Bastard gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:44 schreef Bastard het volgende:
Als het kon had ik Guus zelf in huis genomen, maar ik heb al 3 katten, en een 7 mnd oude baby, tweede op komst, geen ruimte voor een jonge kat dus.![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:10 schreef cattie het volgende:
Mijn man is thuisgebleven van zijn werk en heeft nesteldrang, hij is nu de hele bovenverdieping aan het schoonmaken!![]()
Sjak ik kan mij met de beste wil niet herinneren dat ik Emma nog gevoeld heb tijdens de weeën, ik zou dus zeggen van niet. Maarja geen bevalling hewtzelfde hè...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:35 schreef sjak het volgende:
Ik zit trouwens al een hele tijd weer met een vraag waar ik het antwoord niet op kan vinden maar hier zullen ervaringsdeskundigen vast het antwoord wel weten. Voel je je kindje nog bewegen tijdens de weeen, trappen, draaien dat soort dingen?
Er zijn twee praktijken in Gouda, die een beetje van elkaar verschillen in werkwijze. De peperstraat is de praktijk die het beste bij me past, ik ben en blijf een beetje een zweefmutsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok, die ken ik niet.
Ik 'ken' er namelijk 1-tje, dat is de moeder van een schoolvriendinnetje van vroeger.
Ja, die andere is meer van het nuchtere werk idd. Dat zou degene zijn die ik zou kiezen, maar dat is ook mede omdat ik haar ken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:56 schreef owlet het volgende:
Er zijn twee praktijken in Gouda, die een beetje van elkaar verschillen in werkwijze. De peperstraat is de praktijk die het beste bij me past, ik ben en blijf een beetje een zweefmuts
Mibos, toevallig! Bevalthet?
Tsja, die twee weken heb ik altijd een beetje vaag gevonden: twee weken na de laatste menstruatie klinkt logisch, maar vaak tellen ze vanaf de menstruatie zelfquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
Je krijgt gewoon die 2 weken erbij. Net als iedereen.
Bij 'normale' zwangeren gaan ze er vanuit dat de eerste dag van je laatste menstruatie ong. 2 weken voor de werkelijke conceptie was.
Niet 'vaak', altijd.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:32 schreef Liopleurodon het volgende:
[..]
Tsja, die twee weken heb ik altijd een beetje vaag gevonden: twee weken na de laatste menstruatie klinkt logisch, maar vaak tellen ze vanaf de menstruatie zelf![]()
Vorige week is bij ons bij de eerste echo vastgesteld dat het 10 dagen 'ouder' is dan we zelf dachten...
*LP is man en zal het daarom wel niet snappen![]()
Ik weet dat er een topic bestond over zulke winkels ga even proberen te zoeken voor je.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:54 schreef Mibos het volgende:
Nu ik begrijp dat ik niet de enige ben uit de regio gouda heb ik even een vraagje: voor medische indicatie beval ik in het ziekenhuis. Ik ben een astmapatiënt in ruste... De laatste maanden gaat het heel goed dus vandaar de verloskundige en niet een gyn. De bedoeling is bevallen in het Groene Hart (Jozefziekenhuis) heeft iemand daar ervaring mee? Ben daar zelf ook geboren namelijk...
Nog een klein vraagje heeft iemand ook ervaring met Babypark in Gouda? Op de een of andere manier is de kinderwagen zoek geraakt![]()
Er lopen (voor zover ik weet) 3 Goudse meiden rond. Jij, Owlet en ik dus volgens mij weinig eigen ervaring.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:54 schreef Mibos het volgende:
Nu ik begrijp dat ik niet de enige ben uit de regio gouda heb ik even een vraagje: voor medische indicatie beval ik in het ziekenhuis. Ik ben een astmapatiënt in ruste... De laatste maanden gaat het heel goed dus vandaar de verloskundige en niet een gyn. De bedoeling is bevallen in het Groene Hart (Jozefziekenhuis) heeft iemand daar ervaring mee? Ben daar zelf ook geboren namelijk...
Ah, dankje voor de uitleg en felicitatiesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet 'vaak', altijd.![]()
Iemand heeft ooit bepaald/uitgerekend dat een zwangerschap gemiddeld 40 weken duurt vanaf de 1e dag van de laatste menstruatie. Omdat dat een meetbaar gegeven is en omdat het grootste gedeelte van de vrouwen geen idee heeft wanneer die eisprong nou precies was.
Op die manier kunnen ze de moeders en babies goed in de gaten houden op het einde.
Daarom krijg je die 2 weken gratis zeg maar.
Zoiets dan, denk ik...
Btw, gefeliciteerd!Hoever zijn jullie nu? Was dit de 12 weken echo?
Gewoon zonder hulpquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:05 schreef minoes_ het volgende:
LP,zijn jullie gewoon zelf zwanger geworden,of hebben jullie ook een inseminatie gehad?
Ik heb op 13 juni de inseminatie gehad en bij mij kan het dus niet zomaar 10 dagen ouder zijn,omdat we het eigenlijk precies uit kunnen rekenen,zeg maar![]()
Maar het blijft vreemd,die 2 weken erbij,nu helemaal.
Ze rekenen vanaf de 1e dag v/d menstruatie idd,sommige vrouwen worden na 3 dagen al zwanger in deze periode en bij anderen duurt het wat langer,net wanneer de eisprong is.
Groetjes,Minoes![]()
Thanksquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:21 schreef Belana het volgende:
ja hoor vivi, maar wel op botulisme meldingen letten, nog meer als ieder ander uiteraard.
hier kun je lezen over zwemwaterkwaliteit
Ik ben 29 nu.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:27 schreef Slaapmeisje het volgende:
nikky wat fijn dat de nekplooimeting in orde is en wat een kansberekeningWij gaan deze donderdag vor de combinatietest (nekplooi + bloed) en ik ben ook erg benieuwd. Ik ben nu 35 en jij?
Ik had mijn bloed twee weken ervoor al laten testen en die hadden zij al in het dossier staan van mequote:Op maandag 3 juli 2006 21:04 schreef PM-girl het volgende:
[..]
FIjn Nikky!
Bijzonder dat je meteen de uitslag kreeg, wij werden na een kleine week gebeld met de uitslag (omdat die niet goed was). Als die wel goed was geweest, hadden ze niet eens gebeld maar konden we het vragen bij de volgende vk controle.
Ze moeten toch de dikte van de nekplooi in een formule stoppen samen met uitslagen van je bloed dat je laat prikken? Of is mijn ziekenhuis zo traag?
Ow oke, mijn ziekenhuis nam pas bloed af na de echo. Maar de gewone echo was dan ook bij de vk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ben 29 nu.
[..]
Ik had mijn bloed twee weken ervoor al laten testen en die hadden zij al in het dossier staan van me.
quote:
Ik heb geen ervaring met het GHZ als bevallende vrouw, maar wel als kraamverzorgster van daar geboren babies en mijn ervaring is niet zo heel erg positief eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:54 schreef Mibos het volgende:
Nog een klein vraagje heeft iemand ook ervaring met Babypark in Gouda? Op de een of andere manier is de kinderwagen zoek geraakt![]()
dat schiet ook niet op zo, zeg..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:45 schreef cattie het volgende:
Ik ga maar eens een poging doen om wat te slapen. Morgen weer een verse dag, hopelijk met een verse baby!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |