quote:Op maandag 10 juli 2006 21:13 schreef Pune het volgende:
Lucille, als dit:
[..]
nou niets wordt, dan mail ik je![]()
Ik ben trouwens 20. Jij?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:04 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het is het warme weer Kindervriend, echt waar.
Ongeveer het dubbele.quote:
Lastig he, het dubbele van 20 berekenen.quote:
zijn de hormonenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:28 schreef Lucille het volgende:
[..]
Lastig he, het dubbele van 20 berekenen.![]()
Ja, maar dan moet je je inspannenquote:Op maandag 10 juli 2006 22:03 schreef JonKeL het volgende:
Hey Eyebrow...
In de sportschool zijn een berg milfs te vinden.
lees je mail dan, schat!quote:
Eh, das de eerste keer dat die signature me opvalt. Perfect geschikt voor dit topic.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:07 schreef Pune het volgende:
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
Ik zat aan de telefoon, vandaar dat het antwoord even op zich liet wachten.quote:
Te kritisch voor jou?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:21 schreef mars7427 het volgende:
Weet wel wie je op haar dak stuurt! Ze is kritisch (positief bedoeld!) !!![]()
Mijne heeft een stoombad, sauna en zwembad. Je kan daar ook in gaan hangen en ontspannen in plaats van inspannen.quote:
Nee, ik moet me inspannen om GEEN erektie te krijgenquote:Op maandag 10 juli 2006 22:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Mijne heeft een stoombad, sauna en zwembad. Je kan daar ook in gaan hangen en ontspannen in plaats van inspannen.
Dan ga je onder de koude douche staanquote:Op maandag 10 juli 2006 22:23 schreef longinus het volgende:
[..]
Nee, ik moet me inspannen om GEEN erektie te krijgen![]()
Denk dat meeste willen weten of je in de categorie beschikbare vrouwen valt.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:26 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Jezus zeg! Val ik GVD nou al in de categorie "rijpere vrouwen"!![]()
Hoho, voor jou was ik sowieso te oud.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:22 schreef Averon het volgende:
[..]
Te kritisch voor jou?
Ik vloog eruit op een spelfout
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:28 schreef Averon het volgende:
[..]
Denk dat meeste willen weten of je in de categorie beschikbare vrouwen valt.
Namens de heren vraag ik dat dus maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |