Amsterdam is kleinquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:39 schreef Kindervriend het volgende:
Amsterdam is een vergaarbak van allerhande uitschot en heeft werkelijk niets te maken met een echte 'stad'. Vergeleken met andere Europese steden is Amsterdam slechts een schraal provinciestadje, serieus. En dan heb ik het niet eens over Europese hoofdsteden, maar ook over steden als Frankfurt, Barcelona en Milaan. Amsterdam is gewoon schraal. Klaar.
ik denk dat amsterdam relatief gezien kwa grootte de meeste toeristen uit de wereld trekt. en dat is niet arrogant bedoeld.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:39 schreef Kindervriend het volgende:
Amsterdam is een vergaarbak van allerhande uitschot en heeft werkelijk niets te maken met een echte 'stad'. Vergeleken met andere Europese steden is Amsterdam slechts een schraal provinciestadje, serieus. En dan heb ik het niet eens over Europese hoofdsteden, maar ook over steden als Frankfurt, Barcelona en Milaan. Amsterdam is gewoon schraal. Klaar.
Ach, je eigen mening profileren is toch leukquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
weet je ik zit je ook maar een beetje te pesten. komt natuurlijk door het topic dat jij eigenhandig, zonder druk van een amsterdamse geluidsdemper op je slaap, hebt geopend.
ik vind het geestig, maar ik denk dat je best wel wat minder denigerend over amsterdam mag doen![]()
ik vind het wel jammer dat je je verblijf zo hebt ervaren. misschien kan een rentree, met alle mensenkennis die je nu hebt, heel leuk/fijn zijn.
hm dan zou Maastricht ook hoog scoren voor zo'n klein plaatske.. of wat te denken van Lourdes?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat amsterdam relatief gezien kwa grootte de meeste toeristen uit de wereld trekt. en dat is niet arrogant bedoeld.
ze staan in iedergeval relatief gezien heel hoog op het touristenlijstje...
dat snappen boeren niet zo geloof ik.
alleen boeren en zadelsnuivers gebruiken het woord schraalquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:39 schreef Kindervriend het volgende:
Zurich is veel kleiner dan Amsterdam, het oogt meer een wereldstad dan Amsterdam.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:39 schreef Kindervriend het volgende:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:45 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Ach, je eigen mening profileren is toch leuk.
ja die scoren vast ook hoog. en nu?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
hm dan zou Maastricht ook hoog scoren voor zo'n klein plaatske.. of wat te denken van Lourdes?
hoe meer hoe beter zou ik zeggen. dat houdt de economie draaiende.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
hm dan zou Maastricht ook hoog scoren voor zo'n klein plaatske.. of wat te denken van Lourdes?
En mensen met aids schuwen het gebruik van hoofdletters en leestekens. Ha-ha.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alleen boeren en zadelsnuivers gebruiken het woord schraal
en wat kan, mag en doet zurich op de wereldkaart eik?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zurich is veel kleiner dan Amsterdam, het oogt meer een wereldstad dan Amsterdam.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:49 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
En mensen met aids schuwen het gebruik van hoofdletters en leestekens. Ha-ha.
dat het dus geen arguement is lijkt mequote:Op woensdag 12 juli 2006 19:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja die scoren vast ook hoog. en nu?
De meest leefbare stad ter wereld zijn? Ik ben het er niet mee eens gezien de Joegobuitenwijken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en wat kan, mag en doet zurich op de wereldkaart eik?
lijkt me juist een goed argument om aan te geven waarom het niet schraal (quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
dat het dus geen arguement is lijkt me![]()
kun je nagaan hoe groot mijn idee van onderscheit tussen brabanders en limburgers is. het klinkt allemoal een bietje hetzeeeeelvde.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:51 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Rowen Heze, das Limburg eej.. Maar hoe kun je daar fan van worden ... Onverstaanbaar en bier gooien
.. Had ook een ex die daar helaas van hield .. Één liedje is wel geweldig "liefde" heet het .. maaruh, we dwalen af hier
uuhm .. al mijn ex-en zijn leuk natuurlijkquote:
ik niet, want we doen vaak wel denigrerendquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:57 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Heb jij het gevoel dat wij mensen van buiten A'dam jullie aanvallen op jullie mentaliteit ?
ik vind de aanval van een colibrie op een neushoorn ook niet nuttig, that''s all.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:57 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
uuhm .. al mijn ex-en zijn leuk natuurlijk.. maar de leukste ..uuuhhhh ...
Heb jij het gevoel dat wij mensen van buiten A'dam jullie aanvallen op jullie mentaliteit ?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Trouwens, hoe smaken bloembollen?
hi hiquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Lulkoek... Verschilt van persoon tot persoon. Maar net zo goed als dat mensen ons niet moeten als we ergens buiten de stad komen (altijd trammelant) hebben we weinig op met 'boeren'. Zo gaat dat nou eenmaal.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Het zijn net Amerikanen: ze weten niet wat er buiten hun eigen straatje gebeurt.
Dat is pas echt erg. Van die import-A'dammers... helemaal als ze zo'n grote smoel hebben over 'hun Amsterdam'quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:26 schreef nerd4sale het volgende:
Veel van die Amsterdammers die zich neerbuigend uitlaten over 'de provincie' komen zelf uit de provincie, en hebben zich binnen de grachtengordel een bijzonder provinciaalse houding aangemeten. Grachtengordelprovincialen noem ik ze.
Het grote voorbeeld hiervan is Youp van 't Hek.
Waar, maar het Amsterdamse bestaat gelukkig nog wel, zij het in beperkte mate.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:40 schreef YuckFou het volgende:
Amsterdam
'k ben blij dat mn Opa&Oma, beide rasamsterdammers, al jaren dood zijn, de stad zoals zei die hebben gekend is namelijk ook allang dood![]()
Zit een kern van waarheid in, maar Diemen, Duivendrecht en her en der over de stad zit ook nog genoeg niet-import. En Diemen en Duivendrecht zijn natuurlijk net zo goed A'dam. Ligt er midden in zowatquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:28 schreef speknek het volgende:
Overigens zijn de enige niet-provincialen in Amsterdam degene die in Amsterdam-Noord of in Almere wonen. En dat zijn in de regel mensen die niet zoveel recht hebben anderen 'dom' te noemen.
Madurodam dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat amsterdam relatief gezien kwa grootte de meeste toeristen uit de wereld trekt.
quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
heb je ook cijfers? en is vaticaanstad een hoofdstad eigenlijk?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:37 schreef postmortum het volgende:
vaticaanSTAD lok de meeste toeristen, zo ff die amsterdammer gepwnd bis unne noob![]()
ik ga discussie aan met een noobquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je ook cijfers? en is vaticaanstad een hoofdstad eigenlijk?
Alsof A'dam niets meer heeft dan grachtenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:41 schreef Nosh het volgende:
Ik vind persoonlijk Rotterdam een meer 'stedelijke' uitstraling hebben dan Amsterdam.
Noem het harder, industrieler, killer. Maar als je daar rondloopt heb je echt de indruk dat je door een wereldstad te lopen, ook door alle industrie eromheen.
Vind ik persoonlijk meer hebben dan Amsterdam en alle grachtjes en dingen. Maar ja.
in dit geval is ha-ha zonder hoofdletter. taalregels zijn moeilijk te onthouden als je teveel snuift...quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:49 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
En mensen met aids schuwen het gebruik van hoofdletters en leestekens. Ha-ha.
ja, je zegt dat goed inderdaad. Met een nieuw station zal het helemaal beter lijken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:41 schreef Nosh het volgende:
Ik vind persoonlijk Rotterdam een meer 'stedelijke' uitstraling hebben dan Amsterdam.
Noem het harder, industrieler, killer. Maar als je daar rondloopt heb je echt de indruk dat je door een wereldstad te lopen, ook door alle industrie eromheen.
Vind ik persoonlijk meer hebben dan Amsterdam en alle grachtjes en dingen. Maar ja.
Ja en iedereen in de Randstad denk dat alles wat niet Randstad is, boers is. Iedereen heeft koeien en geiten in de wei staan en elke morgen gaan ze met zijn allen melken..quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat amsterdam relatief gezien kwa grootte de meeste toeristen uit de wereld trekt. en dat is niet arrogant bedoeld.
ze staan in iedergeval relatief gezien heel hoog op het touristenlijstje...
dat snappen boeren niet zo geloof ik.
wij begrijpen mekaar...quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:39 schreef jimjim1983 het volgende:
maar als je Amsterdam nou gewoon de mooiste en leukste stad van nederland vindt?
wat boeit het? weet jij hoe jouw computerchips zijn gemaaktquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:51 schreef VonHinten het volgende:
Herkent de gemiddelde A'dammer een koe nog wel? Of denken ze dat de kaas in de markt groeit?
zal ik je een geheimpje verklappen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:51 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ja en iedereen in de Randstad denk dat alles wat niet Randstad is, boers is. Iedereen heeft koeien en geiten in de wei staan en elke morgen gaan ze met zijn allen melken..
Herkent de gemiddelde A'dammer een koe nog wel? Of denken ze dat de kaas in de markt groeit?
Ook leuk, Maastrichtquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Amsterdammers hebben gewoon het geluk dat in Maastricht zoveel nare mensen wonen...anders zou iedereen naar Maastricht gaan.
dat hoeft natuurlijk geen probleem te zijn. Kijk maar naar London, maar Amsterdam heeft op een of andere manier hele geniepige erbij zittenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:58 schreef MortChill het volgende:
Amsterdam heeft sowieso al een dikke min t.o.v. 'provinciesteden' aangezien de helft van de inwoners allochtoon zijn.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:58 schreef MortChill het volgende:
Amsterdam heeft sowieso al een dikke min t.o.v. 'provinciesteden' aangezien de helft van de inwoners allochtoon zijnis.
Je hoeft heus niet alles te snappen wat je gebruikt, maar ik kwam er zo op omdat ik laatst een docu zag waarin A'damse kids naar een boerderij gingen en gewoon voor het eerst in hun leven een koe zagen en toen ze hoorden dat daar de melk en de kaas vandaan kwam ze het niet wilden geloven en ineens geen melk en kaas meer lustten etc..quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wat boeit het? weet jij hoe jouw computerchips zijn gemaakt
ahh dikke huilie. limburgers zijn ook allochtonen. ze spreken ook geen ABN. maar een vies mengelmoesje van duits/nederlands/frans/vlaams. eigleijk zijn limburgers een soort van 3de generatie marokkanenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:58 schreef MortChill het volgende:
Amsterdam heeft sowieso al een dikke min t.o.v. 'provinciesteden' aangezien de helft van de inwoners allochtoon zijn.
ik zeg: die kinderen weten straks meer dan die stelletje hooiboeren en leveren straks meer op voor nederland dan die snertboeren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:00 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Je hoeft heus niet alles te snappen wat je gebruikt, maar ik kwam er zo op omdat ik laatst een docu zag waarin A'damse kids naar een boerderij gingen en gewoon voor het eerst in hun leven een koe zagen en toen ze hoorden dat daar de melk en de kaas vandaan kwam ze het niet wilden geloven en ineens geen melk en kaas meer lustten etc..
Ik zeg: een beetje basiskennis is niet weg.
dat verschrikkelijke fenomeen zie je in elke stad in de randstad in nederland. horror en heel erg veel angst voor komende generaties.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:00 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Je hoeft heus niet alles te snappen wat je gebruikt, maar ik kwam er zo op omdat ik laatst een docu zag waarin A'damse kids naar een boerderij gingen en gewoon voor het eerst in hun leven een koe zagen en toen ze hoorden dat daar de melk en de kaas vandaan kwam ze het niet wilden geloven en ineens geen melk en kaas meer lustten etc..
Ik zeg: een beetje basiskennis is niet weg.
hoezo?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:02 schreef Natalie het volgende:
Sommige randstadlui denken dat mensen uit 'de provincie' allemaal lompe boeren zijn. Ik kan daar wel om lachen. 't Enige wat het me zegt is dat ìk iig meer verstand heb dan zij. Niet slecht, voor een meisje uit 'de provincie'
Persoonlijk vind ik A'dam overigens een leuke stad. M'n vriend woont er. M'n familie woont er. Het is er gezellig. Niets om flauw over te doen.
Grin, als jij denkt dat er alleen boeren wonen buiten de grote randstad, dan moet ik toch echt wel even grijnzen, schatquote:
omdat zij het van 2 kanten ziet en daardoor denkt dat ze alles weetquote:
Alsof Amsterdammers ABN sprekenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ahh dikke huilie. limburgers zijn ook allochtonen. ze spreken ook geen ABN. maar een vies mengelmoesje van duits/nederlands/frans/vlaams. eigleijk zijn limburgers een soort van 3de generatie marokkanen
Ja, ik loop naast m'n schoenenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat zij het van 2 kanten ziet en daardoor denkt dat ze alles weet [afbeelding]
Ow ja want de 'hooiboeren' doen allemaal de ALO (Allemachtig Laag Onderwijs) en gaan straks allemaal uitkering trekken enzo. Ja enzo dus want het zijn boeren. Allemaal. Enzo dus.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik zeg: die kinderen weten straks meer dan die stelletje hooiboeren en leveren straks meer op voor nederland dan die snertboeren.
Waarom ben je daar blij om dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:10 schreef VonHinten het volgende:
Dream onIk ken beide gebieden, studeer in 'grote' stad en ga regelmatig naar mijn familie op de Veluwe en ik moet zeggen: blij dat ik dáár ben opgevoed en niet in de 'grote' stad (al zal dat heus ook wel zijn voordelen hebben).
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
Grin, als jij denkt dat er alleen boeren wonen buiten de grote randstad, dan moet ik toch echt wel even grijnzen, schat
helaas heb ik limburgse schoonfamilie, dus ik weet teveel onze ultra rechtse kutprovinciequote:Op woensdag 12 juli 2006 21:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Overigens is Limburgs veel meer dan de invloeden die jij opnoemt. Zou er eens in verdiepen als ik jou was, het interessanter dan je denkt.
Den Bosch ligt 10 meter boven zeeniveauquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:14 schreef Svyatagor het volgende:
Ach, ga maar eens op zaterdagmiddag rondlopen in het centrum van de gemiddelde provinciestad -zeg Den Bosch ofzo- dan weet je eigenlijk al genoeg over het verschil.![]()
dat is te danken aan die Katholieke gristenenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
helaas heb ik limburgse schoonfamilie, dus ik weet teveel onze ultra rechtse kutprovincie
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:13 schreef MortChill het volgende:
zoalshetis: jij moet opflikkeren, idioot
Omdat ik in de stad een vergaande vorm van arrogantie en asocialiteit ervaar. Daarnaast is de Veluwe vele malen gevarieerder (qua omgeving). Plus de sfeer is er wat gemoedelijker.quote:
maar als je eenmaal gewend bent, ben je boos dat je weer toe bent aan een nieuw paar...quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:15 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die dingen lopen nog verrekte moeilijk, zal ik je zeggen
ja want in de grote stad hebben ze wel tenminste tv ontvangst. het enige wat goed is aan als je jong bent en op de veluwe woont dat je mag zuipen in de plaatslijke zuipkeet wat wordt gerunt door een boer.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:10 schreef VonHinten het volgende:
Dream onIk ken beide gebieden, studeer in 'grote' stad en ga regelmatig naar mijn familie op de Veluwe en ik moet zeggen: blij dat ik dáár ben opgevoed en niet in de 'grote' stad (al zal dat heus ook wel zijn voordelen hebben).
en dan de megatsunami van die brokkelige vulkaan op de canarische eilanden....quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Den Bosch ligt 10 meter boven zeeniveau![]()
Okee. Zou je iets specifieker kunnen zijn?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:17 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Omdat ik in de stad een vergaande vorm van arrogantie en asocialiteit ervaar.
't Zijn net schoenenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar als je eenmaal gewend bent, ben je boos dat je weer toe bent aan een nieuw paar...
Ich bin gespanntquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan de megatsunami van die brokkelige vulkaan op de canarische eilanden....![]()
hoop domintellect verloren...![]()
ach, ik denk dat die 16-20 jarige kaalkopjes niks gemeen hebben met hun plaatselijke kerk. elk jaar tijdens pinkpop is er steevast tegen over het terrein een woonwagentrailer feest en dan zijn de holland hardcore t-shirt en bomberjacks niet te tellen op 10 handenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
dat is te danken aan die Katholieke gristenen![]()
dan koop je de verkeerde schoenen.fijne schoenen zijn binnen een goede dag ingelopen.quote:
Echt fijne schoenen lopen meteen goed. Zó fijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan koop je de verkeerde schoenen.fijne schoenen zijn binnen een goede dag ingelopen.
Echt goede schoenen hoef je niet in te lopenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan koop je de verkeerde schoenen.fijne schoenen zijn binnen een goede dag ingelopen.
Je snapt mequote:Op woensdag 12 juli 2006 21:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Echt fijne schoenen lopen meteen goed. Zó fijn.
dat bedoel ik. ff wennen aan het nieuwe voetbed, of zoals sommigen het oneerbiedig zeggen: "even intrappen".quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Echt fijne schoenen lopen meteen goed. Zó fijn.
Donald_dick profileert zich gelukkig wel als iemand die ik aan probeerde te geven in de OP. Neerbuigend op mensen die niet ui de stad komen .. Zoals hem zijn er vele anderen ..quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ach, ik denk dat die 16-20 jarige kaalkopjes niks gemeen hebben met hun plaatselijke kerk. elk jaar tijdens pinkpop is er steevast tegen over het terrein een woonwagentrailer feest en dan zijn de holland hardcore t-shirt en bomberjacks niet te tellen op 10 handen
wat trouwens prima vermaak is
Óf je probeert de lachers op je hand te krijgen, óf je hebt je zélf vroeger schuldig gemaakt aan kratjes wegtikken op je 14e. Waar ik ben opgegroeid (net onder Zwolle, in het topje van Gelderland) hadden we geen zuipschuren, maar wel tv-ontvangst (dankzij boer Harmsen die bij ons op het dak de antenne vasthield - ga toch fietsen, we leven daar echt niet meer in 1960 ofzo)..quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja want in de grote stad hebben ze wel tenminste tv ontvangst. het enige wat goed is aan als je jong bent en op de veluwe woont dat je mag zuipen in de plaatslijke zuipkeet wat wordt gerunt door een boer.
hee. wacht. zal elke week een kratje wegzuipen op je 14de dan toch gevolgen kunnen hebben?
In het verkeer (wat misschien logisch is, aangezien het drukker is), in de stad (waar het óók drukker is en een grotere verscheidenheid aan mensen is), met het uitgaan (waar het aan ligt weet ik niet, maar wat een opgefokte bende is het af en toe)..quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Okee. Zou je iets specifieker kunnen zijn?
Ben gewoon benieuwd.
ik kom er openlijk voor uit dat ik neerkijk op extreem rechtsenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:26 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Donald_dick profileert zich gelukkig wel als iemand die ik aan probeerde te geven in de OP. Neerbuigend op mensen die niet ui de stad komen .. Zoals hem zijn er vele anderen ..
Lekker kort door de bocht .. Niet A'dammers zijn extreem rechtse mensen ..quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik kom er openlijk voor uit dat ik neerkijk op extreem rechtsen![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:26 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Óf je probeert de lachers op je hand te krijgen, óf je hebt je zélf vroeger schuldig gemaakt aan kratjes wegtikken op je 14e. Waar ik ben opgegroeid (net onder Zwolle, in het topje van Gelderland) hadden we geen zuipschuren, maar wel tv-ontvangst (dankzij boer Harmsen die bij ons op het dak de antenne vasthield - ga toch fietsen, we leven daar echt niet meer in 1960 ofzo)..
Dat is óók wel weer kort door de bocht.. Beide gebieden (Randstad en niet-Randstadquote:
Ja, die hardcore krijg je er maar niet uit, terwijl men in Mokum neem ik aan toch niemand meer naar dit soort muziek luistert?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ach, ik denk dat die 16-20 jarige kaalkopjes niks gemeen hebben met hun plaatselijke kerk. elk jaar tijdens pinkpop is er steevast tegen over het terrein een woonwagentrailer feest en dan zijn de holland hardcore t-shirt en bomberjacks niet te tellen op 10 handen
wat trouwens prima vermaak is
Nee alles gaat over de 57kb-modem.. Maar ook daar is boer Harmsen druk mee bezig, hij hoopte voor het Europeesch Kampioenschap der Europese Staaten 2008 kabelinternet aan te leggen. Of, zoals hij het noemt 'verrekte snel koabel internette' ..quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar jullie hebben nog geen kabel internet toch?
jullie hebben dan wel weer 57kb modemsquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:42 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Nee alles gaat over de 57kb-modem.. Maar ook daar is boer Harmsen druk mee bezig, hij hoopte voor het Europeesch Kampioenschap der Europese Staaten 2008 kabelinternet aan te leggen. Of, zoals hij het noemt 'verrekte snel koabel internette' ..![]()
Jep allemaal anti-pr0n he.. Want wie bint ook allemoale van de karke (voor de stadjers: "want we zijn ook allemaal van de kerk").quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jullie hebben dan wel weer 57kb modems
In A'dam is nog steeds een aardige hardcore scene gaande hoor. Zoals al jaren sinds pak em beet 1993.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, die hardcore krijg je er maar niet uit, terwijl men in Mokum neem ik aan toch niemand meer naar dit soort muziek luistert?
ah, durf je niet toe te geven dat er ook burse plekken zijn in dat wonderschone provinciequote:Op woensdag 12 juli 2006 21:35 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht .. Niet A'dammers zijn extreem rechtse mensen ..
Aan je niveau te merken heb je waarschijnlijk zelf veel contact met dit gespuis, of ben je een bomenknuffelende extreem linkse knakker ..
Ik zie ze hier zelf nog wel eens met Rotterdam Terror Corps jassenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
In A'dam is nog steeds een aardige hardcore scene gaande hoor. Zoals al jaren sinds pak em beet 1993.
Alleen hier kleedt men zich niet als een dakloze nazi of kraker of iets er tussenin en is men ook vaak van meerdere markten thuis
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:48 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Jep allemaal anti-pr0n he.. Want wie bint ook allemoale van de karke (voor de stadjers: "want we zijn ook allemaal van de kerk").
As said: dream on![]()
Die zie je hier per ongeluk ook nog wel eens... is en blijft een afrader.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik zie ze hier zelf nog wel eens met Rotterdam Terror Corps jassen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |