je bent wel grappigquote:Op maandag 10 juli 2006 22:48 schreef Bendeleider het volgende:
Dames ik blijf niet jong!
Concludeer ik hieruit dat je hem 'gedaan' hebt. In dat geval wil ik roepen:quote:Op maandag 10 juli 2006 23:04 schreef milagro het volgende:
[..]
je bent wel grappig
ja dames kom op, hij is best te doen!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je dat op baseert.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:04 schreef milagro het volgende:
[..]
je bent wel grappig
Ik vind jou nu wel lief hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 23:04 schreef milagro het volgende:
[..]
je bent wel grappig
Foto's?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:07 schreef Pune het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je dat op baseert.
Waar?quote:
op zijn uiterlijk, hè , waar anders opquote:Op maandag 10 juli 2006 23:07 schreef Pune het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je dat op baseert.
Eerder in dit topicje.quote:
Ik heb dan geen pech en mijn Nederlands is ok.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:21 schreef Averon het volgende:
Er is van alles gebeurd.
Jong schijnt 25 of lager te zijn.
Oud 30 of meer.
Als je tussen de 25 en 30 in zit, dan heb je schijnbaar pech.
Oh, en probeer geen spelfouten te maken, voor sommige is dat een turn-off![]()
Tussen de taal barriere en de leeftijds problemen is het zwaar.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:23 schreef kanaiken het volgende:
Ik heb dan geen pech en mijn Nederlands is ok.
En ik had door dat jij inderdaad in een zeer onvoordelige positie verkeerde, achut.
Hehe!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:24 schreef Averon het volgende:
[..]
Tussen de taal barriere en de leeftijds problemen is het zwaar.![]()
Maar ik overleef het wel.![]()
(Darn, moet toch eens zelfspot smilies ergens vinden)
Kut.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:21 schreef Averon het volgende:
Hoe zou die er ongeveer uit moeten zien, de smiley?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:24 schreef Averon het volgende:
[..]
daarvoor is >>>quote:Op maandag 10 juli 2006 23:24 schreef Averon het volgende:
[..]
Nederlands is mijn tweede taal. En daardoor krijg je af en toe wat rare zinsbouw.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:27 schreef kanaiken het volgende:
Hoe zou die er ongeveer uit moeten zien, de smiley?
En de taal barrière? Heb je die dan?
Dat ding is freaking overal voor geschikt.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:27 schreef milagro het volgende:
[..]
daarvoor is >>>geschikt , denk ik zo
Je eerste taal is?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:28 schreef Averon het volgende:
[..]
Nederlands is mijn tweede taal. En daardoor krijg je af en toe wat rare zinsbouw.
In één keer goed.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:28 schreef Bendeleider het volgende:
De liefde.
welneequote:
Pech is wat je er zelf van maakt, als je 25 bent.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:21 schreef Averon het volgende:
Er is van alles gebeurd.
Jong schijnt 25 of lager te zijn.
Oud 30 of meer.
Oh, en probeer geen spelfouten te maken, voor sommige is dat een turn-off![]()
Okay, op je 25ste mag je kiezenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:29 schreef Pune het volgende:
[..]
Pech is wat je er zelf van maakt, als je 25 bent.
De MSN variant.quote:
In de rij.quote:
quote:
Voor eventjes wel denk ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:31 schreef kanaiken het volgende:
Maar zijn er daadwerkelijk vrouwen die wachten op een jonge vent? Beter gezegd, meer dan 3 totaal?
Dat was waar ik op doelde. Een avontuurtje, om het maar zo uit te drukken.quote:
Scherp. Ik vat hem nu.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:34 schreef Averon het volgende:
Er zijn altijd vrouwen die wachten op een jonge vent. Of dacht je dat de fantasie over een jong, onervaren meisje van 20 lentes jong alleen bestaat van uit het mannelijk oogpunt?
Dat zou je hier wel denken eigenlijk, er is nog niemand hier die succes geboekt heeft geloof ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:34 schreef Averon het volgende:
Er zijn altijd vrouwen die wachten op een jonge vent. Of dacht je dat de fantasie over een jong, onervaren meisje van 20 lentes jong alleen bestaat van uit het mannelijk oogpunt?
Maar ja, waar is ze nu dan?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:29 schreef milagro het volgende:
[..]
welnee
zeker weten voor Sanne niet, hoor
Hmmmm, ik een broekie. Zo heb ik mijzelf al jaren niet bekeken.quote:alles onder de dertig is een broekie, daar zijn dan wel weer gradaties in, soit![]()
ik denk dat iemand dat ook niet zo snel open en bloot op een forum gaat regelen allemaal, hè.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat zou je hier wel denken eigenlijk, er is nog niemand hier die succes geboekt heeft geloof ik.
En het blijft een leuk spel om te spelen.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:38 schreef milagro het volgende:
ik denk dat iemand dat ook niet zo snel open en bloot op een forum gaat regelen allemaal, hè.
dat doe je achter de schermen en hier speel je dan gewoon het spel nog even mee
* Mr.J checked agenda.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:31 schreef kanaiken het volgende:
Maar zijn er daadwerkelijk vrouwen die wachten op een jonge vent? Beter gezegd, meer dan 3 totaal?
Vandaar dat het opeens rustiger is geworden hier. Ze zijn nu dus allemaal bezig.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:38 schreef milagro het volgende:
[..]
ik denk dat iemand dat ook niet zo snel open en bloot op een forum gaat regelen allemaal, hè.
* kanaiken Fobo checkt.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:40 schreef Mr.J het volgende:
[..]
41, 39, 36 en 33 jaar van dames boven de 30 die ik afgelopen 6 maanden op de koffie heb gehad cq. daar op de koffie ben geweest.
Zijn er dus zat die wel wat zien in een jonger iemand voor een avontuurtje.![]()
en een foto in je fotoboek, daar is dat ding tenslotte voor, en je msn aanslingeren (of eerst installeren , daar zet je je dan maar over heen dat geenmsn principe) , wil ook nog wel eens helpen, en als je dan ook nog je msn adres invult in je profiel, ja daaaaaaaaaaaaaaaaan komen ze met bakken je huiskamer binnen, echt!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:42 schreef Bendeleider het volgende:
Nouja zeg.
Ik krijg helemaal geen aanbod.
Misschien maar eens men email adres in mijn profiel zetten !
Toevallig kwam ik dit in je fotoboek tegen:quote:Op maandag 10 juli 2006 23:42 schreef Bendeleider het volgende:
Nouja zeg.
Ik krijg helemaal geen aanbod.
Misschien maar eens men email adres in mijn profiel zetten !
Dat is een hint....quote:
Ssssst, laat ze even in de waan. Geeft anderen weer tijd om alles te regelen.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:38 schreef milagro het volgende:
[..]
We hebben enkel een bierdrink relatie.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Toevallig kwam ik dit in je fotoboek tegen:
[..]
Dat is een hint....
Ik hoop toch echt dat ze voor mijn leuke karakter gaan, anders voel ik mij zo gebruikt.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:42 schreef kanaiken het volgende:
[..]
* kanaiken Fobo checkt.
Zou het soms zijn omdat je figuur voldoet aan de eisen van de dames?
Bakken is overdreven, maar het werkt wel. Ik lijk wel een papagaai, loop verdorie weer te zeggen dat iemand anders gelijk heeft. Toch eens op zoek naar eigen mening.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:45 schreef milagro het volgende:
en een foto in je fotoboek, daar is dat ding tenslotte voor, en je msn aanslingeren (of eerst installeren , daar zet je je dan maar over heen dat geenmsn principe) , wil ook nog wel eens helpen, en als je dan ook nog je msn adres invult in je profiel, ja daaaaaaaaaaaaaaaaan komen ze met bakken je huiskamer binnen, echt!
![]()
Done!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:45 schreef milagro het volgende:
[..]
en een foto in je fotoboek, daar is dat ding tenslotte voor, en je msn aanslingeren (of eerst installeren , daar zet je je dan maar over heen dat geenmsn principe) , wil ook nog wel eens helpen, en als je dan ook nog je msn adres invult in je profiel, ja daaaaaaaaaaaaaaaaan komen ze met bakken je huiskamer binnen, echt!
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:47 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat ze voor mijn leuke karakter gaan, anders voel ik mij zo gebruikt.
hey, ik ben een vrouw, en dan komen ze met bakken binnenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:47 schreef Averon het volgende:
[..]
Bakken is overdreven, maar het werkt wel. Ik lijk wel een papagaai, loop verdorie weer te zeggen dat iemand anders gelijk heeft. Toch eens op zoek naar eigen mening.
Ja, maar das een oneerlijk voordeel hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 23:50 schreef milagro het volgende:
hey, ik ben een vrouw, en dan komen ze met bakken binnen![]()
En dan draait 't weer uit op sex zeker. Ze hebben totaal geen respect voor mijn gevoelens.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:50 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Je kunt altijd weer bij ze terug voor troost, dat scheelt.
In men fotoboek bedoel je?quote:
Man, je word helemaal misbruikt. Denk naquote:Op maandag 10 juli 2006 23:53 schreef Mr.J het volgende:
En dan draait 't weer uit op sex zeker. Ze hebben totaal geen respect voor mijn gevoelens.
Die rijpe vrouwen ook he, denken alleen maar aan hun eigen behoeften.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:53 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En dan draait 't weer uit op sex zeker. Ze hebben totaal geen respect voor mijn gevoelens.
Misschien als je minder....ideaal voor hen zou tonen zouden ze je serieus nemen en mogelijk zelfs interesse tonen in andere kanten van je, misschien niet eens meer als lustobject zien. Je weet maar nooit.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:53 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Jij eet tot middernacht?quote:
Ok, je moet ons meer geven dan dat hoor. Wij zitten verdorie een avond lang op een topic verwachtingsvol ons leven door jou heen te leven.quote:
ja maar in je FB moet-ie, kwestie van 1 klik en danquote:Op maandag 10 juli 2006 23:54 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
In men fotoboek bedoel je?
Hij stond al eerder gepost in dit topic.
Webcam heb ik natuurlijk wel.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:57 schreef milagro het volgende:
[..]
ja maar in je FB moet-ie, kwestie van 1 klik en danof
, dat kan ook, maar dan weet je tenminste waar je aan toe bent
![]()
oh en die webcam effe aansluiten, hè, bewegend beeld is een pré![]()
Idd, het schiet me ineens weer te binnen! Dat kereltje van 19 die als een gek twee uur lang op en neer lag te pompen! Die kwam, ruste 1 minuut zonder hem eruit te halen vroeg of ik al was gekomen en dan begon ie weer!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:43 schreef Averon het volgende:
Dat, of ze doen net alsof. Er bloeien ook twee topics over faken op dit forum.
Gooi ons niet op één hoop.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:59 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Idd, het schiet me ineens weer te binnen! Dat kereltje van 19 die als een gek twee uur lang op en neer lag te pompen! Die kwam, ruste 1 minuut zonder hem eruit te halen vroeg of ik al was gekomen en dan begon ie weer!
Mijn allerbeste toneelstuk tijdens de aller-allerslechtste sex die ik ooit heb gehad!
Jonge fokkers?![]()
Dit was pas het voorspel.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:56 schreef Averon het volgende:
[..]
Ok, je moet ons meer geven dan dat hoor. Wij zitten verdorie een avond lang op een topic verwachtingsvol ons leven door jou heen te leven.
Kom op![]()
Wow, dan gooi je hem toch op gegeven moment de straat op?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:59 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Idd, het schiet me ineens weer te binnen! Dat kereltje van 19 die als een gek twee uur lang op en neer lag te pompen! Die kwam, ruste 1 minuut zonder hem eruit te halen vroeg of ik al was gekomen en dan begon ie weer!
Mijn allerbeste toneelstuk tijdens de aller-allerslechtste sex die ik ooit heb gehad!
Jonge fokkers?![]()
onderbreek zo'n joch dan, gekquote:Op maandag 10 juli 2006 23:59 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Jonge fokkers?![]()
Langzaam aan dus. En snel een beetje.quote:
Wat ben jij ongeduldig.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:06 schreef Averon het volgende:
[..]
Langzaam aan dus. En snel een beetje.
En vanmiddag was je zo 'op jacht'
Goed punt. Ik wacht braaf en geduldigquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:07 schreef Sanne het volgende:
Wat ben jij ongeduldig.
Wat goed is komt langzaam.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:09 schreef Bendeleider het volgende:
Fotoboek up to date en ook mijn msn adres staat in mijn profiel.
Hoop dat je gelijk hebt milagro.
Je mag me sowieso wel toevoegen als je nog single vriendinnen hebt.
Dude, dat is eenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:12 schreef Pune het volgende:
Je hebt wel gelijk milagro, het is een schatje![]()
Waar staat hoe groot die foto's mogen zijn?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:09 schreef Bendeleider het volgende:
Fotoboek up to date en ook mijn msn adres staat in mijn profiel.
Hoop dat je gelijk hebt milagro.
Je mag me sowieso wel toevoegen als je nog single vriendinnen hebt.
ik zei tog!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:12 schreef Pune het volgende:
Je hebt wel gelijk milagro, het is een schatje![]()
het komt vanuit heel diep binnenin.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:14 schreef Averon het volgende:
[..]
Dude, dat is een
![]()
HINT
![]()
![]()
(of een hart onder de riem, kies maar)
Ik slaap vanavond voor mijn msn.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:17 schreef Averon het volgende:
Bendeleider komt er dus wel.
Hey je bent er weer, gezelligquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat ben jij ongeduldig.
Wat goed is komt langzaam.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dat niet geheel een doorslaggevende kwaliteit behelst,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:16 schreef Pune het volgende:
Omdat ie zo lief aan milagro vroeg of ze toevallig nog single vriendinnen heeft, dat is koddig.![]()
ach, liefquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:21 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik slaap vanavond voor mijn msn.
Hopend op die ene meid die mij wil spreken op msn.
Allemaal broodjes en water flesjes in mijn slaapzak zodat ik een tijdje kan blijven zitten.
Heb ik al gezegd dat ik morgen mijn uniform ophaal?!
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:26 schreef milagro het volgende:
[..]
ach, lief
maar niet te schattig worden nu, hè, koelbloedig en meedogenloos blijven en je omringen met fans, of de illusie van hordes fans, met vrouwen trek je vrouwen![]()
Ja, dat is één van de raardere streken van dit universum.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:26 schreef milagro het volgende:
maar niet te schattig worden nu, hè, koelbloedig en meedogenloos blijven en je omringen met fans, of de illusie van hordes fans, met vrouwen trek je vrouwen![]()
Welja wat is scoren?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:27 schreef Averon het volgende:
Oh kom op zeg, gun die jongen ook wat.
Ik, om te beginnen, hoopt dat tie vanavond nog scored.
Oeps.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben er niet hoor vannacht.
Wat jij wil, wat jij wil.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:28 schreef Bendeleider het volgende:
Welja wat is scoren?
Vanavond knallen of een e-mail adres bemachtigen.
Optie 2 vind ik al een overwinning op mijn milfhunters bestaan.
Sex op een dakterras in scheveningen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |