Whehehe, jij zit straks met een vol kippenhok, ik met drie stereotype Bob de Slopers, wedden?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:03 schreef Suzanna het volgende:
Succes Belana!!!!
Vivi, jammer he, als je nog niet weet wat het wordt maar je wilt wel graag gericht shoppen. Wij moeten ook nog eventjes wachten, maar dan weten we hopelijk (tja, bij Emma zagen ze het niet) of het een jochie of meisje wordt! We hopen stiekem op een jochie, maar een meisje is eigenlijk wel heel bijzonder ook... drie meiden !!
Fijn dat het allemaal goed was...!
Gewoon even nog een keer je uitgerekende datum neergooien hier... (niet dat ik het kan veranderen, dus ik beloof je nietsquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:15 schreef oYo het volgende:
En mod, hoeveel topics moeten wij nog wachten voor we in de lijst komen?
Wij zoen het alleen ietsjepietsje anders. We hebben nl een bijzonder iemand gevraagd er 1 voor ons te tekenen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:09 schreef Tamea het volgende:
Neuk, je hebt nog tijd zat om geboortekaartjes te regelen. Wij deden dat pas toen ik al verlof had en we waren nog ruim op tijd.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:17 schreef Belana het volgende:
dankjullie wel allemaal. ben maar ff hier weer gaan zitten omdat ik geen zin heb om de hele tijd in bad te zitten of op bed te liggen, hier heb ik ook wel weeen. ze moeten alleen wat sterker worden. verder kan ik er prima op mee golven merk ik, dus das goed
Nee, niet voelen vind ik ook niet zo eng, maar in combinatie met die krampen wel. Beetje menstruatiepijnachtig, maar dan niet laag (bandenpijn) maar hoog in mijn buik....Maar hij/zij schopt al weer....quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:31 schreef Suzanna het volgende:
Belana, Go Go Girl!![]()
Chacama, je bent gewoon nog niet hoogzwanger, en veel mensen valt het dan pas op... Ben benieuwd naar je buik!!!! Ik ben ook nog niet 'duidelijk zwanger' en ben nu 17 weken, bij Emma had ik toen al een stuk dikkere buik. Vreemd is dat he!!
Linda, niet zo snel zorgen maken hoor!! Je baby zit veilig binnen...en als je t niet voelt slaapt het gewoon lekker!!
Snap het wel hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:33 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Nee, niet voelen vind ik ook niet zo eng, maar in combinatie met die krampen wel. Beetje menstruatiepijnachtig, maar dan niet laag (bandenpijn) maar hoog in mijn buik....Maar hij/zij schopt al weer....
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:46 schreef Neuk het volgende:
Er gaat echt een hoop veranderen he?
Nu maak je me wel benieuwd hoor. Bijzonder voor jullie of bijzonder in het algemeen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:18 schreef Neuk het volgende:
[..]
Wij zoen het alleen ietsjepietsje anders. We hebben nl een bijzonder iemand gevraagd er 1 voor ons te tekenen.
*week wordt*quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Het is vast een (bekende) kunstenaar? Ah toe Neuk, vertel! *Lief kijkt*
Komt vanzelf! Er is er nog nooit 1 blijven zitten zeggen de wijze vrouwen danquote:
Nog maximaal 2 weken hoor Renzell! Echt niet langerquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:27 schreef renzell het volgende:
Sjak; ik hoop ook voor jou dat het snel begint! En mocht dat niet het geval zijn, dan hoop ik in ieder geval dat je nog even vrede kan proberen te hebben met de situatie. Ik weet dat het frustrerend kan zijn, en ongeduld heb je ook niet altijd in de hand, maar gegeven feit is nu eenmaal dat het ook nog zomaar 3 weken kan duren.
Mkay, die pot augurken is voor 80% voor jou, want het leek erop dat er een tutje komt landen hierquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:25 schreef Suzanna het volgende:
Hihi... is goed, weddenschap aangenomen!
(toch hoop ik stiekem op een klein Bob de Slopertje hier hoor...)
Als je je uitgerekende datum nog een keertje wil noemen zetten we je er zsm bij. Dit topic gaat tegenwoordig zo hard dat er wel eens iets tussendoor glipt, sorry daarvoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:15 schreef oYo het volgende:
En mod, hoeveel topics moeten wij nog wachten voor we in de lijst komen?
Ja wij zijn ook zulke kletskoppen...t's net een kippenhok.....broedend en wel...quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:55 schreef Lois het volgende:
[..]
Als je je uitgerekende datum nog een keertje wil noemen zetten we je er zsm bij. Dit topic gaat tegenwoordig zo hard dat er wel eens iets tussendoor glipt, sorry daarvoor.
Ik las de hele tijd Scharreleiquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:53 schreef chacama het volgende:
Hebbes: Scharlei of Salvia sclarea etherische olie helpt bij stress en vermoeidheid. Scharlei verzacht krampen en menstruatie pijn.
hahahaquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:31 schreef YPPY het volgende:
Jullie krijgen geen live verslag van mijn bevalling heb ik gelezen.
Me too.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:21 schreef Lois het volgende:
Tnx sjak, ik zet oYo er even bij.
Belaan, rustig aan. Neem je rust, nu kan het nog even en ik ga slapen met mobiel onder mijn kussen oke?
Tenzij je een ledikantje koopt bij de Ikea , die hebben volgens mij weer andere maten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:55 schreef PM-girl het volgende:
Ledikant maat is toch altijd gelijk he? (100x150 cm toch)?
Ben trouwens een beetje bang dat ons kamertje niet mooi wordt, terwijl we alles met zoveel zorg uitkiezen. Straks is het geheel niet mooi.....
Eh, je @home mail van 18.01 al gechecked?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:18 schreef kozakken het volgende:
k wacht je mailtje af neuk!Ben heel benieuwd!
mag ik 't ook weten? ben erg nieuwsgierigquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:41 schreef Neuk het volgende:
[..]
Eh, je @home mail van 18.01 al gechecked?![]()
Hele mooie datumquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:18 schreef nikky het volgende:
Succes dames!!![]()
![]()
![]()
En ik ben later uitgerekend. 19 januari zou "de" datum zijn. Heb het al aangepast. Toch hendig heur.
Tuurlijk wordt het mooi PM ! je zoekt toch alles met veel zorg uit.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:55 schreef PM-girl het volgende:
...............
Ben trouwens een beetje bang dat ons kamertje niet mooi wordt, terwijl we alles met zoveel zorg uitkiezen. Straks is het geheel niet mooi.....
Met mij gaat het echt goed hoor. Dank je dat je het vraagtquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:05 schreef dutchie het volgende:
Sjak, hou je het nog een beetje vol? Ik kan me voorstellen dat nu Belana bezig is dat je jezelf wat anders voelt. Geen jaloezie ofzo, maar snap je wat ik bedoel?
Jemig morgen pas?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:35 schreef dutchie het volgende:
Ik ga voor 14.07. Staat nl. wel mooi 14-07 om 14.07.
Maar das morgen pas! Je kan het arme wicht toch niet nog eens zo lang laten tobben?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:35 schreef dutchie het volgende:
Ik ga voor 14.07. Staat nl. wel mooi 14-07 om 14.07.
Wat zij zegt! Ik denk dat ie er nu wel zo ongeveer half uit moet liggenquote:
Ik ga het echt niet op het interweps zeggenquote:Neuk, ik heb jouw emailadres ook niet dus kan het mijne niet aan je mailen....!
Kun je hier niet een tipje van de sluier oplichten? Ben inmiddels niet meer enige gegadigde geloof ik!
Bij mij zijn er mensen die het geslacht er niet kunnen uithalen op die echo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:53 schreef poemojn het volgende:
Mooie echo's Bass-Miss en Mwanatabu! Een dochter dus Mwana? Leuk
Bass-miss een knulletjequote:Op donderdag 13 juli 2006 09:54 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Bij mij zijn er mensen die het geslacht er niet kunnen uithalen op die echo.![]()
![]()
Ik ook niet, ik snap vaak weinig van die echo's. Maar dat pijltje wijst naar een dingetje en dat is dan een piemeltje? Maar wat is het rondje rechtsboven dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:54 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Bij mij zijn er mensen die het geslacht er niet kunnen uithalen op die echo.![]()
![]()
Zijn been of voet. Beetje zelfde effect dan als je op een kopieermachine gaat zitten in je blote kont denk ik.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:10 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik snap vaak weinig van die echo's. Maar dat pijltje wijst naar een dingetje en dat is dan een piemeltje? Maar wat is het rondje rechtsboven dan?
Die van Mwanatabu snap ik beter. Lang been, grote voet! Lief!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:49 schreef nebelung het volgende:
[..]
Maar das morgen pas! Je kan het arme wicht toch niet nog eens zo lang laten tobben?![]()
Ow ow Sjeen, nog gefeliciteerd met ISAquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:38 schreef Sjeen het volgende:
13 juli is een hele mooie datum![]()
Ik gok op 10.10 uur (mooie tijd ook)
een jongetje met de naam Aiden
Jeumig! Dat is ineens hard gegaan!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:42 schreef Lois het volgende:
Geboren om 10.04 uur:
Ezra Sebastian
![]()
Alles is goed met moeder en kind, Belana en Ezra moeten nog wel een nachtje blijven.
Verdere details heb ik niet want ik, een ook Belaan, moesten huilen![]()
Nee dus! Dat is nieuws! Vandaar dus ineens het ziekenhuis!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:48 schreef Lois het volgende:
Wisten jullie eigenlijk wel dat ze naar het ziekenhuis waren gegaan omdat het vruchtwater troebel was? Affijn daar zijn ze dus heen gegaan vanmorgen en 9.38 kreeg ik een sms: "9 cm ontsluiting"
Het is dus heel snel gegaan!
Sorry ik moest Eva in de taxibus zetten en Iris aankleden dus kon niet echt achter de computer.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:50 schreef snoopy het volgende:
Nee, wij wisten niks Lois
Echt fijn dat het zo snel gegaan is
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:51 schreef Lois het volgende:
Sorry ik moest Eva in de taxibus zetten en Iris aankleden dus kon niet echt achter de computer.
(en ik dacht dat de papa het nog wel even gemeld had)
Bijna goedquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:38 schreef Sjeen het volgende:
13 juli is een hele mooie datum![]()
Ik gok op 10.10 uur (mooie tijd ook)
een jongetje met de naam Aiden
quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:53 schreef Neuk het volgende:
[..]
Wat zij zegt! Ik denk dat ie er nu wel zo ongeveer half uit moet liggen![]()
Ja, heb ik ook al over zitten denken. De uitgerekende datum volgens de laatste menstruatie is bij mij 8 oktober, volgens de echo 27 september. Als je nu 14 dagen voor de eerste datum neemt en 14 dagen na de laatste, wat allemaal normaal zou zijn, is dat toch best een grote periode waarin het elk moment kan gebeuren.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:51 schreef Neuk het volgende:
Mibos, misschien ben je op 9 oktober ook al wel bevallen, of pas eind november... Kan allemaal
Ik wilde er vandaag aan beginnenquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:07 schreef Mibos het volgende:
Neuk en Bass-Miss![]()
zo kan ik beter over een maandje al beginnen en dan ergens begin september beter al maar klaar zijn toch![]()
Daarom vond ik 30 oktober al zo'n krap dag zeg maar... Dus nam ik voor mezelf een marge van 1 maand...
Neuk hoe gaat het trouwens met de babykamer? Kijk rond 9 oktober ben jij natuurlijk al lang en breed bevallen begreep ik uit de eerdere posts...
Van harte Belana, kbot en Liam!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:42 schreef Lois het volgende:
Geboren om 10.04 uur:
Ezra Sebastian
![]()
Alles is goed met moeder en kind, Belana en Ezra moeten nog wel een nachtje blijven.
Verdere details heb ik niet want ik, een ook Belaan, moesten huilen![]()
Dat kennen we... Hier ook inkakweken zogezegdquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:52 schreef chacama het volgende:
Belana, Kbot en Liam gefeliciteerd met jullie zoon/broertje.
Jammer dat je uiteindelijk toch naar het ziekenhuis moest, maar goed je bent er. Nu kunnen jullie van elkaar gaan genieten..
Vanochtend 20 weken echo gehad.
[afbeelding]
[afbeelding]
Buik is aan de kleine kant....(hadden de klanten toch gelijk...zie buikentopic voor foto)
Baby ligt ietsje achter op schema, maar niet zorgwekkend. Is maar 1 weekje.
Hartslag was goed.
Hartje heeft 4 kamertjes.
Middenrif is gesloten.
Ruggetje is helemaal af.
Beentje precies op lengte.
Voldoende vruchtwater om in te zwemmen en om te drinken...
Pijn onderin mijn buik is bandenpijn. Komt door het zwaardere werk dat ik nu doe. Op tijd rusten is het advies...![]()
Mijn bloeddruk was 90/50. Hij zakt dus nog steeds. De vermoeidheid die ik ervaar is hiervan het gevolg. Mijn lichaam moet veel moeite doen om alles rond te pompen en dat kost energie.![]()
Die van mij ook: als dit een jongetje wordt, dan moeten we nog maar eens...quote:En ja, de lieve man heeft even voor me gespiekt (*met glimlach op mond*). Het wordt waarschijnlijk toch een meidje.....een goede reden voor mijn vent om een derde te willen.
Wij denken er ook over jaquote:We gaan wel nog 3d echo's laten maken. Dit hebben we bij Fleur ook gedaan en dus krijgt de tweede die eer ook. Moet alleen nog even uitzoeken waar.
Ik heb ze hééél groot ingescand ook hequote:@mwana.....mooie echo's. Zijn een stuk scherper dan die van mij...
Het is denk ik te heet om elkaar te bevruchtenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:19 schreef Neuk het volgende:
van mij mag er ook wel weer wat nieuwe aanwas komen. De lijst wordt alleen maar kleiner zo!!!
Tussen fokken! en fokken zit een hoop verschil hoor!quote:
Details.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:30 schreef pinquit het volgende:
ik wacht nog even ok?
ik heb trouwens ook geen vent![]()
nee, dat is niet echt 'normaal'. kan een teken zijn van zwangerschapsvergiftiging, dus zeker even doorgeven aan de verloskundige!quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:03 schreef PM-girl het volgende:
Trouwens, sterretjes zien was toch 'normaal' he?
Ik zeg van wel Poemojnquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:08 schreef poemojn het volgende:
Kindje hier is erg actief, meer dan Myrthe, en gisteravond kon mijn man hem zelfs voelen. Zou dat ook duiden op een jongetje?
Dat zegt niets! Dat heb ik nl. ookquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:19 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik zeg van wel Poemojn
Ik krijg een meid, ik voel hetZe slokt al mijn energie op, nu al een uitzuiger
Maar goed ook jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:21 schreef poemojn het volgende:
't is in elk geval soms maar goed dat je in elk geval niet zwanger kunt zijn van je schoondochter
Volgens mij niet. Morris voelde ik iit deze erg weinig. Niet dat ik weet wat dit is hoor. Maar ik ben dan weer geneigd om te denken dat ik nu een meisje krijgquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:08 schreef poemojn het volgende:
Kindje hier is erg actief, meer dan Myrthe, en gisteravond kon mijn man hem zelfs voelen. Zou dat ook duiden op een jongetje?
Ik zie ze ook alleen als ik bijvoorbeeld gebukt heb ofzo, dan is het toch een gevolg van lage bloeddruk?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:40 schreef bixister het volgende:
[..]
nee, dat is niet echt 'normaal'. kan een teken zijn van zwangerschapsvergiftiging, dus zeker even doorgeven aan de verloskundige!
Mijn huidige bewoner (v) is eigenlijk het actiefste van alledrie tot nu toe. Hoewel ik me van de oudste ook iets kan herinneren van driftig verschuivende kontjes des nachtsquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:08 schreef poemojn het volgende:
Ahhhhh, toe... mag ik hetquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:42 schreef chacama het volgende:
Zo dan. Heb net de afspraak gemaakt voor de 3d echo. Die wordt bij 26 weken gemaakt. Dat is dus eind augustus. Pfff dat lijkt nog zoooooo ver weg.
Oh, en Sjeen......mondje dicht bij de rest van de fam
ja, die wel. Dat weet je. Tussen partners horen geen geheimen te zijn. Was bij Fleur ook niet...toch??quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ahhhhh, toe... mag ik hetwel vertellen?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:57 schreef chacama het volgende:
[..]
ja, die wel. Dat weet je. Tussen partners horen geen geheimen te zijn. Was bij Fleur ook niet...toch??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |