abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39500884
Whoei Cattie,zet m op meid.Ik hoop dat het vlot gaat en vanaf morgen gaat de temp.gelukkig naar beneden.Heel veel succes en nog een paar van deze erbij

Groetjes,Minoes
pi_39500954
Cattie, succes!! zet em op!!!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:24:53 #28
108648 cattie
lieve moeder
pi_39500984
Sjak, ik voel mijn baby nu nog wel tussen de weeen door.
Met gebroken vliezen mag je in ieder geval niet zwemmen en in bad enz. (Alsof ik nu zou willen zwemmen, volgens mij zou ik verzuipen tijdens een wee.. )
En nu ga ik weer naar beneden, weeen opvangen. (Ze komen nog niet echt vaker maar worden wel steeds pijnlijker.)
pi_39501010
Ow en zwemmen mag wel tijdens ontsluiting,ik had 4,5 week van te voren al 1cm en heb toen nog wel geplonst

*Even een vraag van mijn kant,voornamelijk voor E.T. of Slaapmeisje*(maar wie het weet mag gillen)

Hoe rekenen ze nu uit,hoe lang je zwanger bent met zo'n inseminatie
Reken je gewoon vanaf de inseminatie 9 maanden erbij,of krijg je net als met een gewone zwangerschap er 2 weken bij?
Want anders ben ik vandaag 3 of 5 weken "ver",beetje lastig tellen.En mijn man roept,dat dat onzin is,2 weken erbij,maar ja,weet hij veel....

Groetjes,Minoes
pi_39501067
OK zwemmen mag dus wel. Tis goed dat ik dat nu dan even weet
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:28:35 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39501105
Je krijgt gewoon die 2 weken erbij. Net als iedereen.

Bij 'normale' zwangeren gaan ze er vanuit dat de eerste dag van je laatste menstruatie ong. 2 weken voor de werkelijke conceptie was. En dat is precies hetzelfde als bij jullie. Ze weten wanneer de conceptie was en dan gaan er nog 2 weken bij.
Dus op het moment van testen ben je zeg maar om en nabij de 4 weken net als iedereen.

Toevallig zondag nog over gehad met een teamgenootje die ook net een ivf gehad heeft. Die krijgt vandaag de '6-weken' echo om te kijken of het op de juiste plek ingenesteld zit en die was ook al verbaasd over de 6 weken maar idd is dat incl. de 2 weken voor de conceptie.
pi_39501244
Zet hem op Cattie !
Succes
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_39501945
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok, die ken ik niet.
Ik 'ken' er namelijk 1-tje, dat is de moeder van een schoolvriendinnetje van vroeger.
Er zijn twee praktijken in Gouda, die een beetje van elkaar verschillen in werkwijze. De peperstraat is de praktijk die het beste bij me past, ik ben en blijf een beetje een zweefmuts

Mibos, toevallig! Bevalt het?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:03:47 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39502160
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:56 schreef owlet het volgende:
Er zijn twee praktijken in Gouda, die een beetje van elkaar verschillen in werkwijze. De peperstraat is de praktijk die het beste bij me past, ik ben en blijf een beetje een zweefmuts

Mibos, toevallig! Bevalt het?
Ja, die andere is meer van het nuchtere werk idd. Dat zou degene zijn die ik zou kiezen, maar dat is ook mede omdat ik haar ken.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:05:09 #35
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39502211
Ik mocht met gebroken vliezen wel in bad. Volgens de verloskundige verliep de ontsluiting zo voorspoedig dat dat wel kon. Als het ernaar uitziet dat het nog een hele tijd gaat duren voordat iemand volledige ontsluiting heeft mag het niet.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:06:19 #36
24188 Belana
kloon van belana
pi_39502253
ik heb het laatst nog gevraagd, je mag met gebroken vliezen in bad als je goeie weeën hebt.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:10:13 #37
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39502389
Cattie meid zet um op!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_39503184
Owlet tot nu toe bevalt het prima hoor! Vind het gezellig klein en niet zo massaal... Ben erg tevreden. Kreeg ook toen ik voor mijn werk weg moest vijf weken meteen een zwangerschapsverklaring zonder erom gevraagd te hebben en voor de vliegtuigmaatschappij een vliegverklaring en het is gewoon een knusse rustige praktijk. Erg tevreden

Cattie nog eventjes volhouden en nog een paar voor jou en
Catmannetje...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_39503568
Cattie voor jou! Het weer is er niet naar, maar zet m op he!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_39503617
Cattie
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:05:33 #41
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_39504025
Sjak; tijdens de weeen voel je maar 1 ding, geloof me;dat zijn WEEEN!!!!

Cattie: zet hem op stoere!
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2006 @ 13:12:46 #42
81992 Githa
pi_39504207
Ik heb geen idee meer of ik Jordy wel of niet voelde, ik was zo bezig met het 'voelen' van de weeen.

Cattie is begonnen kom op meid dadelijk heb je je beepje vast
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:32:04 #43
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_39504788
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
Je krijgt gewoon die 2 weken erbij. Net als iedereen.

Bij 'normale' zwangeren gaan ze er vanuit dat de eerste dag van je laatste menstruatie ong. 2 weken voor de werkelijke conceptie was.
Tsja, die twee weken heb ik altijd een beetje vaag gevonden: twee weken na de laatste menstruatie klinkt logisch, maar vaak tellen ze vanaf de menstruatie zelf
Vorige week is bij ons bij de eerste echo vastgesteld dat het 10 dagen 'ouder' is dan we zelf dachten...
*LP is man en zal het daarom wel niet snappen
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:40:35 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39505067
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:32 schreef Liopleurodon het volgende:

[..]

Tsja, die twee weken heb ik altijd een beetje vaag gevonden: twee weken na de laatste menstruatie klinkt logisch, maar vaak tellen ze vanaf de menstruatie zelf
Vorige week is bij ons bij de eerste echo vastgesteld dat het 10 dagen 'ouder' is dan we zelf dachten...
*LP is man en zal het daarom wel niet snappen
Niet 'vaak', altijd.
Iemand heeft ooit bepaald/uitgerekend dat een zwangerschap gemiddeld 40 weken duurt vanaf de 1e dag van de laatste menstruatie. Omdat dat een meetbaar gegeven is en omdat het grootste gedeelte van de vrouwen geen idee heeft wanneer die eisprong nou precies was.
Op die manier kunnen ze de moeders en babies goed in de gaten houden op het einde.
Daarom krijg je die 2 weken gratis zeg maar.

Zoiets dan, denk ik...

Btw, gefeliciteerd! Hoever zijn jullie nu? Was dit de 12 weken echo?
pi_39505442
Nu ik begrijp dat ik niet de enige ben uit de regio gouda heb ik even een vraagje: voor medische indicatie beval ik in het ziekenhuis. Ik ben een astmapatiënt in ruste... De laatste maanden gaat het heel goed dus vandaar de verloskundige en niet een gyn. De bedoeling is bevallen in het Groene Hart (Jozefziekenhuis) heeft iemand daar ervaring mee? Ben daar zelf ook geboren namelijk...

Nog een klein vraagje heeft iemand ook ervaring met Babypark in Gouda? Op de een of andere manier is de kinderwagen zoek geraakt
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_39505531
Go Cattie!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_39505551
Alle onlangs bevallen dames, gefeliciteerd met jullie kindjes!
Cattie succes!
En voor alle andere zwangere dames, sterkte met deze hitte.
pi_39505584
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:54 schreef Mibos het volgende:
Nu ik begrijp dat ik niet de enige ben uit de regio gouda heb ik even een vraagje: voor medische indicatie beval ik in het ziekenhuis. Ik ben een astmapatiënt in ruste... De laatste maanden gaat het heel goed dus vandaar de verloskundige en niet een gyn. De bedoeling is bevallen in het Groene Hart (Jozefziekenhuis) heeft iemand daar ervaring mee? Ben daar zelf ook geboren namelijk...

Nog een klein vraagje heeft iemand ook ervaring met Babypark in Gouda? Op de een of andere manier is de kinderwagen zoek geraakt
Ik weet dat er een topic bestond over zulke winkels ga even proberen te zoeken voor je.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:59:08 #49
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39505594
Wat spannend Cattie Succes!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_39505793
LP,zijn jullie gewoon zelf zwanger geworden,of hebben jullie ook een inseminatie gehad?
Ik heb op 13 juni de inseminatie gehad en bij mij kan het dus niet zomaar 10 dagen ouder zijn,omdat we het eigenlijk precies uit kunnen rekenen,zeg maar
Maar het blijft vreemd,die 2 weken erbij,nu helemaal.
Ze rekenen vanaf de 1e dag v/d menstruatie idd,sommige vrouwen worden na 3 dagen al zwanger in deze periode en bij anderen duurt het wat langer,net wanneer de eisprong is.
Groetjes,Minoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')