Valt die op aanstaande papa's?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef boebiedoe het volgende:
Ik ga voor Milagro.
Je voldoet wel aan de eisen begreep ik. Pezig etc.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef boebiedoe het volgende:
Ik ga voor Milagro.
Ik heb al een date met een jonge God in de wacht gesleept vanavond.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef Aventura het volgende:
Ik ben er weer. Helemaal leeggezogen door het overleg van daarnet.
Open hem maar!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef spliffy het volgende:
Hebben we er niet eentje voor andersom?
Jonge Fok!vrouwen zoeken gebonden 30+ mannen! Ik ben voor.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef spliffy het volgende:
Hebben we er niet eentje voor andersom?
Ik mag nog een maandje wachten... Dan kan ik weer naar engeland..quote:Op maandag 10 juli 2006 17:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb al een date met een jonge God in de wacht gesleept vanavond.
Nu jij nog even!![]()
Had ik niet al een e-mail aan iemand gestuurd met daarin mijn nummer, mobiel nummer, huisadres, BH-maat en PIN-code? Ik weet alleen niet meer aan wiequote:Op maandag 10 juli 2006 17:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb al een date met een jonge God in de wacht gesleept vanavond.
Nu jij nog even!![]()
Het zat gewoon vol. Gebeurt wel vaker bij de 300ste post.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:31 schreef Pune het volgende:
Ik dacht al dat het topic niet meer mocht, maar we houden het beschaafd.
ja hoiquote:Op maandag 10 juli 2006 17:32 schreef Aventura het volgende:
Had ik niet al een e-mail aan iemand gestuurd met daarin mijn nummer, mobiel nummer, huisadres, BH-maat en PIN-code? Ik weet alleen niet meer aan wie![]()
Dat was aan UIO. Ga je mee vanavond?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Had ik niet al een e-mail aan iemand gestuurd met daarin mijn nummer, mobiel nummer, huisadres, BH-maat en PIN-code? Ik weet alleen niet meer aan wie![]()
Is dat Bendeleider niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, het was een geile agent van 20.
quote:
Hoi Lucille!quote:
Belangrijker, wie durven er te komen?quote:
Maarre, als ik jouw Fotoboek zo bekijk, jij komt dan toch wel hè?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:40 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat zal me het feestje wel worden,!
Wat zij zegt.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:42 schreef Pune het volgende:
[..]
Maarre, als ik jouw Fotoboek zo bekijk, jij komt dan toch wel hè?![]()
Neehee lijk ik niet!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oja. Maar ik ben bang dat hij op Chuck Norris lijkt.
Oe! Godlike!quote:
Wel eerlijk delen dan.quote:
och voor jou willen ze vast wel een uitzondering maken hoorquote:
Voor mij is ie niet te oud.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
och voor jou willen ze vast wel een uitzondering maken hoor![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:44 schreef _The_General_ het volgende:
Zijn er ook rijpe gewillige vrouwen tussen de 20 - 25![]()
*check* Zo, daar is niet veel mis mee inderdaadquote:
*Cliche slingert: "....je bent zo oud zoals je je voelt....quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
*check* Zo, daar is niet veel mis mee inderdaad
Haai bolivian
Baby, zoals ik al zei, ik ben de dertig nog niet voorbij.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:42 schreef Pune het volgende:
[..]
Maarre, als ik jouw Fotoboek zo bekijk, jij komt dan toch wel hè?![]()
Ja hallo, ik had first dibs, hè!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
*check* Zo, daar is niet veel mis mee inderdaad
Haai bolivian
Het geeft niet, bolivian, hoe oud je bentquote:Op maandag 10 juli 2006 17:49 schreef bolivian het volgende:
[..]
Baby, zoals ik al zei, ik ben de dertig nog niet voorbij.
Want rijmen kan ik als geen ander!
Das echt nieuw, vrouwen die ruzie maken om mannen op Fok. Wow, dat ik dat nog mee mag makenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:49 schreef Pune het volgende:
Ja hallo, ik had first dibs, hè!
Zo jij gaat vol in de strijd!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:50 schreef Pune het volgende:
[..]
Het geeft niet, bolivian, hoe oud je bent
Ik vind jou zo ook best een lekkere vent.
Ik voel een match
Er is alleen nog een bad vol vla nodig en wat bikini's. En een camera.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:51 schreef Averon het volgende:
[..]
Das echt nieuw, vrouwen die ruzie maken om mannen op Fok. Wow, dat ik dat nog mee mag maken![]()
En bier voor de schreeuwende bende kerels op de achtergrond.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Er is alleen nog een bad vol vla nodig en wat bikini's. En een camera.
Ik ben niet zo'n rijmelaar, dus ik denk dat ik buiten de boot valquote:Op maandag 10 juli 2006 17:50 schreef Pune het volgende:
[..]
Het geeft niet, bolivian, hoe oud je bent
Ik vind jou zo ook best een lekkere vent.
Ik voel een match
En een andere man.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Er is alleen nog een bad vol vla nodig en wat bikini's. En een camera.
Hey, ik wil het best zonder viezigheden uitvechten.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:54 schreef bolivian het volgende:
[..]
En een andere man.
Want ik leen me vanzelfsprekend niet voor dit soort gelegenheden.
Vultures,.
Kopje als in 'hoofd', uiteraard. Mijn andere kopje is vanzelfsprekend kaal.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:58 schreef Kindervriend het volgende:
Ik ben 20, vrijgezel, katsgeil en heb een lekker gemillimeterd kopje. Iemand zin om met mij te copuleren?
Ga weg, kinderlokker.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:58 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Kopje als in 'hoofd', uiteraard. Mijn andere kopje is vanzelfsprekend kaal.
quote:
Ik zit niet op school. Ik kom wel veel op scholen. Of eigenlijk meer op schoolpleinen, of een stukje daarvoor als er een hek is wat dicht zit.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:05 schreef Pune het volgende:
[..]
en vertel eens, waar zit jij op school?
Daar scoor je ook de moeders.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:08 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ik zit niet op school. Ik kom wel veel op scholen. Of eigenlijk meer op schoolpleinen, of een stukje daarvoor als er een hek is wat dicht zit.
Nee, dat doet mijn broertje 'Milfhunter', maar die laat ik meestal thuis. Die is zo kinderachtig.quote:
Heb een facepic gepost.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:16 schreef Sanne het volgende:
Zo gedoucht. Zijn er nog ontwikkelingen?
Meer fitnessenquote:Op maandag 10 juli 2006 18:17 schreef Mr.J het volgende:
Na 3 posts in vorig topic nog steeds geen date.
I'm losing my touch.
Ik las fakepic.quote:
die is al wel leuker dan die ik gevonden had, eerlijk is eerlijkquote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:19 schreef milagro het volgende:
[..]
die is al wel leuker dan die ik gevonden had, eerlijk is eerlijk![]()
Nee juist stoppen en op een hongerdieet.quote:
oi, dat is enkel mijn voorkeur, hè, de andere dames houden zo te lezen van wat stevigerquote:Op maandag 10 juli 2006 18:23 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nee juist stoppen en op een hongerdieet.
Ik lees net dat je erg pezig moet zijn. Heb ik daar al die jaren voor getraint.![]()
Niet iedereen houdt van pezig.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:23 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik lees net dat je erg pezig moet zijn. Heb ik daar al die jaren voor getraint.![]()
Ik fitness me de tyfus(voor nieuwe judo seizoen).quote:Op maandag 10 juli 2006 18:23 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Trouwens, jij hebt mail.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:26 schreef mars7427 het volgende:
[..]
Ik lees hier een subtiele (nou ja) hint mijn richting op......
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:24 schreef milagro het volgende:
[..]
oi, dat is enkel mijn voorkeur, hè, de andere dames houden zo te lezen van wat steviger
Ok, gelukkig.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van pezig.Bedankt voor je foto trouwens!
Ik wel.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:38 schreef Bendeleider het volgende:
Wil je geen 2e?
Een oudere of een jongere?quote:
Jonger.quote:
nou, Ringo , kon je geen freakier foto vindenquote:Op maandag 10 juli 2006 18:52 schreef Ringo het volgende:
In het kader van dit topic is het misschien handig om mijn fotoboek te verversen.
Ik heb goed mijn best gedaan iig.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:59 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, Ringo , kon je geen freakier foto vinden
daar schrikken de meisjes van, hoor![]()
Ik schrok!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik heb goed mijn best gedaan iig.
Hij is gelukkig geshopt.
ik had al zoiets in de gaten, nu ja, ik hoopte het iigquote:Op maandag 10 juli 2006 19:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik heb goed mijn best gedaan iig.
Hij is gelukkig geshopt.
Hmm. Competitie. We zullen zien.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:14 schreef Bendeleider het volgende:
Ik ga voor sanne of aventura.
Volgens mij ga jij voor iedereenquote:Op maandag 10 juli 2006 19:14 schreef Bendeleider het volgende:
Ik ga voor sanne of aventura.
back at ya!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:22 schreef boebiedoe het volgende:
Ik ga nog steeds voor Milagro.
Uhm, ik was vrij sure, en naar het adres dat in je profiel staat... het mag ook andersom hoor: Pune[at]email2me.netquote:Op maandag 10 juli 2006 19:20 schreef mars7427 het volgende:
[..]
R U sure, cutie? Of is-ie nog onderweg?![]()
Dat is correct, enigzins zwak uitgedrukt, maar correct.quote:
Als wij heren eerlijk en oprecht zijn, dan kunnen we zeggen dat we geen van die twee dames met gezond verstand zouden kunnen, willen of moeten weigeren.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:37 schreef HenkieVdV het volgende:
Niets mis met Ripley inderdaad, maar Sanne heeft iets speciaals over zich..
Zit jij in de politiek ofzo?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:39 schreef Averon het volgende:
[..]
Als wij heren eerlijk en oprecht zijn, dan kunnen we zeggen dat we geen van die twee dames met gezond verstand zouden kunnen, willen of moeten weigeren.
Hoe lang sta je al droog vriend?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:37 schreef HenkieVdV het volgende:
Niets mis met Ripley inderdaad, maar Sanne heeft iets speciaals over zich..
Soms. Ik kan dan ook de conclusie trekken dat ondanks andere woordkeuzes wij een zelfde doel hebben.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:40 schreef DenniZZ het volgende:
Zit jij in de politiek ofzo?
Je bedoelt dat we allebei die vrouwtjes wel een veeg zouden willen geven![]()
Hoewel we slechts kunnen hopen op een wet t-shirt foto, heb ik vrouwen toch liever op andere plaatsen nat.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:56 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Laat 'r de borsten maar natmaken!![]()
Ja da's waar, inderdaad. Oksels zijn ook sexy.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:58 schreef Averon het volgende:
[..]
Hoewel we slechts kunnen hopen op een wet t-shirt foto, heb ik vrouwen toch liever op andere plaatsen nat.
Voor jou wel, maar dat geeft nietquote:Op maandag 10 juli 2006 20:07 schreef DenniZZ het volgende:
Misschien bijna 25![]()
Nou dan ben je mischien wel niet te jong of te oud!
Zojuist van mijn kant een poging gedaan...quote:Op maandag 10 juli 2006 19:24 schreef Pune het volgende:
[..]
Uhm, ik was vrij sure, en naar het adres dat in je profiel staat...
Vanaf vandaag: Ringo Revisited.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:16 schreef milagro het volgende:
[..]
ik had al zoiets in de gaten, nu ja, ik hoopte het iig
Voor wie weet ik niet, maar goed
Hoiquote:
Jij zoekt een oudere man?quote:
Tsja, ik gok dat Sanne en UIO_AMS uit eten zijn, Pune en ik hebben contact, blijven Ripley en Bolivian over en nieuwe vrijwilligers.... 't Zal hier mo-ochtend toch wel weer opleven?quote:
Het is het warme weer Kindervriend, echt waar.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:57 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ons Lucilleke is op dreef vandaag.
Hey, it takes two to tango, dusssssquote:Op maandag 10 juli 2006 21:01 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Met jou ga ik zeker niet rampetampen![]()
![]()
Ik wel. Jij?quote:
Nee, maar als je me mailt kan ik wel iets voor je doen.quote:
nou niets wordt, dan mail ik jequote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:13 schreef Pune het volgende:
Lucille, als dit:
[..]
nou niets wordt, dan mail ik je![]()
Ik ben trouwens 20. Jij?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:04 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het is het warme weer Kindervriend, echt waar.
Ongeveer het dubbele.quote:
Lastig he, het dubbele van 20 berekenen.quote:
zijn de hormonenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:28 schreef Lucille het volgende:
[..]
Lastig he, het dubbele van 20 berekenen.![]()
Ja, maar dan moet je je inspannenquote:Op maandag 10 juli 2006 22:03 schreef JonKeL het volgende:
Hey Eyebrow...
In de sportschool zijn een berg milfs te vinden.
lees je mail dan, schat!quote:
Eh, das de eerste keer dat die signature me opvalt. Perfect geschikt voor dit topic.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:07 schreef Pune het volgende:
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
Ik zat aan de telefoon, vandaar dat het antwoord even op zich liet wachten.quote:
Te kritisch voor jou?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:21 schreef mars7427 het volgende:
Weet wel wie je op haar dak stuurt! Ze is kritisch (positief bedoeld!) !!![]()
Mijne heeft een stoombad, sauna en zwembad. Je kan daar ook in gaan hangen en ontspannen in plaats van inspannen.quote:
Nee, ik moet me inspannen om GEEN erektie te krijgenquote:Op maandag 10 juli 2006 22:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Mijne heeft een stoombad, sauna en zwembad. Je kan daar ook in gaan hangen en ontspannen in plaats van inspannen.
Dan ga je onder de koude douche staanquote:Op maandag 10 juli 2006 22:23 schreef longinus het volgende:
[..]
Nee, ik moet me inspannen om GEEN erektie te krijgen![]()
Denk dat meeste willen weten of je in de categorie beschikbare vrouwen valt.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:26 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Jezus zeg! Val ik GVD nou al in de categorie "rijpere vrouwen"!![]()
Hoho, voor jou was ik sowieso te oud.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:22 schreef Averon het volgende:
[..]
Te kritisch voor jou?
Ik vloog eruit op een spelfout
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:28 schreef Averon het volgende:
[..]
Denk dat meeste willen weten of je in de categorie beschikbare vrouwen valt.
Namens de heren vraag ik dat dus maar.
Het ik nooit gevonden. Ik was diegene die 18 te jong vond. Er is niets mis met 25.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:29 schreef Pune het volgende:
Hoho, voor jou was ik sowieso te oud.
Edit: te jong. Jong.
Zeg, gun mij ook eens iets.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:21 schreef mars7427 het volgende:
[..]
Weet wel wie je op haar dak stuurt! Ze is kritisch (positief bedoeld!) !!![]()
Ik gun je van alles, en verreweg het meeste daarvan is nog positief ookquote:
ja, weer een spelfout.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:31 schreef Averon het volgende:
[..]
Het ik nooit gevonden. Ik was diegene die 18 te jong vond. Er is niets mis met 25.
Wat zoek jequote:Op maandag 10 juli 2006 22:34 schreef lemonlime het volgende:
Zijn hier ook ietsje oudere mannen te vinden?
Ik heb niet zoveel aan ventjes jonger dan ik![]()
Duidelijk. Maar Engels mag ik hier niet tikken. En dan vind ik het gezien de omstandigheden dat ik het aardig doe.quote:
Vind ik ook, hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:36 schreef Averon het volgende:
[..]
Duidelijk. Maar Engels mag ik hiet niet tikken. En dan vind ik het gezien de omstandigheden dat ik het aardig doe.
Volgens mij zijn er limieten aan de dating-functies van Fok. Van wat mag vooral.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:36 schreef Pune het volgende:
Kunnen we aan dit topic geen inschrijfprocedure met bijbehorende browse- / zoekfunctie koppelen?
Ik had zoiets al begrepen. No worries.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:38 schreef Pune het volgende:
Vind ik ook, hoor.
Maar afgezien van de spelfouten denk ik dat ik ook voor jou te kritisch bensorry
Maar de heren willen toch weten, hoeveel jaren?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:38 schreef lemonlime het volgende:
ik pin niemand vast op zi'n leeftijd.. maar ervaring komt met de jaren zal ik maar zeggen
Dat is makkelijk, ouder dan ik ben natuurlijk..quote:Op maandag 10 juli 2006 22:39 schreef Averon het volgende:
[..]
Maar de heren willen toch weten, hoeveel jaren?
Schat, ik ben ouder dan jij. Maar jammer genoeg zijn de enige goden met wie ik mijn lichaam kan vergelijken zijn Bachus en Domnu.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:42 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, ouder dan ik ben natuurlijk..maar dan wel het lichaam van een jonge god
![]()
Een chinees geluksgodje, telt dat ookquote:Op maandag 10 juli 2006 22:42 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, ouder dan ik ben natuurlijk..maar dan wel het lichaam van een jonge god
![]()
Ach helaas.. domnu is toch een vrouw?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:43 schreef Averon het volgende:
[..]
Schat, ik ben ouder dan jij. Maar jammer genoeg zijn de enige goden met wie ik mijn lichaam kan vergelijken Bachus en Domnu.
Ligt geheel aan de incarnatie. Morigue is zeker een vrouw, Domnu, ach, waar hij/zij zin in heeft.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:46 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Ach helaas.. domnu is toch een vrouw?
Dat zoek ik nu juist niet![]()
Ja, maar als je zo door gaat, dan zal je ook niet echt oud worden.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:48 schreef Bendeleider het volgende:
Dames ik blijf niet jong!
hahahaquote:Op maandag 10 juli 2006 22:48 schreef Averon het volgende:
[..]
Ja, maar als je zo door gaat, dan zal je ook niet echt oud worden.![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:28 schreef Averon het volgende:
[..]
Denk dat meeste willen weten of je in de categorie beschikbare vrouwen valt.
Namens de heren vraag ik dat dus maar.
Mooi.quote:
je bent wel grappigquote:Op maandag 10 juli 2006 22:48 schreef Bendeleider het volgende:
Dames ik blijf niet jong!
Concludeer ik hieruit dat je hem 'gedaan' hebt. In dat geval wil ik roepen:quote:Op maandag 10 juli 2006 23:04 schreef milagro het volgende:
[..]
je bent wel grappig
ja dames kom op, hij is best te doen!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je dat op baseert.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:04 schreef milagro het volgende:
[..]
je bent wel grappig
Ik vind jou nu wel lief hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 23:04 schreef milagro het volgende:
[..]
je bent wel grappig
Foto's?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:07 schreef Pune het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je dat op baseert.
Waar?quote:
op zijn uiterlijk, hè , waar anders opquote:Op maandag 10 juli 2006 23:07 schreef Pune het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je dat op baseert.
Eerder in dit topicje.quote:
Ik heb dan geen pech en mijn Nederlands is ok.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:21 schreef Averon het volgende:
Er is van alles gebeurd.
Jong schijnt 25 of lager te zijn.
Oud 30 of meer.
Als je tussen de 25 en 30 in zit, dan heb je schijnbaar pech.
Oh, en probeer geen spelfouten te maken, voor sommige is dat een turn-off![]()
Tussen de taal barriere en de leeftijds problemen is het zwaar.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:23 schreef kanaiken het volgende:
Ik heb dan geen pech en mijn Nederlands is ok.
En ik had door dat jij inderdaad in een zeer onvoordelige positie verkeerde, achut.
Hehe!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:24 schreef Averon het volgende:
[..]
Tussen de taal barriere en de leeftijds problemen is het zwaar.![]()
Maar ik overleef het wel.![]()
(Darn, moet toch eens zelfspot smilies ergens vinden)
Kut.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:21 schreef Averon het volgende:
Hoe zou die er ongeveer uit moeten zien, de smiley?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:24 schreef Averon het volgende:
[..]
daarvoor is >>>quote:Op maandag 10 juli 2006 23:24 schreef Averon het volgende:
[..]
Nederlands is mijn tweede taal. En daardoor krijg je af en toe wat rare zinsbouw.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:27 schreef kanaiken het volgende:
Hoe zou die er ongeveer uit moeten zien, de smiley?
En de taal barrière? Heb je die dan?
Dat ding is freaking overal voor geschikt.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:27 schreef milagro het volgende:
[..]
daarvoor is >>>geschikt , denk ik zo
Je eerste taal is?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:28 schreef Averon het volgende:
[..]
Nederlands is mijn tweede taal. En daardoor krijg je af en toe wat rare zinsbouw.
In één keer goed.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:28 schreef Bendeleider het volgende:
De liefde.
welneequote:
Pech is wat je er zelf van maakt, als je 25 bent.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:21 schreef Averon het volgende:
Er is van alles gebeurd.
Jong schijnt 25 of lager te zijn.
Oud 30 of meer.
Oh, en probeer geen spelfouten te maken, voor sommige is dat een turn-off![]()
Okay, op je 25ste mag je kiezenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:29 schreef Pune het volgende:
[..]
Pech is wat je er zelf van maakt, als je 25 bent.
De MSN variant.quote:
In de rij.quote:
quote:
Voor eventjes wel denk ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:31 schreef kanaiken het volgende:
Maar zijn er daadwerkelijk vrouwen die wachten op een jonge vent? Beter gezegd, meer dan 3 totaal?
Dat was waar ik op doelde. Een avontuurtje, om het maar zo uit te drukken.quote:
Scherp. Ik vat hem nu.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:34 schreef Averon het volgende:
Er zijn altijd vrouwen die wachten op een jonge vent. Of dacht je dat de fantasie over een jong, onervaren meisje van 20 lentes jong alleen bestaat van uit het mannelijk oogpunt?
Dat zou je hier wel denken eigenlijk, er is nog niemand hier die succes geboekt heeft geloof ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:34 schreef Averon het volgende:
Er zijn altijd vrouwen die wachten op een jonge vent. Of dacht je dat de fantasie over een jong, onervaren meisje van 20 lentes jong alleen bestaat van uit het mannelijk oogpunt?
Maar ja, waar is ze nu dan?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:29 schreef milagro het volgende:
[..]
welnee
zeker weten voor Sanne niet, hoor
Hmmmm, ik een broekie. Zo heb ik mijzelf al jaren niet bekeken.quote:alles onder de dertig is een broekie, daar zijn dan wel weer gradaties in, soit![]()
ik denk dat iemand dat ook niet zo snel open en bloot op een forum gaat regelen allemaal, hè.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat zou je hier wel denken eigenlijk, er is nog niemand hier die succes geboekt heeft geloof ik.
En het blijft een leuk spel om te spelen.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:38 schreef milagro het volgende:
ik denk dat iemand dat ook niet zo snel open en bloot op een forum gaat regelen allemaal, hè.
dat doe je achter de schermen en hier speel je dan gewoon het spel nog even mee
* Mr.J checked agenda.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:31 schreef kanaiken het volgende:
Maar zijn er daadwerkelijk vrouwen die wachten op een jonge vent? Beter gezegd, meer dan 3 totaal?
Vandaar dat het opeens rustiger is geworden hier. Ze zijn nu dus allemaal bezig.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:38 schreef milagro het volgende:
[..]
ik denk dat iemand dat ook niet zo snel open en bloot op een forum gaat regelen allemaal, hè.
* kanaiken Fobo checkt.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:40 schreef Mr.J het volgende:
[..]
41, 39, 36 en 33 jaar van dames boven de 30 die ik afgelopen 6 maanden op de koffie heb gehad cq. daar op de koffie ben geweest.
Zijn er dus zat die wel wat zien in een jonger iemand voor een avontuurtje.![]()
en een foto in je fotoboek, daar is dat ding tenslotte voor, en je msn aanslingeren (of eerst installeren , daar zet je je dan maar over heen dat geenmsn principe) , wil ook nog wel eens helpen, en als je dan ook nog je msn adres invult in je profiel, ja daaaaaaaaaaaaaaaaan komen ze met bakken je huiskamer binnen, echt!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:42 schreef Bendeleider het volgende:
Nouja zeg.
Ik krijg helemaal geen aanbod.
Misschien maar eens men email adres in mijn profiel zetten !
Toevallig kwam ik dit in je fotoboek tegen:quote:Op maandag 10 juli 2006 23:42 schreef Bendeleider het volgende:
Nouja zeg.
Ik krijg helemaal geen aanbod.
Misschien maar eens men email adres in mijn profiel zetten !
Dat is een hint....quote:
Ssssst, laat ze even in de waan. Geeft anderen weer tijd om alles te regelen.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:38 schreef milagro het volgende:
[..]
We hebben enkel een bierdrink relatie.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Toevallig kwam ik dit in je fotoboek tegen:
[..]
Dat is een hint....
Ik hoop toch echt dat ze voor mijn leuke karakter gaan, anders voel ik mij zo gebruikt.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:42 schreef kanaiken het volgende:
[..]
* kanaiken Fobo checkt.
Zou het soms zijn omdat je figuur voldoet aan de eisen van de dames?
Bakken is overdreven, maar het werkt wel. Ik lijk wel een papagaai, loop verdorie weer te zeggen dat iemand anders gelijk heeft. Toch eens op zoek naar eigen mening.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:45 schreef milagro het volgende:
en een foto in je fotoboek, daar is dat ding tenslotte voor, en je msn aanslingeren (of eerst installeren , daar zet je je dan maar over heen dat geenmsn principe) , wil ook nog wel eens helpen, en als je dan ook nog je msn adres invult in je profiel, ja daaaaaaaaaaaaaaaaan komen ze met bakken je huiskamer binnen, echt!
![]()
Done!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:45 schreef milagro het volgende:
[..]
en een foto in je fotoboek, daar is dat ding tenslotte voor, en je msn aanslingeren (of eerst installeren , daar zet je je dan maar over heen dat geenmsn principe) , wil ook nog wel eens helpen, en als je dan ook nog je msn adres invult in je profiel, ja daaaaaaaaaaaaaaaaan komen ze met bakken je huiskamer binnen, echt!
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:47 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat ze voor mijn leuke karakter gaan, anders voel ik mij zo gebruikt.
hey, ik ben een vrouw, en dan komen ze met bakken binnenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:47 schreef Averon het volgende:
[..]
Bakken is overdreven, maar het werkt wel. Ik lijk wel een papagaai, loop verdorie weer te zeggen dat iemand anders gelijk heeft. Toch eens op zoek naar eigen mening.
Ja, maar das een oneerlijk voordeel hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 23:50 schreef milagro het volgende:
hey, ik ben een vrouw, en dan komen ze met bakken binnen![]()
En dan draait 't weer uit op sex zeker. Ze hebben totaal geen respect voor mijn gevoelens.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:50 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Je kunt altijd weer bij ze terug voor troost, dat scheelt.
In men fotoboek bedoel je?quote:
Man, je word helemaal misbruikt. Denk naquote:Op maandag 10 juli 2006 23:53 schreef Mr.J het volgende:
En dan draait 't weer uit op sex zeker. Ze hebben totaal geen respect voor mijn gevoelens.
Die rijpe vrouwen ook he, denken alleen maar aan hun eigen behoeften.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:53 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En dan draait 't weer uit op sex zeker. Ze hebben totaal geen respect voor mijn gevoelens.
Misschien als je minder....ideaal voor hen zou tonen zouden ze je serieus nemen en mogelijk zelfs interesse tonen in andere kanten van je, misschien niet eens meer als lustobject zien. Je weet maar nooit.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:53 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Jij eet tot middernacht?quote:
Ok, je moet ons meer geven dan dat hoor. Wij zitten verdorie een avond lang op een topic verwachtingsvol ons leven door jou heen te leven.quote:
ja maar in je FB moet-ie, kwestie van 1 klik en danquote:Op maandag 10 juli 2006 23:54 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
In men fotoboek bedoel je?
Hij stond al eerder gepost in dit topic.
Webcam heb ik natuurlijk wel.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:57 schreef milagro het volgende:
[..]
ja maar in je FB moet-ie, kwestie van 1 klik en danof
, dat kan ook, maar dan weet je tenminste waar je aan toe bent
![]()
oh en die webcam effe aansluiten, hè, bewegend beeld is een pré![]()
Idd, het schiet me ineens weer te binnen! Dat kereltje van 19 die als een gek twee uur lang op en neer lag te pompen! Die kwam, ruste 1 minuut zonder hem eruit te halen vroeg of ik al was gekomen en dan begon ie weer!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:43 schreef Averon het volgende:
Dat, of ze doen net alsof. Er bloeien ook twee topics over faken op dit forum.
Gooi ons niet op één hoop.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:59 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Idd, het schiet me ineens weer te binnen! Dat kereltje van 19 die als een gek twee uur lang op en neer lag te pompen! Die kwam, ruste 1 minuut zonder hem eruit te halen vroeg of ik al was gekomen en dan begon ie weer!
Mijn allerbeste toneelstuk tijdens de aller-allerslechtste sex die ik ooit heb gehad!
Jonge fokkers?![]()
Dit was pas het voorspel.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:56 schreef Averon het volgende:
[..]
Ok, je moet ons meer geven dan dat hoor. Wij zitten verdorie een avond lang op een topic verwachtingsvol ons leven door jou heen te leven.
Kom op![]()
Wow, dan gooi je hem toch op gegeven moment de straat op?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:59 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Idd, het schiet me ineens weer te binnen! Dat kereltje van 19 die als een gek twee uur lang op en neer lag te pompen! Die kwam, ruste 1 minuut zonder hem eruit te halen vroeg of ik al was gekomen en dan begon ie weer!
Mijn allerbeste toneelstuk tijdens de aller-allerslechtste sex die ik ooit heb gehad!
Jonge fokkers?![]()
onderbreek zo'n joch dan, gekquote:Op maandag 10 juli 2006 23:59 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Jonge fokkers?![]()
Langzaam aan dus. En snel een beetje.quote:
Wat ben jij ongeduldig.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:06 schreef Averon het volgende:
[..]
Langzaam aan dus. En snel een beetje.
En vanmiddag was je zo 'op jacht'
Goed punt. Ik wacht braaf en geduldigquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:07 schreef Sanne het volgende:
Wat ben jij ongeduldig.
Wat goed is komt langzaam.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:09 schreef Bendeleider het volgende:
Fotoboek up to date en ook mijn msn adres staat in mijn profiel.
Hoop dat je gelijk hebt milagro.
Je mag me sowieso wel toevoegen als je nog single vriendinnen hebt.
Dude, dat is eenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:12 schreef Pune het volgende:
Je hebt wel gelijk milagro, het is een schatje![]()
Waar staat hoe groot die foto's mogen zijn?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:09 schreef Bendeleider het volgende:
Fotoboek up to date en ook mijn msn adres staat in mijn profiel.
Hoop dat je gelijk hebt milagro.
Je mag me sowieso wel toevoegen als je nog single vriendinnen hebt.
ik zei tog!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:12 schreef Pune het volgende:
Je hebt wel gelijk milagro, het is een schatje![]()
het komt vanuit heel diep binnenin.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:14 schreef Averon het volgende:
[..]
Dude, dat is een
![]()
HINT
![]()
![]()
(of een hart onder de riem, kies maar)
Ik slaap vanavond voor mijn msn.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:17 schreef Averon het volgende:
Bendeleider komt er dus wel.
Hey je bent er weer, gezelligquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat ben jij ongeduldig.
Wat goed is komt langzaam.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dat niet geheel een doorslaggevende kwaliteit behelst,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:16 schreef Pune het volgende:
Omdat ie zo lief aan milagro vroeg of ze toevallig nog single vriendinnen heeft, dat is koddig.![]()
ach, liefquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:21 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik slaap vanavond voor mijn msn.
Hopend op die ene meid die mij wil spreken op msn.
Allemaal broodjes en water flesjes in mijn slaapzak zodat ik een tijdje kan blijven zitten.
Heb ik al gezegd dat ik morgen mijn uniform ophaal?!
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:26 schreef milagro het volgende:
[..]
ach, lief
maar niet te schattig worden nu, hè, koelbloedig en meedogenloos blijven en je omringen met fans, of de illusie van hordes fans, met vrouwen trek je vrouwen![]()
Ja, dat is één van de raardere streken van dit universum.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:26 schreef milagro het volgende:
maar niet te schattig worden nu, hè, koelbloedig en meedogenloos blijven en je omringen met fans, of de illusie van hordes fans, met vrouwen trek je vrouwen![]()
Welja wat is scoren?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:27 schreef Averon het volgende:
Oh kom op zeg, gun die jongen ook wat.
Ik, om te beginnen, hoopt dat tie vanavond nog scored.
Oeps.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben er niet hoor vannacht.
Wat jij wil, wat jij wil.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:28 schreef Bendeleider het volgende:
Welja wat is scoren?
Vanavond knallen of een e-mail adres bemachtigen.
Optie 2 vind ik al een overwinning op mijn milfhunters bestaan.
Sex op een dakterras in scheveningen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |