Komt vanzelf! Er is er nog nooit 1 blijven zitten zeggen de wijze vrouwen danquote:
Nog maximaal 2 weken hoor Renzell! Echt niet langerquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:27 schreef renzell het volgende:
Sjak; ik hoop ook voor jou dat het snel begint! En mocht dat niet het geval zijn, dan hoop ik in ieder geval dat je nog even vrede kan proberen te hebben met de situatie. Ik weet dat het frustrerend kan zijn, en ongeduld heb je ook niet altijd in de hand, maar gegeven feit is nu eenmaal dat het ook nog zomaar 3 weken kan duren.
Mkay, die pot augurken is voor 80% voor jou, want het leek erop dat er een tutje komt landen hierquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:25 schreef Suzanna het volgende:
Hihi... is goed, weddenschap aangenomen!
(toch hoop ik stiekem op een klein Bob de Slopertje hier hoor...)
Als je je uitgerekende datum nog een keertje wil noemen zetten we je er zsm bij. Dit topic gaat tegenwoordig zo hard dat er wel eens iets tussendoor glipt, sorry daarvoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:15 schreef oYo het volgende:
En mod, hoeveel topics moeten wij nog wachten voor we in de lijst komen?
Ja wij zijn ook zulke kletskoppen...t's net een kippenhok.....broedend en wel...quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:55 schreef Lois het volgende:
[..]
Als je je uitgerekende datum nog een keertje wil noemen zetten we je er zsm bij. Dit topic gaat tegenwoordig zo hard dat er wel eens iets tussendoor glipt, sorry daarvoor.
Ik las de hele tijd Scharreleiquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:53 schreef chacama het volgende:
Hebbes: Scharlei of Salvia sclarea etherische olie helpt bij stress en vermoeidheid. Scharlei verzacht krampen en menstruatie pijn.
hahahaquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:31 schreef YPPY het volgende:
Jullie krijgen geen live verslag van mijn bevalling heb ik gelezen.
Me too.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:21 schreef Lois het volgende:
Tnx sjak, ik zet oYo er even bij.
Belaan, rustig aan. Neem je rust, nu kan het nog even en ik ga slapen met mobiel onder mijn kussen oke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |