Het is denk ik te heet om elkaar te bevruchtenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:19 schreef Neuk het volgende:
van mij mag er ook wel weer wat nieuwe aanwas komen. De lijst wordt alleen maar kleiner zo!!!
Tussen fokken! en fokken zit een hoop verschil hoor!quote:
Details.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:30 schreef pinquit het volgende:
ik wacht nog even ok?
ik heb trouwens ook geen vent![]()
nee, dat is niet echt 'normaal'. kan een teken zijn van zwangerschapsvergiftiging, dus zeker even doorgeven aan de verloskundige!quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:03 schreef PM-girl het volgende:
Trouwens, sterretjes zien was toch 'normaal' he?
Ik zeg van wel Poemojnquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:08 schreef poemojn het volgende:
Kindje hier is erg actief, meer dan Myrthe, en gisteravond kon mijn man hem zelfs voelen. Zou dat ook duiden op een jongetje?
Dat zegt niets! Dat heb ik nl. ookquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:19 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik zeg van wel Poemojn
Ik krijg een meid, ik voel hetZe slokt al mijn energie op, nu al een uitzuiger
Maar goed ook jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:21 schreef poemojn het volgende:
't is in elk geval soms maar goed dat je in elk geval niet zwanger kunt zijn van je schoondochter
Volgens mij niet. Morris voelde ik iit deze erg weinig. Niet dat ik weet wat dit is hoor. Maar ik ben dan weer geneigd om te denken dat ik nu een meisje krijgquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:08 schreef poemojn het volgende:
Kindje hier is erg actief, meer dan Myrthe, en gisteravond kon mijn man hem zelfs voelen. Zou dat ook duiden op een jongetje?
Ik zie ze ook alleen als ik bijvoorbeeld gebukt heb ofzo, dan is het toch een gevolg van lage bloeddruk?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:40 schreef bixister het volgende:
[..]
nee, dat is niet echt 'normaal'. kan een teken zijn van zwangerschapsvergiftiging, dus zeker even doorgeven aan de verloskundige!
Mijn huidige bewoner (v) is eigenlijk het actiefste van alledrie tot nu toe. Hoewel ik me van de oudste ook iets kan herinneren van driftig verschuivende kontjes des nachtsquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:08 schreef poemojn het volgende:
Ahhhhh, toe... mag ik hetquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:42 schreef chacama het volgende:
Zo dan. Heb net de afspraak gemaakt voor de 3d echo. Die wordt bij 26 weken gemaakt. Dat is dus eind augustus. Pfff dat lijkt nog zoooooo ver weg.
Oh, en Sjeen......mondje dicht bij de rest van de fam
ja, die wel. Dat weet je. Tussen partners horen geen geheimen te zijn. Was bij Fleur ook niet...toch??quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ahhhhh, toe... mag ik hetwel vertellen?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:57 schreef chacama het volgende:
[..]
ja, die wel. Dat weet je. Tussen partners horen geen geheimen te zijn. Was bij Fleur ook niet...toch??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |