Zie ik er daar nu ook een?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:04 schreef Saik0 het volgende:
[..]
GHAHAAAAAAAAA zie ik daar een verborgen tvp?
Ze zijn wel de leukste thuis daar, ja.quote:
toffe moederquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:57 schreef snadrem het volgende:
Waar gebeurd:
Kom met mama in de McDrive, en de praatpaal begint te leuteren (ontzettende gay-medewerker). En mijn moeder (flapuit) zegt: "doe mij 1 McFagget"![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je toch horenquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:52 schreef slindenau het volgende:
Kun jij door een praatpaal zien of iemand gay is? Das knap, volgens mij kan je dat alleen zien als ie uit vrije wille zijn dingeling in een ander zijn achteruitgang steekt?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:43 schreef CecilBDemented het volgende:
gewoon als je een vrouwen stem hoort zeggen.
mag ik uw bestelling.
en dan zeggen dat je haar mee uit wil vragen. vinden ze ook niet leuk.
ja ik kom je alleen mee uitvragen. keer flink bonje mee gehad bij de mac.
vonden het een aanval op het presoneel.
mag ik uw bestelling.
ja ik wil graag een kind van jeook leuk.
mag ik bestelling.
een hamburger zonder hamburger en augurken graag.
en een moedermelk shake.
gewoon eens vragen de reactie is onbetaalbaar.
heb je wat tegen Turkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat een niet-kunnen-rijden-gepwnd-door-een-mac-turk-n00b ben jij zeg!
Typisch voorbeeld van een pasbeginnende chauffeur die even stoer moet doen voor zijn vrienden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef Palomar het volgende:
Dit deed ik laatst:
http://video.tinypic.com/player.php?v=1zodjbp
Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:23 schreef slindenau het volgende:
Nee, niet elke verwijfd-pratende vent is gay hoor.
Is dit een verkapte ik-ben-een-verwijfde-pratende-vent-post?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:23 schreef slindenau het volgende:
Mag ik zo vrij zijn om je een kansloze nerd te noemen, die verhaaltjes verzint die hij nooit heeft uitgevoerd. Als je bij de McDonalds een hamburger zonder hamburger en augurken bestelt, dan krijg je gewoon het broodje met saus, en dan lachen ze je hard uit. Als je een moedermelk-shake bestelt noemen ze verveeld de smaken op die ze wel kennen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:43 schreef CecilBDemented het volgende:
mag ik bestelling.
een hamburger zonder hamburger en augurken graag.
en een moedermelk shake.
gewoon eens vragen de reactie is onbetaalbaar.
Neu, dat ook weer nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:07 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Is dit een verkapte ik-ben-een-verwijfde-pratende-vent-post?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:29 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Mag ik zo vrij zijn om je een kansloze nerd te noemen, die verhaaltjes verzint die hij nooit heeft uitgevoerd. Als je bij de McDonalds een hamburger zonder hamburger en augurken bestelt, dan krijg je gewoon het broodje met saus, en dan lachen ze je hard uit. Als je een moedermelk-shake bestelt noemen ze verveeld de smaken op die ze wel kennen.
Die reactie is totaal niet onbetaalbaar en je zit gewoon kansloos dingen te verzinnen die je zogenaamd doet in je coole leven, terwijl je eigenlijk nog steeds trilt van opwinding als je naar de balie van de McDonalds loopt, omdat je het zo spannend vind.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:29 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Mag ik zo vrij zijn om je een kansloze nerd te noemen, die verhaaltjes verzint die hij nooit heeft uitgevoerd. Als je bij de McDonalds een hamburger zonder hamburger en augurken bestelt, dan krijg je gewoon het broodje met saus, en dan lachen ze je hard uit. Als je een moedermelk-shake bestelt noemen ze verveeld de smaken op die ze wel kennen.
Die reactie is totaal niet onbetaalbaar en je zit gewoon kansloos dingen te verzinnen die je zogenaamd doet in je coole leven, terwijl je eigenlijk nog steeds trilt van opwinding als je naar de balie van de McDonalds loopt, omdat je het zo spannend vind.
HAHAHHAHAHA DAT IS ERNSTIG ZEG HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA HOE ERNSTIG! ZO ERNSTIG! OOH ERNSTIG ZEG HOHAHAHAHAquote:Op donderdag 13 juli 2006 06:22 schreef felic. het volgende:. We gingen een keer stoned naar de drive. Wij zo bij met de auto aanrijden. Vriend van mij geeft de bestelling op, dat ging nog goed
. Toen bij dat ding waar we af moesten rekenen kregen we een lachkick...zo ernstig
. Die chick zo van " Dat is dan 9,40". Vriend van mij zegt " Hoeveell mfmpfpfpf hahahaha" . Zo ernstig
![]()
beetje jammer hahaquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
kom net bij de mcdrive vandaan en zie nu het topic pas
Je praat zeker zelf verwijfd?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:23 schreef slindenau het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |