Toen ik zo oud was als jij nu, toen had ik al 100 hectare land bewerkt. En wat doe jij voor de kost?quote:
ik ben kluizenaar... ik kwam alleen buiten omdat ik boodschappen moest doenquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:32 schreef Kiteless het volgende:
En dan laat je 'm eerst maar 5 dagen liggen voor je van je luie togus komt ?
Werken voor de kostquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was als jij nu, toen had ik al 100 hectare land bewerkt. En wat doe jij voor de kost?
Sarcasme daarentegen geniet ik wel vanquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:05 schreef Rio het volgende:
Ben helemaal niet neerbuigend, hiermee concluderend dat dit een topic is zonder bestaansrecht.
Woon je op een boerderij?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:20 schreef Geeranne het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig als die domme mensen uit de Randstad vragen of ik ook op een boerderij woon, omdat ik toevallig niet in de Randstad woon.![]()
![]()
utrechtis kut en de rest is buitenland, maar ach, appels die lijken ook zoveel op perenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:21 schreef Cuban-necktie het volgende:
Idd, Amsterdam is de mooiste stad totdat je eens buiten amsterdam gaat kijken. Er zijn veeeeel leukere steden zoals utrecht, gent, brussel, paris, kopenhagen, london enz enz
pasportlandquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is er iets anders buiten de randstad?![]()
en nog rasistisch ookquote:
Ik heb korte periode in Amsterdam gewoond ja ..quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:08 schreef -Beer- het volgende:
Even een vraagje: Wie is er uit de provincie weleens in Amsterdam geweest, en vise versa, die in dit topic nu commentaar leveren op Amsterdam/de provincie?![]()
En jij woont zeker in zo'n klein dorpje onder A'dam maar vol "trots" verteld dat ie A'dammer isquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:06 schreef zoalshetis het volgende:
"geef mij maar amsterdam, das mooier dan parijs!"
oh ja en voor die provencaaltjes hier... dikke vinger, in amsterdam onstaat het meest van heel nederland bij elkaar.
nou nee, ik ben er geboren (centrum) en nu in de pijp woonachtig. voor de boeren: de pijp is een stadsdeel, tegen het centrum aan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:13 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
En jij woont zeker in zo'n klein dorpje onder A'dam maar vol "trots" verteld dat ie A'dammer is![]()
zei de import amsterdammerquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:13 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
En jij woont zeker in zo'n klein dorpje onder A'dam maar vol "trots" verteld dat ie A'dammer is![]()
buurtjes waar jongeren denken dat het south centra la is, jeugdbendes, sexkelders, fietsenstelende junks, tienersex voor een breezer etcquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:06 schreef zoalshetis het volgende:
"geef mij maar amsterdam, das mooier dan parijs!"
oh ja en voor die provencaaltjes hier... dikke vinger, in amsterdam onstaat het meest van heel nederland bij elkaar.
Amsterdam is toch al geannexeerd door de Allochtonen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Sommige Amsterdammers moesten eens buiten hun stad gaan kijken. Ze komen nog wel eens wat wereldvreemd over.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
buurtjes waar jongeren denken dat het south centra la is, jeugdbendes, sexkelders, fietsenstelende junks, tienersex voor een breezer etcbedankt he voor deze mooie dingen waar de rest de nederland nu zo trots op moet zijn
![]()
Ik woon in Brabantpark, een mooie/leuke wijk net naast het centrum in het "pitoresk agressief"quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee, ik ben er geboren (centrum) en nu in de pijp woonachtig. voor de boeren: de pijp is een stadsdeel, tegen het centrum aan.
en onder welke smog woon jij in pitoresk agressief breda? ?
dat zijn incidenten!quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
buurtjes waar jongeren denken dat het south centra la is, jeugdbendes, sexkelders, fietsenstelende junks, tienersex voor een breezer etcbedankt he voor deze mooie dingen waar de rest de nederland nu zo trots op moet zijn
![]()
nou lekker dan, daar ben je mooi klaar mee. huis gekocht?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:18 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Ik woon in Brabantpark, een mooie/leuke wijk net naast het centrum in het "pitoresk agressief"Breda
Omdat ik een maandje voor mijn werk in A'dam heb moeten wonen noem ik mijzelf geen import A'dammer . Weekenden lekker terug naar Breda hoorquote:
Neen, na mijn belevenissen in Parijs en Brussel en Madrid ben ik blij dat ik ff bij de papa kan wonenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou lekker dan, daar ben je mooi klaar mee. huis gekocht?
ik snap je frustraties nu al een stuk beterquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:21 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Neen, na mijn belevenissen in Parijs en Brussel en Madrid ben ik blij dat ik ff bij de papa kan wonen.. Einde van het jaar pas weer het huis uit ..
Frustraties omdat ik in echte steden heb gewoond ipv een stad die denkt een wereld stad te zijn ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik snap je frustraties nu al een stuk beter
nee dat je nu weer met hangende pootjes en een heroïne verslaving van al die betere andere steden bij je paps woont...quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:23 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Frustraties omdat ik in echte steden heb gewoond ipv een stad die denkt een wereld stad te zijn ?
nee het punt is dat je heel hard na zit te denken om je geld in amsterdam te gaan verdienen, maar niet durft omdat je denkt dat er allemaal aroogante klootzakken hier wonen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:26 schreef Henk_Telefoon het volgende:
haha,gelukkig ken je me door en door..Sommige mensen studeren en zijn op dit moment niet zo rijk als de "arbeiders klasse" waartoe jij ongetwijfeld zult behoren
.. maar dit is het punt niet is het wel ?
Inderdaad, de grens loopt van Hilversum naar Utrecht:quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:32 schreef Grumpey het volgende:
Sorry, maar die stopt al voor amersfoort hoor.
Ik werkte voor ABN Amro waarvoor in naar Zuid Afrika zou verhuizen ..wel eerst een maand op hoofdkantoor werken in A'dam ..en dat iedere dag op en neer te doen vanuit Breda is iets te gortig .. Ik hoefde geen huur te betalen, dat deden zij !! Sja, dan heb je weinig keus omdaar te verblijven ..quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee het punt is dat je heel hard na zit te denken om je geld in amsterdam te gaan verdienen, maar niet durft omdat je denkt dat er allemaal aroogante klootzakken hier wonen.
maar het enige dat je aan amsterdam hebt overgehouden is dat je het een arrogante stinkstad vindt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:30 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Ik werkte voor ABN Amro waarvoor in naar Zuid Afrika zou verhuizen ..wel eerst een maand op hoofdkantoor werken in A'dam ..en dat iedere dag op en neer te doen vanuit Breda is iets te gortig .. Ik hoefde geen huur te betalen, dat deden zij !! Sja, dan heb je weinig keus omdaar te verblijven ..
Maar dat hoor je mij toch helemaal niet zeggen ? Ik zeg alleen dat de mentaliteit van deze mensen tov mensen buiten A'dam vaak nogal denigrerend is .. Je hoort me echt niet zeggen dat het een stinkstad is ..quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar het enige dat je aan amsterdam hebt overgehouden is dat je het een arrogante stinkstad vindt?
Ja, ik heb een tante in een Vlijmen wonen. Dat ligt tegen Den Bosh aan. Je weet werkelijk niet wat je ziet als je daar komt. Alsof je je in een of ander Oostblok land waantquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:21 schreef zoalshetis het volgende:
mensen buiten amsterdam praten vaak ook zo dom, zeker als je naar het zuiden trekt.
heel gek, vanaf den bosch begint de varkensslachtersintelligentie op te komen tot aan maastricht, waar het weer wel kan laten zien dat 'de endeldarm' van nederland beschaaft en gezellig kan zijn.
weet je ik zit je ook maar een beetje te pesten. komt natuurlijk door het topic dat jij eigenhandig, zonder druk van een amsterdamse geluidsdemper op je slaap, hebt geopend.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:35 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Maar dat hoor je mij toch helemaal niet zeggen ? Ik zeg alleen dat de mentaliteit van deze mensen tov mensen buiten A'dam vaak nogal denigrerend is .. Je hoort me echt niet zeggen dat het een stinkstad is ..
Amsterdam is kleinquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:39 schreef Kindervriend het volgende:
Amsterdam is een vergaarbak van allerhande uitschot en heeft werkelijk niets te maken met een echte 'stad'. Vergeleken met andere Europese steden is Amsterdam slechts een schraal provinciestadje, serieus. En dan heb ik het niet eens over Europese hoofdsteden, maar ook over steden als Frankfurt, Barcelona en Milaan. Amsterdam is gewoon schraal. Klaar.
ik denk dat amsterdam relatief gezien kwa grootte de meeste toeristen uit de wereld trekt. en dat is niet arrogant bedoeld.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:39 schreef Kindervriend het volgende:
Amsterdam is een vergaarbak van allerhande uitschot en heeft werkelijk niets te maken met een echte 'stad'. Vergeleken met andere Europese steden is Amsterdam slechts een schraal provinciestadje, serieus. En dan heb ik het niet eens over Europese hoofdsteden, maar ook over steden als Frankfurt, Barcelona en Milaan. Amsterdam is gewoon schraal. Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |