Ongeveer het dubbele.quote:
Lastig he, het dubbele van 20 berekenen.quote:
zijn de hormonenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:28 schreef Lucille het volgende:
[..]
Lastig he, het dubbele van 20 berekenen.![]()
Ja, maar dan moet je je inspannenquote:Op maandag 10 juli 2006 22:03 schreef JonKeL het volgende:
Hey Eyebrow...
In de sportschool zijn een berg milfs te vinden.
lees je mail dan, schat!quote:
Eh, das de eerste keer dat die signature me opvalt. Perfect geschikt voor dit topic.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:07 schreef Pune het volgende:
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
Ik zat aan de telefoon, vandaar dat het antwoord even op zich liet wachten.quote:
Te kritisch voor jou?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:21 schreef mars7427 het volgende:
Weet wel wie je op haar dak stuurt! Ze is kritisch (positief bedoeld!) !!![]()
Mijne heeft een stoombad, sauna en zwembad. Je kan daar ook in gaan hangen en ontspannen in plaats van inspannen.quote:
Nee, ik moet me inspannen om GEEN erektie te krijgenquote:Op maandag 10 juli 2006 22:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Mijne heeft een stoombad, sauna en zwembad. Je kan daar ook in gaan hangen en ontspannen in plaats van inspannen.
Dan ga je onder de koude douche staanquote:Op maandag 10 juli 2006 22:23 schreef longinus het volgende:
[..]
Nee, ik moet me inspannen om GEEN erektie te krijgen![]()
Denk dat meeste willen weten of je in de categorie beschikbare vrouwen valt.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:26 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Jezus zeg! Val ik GVD nou al in de categorie "rijpere vrouwen"!![]()
Hoho, voor jou was ik sowieso te oud.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:22 schreef Averon het volgende:
[..]
Te kritisch voor jou?
Ik vloog eruit op een spelfout
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:28 schreef Averon het volgende:
[..]
Denk dat meeste willen weten of je in de categorie beschikbare vrouwen valt.
Namens de heren vraag ik dat dus maar.
Het ik nooit gevonden. Ik was diegene die 18 te jong vond. Er is niets mis met 25.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:29 schreef Pune het volgende:
Hoho, voor jou was ik sowieso te oud.
Edit: te jong. Jong.
Zeg, gun mij ook eens iets.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:21 schreef mars7427 het volgende:
[..]
Weet wel wie je op haar dak stuurt! Ze is kritisch (positief bedoeld!) !!![]()
Ik gun je van alles, en verreweg het meeste daarvan is nog positief ookquote:
ja, weer een spelfout.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:31 schreef Averon het volgende:
[..]
Het ik nooit gevonden. Ik was diegene die 18 te jong vond. Er is niets mis met 25.
Wat zoek jequote:Op maandag 10 juli 2006 22:34 schreef lemonlime het volgende:
Zijn hier ook ietsje oudere mannen te vinden?
Ik heb niet zoveel aan ventjes jonger dan ik![]()
Duidelijk. Maar Engels mag ik hier niet tikken. En dan vind ik het gezien de omstandigheden dat ik het aardig doe.quote:
Vind ik ook, hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:36 schreef Averon het volgende:
[..]
Duidelijk. Maar Engels mag ik hiet niet tikken. En dan vind ik het gezien de omstandigheden dat ik het aardig doe.
Volgens mij zijn er limieten aan de dating-functies van Fok. Van wat mag vooral.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:36 schreef Pune het volgende:
Kunnen we aan dit topic geen inschrijfprocedure met bijbehorende browse- / zoekfunctie koppelen?
Ik had zoiets al begrepen. No worries.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:38 schreef Pune het volgende:
Vind ik ook, hoor.
Maar afgezien van de spelfouten denk ik dat ik ook voor jou te kritisch bensorry
Maar de heren willen toch weten, hoeveel jaren?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:38 schreef lemonlime het volgende:
ik pin niemand vast op zi'n leeftijd.. maar ervaring komt met de jaren zal ik maar zeggen
Dat is makkelijk, ouder dan ik ben natuurlijk..quote:Op maandag 10 juli 2006 22:39 schreef Averon het volgende:
[..]
Maar de heren willen toch weten, hoeveel jaren?
Schat, ik ben ouder dan jij. Maar jammer genoeg zijn de enige goden met wie ik mijn lichaam kan vergelijken zijn Bachus en Domnu.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:42 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, ouder dan ik ben natuurlijk..maar dan wel het lichaam van een jonge god
![]()
Een chinees geluksgodje, telt dat ookquote:Op maandag 10 juli 2006 22:42 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, ouder dan ik ben natuurlijk..maar dan wel het lichaam van een jonge god
![]()
Ach helaas.. domnu is toch een vrouw?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:43 schreef Averon het volgende:
[..]
Schat, ik ben ouder dan jij. Maar jammer genoeg zijn de enige goden met wie ik mijn lichaam kan vergelijken Bachus en Domnu.
Ligt geheel aan de incarnatie. Morigue is zeker een vrouw, Domnu, ach, waar hij/zij zin in heeft.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:46 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Ach helaas.. domnu is toch een vrouw?
Dat zoek ik nu juist niet![]()
Ja, maar als je zo door gaat, dan zal je ook niet echt oud worden.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:48 schreef Bendeleider het volgende:
Dames ik blijf niet jong!
hahahaquote:Op maandag 10 juli 2006 22:48 schreef Averon het volgende:
[..]
Ja, maar als je zo door gaat, dan zal je ook niet echt oud worden.![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:28 schreef Averon het volgende:
[..]
Denk dat meeste willen weten of je in de categorie beschikbare vrouwen valt.
Namens de heren vraag ik dat dus maar.
Mooi.quote:
je bent wel grappigquote:Op maandag 10 juli 2006 22:48 schreef Bendeleider het volgende:
Dames ik blijf niet jong!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |