Er zijn twee praktijken in Gouda, die een beetje van elkaar verschillen in werkwijze. De peperstraat is de praktijk die het beste bij me past, ik ben en blijf een beetje een zweefmutsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok, die ken ik niet.
Ik 'ken' er namelijk 1-tje, dat is de moeder van een schoolvriendinnetje van vroeger.
Ja, die andere is meer van het nuchtere werk idd. Dat zou degene zijn die ik zou kiezen, maar dat is ook mede omdat ik haar ken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:56 schreef owlet het volgende:
Er zijn twee praktijken in Gouda, die een beetje van elkaar verschillen in werkwijze. De peperstraat is de praktijk die het beste bij me past, ik ben en blijf een beetje een zweefmuts
Mibos, toevallig! Bevalthet?
Tsja, die twee weken heb ik altijd een beetje vaag gevonden: twee weken na de laatste menstruatie klinkt logisch, maar vaak tellen ze vanaf de menstruatie zelfquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
Je krijgt gewoon die 2 weken erbij. Net als iedereen.
Bij 'normale' zwangeren gaan ze er vanuit dat de eerste dag van je laatste menstruatie ong. 2 weken voor de werkelijke conceptie was.
Niet 'vaak', altijd.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:32 schreef Liopleurodon het volgende:
[..]
Tsja, die twee weken heb ik altijd een beetje vaag gevonden: twee weken na de laatste menstruatie klinkt logisch, maar vaak tellen ze vanaf de menstruatie zelf![]()
Vorige week is bij ons bij de eerste echo vastgesteld dat het 10 dagen 'ouder' is dan we zelf dachten...
*LP is man en zal het daarom wel niet snappen![]()
Ik weet dat er een topic bestond over zulke winkels ga even proberen te zoeken voor je.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:54 schreef Mibos het volgende:
Nu ik begrijp dat ik niet de enige ben uit de regio gouda heb ik even een vraagje: voor medische indicatie beval ik in het ziekenhuis. Ik ben een astmapatiënt in ruste... De laatste maanden gaat het heel goed dus vandaar de verloskundige en niet een gyn. De bedoeling is bevallen in het Groene Hart (Jozefziekenhuis) heeft iemand daar ervaring mee? Ben daar zelf ook geboren namelijk...
Nog een klein vraagje heeft iemand ook ervaring met Babypark in Gouda? Op de een of andere manier is de kinderwagen zoek geraakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |