back at ya!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:22 schreef boebiedoe het volgende:
Ik ga nog steeds voor Milagro.
Uhm, ik was vrij sure, en naar het adres dat in je profiel staat... het mag ook andersom hoor: Pune[at]email2me.netquote:Op maandag 10 juli 2006 19:20 schreef mars7427 het volgende:
[..]
R U sure, cutie? Of is-ie nog onderweg?![]()
Dat is correct, enigzins zwak uitgedrukt, maar correct.quote:
Als wij heren eerlijk en oprecht zijn, dan kunnen we zeggen dat we geen van die twee dames met gezond verstand zouden kunnen, willen of moeten weigeren.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:37 schreef HenkieVdV het volgende:
Niets mis met Ripley inderdaad, maar Sanne heeft iets speciaals over zich..
Zit jij in de politiek ofzo?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:39 schreef Averon het volgende:
[..]
Als wij heren eerlijk en oprecht zijn, dan kunnen we zeggen dat we geen van die twee dames met gezond verstand zouden kunnen, willen of moeten weigeren.
Hoe lang sta je al droog vriend?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:37 schreef HenkieVdV het volgende:
Niets mis met Ripley inderdaad, maar Sanne heeft iets speciaals over zich..
Soms. Ik kan dan ook de conclusie trekken dat ondanks andere woordkeuzes wij een zelfde doel hebben.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:40 schreef DenniZZ het volgende:
Zit jij in de politiek ofzo?
Je bedoelt dat we allebei die vrouwtjes wel een veeg zouden willen geven![]()
Hoewel we slechts kunnen hopen op een wet t-shirt foto, heb ik vrouwen toch liever op andere plaatsen nat.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:56 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Laat 'r de borsten maar natmaken!![]()
Ja da's waar, inderdaad. Oksels zijn ook sexy.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:58 schreef Averon het volgende:
[..]
Hoewel we slechts kunnen hopen op een wet t-shirt foto, heb ik vrouwen toch liever op andere plaatsen nat.
Voor jou wel, maar dat geeft nietquote:Op maandag 10 juli 2006 20:07 schreef DenniZZ het volgende:
Misschien bijna 25![]()
Nou dan ben je mischien wel niet te jong of te oud!
Zojuist van mijn kant een poging gedaan...quote:Op maandag 10 juli 2006 19:24 schreef Pune het volgende:
[..]
Uhm, ik was vrij sure, en naar het adres dat in je profiel staat...
Vanaf vandaag: Ringo Revisited.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:16 schreef milagro het volgende:
[..]
ik had al zoiets in de gaten, nu ja, ik hoopte het iig
Voor wie weet ik niet, maar goed
Hoiquote:
Jij zoekt een oudere man?quote:
Tsja, ik gok dat Sanne en UIO_AMS uit eten zijn, Pune en ik hebben contact, blijven Ripley en Bolivian over en nieuwe vrijwilligers.... 't Zal hier mo-ochtend toch wel weer opleven?quote:
Het is het warme weer Kindervriend, echt waar.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:57 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ons Lucilleke is op dreef vandaag.
Hey, it takes two to tango, dusssssquote:Op maandag 10 juli 2006 21:01 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Met jou ga ik zeker niet rampetampen![]()
![]()
Ik wel. Jij?quote:
Nee, maar als je me mailt kan ik wel iets voor je doen.quote:
nou niets wordt, dan mail ik jequote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:13 schreef Pune het volgende:
Lucille, als dit:
[..]
nou niets wordt, dan mail ik je![]()
Ik ben trouwens 20. Jij?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:04 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het is het warme weer Kindervriend, echt waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |