quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:57 schreef Asics het volgende:
Kom ik de MC Drive ingereden zegt die paal: 'goeiemiddag welkom bij MC Donalds mag ik uw bestelling alstublieft?'
Ik: Ja ik wil graag een quarterpound(chchchchchcht)al frietsau(chchchchcht)cola, PLUS (chchchchchchcht)macmenu met Ice T en mc Sa(chchchchchct) alstublieft.
En (chchchcht) is dan het geluid van een storing.
Dus die paal vraagt of ik het wil herhalen en dan doe ik dat natuurlijk, maar wel MET storingen, en dat gaat zo ff door en dan mag ik doorrijden naar het eerste raam om daar mijn bestelling te doen.![]()
HAAAAAAAAHAHAH HAHA HA !!!
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:01 schreef iamredleader het volgende:
Vragen of er in de buurt een Burgerking is...
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:02 schreef Irritinus het volgende:
Leuk McDrive geintjes,
Heb een paar jaar geleden nog in de Drive gewerkt, beetje bestellingen opnemen enzo, hadden we ook van die standaard geintjes zoals: "Welkom bij Burger King, mag ik uw bestelling opnemen?"
Had ook een keer dat iemand met de auto achteruit de drive in reed was wel een grappig gezicht.
ik heb Wayne's World ook gekekenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:57 schreef Asics het volgende:
Kom ik de MC Drive ingereden zegt die paal: 'goeiemiddag welkom bij MC Donalds mag ik uw bestelling alstublieft?'
Ik: Ja ik wil graag een quarterpound(chchchchchcht)al frietsau(chchchchcht)cola, PLUS (chchchchchchcht)macmenu met Ice T en mc Sa(chchchchchct) alstublieft.
En (chchchcht) is dan het geluid van een storing.
Dus die paal vraagt of ik het wil herhalen en dan doe ik dat natuurlijk, maar wel MET storingen, en dat gaat zo ff door en dan mag ik doorrijden naar het eerste raam om daar mijn bestelling te doen.![]()
HAAAAAAAAHAHAH HAHA HA !!!
Dan zeg je toch,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat werd hier altijd geweigerd. Zeiklijers.
quote:
Ga dood, noob.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:24 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
Big Mac bestellen, op de grond gooien en erop stampen.
Vrouwke: "de big mac, wat doe"
ik: "ja ik had hem toch gekocht"
mehehe!!!!!!11!!!!Een11!!!Eins![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[andre van duin toon]quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
PAAL: goede middag welkom bij....... enz.
IK:: kan ik die donkere collega even spreken
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:32 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Whehehe, hijs eerder geregistreerd als dan jij.
[..]
Whehehe, hijs eerder geregistreerd als jij.
[..]
Whehehe, hijs eerder geregistreerd alsjij.
Matigquote:Good. I'm looking for the least possible amount of responsibility.
Uhm das van American Beauty toch? Toch? Ofniet?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:53 schreef slindenau het volgende:
Als man midden in je midlifecrisis in mooi pak (stoned) de mcdrive binnen rijden, vragen voor een sollicitatieformulier en als reactie op "maar we zoeken geen managers" hetvolgende zeggen
[..]
Matig.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:19 schreef Maeksy het volgende:
Een grote meloenshake bestellen. Na de melding dat ze die niet hebben reageren met "Doe me dan maar een kleine".
Als een n00b wegrijden en de bediende de tijd geven om iets terug te gooien?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef Palomar het volgende:
Dit deed ik laatst:
http://rapidshare.de/files/25588818/fire_in_the_hole.mpeg.html
Best wel kut als je dan de 1e versnelling niet kan vinden in pappie's auto enzoquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:30 schreef GSi het volgende:
[..]
Als een n00b wegrijden en de bediende de tijd geven om iets terug te gooien?![]()
leuk man.
echt he,en eerst nog gaan bekvechten "wie het gaan doen".quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:30 schreef GSi het volgende:
[..]
Als een n00b wegrijden en de bediende de tijd geven om iets terug te gooien?![]()
leuk man.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:30 schreef El_Rolando het volgende:
Praatpaal: Wilt u wat bestellen?
Jij: Nee, we kijken alleen even rond.![]()
CKY deed het zelfde.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef Palomar het volgende:
Dit deed ik laatst:
http://video.tinypic.com/player.php?v=1zodjbp
Persoonlijk vind ik die opmerkingen gewoonweg lame.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:43 schreef CecilBDemented het volgende:
gewoon als je een vrouwen stem hoort zeggen.
mag ik uw bestelling.
en dan zeggen dat je haar mee uit wil vragen. vinden ze ook niet leuk.
ja ik kom je alleen mee uitvragen. keer flink bonje mee gehad bij de mac.
vonden het een aanval op het presoneel.
mag ik uw bestelling.
ja ik wil graag een kind van jeook leuk.
mag ik bestelling.
een hamburger zonder hamburger en augurken graag.
en een moedermelk shake.
gewoon eens vragen de reactie is onbetaalbaar.
GE-NI-AAL. ga ik zeker een keer doen...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:19 schreef Maeksy het volgende:
Een grote meloenshake bestellen. Na de melding dat ze die niet hebben reageren met "Doe me dan maar een kleine".
Incl. de auto niet in de versnelling zetten?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:40 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
CKY deed het zelfde.
Ook met de woorden ''Fire in the hole''.
Krijg je een broodje met saus en uitjes voor dezelfde prijsquote:mag ik bestelling.
een hamburger zonder hamburger en augurken graag.
Dan wordt je gezien als Nerd van de dagquote:Of gewoon door rijden bij de paal ..
Geniaaaal!quote:Een grote meloenshake bestellen. Na de melding dat ze die niet hebben reageren met "Doe me dan maar een kleine".
Wat een niet-kunnen-rijden-gepwnd-door-een-mac-turk-n00b ben jij zeg!quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef Palomar het volgende:
Dit deed ik laatst:
http://video.tinypic.com/player.php?v=1zodjbp
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:02 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Me neef werd eens aangesproken waarom hij op het loketje spuugde terwijl hij alleen z'n ramen had schoongemaakt met die vloeistofsproeiertjes op de motorkap en hier was wat van op het raampje gekomen..
Dus mijn neef, apart als die is zegt "ik deed alleen dit" *sproei*, zo de hele smoel van de bedrijfsleider vol hehe ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |