Ben ik het niet mee eens, het neemt de laatste jaren veel ergere vormen aan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:22 schreef Punjab het volgende:
tsjah knalpijpen waren er vroeger ook al toch? en ook dikke subwoofers en boxen danwel thuis of in de auto bestonden al... het is weliswaar allemaal beter geworden, dwz meer kwaliteit en geluid. Maar misschien zijn oordopjes een goede oplossing ipv de wet aan te passen omdat jij het vervelend vind?
Jij kan ook zo de kamer in....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:38 schreef Kiegie het volgende:
Na de verkiezingen gaat alles beter worden.
Denk eerder dat het door de linkse regering komt hoor. Al die jaren dat softe beleid en de nadruk op het belang van de invividu die de vrijheid moet hebben om z'n leven in te vullen. Het hippy beleid dus. Hierdoor krijg je dat het ikke tegen de rest is en ikke wint.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:38 schreef Kiegie het volgende:
We hebben gewoon al te lang een rechtse regering en de mensen passen zich aan.
Na de verkiezingen gaat alles beter worden.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:50 schreef TTiSoB het volgende:
nou... waar ik wel gek van word is onze buren. als de ene niet aant verbouwen is de andere wel bezig... of de volgende verderop.
kom je thuis van het werk en dan begint het al... keej snap dat die mensen ook moeten werken en dat ze dit pas na hun werk kunnen doen maar na bijna een jaar ga je je afvragen hoe die kamer eruit moet zien.
t Was er al eerder hoor, maar de opkomst van pimping maakt het alleen veel erger.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die verhuftering van de maatschappij is imo sinds de opkomst van Pim Fortuyn.
Toen dachten sommige mensen dat je altijd mag zeggen wat je denkt en dan ook nog het liefst zo hard mogelijk.
En ik maar denken dat links altijd beschuldigd werd van communisme etc....jeweetwel, die staatsvorm waar uniformiteit een must isquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:44 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Denk eerder dat het door de linkse regering komt hoor. Al die jaren dat softe beleid en de nadruk op het belang van de invividu die de vrijheid moet hebben om z'n leven in te vullen. Het hippy beleid dus. Hierdoor krijg je dat het ikke tegen de rest is en ikke wint.
Een rechts beleid zou juist conservatiever zijn en terug willen gaan naar orde en gezag (beetje zwart wit).
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat links altijd beschuldigd werd van communisme etc....jeweetwel, die staatsvorm waar uniformiteit een must is
En dat rechts juist voor meer vrijheid zou staan.
Sjongejonge, zat ik er even naast zeg
Gelul, mijn ouders hoorden mij op 2 km afstand al aankomen als ik op de Kreidler van de kroeg naar huis reed. En dat was ergens halverwege jaren 80.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:34 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, het neemt de laatste jaren veel ergere vormen aan.
Vroeger hoorde je die kids niet omdat je er zelf een was...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:59 schreef pberends het volgende:
Beetje geluid is niet erg, maar het ergste is inderdaad van die brommertjes die je dan midden in de nacht (na het uitgaan bijvoorbeeld) keihard door de hele stad hoort scheuren met 60 kilometer per uur of weet ik veel wat. Dat is gewoon asociaal. En het is nog illegaal ook.
Die mensen die als hobby Harley motoren hebben komen m'n strot ook uit. Erg leuk op de snelweg in de middag ofzo, maar als je die hoort dan denk je inderdaad dat er een concert bezig is vlakbij.
En niet te vergeten krijsende kinderen, het lijkt wel of kinderen tegenwoordig veel harder schreeuwen en praten dan vroeger, of hoor ik dat verkeerd?
de boefjesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:59 schreef pberends het volgende:
Beetje geluid is niet erg, maar het ergste is inderdaad van die brommertjes die je dan midden in de nacht (na het uitgaan bijvoorbeeld) keihard door de hele stad hoort scheuren met 60 kilometer per uur of weet ik veel wat. Dat is gewoon asociaal. En het is nog illegaal ook.
nog meer boefjesquote:Die mensen die als hobby Harley motoren hebben komen m'n strot ook uit. Erg leuk op de snelweg in de middag ofzo, maar als je die hoort dan denk je inderdaad dat er een concert bezig is vlakbij.
criminelen in spee.quote:En niet te vergeten krijsende kinderen, het lijkt wel of kinderen tegenwoordig veel harder schreeuwen en praten dan vroeger, of hoor ik dat verkeerd?
Jaja, het leven achter de geraniums is zwaarquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:59 schreef pberends het volgende:
Die mensen die als hobby Harley motoren hebben komen m'n strot ook uit. Erg leuk op de snelweg in de middag ofzo, maar als je die hoort dan denk je inderdaad dat er een concert bezig is vlakbij.
En niet te vergeten krijsende kinderen, het lijkt wel of kinderen tegenwoordig veel harder schreeuwen en praten dan vroeger, of hoor ik dat verkeerd?
Ik weet niet in wat voor buurt je woondequote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelul, mijn ouders hoorden mij op 2 km afstand al aankomen als ik op de Kreidler van de kroeg naar huis reed. En dat was ergens halverwege jaren 80.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:35 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
de boefjes arroganten
[..]
nog meer boefjes asocialen
[..]
criminelen in spee. foute ouders?
Ja, leer fatsoenlijk slapenquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:53 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor buurt je woonde![]()
Maar ben ik dan zo pietluttig als ik boos wordt op mensen die om 3u doordeweeks gaan pinnen en hun auto met subwoofer aan laten staan terwijl ze de deur open hebben staan? En als ik zeg geluidshinder dan bedoel ik niet een standaard aantal decibellen, gewoon teringhard.
Goede nachtrust is in ieders belang.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jaja, het leven achter de geraniums is zwaar![]()
Op brommers heeft het tenminste nog enig nut. Bij motoren vrijwel niet, en zeker niet die mateloos irritante steigerpijpen die er soms onderliggen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelul, mijn ouders hoorden mij op 2 km afstand al aankomen als ik op de Kreidler van de kroeg naar huis reed. En dat was ergens halverwege jaren 80.
Ach joh, ik slaap bijna door alles heen en als ik ergens erge last van heb doe ik wel oordopjes in. Iedereen moet wat minder op elkaar zeiken en wat meer elkaar vrij laten om te doen wat ze willen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Goede nachtrust is in ieders belang.
Dan had ik nu graag een onderbouwd antwoord waaruit blijkt dat volledig open blerpijpen bij een viertakt duidelijke vermogenswinst opleveren tov een halfopen uitlaat met ongeveer dezelfde doorstroomquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet zo lullen kneusGa je er eerst maar eens in verdiepen.
Tja een volledig onderbouwd antwoord kan ik niet geven maar wel een voorbeeld. Nu zullen per motor de waarden natuurlijk verschillen maar het scheelt dus wel degelijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dan had ik nu graag een onderbouwd antwoord waaruit blijkt dat volledig open blerpijpen bij een viertakt duidelijke vermogenswinst opleveren tov een halfopen uitlaat met ongeveer dezelfde doorstroom
Is dat niet wat jij nu ook wilt? jij hebt er last van dús moet de rest zich maar aanpassen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:20 schreef alex4allofyou het volgende:
Begrijp me goed hoor, ik ben echt niet pietluttig, maar ik merk dat in NL een cultuur is ontstaan die voorschrijft dat je eigen belang het grootste belang heeft en de rest gewoon lekker zich aan moet passen aan je eigen levenstijl. Dat komt dus neer op geluidsoverlast door enkelen die schadelijk zijn voor honderden. Is het nou zo moeilijk om de wet te veranderen en onnodige pimpings te verbieden (zo'n knalpijp bijvoorbeeld is alleen maar fun voor degene die achter t stuur zit en heeft totaal geen doel voor de rest).
Wie heeft nog meer die ervaring?
Als je in een dichtbevolkt land de illusie van privacy wil ophouden moet de meest luidruchtige zich aanpassen, jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:10 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Is dat niet wat jij nu ook wilt? jij hebt er last van dús moet de rest zich maar aanpassen.
Dus een schamele 4 pk, terwijl er waarschijnlijk ook uitlaten zijn die weliswaar niet volledig legaal zijn maar die met een acceptabele hoeveelheid lawaai (als in "wel hard, maar niet door merg en been") ergens daartussenin liggen. Ja, dan is het knap aso om toch voor een open systeem te kiezen. Je hebt trouwens de volledige vrijheid om een snellere motor te kopen of met je cilinderinhoud aan de slag te gaan. Bij brommers ligt dat aanzienlijk lastiger.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja een volledig onderbouwd antwoord kan ik niet geven maar wel een voorbeeld. Nu zullen per motor de waarden natuurlijk verschillen maar het scheelt dus wel degelijk.
Aprilia RSV Mille 2006
Volledig legaal uitlaat systeem: 6,5 PK winst
Volledig open uitlaat systeem: 11,5 PK winst
Ach ja ik vindt het een genot om naar te luisteren, ook als ik lekker rustig lig te lezen en er komt een motor voorbij dus asociaal is een kwestie van perspectief.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:20 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dus een schamele 4 pk, terwijl er waarschijnlijk ook uitlaten zijn die weliswaar niet volledig legaal zijn maar die met een acceptabele hoeveelheid lawaai (als in "wel hard, maar niet door merg en been") ergens daartussenin liggen. Ja, dan is het knap aso om toch voor een open systeem te kiezen. Je hebt trouwens de volledige vrijheid om een snellere motor te kopen of met je cilinderinhoud aan de slag te gaan. Bij brommers ligt dat aanzienlijk lastiger.
Wat een kutargument, de staat stelt toch ook snelheidsbeperkingen op of legt dijken aan? Van mij hoeft t niet, dan moeten mensen maar uitkijken als ze de weg oplopen en ben ik sneller op mn werk. En die dijken? Ik woon op een hoogte dat dat water me niet kan bereiken, laten die mensen die dr last van hebben maar op een terp gaan wonen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach joh, ik slaap bijna door alles heen en als ik ergens erge last van heb doe ik wel oordopjes in. Iedereen moet wat minder op elkaar zeiken en wat meer elkaar vrij laten om te doen wat ze willen.
Ik zal je verrassen, ik vind het ook wel cool soms, net zoals de brandweer die voorbij komt of het geluid van vuurwerk tijdens nieuwjaarsdag. MAAR NIET MIDDEN IN DE NACHT ALS IK MOET SLAPEN!!!quote:Ach ja ik vindt het een genot om naar te luisteren, ook als ik lekker rustig lig te lezen en er komt een motor voorbij dus asociaal is een kwestie van perspectief.
Nee, ik zeg niet dat ze zich moeten aanpassen, ik zeg dat de wet aangepast moet worden en de argumenten die ik heb vind ik niet zo onredelijk. Dat harde geluid doet meer kwaad dan goed en daar komt nog eens bij dat ik niet voorstel dat er niet meer savonds gereden of uitgegaan mag worden maar simpelweg er enige concessies gedaan moeten worden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:10 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Is dat niet wat jij nu ook wilt? jij hebt er last van dús moet de rest zich maar aanpassen.
neem niet weg dat je op zich verder wel gelijk hebt.![]()
Volgens mij bestaat wat jij wil al hoor: http://www.politie.nl/Twe(...)/geluidsoverlast.aspquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:39 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet dat ze zich moeten aanpassen, ik zeg dat de wet aangepast moet worden en de argumenten die ik heb vind ik niet zo onredelijk. Dat harde geluid doet meer kwaad dan goed en daar komt nog eens bij dat ik niet voorstel dat er niet meer savonds gereden of uitgegaan mag worden maar simpelweg er enige concessies gedaan moeten worden.
20 jaar terug was zulke wetgeving helemaal niet nodig omdat deze ongeschreven wetten reeds bestonden en nu is t kennelijk nodig om t wettelijk aan te passen.
Dan doe je toch lekker oordoppen in?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:39 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet dat ze zich moeten aanpassen, ik zeg dat de wet aangepast moet worden en de argumenten die ik heb vind ik niet zo onredelijk. Dat harde geluid doet meer kwaad dan goed en daar komt nog eens bij dat ik niet voorstel dat er niet meer savonds gereden of uitgegaan mag worden maar simpelweg er enige concessies gedaan moeten worden.
20 jaar terug was zulke wetgeving helemaal niet nodig omdat deze ongeschreven wetten reeds bestonden en nu is t kennelijk nodig om t wettelijk aan te passen.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:26 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Dan doe je toch lekker oordoppen in?![]()
Waarom moet ik me aanpassen (s'avonds gewoon slapen) op iets dat de normaalste en oudste zaak van de wereld is omdat iemand anders de fatsoensregel, die alle mensen kennen aangezien iedereen slaapt, overtreed?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:26 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Dan doe je toch lekker oordoppen in?![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:39 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Kort gezegd was de buurt het hele dorp (ongeveer 500 inwoners)quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:53 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor buurt je woonde![]()
Dat is inderdaad het grootste probleemquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:02 schreef AchJa het volgende:
Alleen zijn de mensen tegenwoordig wat meer een huilie aan het worden.
Idd, gelukkig rij ik nog steeds 2 takt (RS250) Ik zal die idioten het bed uit krijgen 's nachtsquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het grootste probleem![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, gelukkig rij ik nog steeds 2 takt (RS250) Ik zal die idioten het bed uit krijgen 's nachts![]()
Yup, niet gemaakt voor de lange afstand zullen we maar zeggen.quote:
Mooi ding hoor, ziet er nog netjes uitquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, niet gemaakt voor de lange afstand zullen we maar zeggen.
Dit is hem
[afbeelding]
Vergeet vooral niet: Honden die voor elke vlieg die voorbijkomt schijnen te moeten blaffen. ( hondenpoep maar even daar gelaten want dat is geen geluidsoverlast)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:20 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik erger me dood aan de geluidsontwikkelingen de laatste jaren. Even een paar voorbeeldjes en jullie begrijpen wel wat ik bedoel:
- upgepimpte auto's die een knalpijp hebben waar een straaljager jaloers op zou zijn
- brommers die opgevoerd zijn en die je na km's nog hoort
- subwoofers in de auto waarbij je het hele 'liedje' mee kan zingen
- Harleys die je het gevoel geven dat er een vuurwerkfabriek op ontploffen staat
- mensen die om 3 uur doordeweeks doodleuk praten op doven en stommenniveau
Men name dat laatste punt, het feit dat het doordeweeks in de kleine uurtjes gebeurt, irriteert me mateloos. Je kan in de warme zomer je raam niet meer open laten en zelfs termopeen is geen echte oplossing.
Begrijp me goed hoor, ik ben echt niet pietluttig, maar ik merk dat in NL een cultuur is ontstaan die voorschrijft dat je eigen belang het grootste belang heeft en de rest gewoon lekker zich aan moet passen aan je eigen levenstijl. Dat komt dus neer op geluidsoverlast door enkelen die schadelijk zijn voor honderden. Is het nou zo moeilijk om de wet te veranderen en onnodige pimpings te verbieden (zo'n knalpijp bijvoorbeeld is alleen maar fun voor degene die achter t stuur zit en heeft totaal geen doel voor de rest).
Wie heeft nog meer die ervaring?
Jij zou een leuke buurman zijn van me...quote:Op donderdag 13 juli 2006 06:20 schreef Paul_NL het volgende:
Moet je maar niet in de stad gaan wonen.
Geluidswetten zijn 1 ding, maar wat te doen bijvoorbeeld aan al die producten die de decibellen doelbewust opschroeven?quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:25 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]De geluidswetten zijn juist een jaar of 20 geleden ingesteld. Momenteel zijn ze de aparte geluidsnormen aan het afschaffen omdat het redelijk aardig in het overige beleid is geintegreerd. Punt iswel dat normen altijd tot normopvulling leiden
.
Ja, ik baal al decennia van het geluid van brommertjes, dat is niet iets van de laatste jaren, maar dat wil niet zeggen dat ik (nog steeds) van mening ben dat ze met de huidige technische stand die dingen weleens minder luidruchtig kunnen maken. Maar het geluid van brommertjes is peanuts vergeleken met de herrie waar ik voornamelijk op doel.quote:Maar een aantal posters hiero doet voorkomen alsof geluidsoverlast iets van de laatste jaren is, het was vroeger als zo, zelfs mijn vader weet nog te vertellen over een Puch van een maat van hem die ze op kilometers afstand al aan hoorden komen. Het was zo, het is zo en het blijft zo. Alleen zijn de mensen tegenwoordig wat meer een huilie aan het worden.
Zegt iemand die een motorfreak is en daarom alles schoonpraat vanuit zn eigen straatje en een typisch voorbeeld is van de voorbeelden die ik aandroeg wat betreft het individu.quote:Dat is inderdaad het grootste probleem
En n vrouw die aangerand is moet maar niet met een kort rokje lopen, is het niet?quote:Moet je maar niet in de stad gaan wonen.
Dat vind ik dan weer onzin, ik heb niks met auto's of kinderen maar daar heb ik dezelfde mening over als over motoren.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:47 schreef alex4allofyou het volgende:
Bazziek:
[..]
Zegt iemand die een motorfreak is en daarom alles schoonpraat vanuit zn eigen straatje en een typisch voorbeeld is van de voorbeelden die ik aandroeg wat betreft het individu.
Ik heb ook niets tegen auto's en kinderen, maar wel opgevoerde voertuigen die doelbewust een knalpijp hebben die een 'kick' zijn voor de eigenaar.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer onzin, ik heb niks met auto's of kinderen maar daar heb ik dezelfde mening over als over motoren.
Dat vindt ik dan niet, waarschijnlijk is die auto voor de eigenaar een leuke hobbie oid en daar wil ik best wat herrie voor over het hoofd zien. Zelfde voor mensen die gezellig wat harder praten na het uitgaan, vind niet dat dat nou zon ramp is eigenlijk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:50 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen auto's en kinderen, maar wel opgevoerde voertuigen die doelbewust een knalpijp hebben die een 'kick' zijn voor de eigenaar.
Verder had ik het ook niet over geluidshinder overdag maar in de avonduren, en dan vallen de kinderen al af.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat vindt ik dan niet, waarschijnlijk is die auto voor de eigenaar een leuke hobbie oid en daar wil ik best wat herrie voor over het hoofd zien. Zelfde voor mensen die gezellig wat harder praten na het uitgaan, vind niet dat dat nou zon ramp is eigenlijk.
Ja, want in mijn villawijk gebeuren zulke dingen nooitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:33 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
![]()
Je praat erg idealistisch, ben benieuwd of je er zo ook over denkt als er in jouw straat daadwerkelijk bestuurders voorbijrijden die de radio zo hard aan hebben staan als in een discotheek (letterlijk).
Of je bent naief natuurlijk, dat kan ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, want in mijn villawijk gebeuren zulke dingen nooit
Nee ik wilde gewoon zeggen dat dat soort gedoe ook vaak zat voorkomt waar ik woon wat eigenlijk gewoon best een kutbuurt isquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:04 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Of je bent naief natuurlijk, dat kan ook.
Nee, een ramp is t niet, ik woon in Enschede en die ramp hebben we al gehad (stond ik zelfs bij)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee ik wilde gewoon zeggen dat dat soort gedoe ook vaak zat voorkomt waar ik woon wat eigenlijk gewoon best een kutbuurt isMaarja zoals ik al zei ik vind dat allemaal niet zo'n ramp.
hij veroorzaakt toch geen oevrlast. Die subwoofers gaat nog wel geef ik toe maar scooters die precies die frequenties er uit knallen waar het menselijk oor gevoelig voor is moeten ze uit het verkeer halen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:22 schreef Punjab het volgende:
tsjah knalpijpen waren er vroeger ook al toch? en ook dikke subwoofers en boxen danwel thuis of in de auto bestonden al... het is weliswaar allemaal beter geworden, dwz meer kwaliteit en geluid. Maar misschien zijn oordopjes een goede oplossing ipv de wet aan te passen omdat jij het vervelend vind?
Dat moet wel in je hoofd zijn. In de realiteit zou ik er niet op rekenen dat een uzi daar trefzeker genoeg voor isquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:43 schreef alex4allofyou het volgende:
In mn hoofd zie ik mezelf soms dan een uzi pakken, het raam open doen en die fking auto kapotschieten
Er zijn ook lui die zich storen aan vliegtuigen, boten, wandelaars, oude mensen, jonge mensen, mensen van middelbare leeftijd, fietsers, mannen, vrouwen, kinderen, politici, hulpdiensten, werkenden, werkzoekenden, werklozen, enzovoort. Moeten we die dan ook allemaal maar wegnemen omdat een of andere vroeg bejaarde bij gebrek aan eigen inbreng die van anderen gaat bekritiseren? Wat een onzin.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:03 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hij veroorzaakt toch geen oevrlast. Die subwoofers gaat nog wel geef ik toe maar scooters die precies die frequenties er uit knallen waar het menselijk oor gevoelig voor is moeten ze uit het verkeer halen.
Ik ben 25 en dus zeker geen oud wijfquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:21 schreef Corporate_Intestines het volgende:
Waarbij ik overigens niet de discussie wil voeren in hoeverre realiteit (collectieve) beleving is.
Punt is dat je zeikt als een oud wijf.
quote:Er zijn ook lui die zich storen aan vliegtuigen, boten, wandelaars, oude mensen, jonge mensen, mensen van middelbare leeftijd, fietsers, mannen, vrouwen, kinderen, politici, hulpdiensten, werkenden, werkzoekenden, werklozen, enzovoort. Moeten we die dan ook allemaal maar wegnemen omdat een of andere vroeg bejaarde bij gebrek aan eigen inbreng die van anderen gaat bekritiseren? Wat een onzin. .
Er is zoveel niet nodig maarja je moet toch ook nog een beetje lol kunnen hebbenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:02 schreef alex4allofyou het volgende:
Dan de opgefokte auto's, geen gemeenschappelijk belang, geen noodzakelijkheid, en wat het raarst is, geen specifieke wetgeving. Gewoon verbieden die hap, geen opgefokte onderdelen meer aanbieden, een auto is er voor vervoer en niet bedoeld als mobiele discotheek of afterburner.
Ja, als je de lol van andere mensen ook in de gaten houdt en aangezien dat kennelijk te moeilijk is...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Er is zoveel niet nodig maarja je moet toch ook nog een beetje lol kunnen hebben![]()
Je beseft hopelijk wel dat je nu zeurt over fluitende vogeltjes. Nee hoor, mensen zeiken helemaal niet meer dan vroegerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:45 schreef Sometimes het volgende:
Ook wel aardig: elke ochtend bij zonsopgang (momenteel rond half vijf of zo) gaan de 621 kutkanaries van een van de buren vrolijk kwetteren. Leuk, midden in een woonwijk.
Ja, inderdaad, ik zeur over fluitende vogeltjes.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je beseft hopelijk wel dat je nu zeurt over fluitende vogeltjes. Nee hoor, mensen zeiken helemaal niet meer dan vroeger![]()
Maar hij heeft het wel over vogels die daar zijn doordat mensen op het geweldige idee zijn gekomen zoveel vogels te houden in een woonwijk. Het is niet zo dat hij zeikt over de mussen die s'ochtends hun snavel niet kunnen houdenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je beseft hopelijk wel dat je nu zeurt over fluitende vogeltjes. Nee hoor, mensen zeiken helemaal niet meer dan vroeger![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |