Das er 1 voor de matige woordspelingen... /edit: ONZ Woordgrapjesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:54 schreef Jaytonism het volgende:
Serieus een x voorgekomen:
Bij het laatste raampje, waar je afrekent, meestal staat daar zo'n vrouwtje echt te aardig te doen.
Dan zegt zij, zoals ingestudeerd: Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiii, goedemiddagggggggg!
Dan heb je afgerekend en tegelijkertijd ga je een gesprek met haar aanvoeren over iets onzinnigs.. Op het moment dat jij uitgepraat bent, en zij als een dolle begint te ratelen, moet je keihard plankgas geven zodat zij daar pratend overblijft.!
Altijd leuk, vooral als je er werkt en een slechte dag hebt (spreek uit ervaring). Maar ik denk dat de persoon die dat toen deed, het niet meer snel zal doen. Ging een hele emmer water door het autoraampje naar binnenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
Wel grappig, even je sproeiers bijdraaien
Een stierenlul met hartklepvet moet je zeggen, is hetzelfde maar dan op z'n boerenbrabants.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:33 schreef nozem het volgende:
Ergens bij een MC Drive in het Gooi een 'delleke mee zalf' bestellen en balsturig worden als ze niet snappen waar je het over hebt.
Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Een stierenlul met hartklepvet moet je zeggen, is hetzelfde maar dan op z'n boerenbrabants.
en waarom frikadel speciaal zeggen als je ook gewoon een open been kan bestellen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Een stierenlul met hartklepvet moet je zeggen, is hetzelfde maar dan op z'n boerenbrabants.
Is vooral daar in de richting van Deurne en Asten enzo..quote:
Ah daar kom ik nooit, vandaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Is vooral daar in de richting van Deurne en Asten enzo..
Ahum...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:06 schreef AgLarrr het volgende:
Vriend:"Magikeenbigmacmenumeteengrotemilkshakebannaan6mcchickeseenkleinecolafritesaus-
barbequesauseneengrotefriet. Alstublieft?"
McDriveMiep:"Eeeh, wat zei u?
Vriend:"Ikzei:magikeenbigmacmenumeteengrotemilkshakebannaan6mcchickeseenkleinecolafritesaus-
barbequesauseneengrotefriet. Alstublieft.
McDrivemiep: "Meneer, u praat te snel"
Vriend: "Laat maar, we gaan wel naar de burgerking."
![]()
Als je nou dat ene lied zingt: ''ik heb zo'n zin in een pizza Calzone,nee ik wil geen gewone''... Dat nummer--->quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:20 schreef dennisreijbroek het volgende:
Vragen om een pizza calzone.
slecht maar ik wilde het toch kwijt
Ik zou ook raar opkijken als jij dat tegen je vader zou zeggenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:55 schreef Rubend het volgende:
Gewoon af laten zuigen als je de mac in rijdt! Al afzuigend betalen. En dan wanneer je je ijsje krijgt zeggen : "Schat je hoeft mij niet meer te likken. Hier is je ijsje!"
Moet je dan die koppen zien!
Beetje jammer dat je dit zegt....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik zou ook raar opkijken als jij dat tegen je vader zou zeggen.
Dan zou-ie helemaal raar opkijken!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:00 schreef Rubend het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je dit zegt....
mijn vader is vorige week overleden.
Maar bedankt heh!![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:07 schreef Rob.nl het volgende:
Bij het tweede raampje uitstappen en teruglopen naar de paal met de melding dat je iets vergeten bent.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:23 schreef grootmeester_flits het volgende:
ging ik een keer een of ander mcmenu halen met de auto (duh)
kom ik daar aan, niet helemaal bij de les, en ik zeg heel beleefd tegen die kerel (bij die van ons is er geen praatpaal) "één McDonalds alstublieft"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |