quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:57 schreef Asics het volgende:
Kom ik de MC Drive ingereden zegt die paal: 'goeiemiddag welkom bij MC Donalds mag ik uw bestelling alstublieft?'
Ik: Ja ik wil graag een quarterpound(chchchchchcht)al frietsau(chchchchcht)cola, PLUS (chchchchchchcht)macmenu met Ice T en mc Sa(chchchchchct) alstublieft.
En (chchchcht) is dan het geluid van een storing.
Dus die paal vraagt of ik het wil herhalen en dan doe ik dat natuurlijk, maar wel MET storingen, en dat gaat zo ff door en dan mag ik doorrijden naar het eerste raam om daar mijn bestelling te doen.![]()
HAAAAAAAAHAHAH HAHA HA !!!
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:01 schreef iamredleader het volgende:
Vragen of er in de buurt een Burgerking is...
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:02 schreef Irritinus het volgende:
Leuk McDrive geintjes,
Heb een paar jaar geleden nog in de Drive gewerkt, beetje bestellingen opnemen enzo, hadden we ook van die standaard geintjes zoals: "Welkom bij Burger King, mag ik uw bestelling opnemen?"
Had ook een keer dat iemand met de auto achteruit de drive in reed was wel een grappig gezicht.
ik heb Wayne's World ook gekekenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:57 schreef Asics het volgende:
Kom ik de MC Drive ingereden zegt die paal: 'goeiemiddag welkom bij MC Donalds mag ik uw bestelling alstublieft?'
Ik: Ja ik wil graag een quarterpound(chchchchchcht)al frietsau(chchchchcht)cola, PLUS (chchchchchchcht)macmenu met Ice T en mc Sa(chchchchchct) alstublieft.
En (chchchcht) is dan het geluid van een storing.
Dus die paal vraagt of ik het wil herhalen en dan doe ik dat natuurlijk, maar wel MET storingen, en dat gaat zo ff door en dan mag ik doorrijden naar het eerste raam om daar mijn bestelling te doen.![]()
HAAAAAAAAHAHAH HAHA HA !!!
Dan zeg je toch,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat werd hier altijd geweigerd. Zeiklijers.
quote:
Ga dood, noob.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:24 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
Big Mac bestellen, op de grond gooien en erop stampen.
Vrouwke: "de big mac, wat doe"
ik: "ja ik had hem toch gekocht"
mehehe!!!!!!11!!!!Een11!!!Eins![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[andre van duin toon]quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
PAAL: goede middag welkom bij....... enz.
IK:: kan ik die donkere collega even spreken
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:32 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Whehehe, hijs eerder geregistreerd als dan jij.
[..]
Whehehe, hijs eerder geregistreerd als jij.
[..]
Whehehe, hijs eerder geregistreerd alsjij.
Matigquote:Good. I'm looking for the least possible amount of responsibility.
Uhm das van American Beauty toch? Toch? Ofniet?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:53 schreef slindenau het volgende:
Als man midden in je midlifecrisis in mooi pak (stoned) de mcdrive binnen rijden, vragen voor een sollicitatieformulier en als reactie op "maar we zoeken geen managers" hetvolgende zeggen
[..]
Matig.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:19 schreef Maeksy het volgende:
Een grote meloenshake bestellen. Na de melding dat ze die niet hebben reageren met "Doe me dan maar een kleine".
Als een n00b wegrijden en de bediende de tijd geven om iets terug te gooien?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef Palomar het volgende:
Dit deed ik laatst:
http://rapidshare.de/files/25588818/fire_in_the_hole.mpeg.html
Best wel kut als je dan de 1e versnelling niet kan vinden in pappie's auto enzoquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:30 schreef GSi het volgende:
[..]
Als een n00b wegrijden en de bediende de tijd geven om iets terug te gooien?![]()
leuk man.
echt he,en eerst nog gaan bekvechten "wie het gaan doen".quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:30 schreef GSi het volgende:
[..]
Als een n00b wegrijden en de bediende de tijd geven om iets terug te gooien?![]()
leuk man.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:30 schreef El_Rolando het volgende:
Praatpaal: Wilt u wat bestellen?
Jij: Nee, we kijken alleen even rond.![]()
CKY deed het zelfde.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef Palomar het volgende:
Dit deed ik laatst:
http://video.tinypic.com/player.php?v=1zodjbp
Persoonlijk vind ik die opmerkingen gewoonweg lame.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:43 schreef CecilBDemented het volgende:
gewoon als je een vrouwen stem hoort zeggen.
mag ik uw bestelling.
en dan zeggen dat je haar mee uit wil vragen. vinden ze ook niet leuk.
ja ik kom je alleen mee uitvragen. keer flink bonje mee gehad bij de mac.
vonden het een aanval op het presoneel.
mag ik uw bestelling.
ja ik wil graag een kind van jeook leuk.
mag ik bestelling.
een hamburger zonder hamburger en augurken graag.
en een moedermelk shake.
gewoon eens vragen de reactie is onbetaalbaar.
GE-NI-AAL. ga ik zeker een keer doen...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:19 schreef Maeksy het volgende:
Een grote meloenshake bestellen. Na de melding dat ze die niet hebben reageren met "Doe me dan maar een kleine".
Incl. de auto niet in de versnelling zetten?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:40 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
CKY deed het zelfde.
Ook met de woorden ''Fire in the hole''.
Krijg je een broodje met saus en uitjes voor dezelfde prijsquote:mag ik bestelling.
Dan wordt je gezien als Nerd van de dagquote:Of gewoon door rijden bij de paal ..
Geniaaaal!quote:Een grote meloenshake bestellen. Na de melding dat ze die niet hebben reageren met "Doe me dan maar een kleine".
Wat een niet-kunnen-rijden-gepwnd-door-een-mac-turk-n00b ben jij zeg!quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef Palomar het volgende:
Dit deed ik laatst:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:02 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Me neef werd eens aangesproken waarom hij op het loketje spuugde terwijl hij alleen z'n ramen had schoongemaakt met die vloeistofsproeiertjes op de motorkap en hier was wat van op het raampje gekomen..
Dus mijn neef, apart als die is zegt "ik deed alleen dit" *sproei*, zo de hele smoel van de bedrijfsleider vol hehe ..
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:30 schreef El_Rolando het volgende:
Praatpaal: Wilt u wat bestellen?
Jij: Nee, we kijken alleen even rond.![]()
Nice.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:57 schreef snadrem het volgende:
Waar gebeurd:
Kom met mama in de McDrive, en de praatpaal begint te leuteren (ontzettende gay-medewerker). En mijn moeder (flapuit) zegt: "doe mij 1 McFagget"![]()
![]()
![]()
![]()
Mja volgensmij kan dat geneens want die weg naar de mc drive is best redelijk smal en er zit een scherpe bocht bijquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:09 schreef R2k2 het volgende:
Heb een keer een verhaal gehoord dat een paar jongens van de landmacht met een Tank door de McDrive zijn gereden.
Personeel schijnt dan best wel zenuwachtig te worden...
ja ik heb ook een keer een verhaal gehoord over een man die, als hij heel boos werd, heel gespierd en groen uit zijn kleren scheurde... blaquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:09 schreef R2k2 het volgende:
Heb een keer een verhaal gehoord dat een paar jongens van de landmacht met een Tank door de McDrive zijn gereden.
Personeel schijnt dan best wel zenuwachtig te worden...
Zoals je zelf al zei, ik heb het verhaal gehoord, zelf geloof ik het ook niet helemaal.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:43 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
ja ik heb ook een keer een verhaal gehoord over een man die, als hij heel boos werd, heel gespierd en groen uit zijn kleren scheurde... bla
Volgens mij zit bij alle nederlandse drive dingen een bocht omdat je er omheen moet en op de parkeerplaats komt
GHAHAAAAAAAAA zie ik daar een verborgen tvp?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:43 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
ja ik heb ook een keer een verhaal gehoord over een man die, als hij heel boos werd, heel gespierd en groen uit zijn kleren scheurde... bla
Volgens mij zit bij alle nederlandse drive dingen een bocht omdat je er omheen moet en op de parkeerplaats komt
Jeps, die deed ik ook al 12 jaar geleden.quote:
Zie ik er daar nu ook een?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:04 schreef Saik0 het volgende:
[..]
GHAHAAAAAAAAA zie ik daar een verborgen tvp?
Ze zijn wel de leukste thuis daar, ja.quote:
toffe moederquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:57 schreef snadrem het volgende:
Waar gebeurd:
Kom met mama in de McDrive, en de praatpaal begint te leuteren (ontzettende gay-medewerker). En mijn moeder (flapuit) zegt: "doe mij 1 McFagget"![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je toch horenquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:52 schreef slindenau het volgende:
Kun jij door een praatpaal zien of iemand gay is? Das knap, volgens mij kan je dat alleen zien als ie uit vrije wille zijn dingeling in een ander zijn achteruitgang steekt?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:43 schreef CecilBDemented het volgende:
gewoon als je een vrouwen stem hoort zeggen.
mag ik uw bestelling.
en dan zeggen dat je haar mee uit wil vragen. vinden ze ook niet leuk.
ja ik kom je alleen mee uitvragen. keer flink bonje mee gehad bij de mac.
vonden het een aanval op het presoneel.
mag ik uw bestelling.
ja ik wil graag een kind van jeook leuk.
mag ik bestelling.
en een moedermelk shake.
heb je wat tegen Turkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat een niet-kunnen-rijden-gepwnd-door-een-mac-turk-n00b ben jij zeg!
Typisch voorbeeld van een pasbeginnende chauffeur die even stoer moet doen voor zijn vrienden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef Palomar het volgende:
Dit deed ik laatst:
Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:23 schreef slindenau het volgende:
Nee, niet elke verwijfd-pratende vent is gay hoor.
Is dit een verkapte ik-ben-een-verwijfde-pratende-vent-post?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:23 schreef slindenau het volgende:
Mag ik zo vrij zijn om je een kansloze nerd te noemen, die verhaaltjes verzint die hij nooit heeft uitgevoerd. Als je bij de McDonalds een hamburger zonder hamburger en augurken bestelt, dan krijg je gewoon het broodje met saus, en dan lachen ze je hard uit. Als je een moedermelk-shake bestelt noemen ze verveeld de smaken op die ze wel kennen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:43 schreef CecilBDemented het volgende:
mag ik bestelling.
en een moedermelk shake.
Neu, dat ook weer nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:07 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Is dit een verkapte ik-ben-een-verwijfde-pratende-vent-post?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:29 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Mag ik zo vrij zijn om je een kansloze nerd te noemen, die verhaaltjes verzint die hij nooit heeft uitgevoerd. Als je bij de McDonalds een hamburger zonder hamburger en augurken bestelt, dan krijg je gewoon het broodje met saus, en dan lachen ze je hard uit. Als je een moedermelk-shake bestelt noemen ze verveeld de smaken op die ze wel kennen.
Die reactie is totaal niet onbetaalbaar en je zit gewoon kansloos dingen te verzinnen die je zogenaamd doet in je coole leven, terwijl je eigenlijk nog steeds trilt van opwinding als je naar de balie van de McDonalds loopt, omdat je het zo spannend vind.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:29 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Mag ik zo vrij zijn om je een kansloze nerd te noemen, die verhaaltjes verzint die hij nooit heeft uitgevoerd. Als je bij de McDonalds een hamburger zonder hamburger en augurken bestelt, dan krijg je gewoon het broodje met saus, en dan lachen ze je hard uit. Als je een moedermelk-shake bestelt noemen ze verveeld de smaken op die ze wel kennen.
Die reactie is totaal niet onbetaalbaar en je zit gewoon kansloos dingen te verzinnen die je zogenaamd doet in je coole leven, terwijl je eigenlijk nog steeds trilt van opwinding als je naar de balie van de McDonalds loopt, omdat je het zo spannend vind.
HAHAHHAHAHA DAT IS ERNSTIG ZEG HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA HOE ERNSTIG! ZO ERNSTIG! OOH ERNSTIG ZEG HOHAHAHAHAquote:Op donderdag 13 juli 2006 06:22 schreef felic. het volgende:. We gingen een keer stoned naar de drive. Wij zo bij met de auto aanrijden. Vriend van mij geeft de bestelling op, dat ging nog goed
. Toen bij dat ding waar we af moesten rekenen kregen we een lachkick...zo ernstig
. Die chick zo van " Dat is dan 9,40". Vriend van mij zegt " Hoeveell mfmpfpfpf hahahaha" . Zo ernstig
![]()
beetje jammer hahaquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
kom net bij de mcdrive vandaan en zie nu het topic pas
Je praat zeker zelf verwijfd?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:23 schreef slindenau het volgende:
En dan die vriend gewoon in die kofferbak laten zitten!quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:45 schreef _Liquid_ het volgende:
Laat een vriend in de kofferbak verstoppen en als je bij het raampje komt laat hem dan hard schreeuwen en slaan vanaf de binnenkant.Eventueel dan keihard wegrijden of weer gaan staren
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:45 schreef _Liquid_ het volgende:
Tegen die paal pissen
Doe alsof je raam stuk is. Vertel het en bestel met je deur open, betaal met je deur open en rol dan je raam naar beneden en pak het eten aan...
Als ze vragen of ze je kunnen helpen zeg je ''nee ik kijk gewoon even''
Als je je eten hebt gehad en betaald, Kijk ze dan heel strak aan, gewoon staren en niet stoppen..
Bovenstaande kun je ook doen als ze je laten wachten, als ze uiteindelijk terugkomen doe dan niet je raam open maar staar ze gewoon aan vanachter je raampje. Heel lang !
Als ze vragen, heeft u een momentje? Gewoon bestellen en als ze het weer vragen, doorgaan met bestellen. Net zo lang tot ze schreeuwen
Flesje water en 2 servetjes bestellen
Als ze je het eten geven, geef hun dan een zak met al de rotzooi (propjes e.d.) uit je auto. Die pakken ze nog echt aan ook!
Bestel in een andere taal (verzin er 1) en als de manager komt bestel je in het nederlands en vraag je waarom die medewerker zo een moeite had met je bestelling aannemen
Als ze vragen, kan ik u helpen zeg dan
Nee, maar ik jou wel ?
Zeg na je bestelling geplaatst te hebben dat je auto kapot is, vraag of ze even willen duwen. Als ze net willen duwen keihard wegrijden![]()
Zeg dat je het menu niet kan lezen en vraag voor alles de prijs. Bestel dan iets heel anders
Bestel verwarrende dingen zoals ''een kleine medium friet en een coca-fanta''
Doe je bestelling en rijd door naar het raampje, daar zien ze dat jij compleet naakt in je auto zit![]()
Laat een vriend in de kofferbak verstoppen en als je bij het raampje komt laat hem dan hard schreeuwen en slaan vanaf de binnenkant.Eventueel dan keihard wegrijden of weer gaan staren
![]()
paar ideetjes
Tegen die paal pissen
Doe alsof je raam stuk is. Vertel het en bestel met je deur open, betaal met je deur open en rol dan je raam naar beneden en pak het eten aan...
Als je je eten hebt gehad en betaald, Kijk ze dan heel strak aan, gewoon staren en niet stoppen..
Bovenstaande kun je ook doen als ze je laten wachten, als ze uiteindelijk terugkomen doe dan niet je raam open maar staar ze gewoon aan vanachter je raampje. Heel lang !
Als ze vragen, heeft u een momentje? Gewoon bestellen en als ze het weer vragen, doorgaan met bestellen. Net zo lang tot ze schreeuwen![]()
-- Dat gebeurt te vaak, is dus niet leuk. Wij zijn daar vrij hard in zetten de headset dan scheef op.
Daarna zeggen we lief, "bedankt voor het wachten, mag ik uw bestelling? "![]()
--![]()
Als ze je het eten geven, geef hun dan een zak met al de rotzooi (propjes e.d.) uit je auto. Die pakken ze nog echt aan ook!
-- Ligt aan de persoon... ik neem zoiets dus nooit aan
Bestel in een andere taal (verzin er 1) en als de manager komt bestel je in het nederlands en vraag je waarom die medewerker zo een moeite had met je bestelling aannemen
-- NL, DU en ENG lijken me geen voor het meeste personeel (bij ons dan)
Nee, maar ik jou wel ?
Zeg na je bestelling geplaatst te hebben dat je auto kapot is, vraag of ze even willen duwen. Als ze net willen duwen keihard wegrijden![]()
Zeg dat je het menu niet kan lezen en vraag voor alles de prijs. Bestel dan iets heel anders
Doe je bestelling en rijd door naar het raampje, daar zien ze dat jij compleet naakt in je auto zit![]()
-- Denken ze ook van wat een kleintje... Heb je alleen jezelf mee...
![]()
-- Die is wel leuk
paar ideetjes
Kan je wel in Veenendaal doen. Ene kant van de snelweg Mac, andere kant BKquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:01 schreef iamredleader het volgende:
Vragen of er in de buurt een Burgerking is...
Dat gaat daar met alles zo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:52 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
In Amerika kun je McDonalds aanklagen als ze je niet laten bestellen op de fiets. Zo van: "see you in court, motherfucker!" En dan krijg je tweehonderdduizendmiljoen van ze.
Laat veldrat maar in zijn waarde, dan is hij niks waardquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:35 schreef Turquaz52 het volgende:
* Veldrat probeert weer es grappig te zijn![]()
zoals een hond in de droger gooien, en zeggen dat het niet in de handleiding stond dat het gevaarlijk wasquote:
een hij? ik dacht dat het een meisje was??quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:58 schreef _Liquid_ het volgende:
[..]
Laat veldrat maar in zijn waarde, dan is hij niks waard![]()
Je moet hem eruit laten springen en weg laten rennen vlak voor je je eten krijgtquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:45 schreef _Liquid_ het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
zoals een hond in de droger gooien, en zeggen dat het niet in de handleiding stond dat het gevaarlijk wasR.I.P. Poedeltje
![]()
Mwa.. maar je doet leuk mee weetjequote:Op donderdag 13 juli 2006 15:41 schreef Repeat het volgende:
"Is dit de wegenwacht? Nou kijk het zit zo, ik sta hier langs de A4 ter hoogte van de mac, en mn auto doet het niet meer, wanneer kan ik hulp verwachten?"
Tegen die paal pissen
Als ze vragen, heeft u een momentje? Gewoon bestellen en als ze het weer vragen, doorgaan met bestellen. Net zo lang tot ze schreeuwen
Nee, maar ik jou wel ?
![]()
paar ideetjes
ja en dan uitstappen en em doodslaan met een honkbalknuppel whehe, tot zn hersens over straat liggen!!! 11quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je moet hem eruit laten springen en weg laten rennen vlak voor je je eten krijgt
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:27 schreef pukkie_c het volgende:
na 11en kan je gewoon met je fiets er door heen crossen hoor
Alleen een keer stond ik daar om 22.58, gewoon niets gekregen hoor... en ik ga ook niet 2 min zitten wachten op zoiets want ik ga tenslotte naar de MC om daar binnen 30 sec me eten te hebben...
Dus met een lege maag naar huis gefietst
Dat ga ik de eerst volgende x doen met kameraad.. En dan zeggen dat hij het niet aan kan pakken omdat hij 2 gebroken armen heeft!!quote:
Maar hij kan wel autorijdenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat ga ik de eerst volgende x doen met kameraad.. En dan zeggen dat hij het niet aan kan pakken omdat hij 2 gebroken armen heeft!!![]()
Dan stuur ik ook uiteraard
Kan ik u helpen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:45 schreef _Liquid_ het volgende:
Tegen die paal pissen
Nee, maar ik jou wel ?
![]()
paar ideetjes
AANKLAGEN!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:44 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
ook gedaan hier in Zaandam helpen ze je niet...
levenlang gratis Mcmenu'squote:
En dan een rechtzaak beginnen omdat je niet wist dat je er dik van zou wordenquote:
Neem je je CliQ mee en geef zo'n kinderfeestje, mag je ook de vriezer in.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:51 schreef MrKickass het volgende:
Als je Le McDo binnenkomt direct die keuken inlopen en je eigen hamburger gaan bereiden
Over kiddofeestjes gesproken... toen ik nog een ratje van 10 was heb ik allemaal open mayo-bakjes tussen de ballen van de ballenbak gedaanquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:53 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Neem je je CliQ mee en geef zo'n kinderfeestje, mag je ook de vriezer in.![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:57 schreef MrKickass het volgende:
[..]
open mayo-bakjes tussen de ballen van de ballenbak gedaan
Je had die kids/moeders moeten zien toen ze uit die tent kwamen zetten
Was zoiets ook niet in Amerika?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:50 schreef MrKickass het volgende:
[..]
En dan een rechtzaak beginnen omdat je niet wist dat je er dik van zou worden
Jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Was zoiets ook niet in Amerika?
Dan moet je gewoon een foto van een auto meenemen, en die voor de camera hangenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat werd hier altijd geweigerd. Zeiklijers.
een volle lepel mcflurry mits je een mcflurry wilt hebbenquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon een foto van een auto meenemen, en die voor de camera hangen
Ook leuk: alleen grote cola bestellen, doorrijden naar het krijg-raam, en dan gewoon de deksel eraf trekken en weer teruggooien naar binnen
Vergeet em niet in de versnelling te zettenquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon een foto van een auto meenemen, en die voor de camera hangen
Ook leuk: alleen grote cola bestellen, doorrijden naar het krijg-raam, en dan gewoon de deksel eraf trekken en weer teruggooien naar binnen
Hey, dzjedt!quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:20 schreef Jett het volgende:
And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then?
Leuke, of desnoods matige grappen only, aubquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:20 schreef Jett het volgende:
And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then?
Idd, zoals ik al eerder zei, echt ALLES proberen ze/kan daar.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:09 schreef MrKickass het volgende:
[..]
JaOngeveer even kansloos als een tabakboer aanklagen vanwege zijn kankerverwekkende product
Ja.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:36 schreef Senang het volgende:
Whehe,
net iets grappigs meegemaakt bij McDrive..
We hadden besteld, maar moest gemaakt worden en werd dan naar parkeerplaats gebracht
Vervolgens kwartier wachten en het duurde en het duurde af en toe toeteren hielp niets...Toen zijn we maar opnieuw door de McDrive gereden en hebben exact zelfde bestelling gedaan![]()
Ze had niet door dat we zelfde waren en toen ze om geld vroeg en we weigerden werd ze pissig
Matig
ooit heeft mijn pa gewoon z'n auto daar op die Drivestrook laten staan toen z'n groentenburger werd gemaaktquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:36 schreef Senang het volgende:
Whehe,
net iets grappigs meegemaakt bij McDrive..
We hadden besteld, maar moest gemaakt worden en werd dan naar parkeerplaats gebracht
Vervolgens kwartier wachten en het duurde en het duurde af en toe toeteren hielp niets...Toen zijn we maar opnieuw door de McDrive gereden en hebben exact zelfde bestelling gedaan![]()
Ze had niet door dat we zelfde waren en toen ze om geld vroeg en we weigerden werd ze pissig
Matig
Ja, ik ken dat filmpjequote:Op donderdag 13 juli 2006 23:39 schreef robert-dirksen het volgende:
of met een auto iets bestellen, en dan iemand anders in een rugbypakkie keihard doorheen rennen als diegene de bestelling aan je wilt geven [afbeelding]![]()
TS begintquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:45 schreef XiChico het volgende:
De MacDrive met zn alle boycotten zodat ze failliet gaan, lollerpwnd.
Het soort mensen dat daarin leeft geniet daar vanquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:41 schreef MrKickass het volgende:
Of je bouwt een geluidssysteempje met Frans Bauer/Danny muziek
Komt dat vrouwke helemaal gek uit dat paaltje kruipen
Uit-er-aardquote:
Weleens gedaanquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:48 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
levenlang gratis Mcmenu's![]()
Als Ronald Mcdonald himself het "restaurant" in komen en gewoon je eigen eten pakken alsof het de normaalste zaak van de wereld is![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:57 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Over kiddofeestjes gesproken... toen ik nog een ratje van 10 was heb ik allemaal open mayo-bakjes tussen de ballen van de ballenbak gedaan
Je had die kids/moeders moeten zien toen ze uit die tent kwamen zetten
hihihihihihi snap er de ballen van.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:51 schreef GSi het volgende:
Je achter de praatpaal verstoppen, en dan zo van hewhehehe, ze zien me niet want ik ben verstopt!!d;d D:D:D D: D En als er dan een auto aankomt die iets wil bestellen, net doen alsof jij de paal bent en dan die man helemaal uitgaan schelden door iets heen waardoor je ook net als die paal klinkt
D: D:D
Mmh, ik heb iets met mensen uitschelden vandaag.
Of vanne zo van "Hallo met wie spreek ik?" en dan "Ow, sorry, verkeerd verbonden: D:D D:D "
In 1930 toen de MacDrive nog MacLoop heette, en de praatpaal nog draadloos verbonden was met de zendapparatuur van het MacLoop personeel kon dat nog inderdaad!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:39 schreef gerp het volgende:
Heb het helaas niet zelf mee mogen maken, maar een stel vrienden van me hadden een keer een leuke actie: een portofoon meenemen, afstemmen op dezelfde frequentie, en dan wanneer mensen klaar zijn met bestellen, nog even roepen "en nog 2 big mac menu's"
Whehehehehe![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:02 schreef iamredleader het volgende:
En natuurlijk met heel veel kleingeld betalen.
Niet grappig, ok.
ja, maar jij heet dirk.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:24 schreef verzameldirk het volgende:
wat een stel kinderen zijn jullie
Blijft weg dan uit ONZ, alsch je er niet tegen kan.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:24 schreef verzameldirk het volgende:
wat een stel kinderen zijn jullie
'Vroeger' bij een kinderfeestje kwam een Mc-Donaldsmeneer met een heeeeel groot dienblad aanlopen.... Wij allemaal: daar is ons eten!quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 13:43 schreef Janssen het volgende:
'Vroeger' kon je veilig een hele grote bestelling plaatsen en dan melden dat je wilde pinnen... Als dat niet kon dan alleen een McKroket meenemen.... Maar volgens mij heb ik dat teveel gedaan, er zijn nu overal pinautomaten...
Ze hebben bij 9/10 filialen camera's hangen op de drive, dus de medewerker ziet je staan... Ik rij met een Duits kenteken, heb je af en toe zo'n snuggere medewerker die in stuntellend Duits vraagt wat je wil bestellen.... Dan heel snel in het Nederlands je bestelling doen en weigeren te herhalen...
Bij de McDrive aangeven dat je de bestelling hier wil opeten... en dan bij het tweede raam blijven staan...
Een Mc FLurry bestellen met alleen gele M&M's...
Mjah, eigenlijk is pesten maar zielig...
preciesquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:23 schreef slindenau het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:38 schreef renz0r het volgende:
vijf minuten voor sluiten kwamen wij. Deuren al dicht, maar mac drive open.
Wij gingen er een x lopend in, die dame: Welkom bij de mac driv....mac loop, mag ik bestelling alstublieft![]()
maar ik welquote:Op zondag 16 juli 2006 13:58 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
daar weten jullie 13 jarigen helemaal niks van.
whahahahhahahahahahah, neeequote:Wij gingen er een x lopend in, die dame: Welkom bij de mac driv....mac loop, mag ik bestelling alstublieft
http://www.home.nl/nieuws/binnenland/artikel/00239680quote:Op zondag 16 juli 2006 14:33 schreef Ivo1986 het volgende:
Bij Mac Donalds Amerika klagen dat er bij Mac Donalds Heerlen Woonboulevard monden op de toiletten hangen.
[afbeelding]
Amerika geeft dan Mac Donalds Nederland op de klote.
Het Hoofdkantoor geeft dan de eigenaar van Mac Woonboulevard op de klote.
Toevallig kon een manager van het filiaal een journalist van Limburg 1 goed, L1 pikte het onderwerp meteen op. Waarna de landelijke kranten en televisie. (ondertussen is het ook al onderwerp in Amerika geweest)
Waarop Mac Donalds Nederland een erg woendend mailtje naar het managment van Heerlen Woonboulevard stuurt.![]()
(ze wouden het stil oplossen)
Ondertussen is er ¤ 3.000,- euro geboden voor de 2 bakken met een totaal waarde van ¤ 1.400,-![]()
(1 iemand maakte het niet uit wat ze zouden kosten, hij wou ze voor elke prijs hebben)
Meer info zal volgen.
(voor de toeristen, ze hangen er nog tot na de bouwvak vakantie)
ROFLquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:45 schreef _Liquid_ het volgende:
Tegen die paal pissen
Nee, maar ik jou wel ?
![]()
paar ideetjes
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:02 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Me neef werd eens aangesproken waarom hij op het loketje spuugde terwijl hij alleen z'n ramen had schoongemaakt met die vloeistofsproeiertjes op de motorkap en hier was wat van op het raampje gekomen..
Dus mijn neef, apart als die is zegt "ik deed alleen dit" *sproei*, zo de hele smoel van de bedrijfsleider vol hehe ..
Erg euh....lulligquote:Op maandag 17 juli 2006 13:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
Giel Pijpers . Whehehe
Ik moest lachen om het verhaal van die manquote:Op maandag 17 juli 2006 13:01 schreef sanger het volgende:
Heb serieus een keer bij het eerste raam gevraagd om haar telefoonnummer en gekregen! Date viel verder tegen, tot thuiskomst.
Verder een keer:
- Met 3 auto's achter elkaar besteld bij de praatpaal met raam dichtvervolgens doorrijden met raam open. Medewerkster dacht dat het apparaat stuk was.
- Na de McDrive thuiskomen en bellen. De BigMac mistte de hamburgers. Kreeg een brief thuis met een kortingsbon. 1 gratis menu en een sundea ijsje toe!
Keer gezien:
Man kon niet wachten tot hij bestelling zou krijgen. Stond derde in de rij voor het laatste raam. Stapte uit. Liep naar het raam. Schreeuwde keihard: Komt er nog wat van kankerhoer! Gaat weer in auto zitten, trekt blikje bier open. Na 2 minuten loopt weer naar het raam, slaat erop en schreeut: stelletje kankerlijers ik wil eten!
Beetje triest wel.
You drive a car.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:48 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Dan zeg je toch,
We Are English, and we DRIVE thru the mcDRIVE![]()
Dan kunnen ze je toch nooit weigeren![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 18:31 schreef edjuh18 het volgende:
Ja ik wil een mc kroket en een ballon
Pas 3x.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:31 schreef Lianne__ het volgende:
Doen alsof het een anwb praatpaal is?
(of staat ie al ergens? )
ohh, dacht ik origineel te zijn.. nouja.. jammer dan.. i kwas gewoon te lui het hele topic door te lezen.. had het al eens eerder gedaan, maar om dat nu elke keer te doen..quote:
DUS JIJ ZO VAN WHEHE IK EIS DAT EN TOEN GAVEN ZE JE EEN IJSJE ENW AS JE OOK TEVREDEN ZEKERS WHEHEHE IK SNAP EM WEL HOOR ROFLOLOOOLLLZORSquote:Op maandag 17 juli 2006 21:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
Of zo in je koningskleren naar de Mac gaan, en zeggen dat je een Whopper wil!![]()
![]()
En als ze je wegsturen moet je gewoon zeggen, ik eis dat enzo!![]()
![]()
![]()
Nee, want ik durf dat niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
DUS JIJ ZO VAN WHEHE IK EIS DAT EN TOEN GAVEN ZE JE EEN IJSJE ENW AS JE OOK TEVREDEN ZEKERS WHEHEHE IK SNAP EM WEL HOOR ROFLOLOOOLLLZORS:D
![]()
![]()
::DD::D
LOLLERS EN DAN ZO rOEPEN VAN HENDIG SJIEKE SLIP MEH JOENG MEH JOENG ROFLCOPTERquote:Op maandag 17 juli 2006 21:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, want ik durf dat niet.![]()
Of gewoon keihard met je oranjese fox naar binnen slippen en dan zoeen slipspoor op die kankerclown zetten.![]()
![]()
Ja ik woon ook in Limburg dus dat is niet zo'n probleem heur!quote:Op maandag 17 juli 2006 21:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
LOLLERS EN DAN ZO rOEPEN VAN HENDIG SJIEKE SLIP MEH JOENG MEH JOENG ROFLCOPTER![]()
![]()
![]()
:D:D
![]()
VERGEET JE BELZE ACCENT NIET DAN!!
Schermpje?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Gewoon steeds van menu wisselen..
Mag ik een HappyMeal... (wachten tot HappyMeal op schermpje staat)
Euhmm nee doe toch maar een Big Mac Menu.. (weer wachten op het schermpje)
Euhmm doe toch maar een QuarterPounder Menu... etc
en dan 3 milkshake banaan! (wachten tot het ingevoerd is...)
Nee doe maar 2 milkshakes banaan, sorry ik bedoel 1 banaan en 1 vanille
Totdat hij of zij er GEK van word!!!
Heel flauw maar toch![]()
De nieuwe kassa's hebben aan de voorkant (de kant van de gastquote:
Meerdere malen gedaan.quote:
Das er 1 voor de matige woordspelingen... /edit: ONZ Woordgrapjesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:54 schreef Jaytonism het volgende:
Serieus een x voorgekomen:
Bij het laatste raampje, waar je afrekent, meestal staat daar zo'n vrouwtje echt te aardig te doen.
Dan zegt zij, zoals ingestudeerd: Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiii, goedemiddagggggggg!
Dan heb je afgerekend en tegelijkertijd ga je een gesprek met haar aanvoeren over iets onzinnigs.. Op het moment dat jij uitgepraat bent, en zij als een dolle begint te ratelen, moet je keihard plankgas geven zodat zij daar pratend overblijft.!
Altijd leuk, vooral als je er werkt en een slechte dag hebt (spreek uit ervaring). Maar ik denk dat de persoon die dat toen deed, het niet meer snel zal doen. Ging een hele emmer water door het autoraampje naar binnenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
Wel grappig, even je sproeiers bijdraaien
Een stierenlul met hartklepvet moet je zeggen, is hetzelfde maar dan op z'n boerenbrabants.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:33 schreef nozem het volgende:
Ergens bij een MC Drive in het Gooi een 'delleke mee zalf' bestellen en balsturig worden als ze niet snappen waar je het over hebt.
Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Een stierenlul met hartklepvet moet je zeggen, is hetzelfde maar dan op z'n boerenbrabants.
en waarom frikadel speciaal zeggen als je ook gewoon een open been kan bestellen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Een stierenlul met hartklepvet moet je zeggen, is hetzelfde maar dan op z'n boerenbrabants.
Is vooral daar in de richting van Deurne en Asten enzo..quote:
Ah daar kom ik nooit, vandaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Is vooral daar in de richting van Deurne en Asten enzo..
Ahum...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:06 schreef AgLarrr het volgende:
Vriend:"Magikeenbigmacmenumeteengrotemilkshakebannaan6mcchickeseenkleinecolafritesaus-
barbequesauseneengrotefriet. Alstublieft?"
McDriveMiep:"Eeeh, wat zei u?
Vriend:"Ikzei:magikeenbigmacmenumeteengrotemilkshakebannaan6mcchickeseenkleinecolafritesaus-
barbequesauseneengrotefriet. Alstublieft.
McDrivemiep: "Meneer, u praat te snel"
Vriend: "Laat maar, we gaan wel naar de burgerking."
![]()
Als je nou dat ene lied zingt: ''ik heb zo'n zin in een pizza Calzone,nee ik wil geen gewone''... Dat nummer--->quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:20 schreef dennisreijbroek het volgende:
Vragen om een pizza calzone.
slecht maar ik wilde het toch kwijt
Ik zou ook raar opkijken als jij dat tegen je vader zou zeggenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:55 schreef Rubend het volgende:
Gewoon af laten zuigen als je de mac in rijdt! Al afzuigend betalen. En dan wanneer je je ijsje krijgt zeggen : "Schat je hoeft mij niet meer te likken. Hier is je ijsje!"
Moet je dan die koppen zien!
Beetje jammer dat je dit zegt....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik zou ook raar opkijken als jij dat tegen je vader zou zeggen.
Dan zou-ie helemaal raar opkijken!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:00 schreef Rubend het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je dit zegt....
mijn vader is vorige week overleden.
Maar bedankt heh!![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:07 schreef Rob.nl het volgende:
Bij het tweede raampje uitstappen en teruglopen naar de paal met de melding dat je iets vergeten bent.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:23 schreef grootmeester_flits het volgende:
ging ik een keer een of ander mcmenu halen met de auto (duh)
kom ik daar aan, niet helemaal bij de les, en ik zeg heel beleefd tegen die kerel (bij die van ons is er geen praatpaal) "één McDonalds alstublieft"
Moet ik dit kunnen lezen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:18 schreef welkominspace het volgende:
of je koopt eerst een big mac een patat en nog iets in de normale mac besteld bij de drive wat je net besteld hebt en vraagt of ze het willen herhalen en zegt dan komt voor de bakker en geeft het dan bij het raampje af
Ik snap 'm!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:18 schreef welkominspace het volgende:
Of je koopt eerst een big mac een patat en nog iets in de normale mac.
Bestelt bij de drive wat je net bestelt hebt,en vraagt of ze het willen herhalen.
En zegt dan komt voor de bakker.
En geeft het dan bij het raampje af
ik nu eindelijk ook na 3 keer lezenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:18 schreef welkominspace het volgende:
Bestelt bij de drive wat je net bestelt hebt,en vraagt of ze het willen herhalen.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:18 schreef welkominspace het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:24 schreef DaFan het volgende:
Bij 2e venster:
Vrouwtje
Hier is uw bestelling!
Wijzen naar het raampje:
Semi-hippe grappenmaker
Kost dat?
Vrouwtje
10 euro
Semi-hippe grappenmaker
ZO DAS OOK NIET DUUR VOOR DUBBEL GLAS !
zouden ze je al serieus nemen dan als je zegt :quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:54 schreef Megalomaniac het volgende:
gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel bestellen
en als ze zeggen hoeveel het kost, zeggen dat je niet genoeg hebt en weer wegrijden.
foeiiiiquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:02 schreef Rubend het volgende:
[..]
zouden ze je al serieus nemen dan als je zegt :
"Doet u mij 50 big mac menu's met 50 grote meloenshakes! "
" O, die heeft u niet doet u dan maar 50 kleine meloenshakes!"
" O ja, mijn oma heeft ook nog trek dus ook nog 34 happy meals waarvan 12 gewone hamburger happy meal en 11 cheeseburgers en ook nog 20 met van die chicken wings!"
" Dat was um! O ja en natuurlijk voor iedereen frietsaus enzo... tel je zelf alles effe op!?"
mrja...![]()
![]()
Ik vond die meloenshake wel heel erg leuk![]()
Die had ik idd van iemand uit dit topicje gepikt![]()
![]()
Ach, ik heb 'm ook niet bedacht hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:02 schreef Rubend het volgende:
die meloenshake wel heel erg leuk![]()
Die had ik idd van iemand uit dit topicje gepikt![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:51 schreef welkominspace het volgende:
deze is echt heel erg ziek maar wel lollig.
een week lang ofzo 3x per dag in een emmer kotsen net zolang tot de emmer vol is.
je rekent van tevoren uit hoeveel het gaat kosten en doet het geld in de emmer met kots.
bij het betaal raam gooi je die emmer vol over die gast heen en rij je keihard weg (of je blijft staat en pist ook nog eens over hem/haar heen)
en hou hem wel in de versnelling
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
In plaats van bestellen zeggen dat het een overval is en als ze het geld vast klaar willen leggen bij het eerste raampje en een Big Mac menu bij de tweede. Met een beetje geluk geeft zo een groentje je nog geld ook bij raampje 1.![]()
Mochten ze de politie erbij halen ontken je alles en zeg je dat je enkel een Big Mac menu had besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |