quote:Op maandag 10 juli 2006 22:28 schreef Averon het volgende:
[..]
Denk dat meeste willen weten of je in de categorie beschikbare vrouwen valt.
Namens de heren vraag ik dat dus maar.
Mooi.quote:
je bent wel grappigquote:Op maandag 10 juli 2006 22:48 schreef Bendeleider het volgende:
Dames ik blijf niet jong!
Concludeer ik hieruit dat je hem 'gedaan' hebt. In dat geval wil ik roepen:quote:Op maandag 10 juli 2006 23:04 schreef milagro het volgende:
[..]
je bent wel grappig
ja dames kom op, hij is best te doen!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je dat op baseert.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:04 schreef milagro het volgende:
[..]
je bent wel grappig
Ik vind jou nu wel lief hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 23:04 schreef milagro het volgende:
[..]
je bent wel grappig
Foto's?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:07 schreef Pune het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je dat op baseert.
Waar?quote:
op zijn uiterlijk, hè , waar anders opquote:Op maandag 10 juli 2006 23:07 schreef Pune het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je dat op baseert.
Eerder in dit topicje.quote:
Ik heb dan geen pech en mijn Nederlands is ok.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:21 schreef Averon het volgende:
Er is van alles gebeurd.
Jong schijnt 25 of lager te zijn.
Oud 30 of meer.
Als je tussen de 25 en 30 in zit, dan heb je schijnbaar pech.
Oh, en probeer geen spelfouten te maken, voor sommige is dat een turn-off![]()
Tussen de taal barriere en de leeftijds problemen is het zwaar.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:23 schreef kanaiken het volgende:
Ik heb dan geen pech en mijn Nederlands is ok.
En ik had door dat jij inderdaad in een zeer onvoordelige positie verkeerde, achut.
Hehe!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:24 schreef Averon het volgende:
[..]
Tussen de taal barriere en de leeftijds problemen is het zwaar.![]()
Maar ik overleef het wel.![]()
(Darn, moet toch eens zelfspot smilies ergens vinden)
Kut.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:21 schreef Averon het volgende:
Hoe zou die er ongeveer uit moeten zien, de smiley?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:24 schreef Averon het volgende:
[..]
daarvoor is >>>quote:Op maandag 10 juli 2006 23:24 schreef Averon het volgende:
[..]
Nederlands is mijn tweede taal. En daardoor krijg je af en toe wat rare zinsbouw.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:27 schreef kanaiken het volgende:
Hoe zou die er ongeveer uit moeten zien, de smiley?
En de taal barrière? Heb je die dan?
Dat ding is freaking overal voor geschikt.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:27 schreef milagro het volgende:
[..]
daarvoor is >>>geschikt , denk ik zo
Je eerste taal is?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:28 schreef Averon het volgende:
[..]
Nederlands is mijn tweede taal. En daardoor krijg je af en toe wat rare zinsbouw.
In één keer goed.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:28 schreef Bendeleider het volgende:
De liefde.
welneequote:
Pech is wat je er zelf van maakt, als je 25 bent.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:21 schreef Averon het volgende:
Er is van alles gebeurd.
Jong schijnt 25 of lager te zijn.
Oud 30 of meer.
Oh, en probeer geen spelfouten te maken, voor sommige is dat een turn-off![]()
Okay, op je 25ste mag je kiezenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:29 schreef Pune het volgende:
[..]
Pech is wat je er zelf van maakt, als je 25 bent.
De MSN variant.quote:
In de rij.quote:
quote:
Voor eventjes wel denk ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:31 schreef kanaiken het volgende:
Maar zijn er daadwerkelijk vrouwen die wachten op een jonge vent? Beter gezegd, meer dan 3 totaal?
Dat was waar ik op doelde. Een avontuurtje, om het maar zo uit te drukken.quote:
Scherp. Ik vat hem nu.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:34 schreef Averon het volgende:
Er zijn altijd vrouwen die wachten op een jonge vent. Of dacht je dat de fantasie over een jong, onervaren meisje van 20 lentes jong alleen bestaat van uit het mannelijk oogpunt?
Dat zou je hier wel denken eigenlijk, er is nog niemand hier die succes geboekt heeft geloof ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:34 schreef Averon het volgende:
Er zijn altijd vrouwen die wachten op een jonge vent. Of dacht je dat de fantasie over een jong, onervaren meisje van 20 lentes jong alleen bestaat van uit het mannelijk oogpunt?
Maar ja, waar is ze nu dan?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:29 schreef milagro het volgende:
[..]
welnee
zeker weten voor Sanne niet, hoor
Hmmmm, ik een broekie. Zo heb ik mijzelf al jaren niet bekeken.quote:alles onder de dertig is een broekie, daar zijn dan wel weer gradaties in, soit![]()
ik denk dat iemand dat ook niet zo snel open en bloot op een forum gaat regelen allemaal, hè.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat zou je hier wel denken eigenlijk, er is nog niemand hier die succes geboekt heeft geloof ik.
En het blijft een leuk spel om te spelen.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:38 schreef milagro het volgende:
ik denk dat iemand dat ook niet zo snel open en bloot op een forum gaat regelen allemaal, hè.
dat doe je achter de schermen en hier speel je dan gewoon het spel nog even mee
* Mr.J checked agenda.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:31 schreef kanaiken het volgende:
Maar zijn er daadwerkelijk vrouwen die wachten op een jonge vent? Beter gezegd, meer dan 3 totaal?
Vandaar dat het opeens rustiger is geworden hier. Ze zijn nu dus allemaal bezig.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:38 schreef milagro het volgende:
[..]
ik denk dat iemand dat ook niet zo snel open en bloot op een forum gaat regelen allemaal, hè.
* kanaiken Fobo checkt.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:40 schreef Mr.J het volgende:
[..]
41, 39, 36 en 33 jaar van dames boven de 30 die ik afgelopen 6 maanden op de koffie heb gehad cq. daar op de koffie ben geweest.
Zijn er dus zat die wel wat zien in een jonger iemand voor een avontuurtje.![]()
en een foto in je fotoboek, daar is dat ding tenslotte voor, en je msn aanslingeren (of eerst installeren , daar zet je je dan maar over heen dat geenmsn principe) , wil ook nog wel eens helpen, en als je dan ook nog je msn adres invult in je profiel, ja daaaaaaaaaaaaaaaaan komen ze met bakken je huiskamer binnen, echt!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:42 schreef Bendeleider het volgende:
Nouja zeg.
Ik krijg helemaal geen aanbod.
Misschien maar eens men email adres in mijn profiel zetten !
Toevallig kwam ik dit in je fotoboek tegen:quote:Op maandag 10 juli 2006 23:42 schreef Bendeleider het volgende:
Nouja zeg.
Ik krijg helemaal geen aanbod.
Misschien maar eens men email adres in mijn profiel zetten !
Dat is een hint....quote:
Ssssst, laat ze even in de waan. Geeft anderen weer tijd om alles te regelen.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |