Valt die op aanstaande papa's?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef boebiedoe het volgende:
Ik ga voor Milagro.
Je voldoet wel aan de eisen begreep ik. Pezig etc.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef boebiedoe het volgende:
Ik ga voor Milagro.
Ik heb al een date met een jonge God in de wacht gesleept vanavond.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef Aventura het volgende:
Ik ben er weer. Helemaal leeggezogen door het overleg van daarnet.
Open hem maar!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef spliffy het volgende:
Hebben we er niet eentje voor andersom?
Jonge Fok!vrouwen zoeken gebonden 30+ mannen! Ik ben voor.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef spliffy het volgende:
Hebben we er niet eentje voor andersom?
Ik mag nog een maandje wachten... Dan kan ik weer naar engeland..quote:Op maandag 10 juli 2006 17:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb al een date met een jonge God in de wacht gesleept vanavond.
Nu jij nog even!![]()
Had ik niet al een e-mail aan iemand gestuurd met daarin mijn nummer, mobiel nummer, huisadres, BH-maat en PIN-code? Ik weet alleen niet meer aan wiequote:Op maandag 10 juli 2006 17:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb al een date met een jonge God in de wacht gesleept vanavond.
Nu jij nog even!![]()
Het zat gewoon vol. Gebeurt wel vaker bij de 300ste post.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:31 schreef Pune het volgende:
Ik dacht al dat het topic niet meer mocht, maar we houden het beschaafd.
ja hoiquote:Op maandag 10 juli 2006 17:32 schreef Aventura het volgende:
Had ik niet al een e-mail aan iemand gestuurd met daarin mijn nummer, mobiel nummer, huisadres, BH-maat en PIN-code? Ik weet alleen niet meer aan wie![]()
Dat was aan UIO. Ga je mee vanavond?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Had ik niet al een e-mail aan iemand gestuurd met daarin mijn nummer, mobiel nummer, huisadres, BH-maat en PIN-code? Ik weet alleen niet meer aan wie![]()
Is dat Bendeleider niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, het was een geile agent van 20.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |