abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:27:51 #101
148745 P-azz
Lama doen
pi_39761447
Mac sucks
pi_39761560
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:24 schreef snadrem het volgende:
Maar wel een McFagget
Aha .
pi_39766132
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:43 schreef CecilBDemented het volgende:
gewoon als je een vrouwen stem hoort zeggen.
mag ik uw bestelling.
en dan zeggen dat je haar mee uit wil vragen. vinden ze ook niet leuk.
ja ik kom je alleen mee uitvragen. keer flink bonje mee gehad bij de mac.
vonden het een aanval op het presoneel.

mag ik uw bestelling.
ja ik wil graag een kind van je ook leuk.

mag ik bestelling.
een hamburger zonder hamburger en augurken graag.
en een moedermelk shake.

gewoon eens vragen de reactie is onbetaalbaar.

De grote meloenshake.
pi_39766801
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:34 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Wat een niet-kunnen-rijden-gepwnd-door-een-mac-turk-n00b ben jij zeg!
heb je wat tegen Turken Een Turk slaat hooguit een Diesel Motor af (Jahh ik ) Maar zo'n Actie past beter bij nederlanders die niet eens de versnelling kan vinden
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:41:22 #105
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_39767688
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef Palomar het volgende:
Dit deed ik laatst:

http://video.tinypic.com/player.php?v=1zodjbp

Typisch voorbeeld van een pasbeginnende chauffeur die even stoer moet doen voor zijn vrienden.
En dan um niet in de versnelling heeft staan
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_39773477
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:23 schreef slindenau het volgende:
Nee, niet elke verwijfd-pratende vent is gay hoor .
Tuurlijk wel!

"Dus uw totale bestelling is 2 McDicks en 1 McCock Deluxe?"
pi_39773535
quote:
Is dit een verkapte ik-ben-een-verwijfde-pratende-vent-post?
  donderdag 13 juli 2006 @ 01:03:16 #108
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_39775210
kom net bij de mcdrive vandaan en zie nu het topic pas
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
  donderdag 13 juli 2006 @ 01:29:44 #109
47580 hoM3r
Our trip.
pi_39775924
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:43 schreef CecilBDemented het volgende:

mag ik bestelling.
een hamburger zonder hamburger en augurken graag.
en een moedermelk shake.

gewoon eens vragen de reactie is onbetaalbaar.
Mag ik zo vrij zijn om je een kansloze nerd te noemen, die verhaaltjes verzint die hij nooit heeft uitgevoerd. Als je bij de McDonalds een hamburger zonder hamburger en augurken bestelt, dan krijg je gewoon het broodje met saus, en dan lachen ze je hard uit. Als je een moedermelk-shake bestelt noemen ze verveeld de smaken op die ze wel kennen.
Die reactie is totaal niet onbetaalbaar en je zit gewoon kansloos dingen te verzinnen die je zogenaamd doet in je coole leven, terwijl je eigenlijk nog steeds trilt van opwinding als je naar de balie van de McDonalds loopt, omdat je het zo spannend vind.
pi_39778281
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 00:07 schreef _superboer_ het volgende:

[..]

Is dit een verkapte ik-ben-een-verwijfde-pratende-vent-post?
Neu, dat ook weer niet .
  donderdag 13 juli 2006 @ 06:22:50 #111
148619 felic.
Kaal of Kammen?
pi_39778311
. We gingen een keer stoned naar de drive. Wij zo bij met de auto aanrijden. Vriend van mij geeft de bestelling op, dat ging nog goed . Toen bij dat ding waar we af moesten rekenen kregen we een lachkick...zo ernstig . Die chick zo van " Dat is dan 9,40". Vriend van mij zegt " Hoeveell mfmpfpfpf hahahaha" . Zo ernstig
“They lie about marijuana. Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie! When you're high, you can do everything you normally do, just as well. You just realize that it's not worth the fucking effort. There is a difference.”
pi_39778693
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 01:29 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Mag ik zo vrij zijn om je een kansloze nerd te noemen, die verhaaltjes verzint die hij nooit heeft uitgevoerd. Als je bij de McDonalds een hamburger zonder hamburger en augurken bestelt, dan krijg je gewoon het broodje met saus, en dan lachen ze je hard uit. Als je een moedermelk-shake bestelt noemen ze verveeld de smaken op die ze wel kennen.
Die reactie is totaal niet onbetaalbaar en je zit gewoon kansloos dingen te verzinnen die je zogenaamd doet in je coole leven, terwijl je eigenlijk nog steeds trilt van opwinding als je naar de balie van de McDonalds loopt, omdat je het zo spannend vind.

Inderdaad
Werk je ook bij de Mac?
pi_39785725
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 01:29 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:45:07 #114
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_39787004
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:24 schreef snadrem het volgende:
Maar wel een McFagget
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:45:58 #115
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_39787023
Tegen die paal pissen

Doe alsof je raam stuk is. Vertel het en bestel met je deur open, betaal met je deur open en rol dan je raam naar beneden en pak het eten aan...

Als ze vragen of ze je kunnen helpen zeg je ''nee ik kijk gewoon even''

Als je je eten hebt gehad en betaald, Kijk ze dan heel strak aan, gewoon staren en niet stoppen ..

Bovenstaande kun je ook doen als ze je laten wachten, als ze uiteindelijk terugkomen doe dan niet je raam open maar staar ze gewoon aan vanachter je raampje. Heel lang !

Als ze vragen, heeft u een momentje? Gewoon bestellen en als ze het weer vragen, doorgaan met bestellen. Net zo lang tot ze schreeuwen

Flesje water en 2 servetjes bestellen

Als ze je het eten geven, geef hun dan een zak met al de rotzooi (propjes e.d.) uit je auto. Die pakken ze nog echt aan ook!

Bestel in een andere taal (verzin er 1) en als de manager komt bestel je in het nederlands en vraag je waarom die medewerker zo een moeite had met je bestelling aannemen

Als ze vragen, kan ik u helpen zeg dan
Nee, maar ik jou wel ?

Zeg na je bestelling geplaatst te hebben dat je auto kapot is, vraag of ze even willen duwen. Als ze net willen duwen keihard wegrijden

Zeg dat je het menu niet kan lezen en vraag voor alles de prijs. Bestel dan iets heel anders

Bestel verwarrende dingen zoals ''een kleine medium friet en een coca-fanta''

Doe je bestelling en rijd door naar het raampje, daar zien ze dat jij compleet naakt in je auto zit

Laat een vriend in de kofferbak verstoppen en als je bij het raampje komt laat hem dan hard schreeuwen en slaan vanaf de binnenkant. Eventueel dan keihard wegrijden of weer gaan staren

paar ideetjes

[ Bericht 50% gewijzigd door _Liquid_ op 13-07-2006 14:00:28 ]
:r Patty Brard :r
pi_39787041
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 06:22 schreef felic. het volgende:
. We gingen een keer stoned naar de drive. Wij zo bij met de auto aanrijden. Vriend van mij geeft de bestelling op, dat ging nog goed . Toen bij dat ding waar we af moesten rekenen kregen we een lachkick...zo ernstig . Die chick zo van " Dat is dan 9,40". Vriend van mij zegt " Hoeveell mfmpfpfpf hahahaha" . Zo ernstig
HAHAHHAHAHA DAT IS ERNSTIG ZEG HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA HOE ERNSTIG! ZO ERNSTIG! OOH ERNSTIG ZEG HOHAHAHAHA
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:46:55 #117
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_39787044
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 18:30 schreef Herald het volgende:

[..]

ik heb Wayne's World ook gekeken
Of Najib Amhali.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:48:34 #118
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_39787089
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 01:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
kom net bij de mcdrive vandaan en zie nu het topic pas
beetje jammer haha
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:00:21 #119
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_39787376
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:24 schreef Houniet het volgende:

[..]

[afbeelding]
Mongool heeft ook de huillach.gif gevonden hoor
Ja, nou ja, best stekelig dus.
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:02:29 #120
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_39787427
quote:
Je praat zeker zelf verwijfd?
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:08:09 #121
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_39787580
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:45 schreef _Liquid_ het volgende:
Laat een vriend in de kofferbak verstoppen en als je bij het raampje komt laat hem dan hard schreeuwen en slaan vanaf de binnenkant. Eventueel dan keihard wegrijden of weer gaan staren
En dan die vriend gewoon in die kofferbak laten zitten! En je opgeven als de politie vrijwilligers zoekt om het gebied uit te kammen waar hij voor 't laatst gezien is! En vaak bij z'n ouders op bezoek gaan om te zeggen dat je zo meeleeft! Dan heb je ze echt goed te pakken daar bij die McDrive man!
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:08:35 #122
131603 Afwazig
Serious business
pi_39787592
quote:
Tegen die paal pissen

Doe alsof je raam stuk is. Vertel het en bestel met je deur open, betaal met je deur open en rol dan je raam naar beneden en pak het eten aan...

Als je je eten hebt gehad en betaald, Kijk ze dan heel strak aan, gewoon staren en niet stoppen ..

Bovenstaande kun je ook doen als ze je laten wachten, als ze uiteindelijk terugkomen doe dan niet je raam open maar staar ze gewoon aan vanachter je raampje. Heel lang !

Als ze vragen, heeft u een momentje? Gewoon bestellen en als ze het weer vragen, doorgaan met bestellen. Net zo lang tot ze schreeuwen

Als ze je het eten geven, geef hun dan een zak met al de rotzooi (propjes e.d.) uit je auto. Die pakken ze nog echt aan ook!

Bestel in een andere taal (verzin er 1) en als de manager komt bestel je in het nederlands en vraag je waarom die medewerker zo een moeite had met je bestelling aannemen

Nee, maar ik jou wel ?

Zeg na je bestelling geplaatst te hebben dat je auto kapot is, vraag of ze even willen duwen. Als ze net willen duwen keihard wegrijden

Zeg dat je het menu niet kan lezen en vraag voor alles de prijs. Bestel dan iets heel anders

Doe je bestelling en rijd door naar het raampje, daar zien ze dat jij compleet naakt in je auto zit

paar ideetjes
!
pi_39787861
quote:
Tegen die paal pissen

-- Dat gebeurt te vaak, is dus niet leuk. Wij zijn daar vrij hard in zetten de headset dan scheef op.
Daarna zeggen we lief, "bedankt voor het wachten, mag ik uw bestelling? "

--

-- Ligt aan de persoon... ik neem zoiets dus nooit aan

-- NL, DU en ENG lijken me geen voor het meeste personeel (bij ons dan )

Nee, maar ik jou wel ?

-- Denken ze ook van wat een kleintje... Heb je alleen jezelf mee...

-- Die is wel leuk

paar ideetjes
pi_39787943
Whehe of zo van ja hallo hier de McPraatpaal zegt u het maar en jij zo van ja hallo spreek ik met mengvoeders united??? AHAHAHHALLOOOOOAA MENGVOEDERS UNITED SNAP JE HEM AHHAHA en dan uitlegegen waarom je dat zegt tegen die paal whehehehehhe rofl
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:23:18 #125
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_39788041
Of VANNE OF VANNE
DAN DOE JE ZO EN DAN DENKEN ZIJ VAN WHUH EN JIJ WHEHEHEHEE
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:26:04 #126
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_39788119
gaar
pi_39788127
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 18:01 schreef iamredleader het volgende:
Vragen of er in de buurt een Burgerking is...
Kan je wel in Veenendaal doen. Ene kant van de snelweg Mac, andere kant BK
pi_39788412
* Veldrat probeert weer es grappig te zijn
Quote van Tjabbo:
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:52:44 #129
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_39789016
In Amerika kun je McDonalds aanklagen als ze je niet laten bestellen op de fiets. Zo van: "see you in court, motherfucker!" En dan krijg je tweehonderdduizendmiljoen van ze.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:55:39 #130
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_39789105
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:52 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
In Amerika kun je McDonalds aanklagen als ze je niet laten bestellen op de fiets. Zo van: "see you in court, motherfucker!" En dan krijg je tweehonderdduizendmiljoen van ze.
Dat gaat daar met alles zo.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:58:31 #131
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_39789209
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:35 schreef Turquaz52 het volgende:
* Veldrat probeert weer es grappig te zijn
Laat veldrat maar in zijn waarde, dan is hij niks waard
pi_39789218
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat gaat daar met alles zo.
zoals een hond in de droger gooien, en zeggen dat het niet in de handleiding stond dat het gevaarlijk was R.I.P. Poedeltje
Quote van Tjabbo:
pi_39789244
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:58 schreef _Liquid_ het volgende:

[..]

Laat veldrat maar in zijn waarde, dan is hij niks waard
een hij? ik dacht dat het een meisje was??
Quote van Tjabbo:
pi_39790588
quote:
Je moet hem eruit laten springen en weg laten rennen vlak voor je je eten krijgt
pi_39790613
"Is dit de wegenwacht? Nou kijk het zit zo, ik sta hier langs de A4 ter hoogte van de mac, en mn auto doet het niet meer, wanneer kan ik hulp verwachten?"
pi_39790890
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:58 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

zoals een hond in de droger gooien, en zeggen dat het niet in de handleiding stond dat het gevaarlijk was R.I.P. Poedeltje
  donderdag 13 juli 2006 @ 16:19:02 #137
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_39791998
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:41 schreef Repeat het volgende:
"Is dit de wegenwacht? Nou kijk het zit zo, ik sta hier langs de A4 ter hoogte van de mac, en mn auto doet het niet meer, wanneer kan ik hulp verwachten?"
Mwa.. maar je doet leuk mee weetje
pi_39796342
quote:
Tegen die paal pissen

Nee, maar ik jou wel ?

paar ideetjes
Hallo
  donderdag 13 juli 2006 @ 20:50:54 #139
134795 Mr-Fluffy
opperverslapper
pi_39799744
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:40 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Je moet hem eruit laten springen en weg laten rennen vlak voor je je eten krijgt
ja en dan uitstappen en em doodslaan met een honkbalknuppel whehe, tot zn hersens over straat liggen!!! 11
dan alsnog je eten pakken wegkarruhh
pi_39800858
Als er een dame achter het raam staat bij een mcdrive:
"Hoeveel kost je?"
  donderdag 13 juli 2006 @ 21:34:13 #141
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_39801056
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:27 schreef pukkie_c het volgende:
na 11en kan je gewoon met je fiets er door heen crossen hoor

Alleen een keer stond ik daar om 22.58, gewoon niets gekregen hoor... en ik ga ook niet 2 min zitten wachten op zoiets want ik ga tenslotte naar de MC om daar binnen 30 sec me eten te hebben...

Dus met een lege maag naar huis gefietst
Die zoute stokjes...
pi_39801554
whehe, of alles in stuivers betalen

pi_39801856
niet grappig?
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:05:05 #144
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_39802058
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:50 schreef 14.gif het volgende:
whehe, of alles in stuivers betalen

Jackass..
Die zoute stokjes...
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:25:27 #145
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_39802802
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 18:00 schreef Prowl het volgende:
Achteruit de mc drive inrijden
Dat ga ik de eerst volgende x doen met kameraad.. En dan zeggen dat hij het niet aan kan pakken omdat hij 2 gebroken armen heeft!!

Dan stuur ik ook uiteraard
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:27:18 #146
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_39802875
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:25 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dat ga ik de eerst volgende x doen met kameraad.. En dan zeggen dat hij het niet aan kan pakken omdat hij 2 gebroken armen heeft!!

Dan stuur ik ook uiteraard
Maar hij kan wel autorijden
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:27:28 #147
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_39802887
quote:
Tegen die paal pissen

Nee, maar ik jou wel ?

paar ideetjes
Kan ik u helpen?

Nee ik heb al 3 jaar aids!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_39803533
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 18:00 schreef Prowl het volgende:
Achteruit de mc drive inrijden
ook gedaan hier in Zaandam helpen ze je niet...
pi_39803559
maskers blijven 's avonds ook altijd zo leuk. moet je wel eerst de andere kant op kijken.
pi_39803614
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:44 schreef edjuh18 het volgende:

[..]

ook gedaan hier in Zaandam helpen ze je niet...
AANKLAGEN!!
pi_39803681
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:46 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

AANKLAGEN!!
levenlang gratis Mcmenu's

Als Ronald Mcdonald himself het "restaurant" in komen en gewoon je eigen eten pakken alsof het de normaalste zaak van de wereld is
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:50:15 #152
138930 MrKickass
Take it or leave it!
pi_39803752
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:48 schreef edjuh18 het volgende:

[..]

En dan een rechtzaak beginnen omdat je niet wist dat je er dik van zou worden
...als je hier niet tegen kan, trek je je zwarte kous maar over je hoofd :)
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:51:21 #153
138930 MrKickass
Take it or leave it!
pi_39803791
Als je Le McDo binnenkomt direct die keuken inlopen en je eigen hamburger gaan bereiden
pi_39803895
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:51 schreef MrKickass het volgende:
Als je Le McDo binnenkomt direct die keuken inlopen en je eigen hamburger gaan bereiden
Neem je je CliQ mee en geef zo'n kinderfeestje, mag je ook de vriezer in.
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:57:15 #155
138930 MrKickass
Take it or leave it!
pi_39804034
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:53 schreef edjuh18 het volgende:

[..]

Neem je je CliQ mee en geef zo'n kinderfeestje, mag je ook de vriezer in.
Over kiddofeestjes gesproken... toen ik nog een ratje van 10 was heb ik allemaal open mayo-bakjes tussen de ballen van de ballenbak gedaan
Je had die kids/moeders moeten zien toen ze uit die tent kwamen zetten
pi_39804181
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:57 schreef MrKickass het volgende:

[..]
open mayo-bakjes tussen de ballen van de ballenbak gedaan

Deze is wel wat bekender.
Vragen om ketchup...eigenlijk weet ik niet zeker of je tegenwoordig wel ketchup krijgt bij de MC DO
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:04:16 #157
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_39804321
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:50 schreef MrKickass het volgende:

[..]

En dan een rechtzaak beginnen omdat je niet wist dat je er dik van zou worden
Was zoiets ook niet in Amerika?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:09:15 #159
138930 MrKickass
Take it or leave it!
pi_39804522
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Was zoiets ook niet in Amerika?
Ja Ongeveer even kansloos als een tabakboer aanklagen vanwege zijn kankerverwekkende product

Ook heel flauw is ritueel je lege beker frisdrank in de hand van die'n Ronald McDonald klemmen
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:14:09 #161
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39804713
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 18:46 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat werd hier altijd geweigerd. Zeiklijers.
Dan moet je gewoon een foto van een auto meenemen, en die voor de camera hangen

Ook leuk: alleen grote cola bestellen, doorrijden naar het krijg-raam, en dan gewoon de deksel eraf trekken en weer teruggooien naar binnen
Signature.
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:15:55 #162
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_39804778
Die meloenshake is echt geweldig
Jawel, je keek.
pi_39804826
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:14 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ook leuk: alleen grote cola bestellen, doorrijden naar het krijg-raam, en dan gewoon de deksel eraf trekken en weer teruggooien naar binnen
een volle lepel mcflurry mits je een mcflurry wilt hebben
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:20:20 #164
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_39804931
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:14 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Vergeet em niet in de versnelling te zetten
Jawel, je keek.
pi_39804943
And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then?
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_39804967
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:20 schreef Jett het volgende:
And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then? And then?
Hey, dzjedt!
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:23:25 #167
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39805041
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen?
topfilm
Signature.
pi_39805043
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:20 schreef Jett het volgende:
Leuke, of desnoods matige grappen only, aub
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:24:04 #169
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_39805061
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:09 schreef MrKickass het volgende:

[..]

Ja Ongeveer even kansloos als een tabakboer aanklagen vanwege zijn kankerverwekkende product
Idd, zoals ik al eerder zei, echt ALLES proberen ze/kan daar.
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:24:49 #170
138930 MrKickass
Take it or leave it!
pi_39805085
Met je carnavalswagen door de McDoDrive crossen
pi_39805486
Whehe,

net iets grappigs meegemaakt bij McDrive..

We hadden besteld, maar moest gemaakt worden en werd dan naar parkeerplaats gebracht
Vervolgens kwartier wachten en het duurde en het duurde af en toe toeteren hielp niets...Toen zijn we maar opnieuw door de McDrive gereden en hebben exact zelfde bestelling gedaan

Ze had niet door dat we zelfde waren en toen ze om geld vroeg en we weigerden werd ze pissig

Matig
pi_39805551
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:36 schreef Senang het volgende:
Whehe,

We hadden besteld, maar moest gemaakt worden en werd dan naar parkeerplaats gebracht
Vervolgens kwartier wachten en het duurde en het duurde af en toe toeteren hielp niets...Toen zijn we maar opnieuw door de McDrive gereden en hebben exact zelfde bestelling gedaan

Ze had niet door dat we zelfde waren en toen ze om geld vroeg en we weigerden werd ze pissig

Matig
Ja.
pi_39805591
of met een auto iets bestellen, en dan iemand anders in een rugbypakkie keihard doorheen rennen als diegene de bestelling aan je wilt geven
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:39:29 #174
138930 MrKickass
Take it or leave it!
pi_39805598
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:36 schreef Senang het volgende:
Whehe,

Matig
ooit heeft mijn pa gewoon z'n auto daar op die Drivestrook laten staan toen z'n groentenburger werd gemaakt
Binnen 4 miinuten een hete groentenburger in z'nne handen

Burgerlijke Ongehoorzaamheid
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:40:16 #175
138930 MrKickass
Take it or leave it!
pi_39805622
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:39 schreef robert-dirksen het volgende:
of met een auto iets bestellen, en dan iemand anders in een rugbypakkie keihard doorheen rennen als diegene de bestelling aan je wilt geven [afbeelding]
Ja, ik ken dat filmpje
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:41:38 #176
138930 MrKickass
Take it or leave it!
pi_39805651
Of je bouwt een geluidssysteempje met Frans Bauer/Danny muziek
Komt dat vrouwke helemaal gek uit dat paaltje kruipen
pi_39805752
De MacDrive met zn alle boycotten zodat ze failliet gaan, lollerpwnd.
pi_39805814
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:40 schreef MrKickass het volgende:

[..]

Ja, ik ken dat filmpje
McDrive iets anders, matig
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:52:43 #179
138930 MrKickass
Take it or leave it!
pi_39805946
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:45 schreef XiChico het volgende:
De MacDrive met zn alle boycotten zodat ze failliet gaan, lollerpwnd.
TS begint
pi_39806056
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:41 schreef MrKickass het volgende:
Of je bouwt een geluidssysteempje met Frans Bauer/Danny muziek
Komt dat vrouwke helemaal gek uit dat paaltje kruipen
Het soort mensen dat daarin leeft geniet daar van

Toch vind ik die van de parkeerplaats het leukst
pi_39807442
Heb het helaas niet zelf mee mogen maken, maar een stel vrienden van me hadden een keer een leuke actie: een portofoon meenemen, afstemmen op dezelfde frequentie, en dan wanneer mensen klaar zijn met bestellen, nog even roepen "en nog 2 big mac menu's"

Whehehehehe
I'd like mornings better if they started later..
pi_39855439
je big-mac helemaal zelf onderroggelen en dan klagen dat erop je hamburger gespitt is _-
pi_39855491
Doe mij een Burger King menu..
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:51:31 #184
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_39855687
Je achter de praatpaal verstoppen, en dan zo van hewhehehe, ze zien me niet want ik ben verstopt!! d;d D:D:D D: D En als er dan een auto aankomt die iets wil bestellen, net doen alsof jij de paal bent en dan die man helemaal uitgaan schelden door iets heen waardoor je ook net als die paal klinkt D: D:D

Mmh, ik heb iets met mensen uitschelden vandaag.

Of vanne zo van "Hallo met wie spreek ik?" en dan "Ow, sorry, verkeerd verbonden : D:D D:D "
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:56:05 #185
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_39855805
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:27 schreef Burbo het volgende:

[..]

Maar hij kan wel autorijden
Uit-er-aard
  zaterdag 15 juli 2006 @ 21:34:17 #186
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_39861068
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:48 schreef edjuh18 het volgende:

[..]

Als Ronald Mcdonald himself het "restaurant" in komen en gewoon je eigen eten pakken alsof het de normaalste zaak van de wereld is
Weleens gedaan Keuken binnenlopen, ''rustig'' een Big Tasty pakken en weer weglopen. Kreeg wel blikken maar niemand durfde er wat van te zeggen
Die zoute stokjes...
  zaterdag 15 juli 2006 @ 21:39:03 #187
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_39861196
quote:

[..]

Over kiddofeestjes gesproken... toen ik nog een ratje van 10 was heb ik allemaal open mayo-bakjes tussen de ballen van de ballenbak gedaan
Die zoute stokjes...
  zaterdag 15 juli 2006 @ 21:40:33 #188
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_39861227
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:51 schreef GSi het volgende:
Je achter de praatpaal verstoppen, en dan zo van hewhehehe, ze zien me niet want ik ben verstopt!! d;d D:D:D D: D En als er dan een auto aankomt die iets wil bestellen, net doen alsof jij de paal bent en dan die man helemaal uitgaan schelden door iets heen waardoor je ook net als die paal klinkt D: D:D

Mmh, ik heb iets met mensen uitschelden vandaag.

Of vanne zo van "Hallo met wie spreek ik?" en dan "Ow, sorry, verkeerd verbonden : D:D D:D "
hihihihihihi snap er de ballen van.
Die zoute stokjes...
pi_39861411
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:39 schreef gerp het volgende:
Heb het helaas niet zelf mee mogen maken, maar een stel vrienden van me hadden een keer een leuke actie: een portofoon meenemen, afstemmen op dezelfde frequentie, en dan wanneer mensen klaar zijn met bestellen, nog even roepen "en nog 2 big mac menu's"

Whehehehehe
In 1930 toen de MacDrive nog MacLoop heette, en de praatpaal nog draadloos verbonden was met de zendapparatuur van het MacLoop personeel kon dat nog inderdaad! .
pi_39865518
Gewoon steeds van menu wisselen..

Mag ik een HappyMeal... (wachten tot HappyMeal op schermpje staat)
Euhmm nee doe toch maar een Big Mac Menu.. (weer wachten op het schermpje)
Euhmm doe toch maar een QuarterPounder Menu... etc

en dan 3 milkshake banaan! (wachten tot het ingevoerd is...)
Nee doe maar 2 milkshakes banaan, sorry ik bedoel 1 banaan en 1 vanille

Totdat hij of zij er GEK van word!!!

Heel flauw maar toch
BF2: Diamond3d
pi_39865776
wat een stel kinderen zijn jullie
ware woorden zijn niet mooi en mooie woorden zijn niet waar
pi_39865813
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 18:02 schreef iamredleader het volgende:
En natuurlijk met heel veel kleingeld betalen.

Niet grappig, ok.
ik moest lachen.
Delivered without an information leaflet
pi_39865825
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:24 schreef verzameldirk het volgende:
ja, maar jij heet dirk.
Delivered without an information leaflet
pi_39868891
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:26 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

ja, maar jij heet dirk.
Hahaha inderdaad
pi_39869107
Of bij het eerste venster je motor opblazen... kan de rest van de bestellingen niet meer worden afgerekend en gaan ze knoerdhard failliet
pi_39870535
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:24 schreef verzameldirk het volgende:
Blijft weg dan uit ONZ, alsch je er niet tegen kan.
pi_39871963
quote:

[..]

Over kiddofeestjes gesproken...
'Vroeger' bij een kinderfeestje kwam een Mc-Donaldsmeneer met een heeeeel groot dienblad aanlopen.... Wij allemaal: daar is ons eten!
Gleed die man, met dat ontzettend grote dienblad, voor een groep van dertig kinderen die hem aankeek, keihard uit.
We kwamen niet meer bij.

Edit: maar dit heeft niks met de Mac Drive te maken..
  zondag 16 juli 2006 @ 13:43:58 #198
67078 Janssen
Oui, c'est moi !
pi_39874759
'Vroeger' kon je veilig een hele grote bestelling plaatsen en dan melden dat je wilde pinnen... Als dat niet kon dan alleen een McKroket meenemen.... Maar volgens mij heb ik dat teveel gedaan, er zijn nu overal pinautomaten...

Ze hebben bij 9/10 filialen camera's hangen op de drive, dus de medewerker ziet je staan... Ik rij met een Duits kenteken, heb je af en toe zo'n snuggere medewerker die in stuntellend Duits vraagt wat je wil bestellen.... Dan heel snel in het Nederlands je bestelling doen en weigeren te herhalen...

Bij de McDrive aangeven dat je de bestelling hier wil opeten... en dan bij het tweede raam blijven staan...

Een Mc FLurry bestellen met alleen gele M&M's...

Mjah, eigenlijk is pesten maar zielig...
Dat is mijn uitspraak, en daar zult u het mee moeten doen.
pi_39874961
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:43 schreef Janssen het volgende:
'Vroeger' kon je veilig een hele grote bestelling plaatsen en dan melden dat je wilde pinnen... Als dat niet kon dan alleen een McKroket meenemen.... Maar volgens mij heb ik dat teveel gedaan, er zijn nu overal pinautomaten...

Ze hebben bij 9/10 filialen camera's hangen op de drive, dus de medewerker ziet je staan... Ik rij met een Duits kenteken, heb je af en toe zo'n snuggere medewerker die in stuntellend Duits vraagt wat je wil bestellen.... Dan heel snel in het Nederlands je bestelling doen en weigeren te herhalen...

Bij de McDrive aangeven dat je de bestelling hier wil opeten... en dan bij het tweede raam blijven staan...

Een Mc FLurry bestellen met alleen gele M&M's...

Mjah, eigenlijk is pesten maar zielig...
!
pi_39875038
quote:
precies
Schrik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')