Ik wil ook snel aan de beurt zijnquote:Op maandag 3 juli 2006 15:40 schreef chacama het volgende:
@ Belana en Catie---veeeeeeeel ijsjes en ik hoop dat jullie snel aan de beurt zijn...!!!!
Zo voelt het onderhand wel ja!quote:Op maandag 3 juli 2006 16:20 schreef Belana het volgende:
Over 5 dagen PV
ach, onzin natuurlijk, maar dan heb je wel meldplicht hier, dat dan weer wel.
Verder zijn het voor jou ook aardig de laatste loodjes natuurlijk!
Ja... nou nieuwe lagers denk ik... De stoppen vliegen er de hele tijd uit.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:40 schreef chacama het volgende:
@ Neuk hoe staat het met de wasmachine?
Ik was in Gouda gisterenquote:Op maandag 3 juli 2006 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
Owlet, zit je in Gouda bij de VK?
Je ging toch verhuizen?
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef dutchie het volgende:
Belana, mijn accu van de telefoon is opgeladen, dus ik zit er klaar voor hoor voor dat live-verslag van je bevalling.
Ze kan natuurlijk ook meerdere adressen sms-en, net zo makkelijk en zo blijven we lekker allemaal op de hoogte.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:40 schreef m@x het volgende:
[..]
En als je Dutchie niet weet te bereiken dan kan je mij altijd nog sms-en
FIjn Nikky!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:20 schreef nikky het volgende:
Vandaag voor een nekplooimeting geweest en alles is in orde. De kans is bij ons 1 op de 13.000 nog iets. Pak van mijn hart maar weer.
Ja, bij de praktijk in de peperstraat.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
Owlet, zit je in Gouda bij de VK?
Je ging toch verhuizen?
Ah ok, die ken ik niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:28 schreef owlet het volgende:
Ja, bij de praktijk in de peperstraat.
Verhuizen is geen concreet plan. We willen heel graag weg maar financieel gezien is het nu nog niet helemaal mogelijk. Maar met een of twee jaar willen we absoluut weg zijn hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |