Tenzij je een ledikantje koopt bij de Ikea , die hebben volgens mij weer andere maten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:55 schreef PM-girl het volgende:
Ledikant maat is toch altijd gelijk he? (100x150 cm toch)?
Ben trouwens een beetje bang dat ons kamertje niet mooi wordt, terwijl we alles met zoveel zorg uitkiezen. Straks is het geheel niet mooi.....
Eh, je @home mail van 18.01 al gechecked?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:18 schreef kozakken het volgende:
k wacht je mailtje af neuk!Ben heel benieuwd!
mag ik 't ook weten? ben erg nieuwsgierigquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:41 schreef Neuk het volgende:
[..]
Eh, je @home mail van 18.01 al gechecked?![]()
Hele mooie datumquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:18 schreef nikky het volgende:
Succes dames!!![]()
![]()
![]()
En ik ben later uitgerekend. 19 januari zou "de" datum zijn. Heb het al aangepast. Toch hendig heur.
Tuurlijk wordt het mooi PM ! je zoekt toch alles met veel zorg uit.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:55 schreef PM-girl het volgende:
...............
Ben trouwens een beetje bang dat ons kamertje niet mooi wordt, terwijl we alles met zoveel zorg uitkiezen. Straks is het geheel niet mooi.....
Met mij gaat het echt goed hoor. Dank je dat je het vraagtquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:05 schreef dutchie het volgende:
Sjak, hou je het nog een beetje vol? Ik kan me voorstellen dat nu Belana bezig is dat je jezelf wat anders voelt. Geen jaloezie ofzo, maar snap je wat ik bedoel?
Jemig morgen pas?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:35 schreef dutchie het volgende:
Ik ga voor 14.07. Staat nl. wel mooi 14-07 om 14.07.
Maar das morgen pas! Je kan het arme wicht toch niet nog eens zo lang laten tobben?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:35 schreef dutchie het volgende:
Ik ga voor 14.07. Staat nl. wel mooi 14-07 om 14.07.
Wat zij zegt! Ik denk dat ie er nu wel zo ongeveer half uit moet liggenquote:
Ik ga het echt niet op het interweps zeggenquote:Neuk, ik heb jouw emailadres ook niet dus kan het mijne niet aan je mailen....!
Kun je hier niet een tipje van de sluier oplichten? Ben inmiddels niet meer enige gegadigde geloof ik!
Bij mij zijn er mensen die het geslacht er niet kunnen uithalen op die echo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:53 schreef poemojn het volgende:
Mooie echo's Bass-Miss en Mwanatabu! Een dochter dus Mwana? Leuk
Bass-miss een knulletjequote:Op donderdag 13 juli 2006 09:54 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Bij mij zijn er mensen die het geslacht er niet kunnen uithalen op die echo.![]()
![]()
Ik ook niet, ik snap vaak weinig van die echo's. Maar dat pijltje wijst naar een dingetje en dat is dan een piemeltje? Maar wat is het rondje rechtsboven dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:54 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Bij mij zijn er mensen die het geslacht er niet kunnen uithalen op die echo.![]()
![]()
Zijn been of voet. Beetje zelfde effect dan als je op een kopieermachine gaat zitten in je blote kont denk ik.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:10 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik snap vaak weinig van die echo's. Maar dat pijltje wijst naar een dingetje en dat is dan een piemeltje? Maar wat is het rondje rechtsboven dan?
Die van Mwanatabu snap ik beter. Lang been, grote voet! Lief!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:49 schreef nebelung het volgende:
[..]
Maar das morgen pas! Je kan het arme wicht toch niet nog eens zo lang laten tobben?![]()
Ow ow Sjeen, nog gefeliciteerd met ISAquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:38 schreef Sjeen het volgende:
13 juli is een hele mooie datum![]()
Ik gok op 10.10 uur (mooie tijd ook)
een jongetje met de naam Aiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |