te lopen

* Natalie gaat vrijdag weer naar het grote Amsterdam. Eens zien of ik nog FOK!kers kan ontdekken in de trein.
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:24:35 #179
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39767073
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:23 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Je snapt me
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:25:36 #180
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39767107
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:23 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

dat bedoel ik. ff wennen aan het nieuwe voetbed, of zoals sommigen het oneerbiedig zeggen: "even intrappen".
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:26:13 #181
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39767133
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:21 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ach, ik denk dat die 16-20 jarige kaalkopjes niks gemeen hebben met hun plaatselijke kerk. elk jaar tijdens pinkpop is er steevast tegen over het terrein een woonwagentrailer feest en dan zijn de holland hardcore t-shirt en bomberjacks niet te tellen op 10 handen

Donald_dick profileert zich gelukkig wel als iemand die ik aan probeerde te geven in de OP. Neerbuigend op mensen die niet ui de stad komen .. Zoals hem zijn er vele anderen ..
pi_39767138
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:19 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ja want in de grote stad hebben ze wel tenminste tv ontvangst. het enige wat goed is aan als je jong bent en op de veluwe woont dat je mag zuipen in de plaatslijke zuipkeet wat wordt gerunt door een boer.
hee. wacht. zal elke week een kratje wegzuipen op je 14de dan toch gevolgen kunnen hebben?
Óf je probeert de lachers op je hand te krijgen, óf je hebt je zélf vroeger schuldig gemaakt aan kratjes wegtikken op je 14e. Waar ik ben opgegroeid (net onder Zwolle, in het topje van Gelderland) hadden we geen zuipschuren, maar wel tv-ontvangst (dankzij boer Harmsen die bij ons op het dak de antenne vasthield - ga toch fietsen, we leven daar echt niet meer in 1960 ofzo)..
pi_39767270
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:20 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Okee. Zou je iets specifieker kunnen zijn?

Ben gewoon benieuwd.
In het verkeer (wat misschien logisch is, aangezien het drukker is), in de stad (waar het óók drukker is en een grotere verscheidenheid aan mensen is), met het uitgaan (waar het aan ligt weet ik niet, maar wat een opgefokte bende is het af en toe)..

Maar het heeft ook voordelen hoor.. Al die mede-studenten Gezellig!
  Eindredactie Games woensdag 12 juli 2006 @ 21:30:42 #184
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_39767277
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:26 schreef Henk_Telefoon het volgende:

[..]

Donald_dick profileert zich gelukkig wel als iemand die ik aan probeerde te geven in de OP. Neerbuigend op mensen die niet ui de stad komen .. Zoals hem zijn er vele anderen ..
ik kom er openlijk voor uit dat ik neerkijk op extreem rechtsen
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:35:13 #185
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39767445
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:30 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ik kom er openlijk voor uit dat ik neerkijk op extreem rechtsen
Lekker kort door de bocht .. Niet A'dammers zijn extreem rechtse mensen ..

Aan je niveau te merken heb je waarschijnlijk zelf veel contact met dit gespuis, of ben je een bomenknuffelende extreem linkse knakker ..
pi_39767533
De randstad
pi_39767613
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:26 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Óf je probeert de lachers op je hand te krijgen, óf je hebt je zélf vroeger schuldig gemaakt aan kratjes wegtikken op je 14e. Waar ik ben opgegroeid (net onder Zwolle, in het topje van Gelderland) hadden we geen zuipschuren, maar wel tv-ontvangst (dankzij boer Harmsen die bij ons op het dak de antenne vasthield - ga toch fietsen, we leven daar echt niet meer in 1960 ofzo)..

maar jullie hebben nog geen kabel internet toch?
pi_39767619
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:37 schreef eBay het volgende:
De randstad
Dat is óók wel weer kort door de bocht.. Beide gebieden (Randstad en niet-Randstad ) hebben waarschijnlijk wel voordelen, maar misschien zijn we té trots om dat toe te geven, of om zelfs maar te zien.

Wauw.. me is getting filosofisch
pi_39767700
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:21 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Ja, die hardcore krijg je er maar niet uit, terwijl men in Mokum neem ik aan toch niemand meer naar dit soort muziek luistert?
pi_39767721
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:39 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

maar jullie hebben nog geen kabel internet toch?
Nee alles gaat over de 57kb-modem.. Maar ook daar is boer Harmsen druk mee bezig, hij hoopte voor het Europeesch Kampioenschap der Europese Staaten 2008 kabelinternet aan te leggen. Of, zoals hij het noemt 'verrekte snel koabel internette' ..
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 21:44:07 #191
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_39767811
IK ben het eens met de TS, Amsterdam, waar leg da dan?
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_39767922
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:42 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Nee alles gaat over de 57kb-modem.. Maar ook daar is boer Harmsen druk mee bezig, hij hoopte voor het Europeesch Kampioenschap der Europese Staaten 2008 kabelinternet aan te leggen. Of, zoals hij het noemt 'verrekte snel koabel internette' ..
jullie hebben dan wel weer 57kb modems
pi_39767980
Ik ga liever naar Brussel of Keulen. Échte steden en nog veel dichter in de buurt ook
pi_39767981
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:46 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

jullie hebben dan wel weer 57kb modems
Jep allemaal anti-pr0n he.. Want wie bint ook allemoale van de karke (voor de stadjers: "want we zijn ook allemaal van de kerk").

As said: dream on
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:49:22 #195
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_39768005
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ja, die hardcore krijg je er maar niet uit, terwijl men in Mokum neem ik aan toch niemand meer naar dit soort muziek luistert?
In A'dam is nog steeds een aardige hardcore scene gaande hoor. Zoals al jaren sinds pak em beet 1993.

Alleen hier kleedt men zich niet als een dakloze nazi of kraker of iets er tussenin en is men ook vaak van meerdere markten thuis
  Eindredactie Games woensdag 12 juli 2006 @ 21:49:29 #196
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_39768011
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:35 schreef Henk_Telefoon het volgende:

[..]

Lekker kort door de bocht .. Niet A'dammers zijn extreem rechtse mensen ..

Aan je niveau te merken heb je waarschijnlijk zelf veel contact met dit gespuis, of ben je een bomenknuffelende extreem linkse knakker ..
ah, durf je niet toe te geven dat er ook burse plekken zijn in dat wonderschone provincie
pi_39768052
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:49 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

In A'dam is nog steeds een aardige hardcore scene gaande hoor. Zoals al jaren sinds pak em beet 1993.

Alleen hier kleedt men zich niet als een dakloze nazi of kraker of iets er tussenin en is men ook vaak van meerdere markten thuis
Ik zie ze hier zelf nog wel eens met Rotterdam Terror Corps jassen
pi_39768065
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:48 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Jep allemaal anti-pr0n he.. Want wie bint ook allemoale van de karke (voor de stadjers: "want we zijn ook allemaal van de kerk").

As said: dream on
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:51:24 #199
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_39768080
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ik zie ze hier zelf nog wel eens met Rotterdam Terror Corps jassen
Die zie je hier per ongeluk ook nog wel eens... is en blijft een afrader.
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:54:21 #200
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_39768205
Boeren die Amsterdam afzeiken omdat het een grote stad is. Ik ben zelf eerder Rotterdammer maar schaar me in dit topic toch aan de kant van de Amsterdammers.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_39768251
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:49 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ah, durf je niet toe te geven dat er ook burse plekken zijn in dat wonderschone provincie
Van die typische straattaal.. Mokroaaah flavouahhr ofzoiets?
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 21:56:58 #202
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_39768314
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:54 schreef TC03 het volgende:
Ik ben zelf eerder Rotterdammer maar schaar me in dit topic toch aan de kant van de Amsterdammers.
Hey!
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
pi_39768315
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:55 schreef VonHinten het volgende:

[..]

hi hi
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:58:41 #204
53267 TC03
pi_39768382
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:56 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Hey!
Rotterdam is wel toffer natuurlijk.
pi_39768412
quote:
Boeren die Amsterdam afzeiken omdat het een grote stad is. Ik ben zelf eerder Rotterdammer maar schaar me in dit topic toch aan de kant van de Amsterdammers.
Dan weet je alles af van het minderwaardigheidscomplex van de provincialen
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:59:53 #206
53267 TC03
pi_39768438
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

† In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 22:00:17 #207
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_39768448
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:58 schreef TC03 het volgende:

[..]

Rotterdam is wel toffer natuurlijk.
Dan is het goed.
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 22:00:49 #208
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_39768463
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Daar weet ik ook een hoop van. Maar ben wel met ze als ze amsterdam haten.
pi_39768535
quote:
Heb eerder al gezegd dat grote steden ook hun voordelen hebben. Snap alleen het provinciale steden-bashen niet echt.

Komt dit hele bericht trouwens in zijn geheel over? Het schokt als een gek op mijn 386 met 57kb-modem..
  Eindredactie Games woensdag 12 juli 2006 @ 22:03:18 #210
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_39768560
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:55 schreef VonHinten het volgende:

[..]

ja. echt marokaanse straattaal, wonderschoon
pi_39768577
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:00 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Daar weet ik ook een hoop van. Maar ben wel met ze als ze amsterdam haten.
oh ja joh
kneus
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 22:04:20 #212
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_39768597
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:02 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Heb eerder al gezegd dat grote steden ook hun voordelen hebben. Snap alleen het provinciale steden-bashen niet echt.

Komt dit hele bericht trouwens in zijn geheel over? Het schokt als een gek op mijn 386 met 57kb-modem..
Nee, niks wat je zegt slaat ergens op. Maar dat ligt dus niet aan je 386 hoor.
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 22:05:36 #213
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_39768650
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:03 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

oh ja joh
kneus
Ach, pleurt toch op met je amsterdam, 3 X niks.
pi_39768670
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:05 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

pi_39768713
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:04 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Nee, niks wat je zegt slaat ergens op. Maar dat ligt dus niet aan je 386 hoor.
Shit dan moet het wéér de modem zijn.. Moet misschien maar eens een nieuwe 57kb-modem gaan kopen, misschien wil boer Harmsen het wel ruilen tegen 3 eieren en een stuk kaas!
pi_39768772
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:07 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Shit dan moet het wéér de modem zijn.. Moet misschien maar eens een nieuwe 57kb-modem gaan kopen, misschien wil boer Harmsen het wel ruilen tegen 3 eieren en een stuk kaas!
nu weten we het wel hoor
pi_39768810
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:08 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nu weten we het wel hoor
Tsja zolang het bashen doorgaat zal ik maar voldoen aan het plaatje van al die stoere stadjers. Ik denk dat het punt van de TS allang bewezen is ^_^
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:09:47 #218
16715 Mylene
*schatje*
pi_39768833
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:05 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Zeg, een beetje dimmen hè?
pi_39768844
Denk dat de liefde voor Amsterdam vooral ene van trots is. Vanwege het verleden van de stad en de status als cultureel en economisch middelpunt van Nederland. Als je andere factoren als botte mensen, gebrek aan gezelligheid, drukte, grote stedenproblematiek gaat meewegen, kan ik me voorstellen dat je liever in een provincie stad wilt wonen. Maar helaas zijn er van die steden nog maar weinig die niet verstiert zijn door megalomane architecten en projectontwikkelaars die de oude binnenstad gesloopt hebben voor beton, glas en staal. Gelukkig wordt daar nu veel aan gedaan. Eindhoven en Tilburg zien er stedelijker uit dan ooit, maar of dat mensen er van weerhoudt om 150 km te reizen? Denk het niet.
pi_39768858
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:09 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Tsja zolang het bashen doorgaat zal ik maar voldoen aan het plaatje van al die stoere stadjers.
jij wordt gebashed omdat je domme shit post, niet omdat je klompen draagt.
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 22:12:07 #221
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_39768939
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:09 schreef schatje het volgende:

[..]

Solly. .

Amsterdammers zijn gewoon kut, er zijn uiteraard uitzonderingen.
pi_39768964
Kut provincialen
zakelijk
pi_39768986
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:12 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Solly. .

dank je
pi_39768992
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:10 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

jij wordt gebashed omdat je domme shit post, niet omdat je klompen draagt.
Mwah het bashen tegen mij viel nog wel mee.. Maar ik moet denk ik pas écht gaan uitkijken als ik intelligente poep ga posten. Mauw.
pi_39769007
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:12 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Solly. .

Met alle respect maar mensen uit Den Haag of Rijnmond zijn vaak nóg bottere mensen. En je verstaat ze gewoon nauwelijks...
pi_39769021
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:13 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Mwah het bashen tegen mij viel nog wel mee.. Maar ik moet denk ik pas écht gaan uitkijken als ik intelligente poep ga posten. Mauw.
ja dat zou wat zijn zeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:14:04 #227
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_39769026
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:09 schreef schatje het volgende:

[..]

Hij heeft wel een (beetje ) gelijk. Iedereen die wel eens de NL grens van de andere kant bekijkt, weet dat Amsterdam het grootste dorp van Europa is, en het één na grootste dorp ter wereld achterna Sydney.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_39769046
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:14 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja dat zou wat zijn zeg
Een Kodakmomentje
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:14:45 #229
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_39769067
zonder de boertjes hadden ze op de wallen geen dvd's waarop beestensex staat
pi_39769097
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:14 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Een Kodakmomentje
wel in zwart-wit
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:15:44 #231
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39769100
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:42 schreef VonHinten het volgende:

[..]

pi_39769126
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:14 schreef postmortum het volgende:
zonder de boertjes hadden ze op de wallen geen dvd's waarop beestensex staat
dat is zeker waar.
1-0 voor de boertjes.
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:16:31 #233
53267 TC03
pi_39769130
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:14 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

achter Sydney.
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 22:17:15 #234
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_39769162
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Met alle respect maar mensen uit Den Haag of Rijnmond zijn vaak nóg bottere mensen. En je verstaat ze gewoon nauwelijks...
Je ken Rotterdammers gewoon verstaan hoor.
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:17:18 #235
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_39769164
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:16 schreef TC03 het volgende:

[..]

na

[ Bericht 2% gewijzigd door Hyperdude op 12-07-2006 22:18:02 (NL idioom :-( :P) ]
pi_39769165
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:15 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

wel in zwart-wit
Zucht .. heb je het stokje van trieste opmerkingen maken van mij overgenomen?
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:17:51 #237
53267 TC03
pi_39769182
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:17 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

na
Dan nog. Sydney heeft 4,2 miljoen inwoners.
pi_39769220
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:17 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

ben je komuuuuh loopuuuuuuuuh dan?
pi_39769234
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:17 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Zucht .. heb je het stokje van trieste opmerkingen maken van mij overgenomen?
ik was al de hele tijd bezig
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 22:19:49 #240
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_39769270
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:18 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ben je komuuuuh loopuuuuuuuuh dan?
Zie je, gaat best.
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:19:54 #241
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_39769276
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:17 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dan nog. Sydney heeft 4,2 miljoen inwoners.
Maar het is wel een dorp! Het gaat ook niet om de grootte, maar om het karakter.
Amsterdam is iig een beheurlijk groot dorp. Ik heb er 10 jaar gewoond/gestudeerd en toen had ik het wel gezien daaro.
pi_39769284
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:17 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Ow Jah Joh?
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 22:20:49 #243
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_39769317
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ow Jah Joh?
Ja, maar dan zonder hoofdletters in het midden van een zin.
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:21:48 #244
16715 Mylene
*schatje*
pi_39769353
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:14 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Hij heeft wel een (beetje ) gelijk. Iedereen die wel eens de NL grens van de andere kant bekijkt, weet dat Amsterdam het grootste dorp van Europa is, en het één na grootste dorp ter wereld achterna Sydney.
Ik ben overal ter wereld geweest. Ik heb een zus wonen in New York. Toch kan geen enkele plek tippen aan A'dam.
pi_39769393
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:21 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik ben overal ter wereld geweest. Ik heb een zus wonen in New York. Toch kan geen enkele plek tippen aan A'dam.
Dat heb ik nu met Heerlen.
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:23:21 #246
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39769436
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:21 schreef schatje het volgende:

[..]

dat ben ik zo verschrikkelijk met je eens, schiphol is al echt thuis.
pi_39769502
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Dat heb ik nu met Heerlen.
Lol

Is Limburg zo gezellig dan? Ik ben er meerdere keren geweest, maar kreeg een beetje het België-gevoel, maar dan zonder de voordelen. (is dit nu een boer die een boer basht?)
pi_39769506
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Dat is Haarlemmermeer? De meest overbodige gemeente van Nederland
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 22:25:22 #249
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_39769516
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Whehehe. Je weet dat schiphol geen Amsterdam is? .
pi_39769545
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:24 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Lol

Is Limburg zo gezellig dan? Ik ben er meerdere keren geweest, maar kreeg een beetje het België-gevoel, maar dan zonder de voordelen. (is dit nu een boer die een boer basht?)
dorp fight!!!!!!!!!
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:27:07 #251
16715 Mylene
*schatje*
pi_39769592
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:25 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Whehehe. Je weet dat schiphol geen Amsterdam is? .
Het gaat om het gevoel van thuis. En ja, dat is beslist zo.
pi_39769600
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:26 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dorp fight!!!!!!!!!
Bring on the hooivorken! Waar ik btw vandaan komt heeft maar 13.000 inwoners MAAR is wel een stad!

-=lang leven stadsrechten=-
pi_39769691
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:27 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Bring on the hooivorken! Waar ik btw vandaan komt heeft maar 13.000 inwoners MAAR is wel een stad!

-=lang leven stadsrechten=-
"mijn dorp heeft lekker wel stadsrechten"
pi_39769765
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:29 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Tsja in dorpenland sta je dan net íets boven het echte dorpsgepeupel..
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 22:30:56 #255
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_39769769
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:29 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Wanna-be steden zijn het. .
pi_39769822
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:30 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Wanna-be steden zijn het. .
Klopt, want je hebt stadsrechten als die van Amsterdam en stadsrechten als die van 'mijn dorp'. En die van ons zijn inderdaad nep.

Wie bint net zo stads als oe muhjongen..
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 22:32:59 #257
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_39769850
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:32 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Klopt, want je hebt stadsrechten als die van Amsterdam en stadsrechten als die van 'mijn dorp'. En die van ons zijn inderdaad nep.

Ga schapies neuken.
pi_39769885
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:32 schreef VonHinten het volgende:
pi_39769922
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:32 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Ga schapies neuken.
Want? Waarom?
pi_39769969
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:34 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Want? Waarom?
alsof er iets anders te doen is
pi_39770045
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:35 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

alsof er iets anders te doen is
pi_39770069
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:24 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Lol

Natuurlijk is Heerlen (mijn geboorteplek) niet mijn favoriete stad. Ik heb die gewoon niet. Wat elke echte Amsterdam (waarschijnlijk terecht) heeft is die emotionele lading die een geboortestad heeft. Nu heb ik altijd in Landgraaf gewoont. Dat is geen dorp en geen stad, waar vrijwel niemand een band mee heeft (samengestelde gemeente worden zelden gerespecteerd door de bewoners. Men blijft vasthouden aan de dorpjes)... moet ik dan een gevoel krijgen bij een bepaalde stad waar ik vaak kom? Mijn ouwe provinciehoofdstad Maastricht? Waar ik nooit kom omdat die stad werkelijk verstiert is door alles van buitenaf (in feite hetzelfde wat Amsterdam is overkomen maar dan niet met buitenlanders maar eerder met Hollanders). Nu woon in Tilburg (ja, ik zoek het op ) en ik probeer te genieten van de dingen die wel mooi zijn aan de stad. Dat wat Brabant en Limburg verenigd is weldegelijk de manier van omgaan van de gemiddelde inwoners. Dat je een praatje met elkaar maakt, terwijl je je niet kent of zo.. niet meteen die vijandige of wantrouwende houding tegenover elkaar. Maar natuurlijk is Limburg niet perfect, als je al van 1 Limburg kunt spreken want er is een groot verschil tussen Noord en Zuid. Het Noorden lijkt op Brabant en het Zuiden op de neergeslagen Wallonische mentaliteit. Het hangt echt per plaats af hoe positief of negatief de mentaliteit is en de gezelligheid. Feit is dat je pas geaccepteerd wordt als je taal spreekt of iets met het verenigingsleven hebt, zo lijkt het. En binnen dat leven heerst de werkelijke Limburgse gezelligheid. Het heeft werkelijk niks te maken met de terrasjes van Maastricht of Valkenburg.
pi_39770193
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Natuurlijk is Heerlen (mijn geboorteplek) niet mijn favoriete stad. Ik heb die gewoon niet. Wat elke echte Amsterdam (waarschijnlijk terecht) heeft is die emotionele lading die een geboortestad heeft. Nu heb ik altijd in Landgraaf gewoont. Dat is geen dorp en geen stad, waar vrijwel niemand een band mee heeft (samengestelde gemeente worden zelden gerespecteerd door de bewoners. Men blijft vasthouden aan de dorpjes)... moet ik dan een gevoel krijgen bij een bepaalde stad waar ik vaak kom? Mijn ouwe provinciehoofdstad Maastricht? Waar ik nooit kom omdat die stad werkelijk verstiert is door alles van buitenaf (in feite hetzelfde wat Amsterdam is overkomen maar dan niet met buitenlanders maar eerder met Hollanders). Nu woon in Tilburg (ja, ik zoek het op ) en ik probeer te genieten van de dingen die wel mooi zijn aan de stad. Dat wat Brabant en Limburg verenigd is weldegelijk de manier van omgaan van de gemiddelde inwoners. Dat je een praatje met elkaar maakt, terwijl je je niet kent of zo.. niet meteen die vijandige of wantrouwende houding tegenover elkaar. Maar natuurlijk is Limburg niet perfect, als je al van 1 Limburg kunt spreken want er is een groot verschil tussen Noord en Zuid. Het Noorden lijkt op Brabant en het Zuiden op de neergeslagen Wallonische mentaliteit. Het hangt echt per plaats af hoe positief of negatief de mentaliteit is en de gezelligheid. Feit is dat je pas geaccepteerd wordt als je taal spreekt of iets met het verenigingsleven hebt, zo lijkt het. En binnen dat leven heerst de werkelijke Limburgse gezelligheid. Het heeft werkelijk niks te maken met de terrasjes van Maastricht of Valkenburg.
Das.. duidelijk
pi_39770371
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:36 schreef VonHinten het volgende:

[..]

ohja, karbietschieten vinden jullie ook leuk he
pi_39770530
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:43 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ohja, karbietschieten vinden jullie ook leuk he
Je wilt de 'discussie' c.q. bash-sessie erg graag doorzetten he? Jep, voor/tijdens/na oud-en-nieuw wordt er hier in de straten genoeg carbid (niet karbiet) geschoten.

Best leuk om te zien en om er zelf een keer op te gaan zitten

Gebeurd dat btw niet in de grote steden (serieuze vraag)? Ik bedoel, knallen vind iederéén leuk..
pi_39770621
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:46 schreef VonHinten het volgende:
Gebeurd dat btw niet in de grote steden (serieuze vraag)? Ik bedoel, knallen vind iederéén leuk..
prachtig.

maar nee, wij schieten hier geen carbid nee
moet je toch ook op een open vlak doen
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 22:49:46 #267
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_39770696
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:48 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

prachtig.

Idd, hier wordt genoeg met echte kogels geschoten.
pi_39770729
Of grasmaaierraces dan? Die oostelijke boeren hebben een paar toffe spellekes bedacht!
pi_39770778
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:48 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

prachtig.

Nee hoor hoeft helemaal niet. Het kan ook gewoon in de straat, stuitert de bal 100-150 meter weg, laat je iemand staan die de bal weer terugschiet (met de voet..). Of je doet zoals alle boerties doen: met 2 melkbussen onder de armen richting de winkels schieten, nadeel is dat je de bal achter de gebroken ruitjes vandaan moet halen.

Zou ik rijk kunnen worden met het introduceren van carbid schieten in de 'grote steden'?
pi_39770923
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:51 schreef VonHinten het volgende:
Zou ik rijk kunnen worden met het introduceren van carbid schieten in de 'grote steden'?
misschien als je alle dingen die je beter kunt doen laat verdwijnen

maar goed, ik weet wel dat boeren carbid schieten. maar jij weet niet dat amsterdammers dat niet doen. kom toch wat vaker dat dorp uit!
pi_39771063
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:54 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

misschien als je alle dingen die je beter kunt doen laat verdwijnen

maar goed, ik weet wel dat boeren carbid schieten. maar jij weet niet dat amsterdammers dat niet doen. kom toch wat vaker dat dorp uit!
Omdat ik met oud-en-nieuw nooit in steden kom! Dat vier ik met vrienden en familie op de Veluwe.. Rete kneuterig en geen steekpartijen (oei veeg uit de pan)..

En jij dacht dat je alleen in een weiland carbid kon knallen, dus je kent de boer'ncultuur nog niet zo goed als je beweert..
pi_39771141
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:57 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Omdat ik met oud-en-nieuw nooit in steden kom! Dat vier ik met vrienden en familie op de Veluwe.. Rete kneuterig en geen steekpartijen (oei veeg uit de pan)..

En jij dacht dat je alleen in een weiland carbid kon knallen, dus je kent de boer'ncultuur nog niet zo goed als je beweert..
alsof jullie iets anders hebben om het af te schieten
pi_39771172
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Of grasmaaierraces dan? Die oostelijke boeren hebben een paar toffe spellekes bedacht!
ik zag laatst op tv iemand die ging in een struik springen, van een trap af
ook leuk om te doen als je niks te doen hebt.
pi_39771216
Breda is gewoon leuker dan Amsterdam.
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
pi_39771256
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:00 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik zag laatst op tv iemand die ging in een struik springen, van een trap af
ook leuk om te doen als je niks te doen hebt.
Man ik kom er achter dat ik boerser ben dan ik denk.. Of in ieder geval: boers overkom voor de stadjer. Waar jij het over hebt heet struukieduuken (struikduiken). Doe ik ook vaak na het stappen Moet je eens doen, een ma-gi-stra-le ervaring om zo één te worden met de natuur.

Let wel: het moet niet nuchter gebeuren. Dan ben je gewoon niet goed snik. En oh ja, je moet je de volgende dag schamen dat je het gedaan hebt..
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:02:47 #277
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39771260
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:01 schreef Palau het volgende:
Hele puike opmerking
pi_39771262
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:01 schreef Palau het volgende:
er was laatst een man in breda die 100.000 euro gevonden had en dat naar de politie bracht.
alleen al om die reden is Breda niet leuker dan Amsterdam.
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:04:13 #280
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39771302
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:02 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

er was laatst een man in breda die 100.000 euro gevonden had en dat naar de politie bracht.
Dat was onder de rook van Breda in Ulvenhout
pi_39771310
Treur niet. In Amsterdam is genoeg crimineel geld jimjim.
pi_39771315
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:04 schreef Henk_Telefoon het volgende:

[..]

Dat was onder de rook van Breda in Ulvenhout
dichtbij genoeg
pi_39771327
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:04 schreef Palau het volgende:
Treur niet. In Amsterdam is genoeg crimineel geld jimjim.
maar niet voor mij om te vinden
pi_39771328
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:02 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Eerlijkheid zuigt inderdaad
pi_39771341
Ow ja, Breda en de rest van Brabant heeft Omroep Brabant . Probeer daar maar eens aan te tippen.
pi_39771355
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:05 schreef Palau het volgende:
Ow ja, Breda en de rest van Brabant heeft Brabant TV. Probeer daar maar eens aan te tippen.
AT fokking 5
pi_39771369
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:04 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Eerlijkheid zuigt inderdaad
in dit geval zeker
pi_39771389
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:03 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Grappig? Het woord 'stadjer' komt uit Groningen.. een STAD.
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:07:06 #289
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_39771410
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:05 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

AT fokking 5
is trouwens ook een stuk matiger in de zomer
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_39771411
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:06 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Grappig? Het woord 'stadjer' komt uit Groningen.. een STAD.
oh nou dan is het opeens niet grappig meer
pi_39771427
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:07 schreef Againzender het volgende:

[..]

is trouwens ook een stuk matiger in de zomer
true, maar daar hebben we vakanties voor
pi_39771514
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:07 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

oh nou dan is het opeens niet grappig meer
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:10:44 #293
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_39771551
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:07 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

true, maar daar hebben we vakanties voor
en dan gaan we lekker naar Zandvoort, veel verder weg is eng.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_39771593
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:10 schreef Againzender het volgende:

[..]

Hehe
pi_39771642
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:10 schreef Againzender het volgende:

[..]

grappen over in nederland op vakantie gaan zijn nooit leuk
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:12:59 #296
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39771652
hey, het topic raakt vol .. komt er een vervolg ??

"de provincie" vs Amsterdam part 2

Part 2 continues !!!!

[ Bericht 62% gewijzigd door Henk_Telefoon op 12-07-2006 23:36:35 ]
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:13:25 #297
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_39771679
Mijn zus woont met haar gezin in Amsterdam en ik heb er gestudeerd, maar ik heb er helemaal niks mee. Op de vele mogelijkheden tot uitgaan na dan. De binnenstad zelf met zijn gebouwen is prachtig, nou ja, zou prachtig kunnen zijn.

De 'echte' Amsterdammers van NL-origine vind ik over het algemeen vreselijk domme blaters met dat afstotelijke nasale zeikaccent. En dat neppe joviale gedrag naar volslagen onbekenden ipv. normale beleefheid...

Maar die Andre Hazes types op badslippers worden natuurlijk steeds schaarser, die gaan toch allemaal naar Almere enzo? Wat overblijft zijn de haves (yuppen en studenten) en de have-nots (import).

Als ik er wel eens kom in het centrum verbaas ik me altijd over al dat rare sjofele ongure volk op straat, wat mij toch in centra van andere grote steden niet opvalt. Van die mensen die doelloos slenteren of rondhangen.

Grappig trouwens als je bijv. naar Baantjer kijkt, waar men altijd leuke gezellige stukjes Amsterdam filmt en nooit gribusbuurten.

Ik heb zelf tien jaar in Utrecht gewoond en woon al enkele jaren heerlijk in een monocultureel stadje zonder de ongemakken van de grote stad. Van mijn fiets blijven ze hier af en je zou zo de hele dag je deuren kunnen open laten staan zonder dat er een met je spullen aan de haal gaat. Heerlijk.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_39771754
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:13 schreef EdvandeBerg het volgende:

--KNIP--

Ik heb zelf tien jaar in Utrecht gewoond en woon al enkele jaren heerlijk in een monocultureel stadje zonder de ongemakken van de grote stad. Van mijn fiets blijven ze hier af en je zou zo de hele dag je deuren kunnen open laten staan zonder dat er een met je spullen aan de haal gaat. Heerlijk.
Hehehe herken ik.. Spank those Adammers Go Ed goooooo
pi_39771829
je hebt wel een heel verkeerd beeld van amsterdammers trouwens, de echte amsterdammers dat zijn niet de types die jij noemt.
pi_39771849
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:17 schreef jimjim1983 het volgende:
je hebt wel een heel verkeerd beeld van amsterdammers trouwens, de echte amsterdammers dat zijn niet de types die jij noemt.
Hoe dan? Typeer ze eens

Edje heeft er gestudeerd dus zal het wel enigszins kennen.. Onnie Edje? Of hek mie vergisss?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')