dan koop je de verkeerde schoenen.fijne schoenen zijn binnen een goede dag ingelopen.quote:
Echt fijne schoenen lopen meteen goed. Zó fijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan koop je de verkeerde schoenen.fijne schoenen zijn binnen een goede dag ingelopen.
Echt goede schoenen hoef je niet in te lopenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan koop je de verkeerde schoenen.fijne schoenen zijn binnen een goede dag ingelopen.
Je snapt mequote:Op woensdag 12 juli 2006 21:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Echt fijne schoenen lopen meteen goed. Zó fijn.
dat bedoel ik. ff wennen aan het nieuwe voetbed, of zoals sommigen het oneerbiedig zeggen: "even intrappen".quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Echt fijne schoenen lopen meteen goed. Zó fijn.
Donald_dick profileert zich gelukkig wel als iemand die ik aan probeerde te geven in de OP. Neerbuigend op mensen die niet ui de stad komen .. Zoals hem zijn er vele anderen ..quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ach, ik denk dat die 16-20 jarige kaalkopjes niks gemeen hebben met hun plaatselijke kerk. elk jaar tijdens pinkpop is er steevast tegen over het terrein een woonwagentrailer feest en dan zijn de holland hardcore t-shirt en bomberjacks niet te tellen op 10 handen
wat trouwens prima vermaak is
Óf je probeert de lachers op je hand te krijgen, óf je hebt je zélf vroeger schuldig gemaakt aan kratjes wegtikken op je 14e. Waar ik ben opgegroeid (net onder Zwolle, in het topje van Gelderland) hadden we geen zuipschuren, maar wel tv-ontvangst (dankzij boer Harmsen die bij ons op het dak de antenne vasthield - ga toch fietsen, we leven daar echt niet meer in 1960 ofzo)..quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja want in de grote stad hebben ze wel tenminste tv ontvangst. het enige wat goed is aan als je jong bent en op de veluwe woont dat je mag zuipen in de plaatslijke zuipkeet wat wordt gerunt door een boer.
hee. wacht. zal elke week een kratje wegzuipen op je 14de dan toch gevolgen kunnen hebben?
In het verkeer (wat misschien logisch is, aangezien het drukker is), in de stad (waar het óók drukker is en een grotere verscheidenheid aan mensen is), met het uitgaan (waar het aan ligt weet ik niet, maar wat een opgefokte bende is het af en toe)..quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Okee. Zou je iets specifieker kunnen zijn?
Ben gewoon benieuwd.
ik kom er openlijk voor uit dat ik neerkijk op extreem rechtsenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:26 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Donald_dick profileert zich gelukkig wel als iemand die ik aan probeerde te geven in de OP. Neerbuigend op mensen die niet ui de stad komen .. Zoals hem zijn er vele anderen ..
Lekker kort door de bocht .. Niet A'dammers zijn extreem rechtse mensen ..quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik kom er openlijk voor uit dat ik neerkijk op extreem rechtsen![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:26 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Óf je probeert de lachers op je hand te krijgen, óf je hebt je zélf vroeger schuldig gemaakt aan kratjes wegtikken op je 14e. Waar ik ben opgegroeid (net onder Zwolle, in het topje van Gelderland) hadden we geen zuipschuren, maar wel tv-ontvangst (dankzij boer Harmsen die bij ons op het dak de antenne vasthield - ga toch fietsen, we leven daar echt niet meer in 1960 ofzo)..
Dat is óók wel weer kort door de bocht.. Beide gebieden (Randstad en niet-Randstadquote:
Ja, die hardcore krijg je er maar niet uit, terwijl men in Mokum neem ik aan toch niemand meer naar dit soort muziek luistert?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ach, ik denk dat die 16-20 jarige kaalkopjes niks gemeen hebben met hun plaatselijke kerk. elk jaar tijdens pinkpop is er steevast tegen over het terrein een woonwagentrailer feest en dan zijn de holland hardcore t-shirt en bomberjacks niet te tellen op 10 handen
wat trouwens prima vermaak is
Nee alles gaat over de 57kb-modem.. Maar ook daar is boer Harmsen druk mee bezig, hij hoopte voor het Europeesch Kampioenschap der Europese Staaten 2008 kabelinternet aan te leggen. Of, zoals hij het noemt 'verrekte snel koabel internette' ..quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar jullie hebben nog geen kabel internet toch?
jullie hebben dan wel weer 57kb modemsquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:42 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Nee alles gaat over de 57kb-modem.. Maar ook daar is boer Harmsen druk mee bezig, hij hoopte voor het Europeesch Kampioenschap der Europese Staaten 2008 kabelinternet aan te leggen. Of, zoals hij het noemt 'verrekte snel koabel internette' ..![]()
Jep allemaal anti-pr0n he.. Want wie bint ook allemoale van de karke (voor de stadjers: "want we zijn ook allemaal van de kerk").quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jullie hebben dan wel weer 57kb modems
In A'dam is nog steeds een aardige hardcore scene gaande hoor. Zoals al jaren sinds pak em beet 1993.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, die hardcore krijg je er maar niet uit, terwijl men in Mokum neem ik aan toch niemand meer naar dit soort muziek luistert?
ah, durf je niet toe te geven dat er ook burse plekken zijn in dat wonderschone provinciequote:Op woensdag 12 juli 2006 21:35 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht .. Niet A'dammers zijn extreem rechtse mensen ..
Aan je niveau te merken heb je waarschijnlijk zelf veel contact met dit gespuis, of ben je een bomenknuffelende extreem linkse knakker ..
Ik zie ze hier zelf nog wel eens met Rotterdam Terror Corps jassenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
In A'dam is nog steeds een aardige hardcore scene gaande hoor. Zoals al jaren sinds pak em beet 1993.
Alleen hier kleedt men zich niet als een dakloze nazi of kraker of iets er tussenin en is men ook vaak van meerdere markten thuis
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:48 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Jep allemaal anti-pr0n he.. Want wie bint ook allemoale van de karke (voor de stadjers: "want we zijn ook allemaal van de kerk").
As said: dream on![]()
Die zie je hier per ongeluk ook nog wel eens... is en blijft een afrader.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik zie ze hier zelf nog wel eens met Rotterdam Terror Corps jassen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |