Valt die op aanstaande papa's?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef boebiedoe het volgende:
Ik ga voor Milagro.
Je voldoet wel aan de eisen begreep ik. Pezig etc.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef boebiedoe het volgende:
Ik ga voor Milagro.
Ik heb al een date met een jonge God in de wacht gesleept vanavond.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef Aventura het volgende:
Ik ben er weer. Helemaal leeggezogen door het overleg van daarnet.
Open hem maar!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef spliffy het volgende:
Hebben we er niet eentje voor andersom?
Jonge Fok!vrouwen zoeken gebonden 30+ mannen! Ik ben voor.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef spliffy het volgende:
Hebben we er niet eentje voor andersom?
Ik mag nog een maandje wachten... Dan kan ik weer naar engeland..quote:Op maandag 10 juli 2006 17:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb al een date met een jonge God in de wacht gesleept vanavond.
Nu jij nog even!![]()
Had ik niet al een e-mail aan iemand gestuurd met daarin mijn nummer, mobiel nummer, huisadres, BH-maat en PIN-code? Ik weet alleen niet meer aan wiequote:Op maandag 10 juli 2006 17:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb al een date met een jonge God in de wacht gesleept vanavond.
Nu jij nog even!![]()
Het zat gewoon vol. Gebeurt wel vaker bij de 300ste post.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:31 schreef Pune het volgende:
Ik dacht al dat het topic niet meer mocht, maar we houden het beschaafd.
ja hoiquote:Op maandag 10 juli 2006 17:32 schreef Aventura het volgende:
Had ik niet al een e-mail aan iemand gestuurd met daarin mijn nummer, mobiel nummer, huisadres, BH-maat en PIN-code? Ik weet alleen niet meer aan wie![]()
Dat was aan UIO. Ga je mee vanavond?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Had ik niet al een e-mail aan iemand gestuurd met daarin mijn nummer, mobiel nummer, huisadres, BH-maat en PIN-code? Ik weet alleen niet meer aan wie![]()
Is dat Bendeleider niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, het was een geile agent van 20.
quote:
Hoi Lucille!quote:
Belangrijker, wie durven er te komen?quote:
Maarre, als ik jouw Fotoboek zo bekijk, jij komt dan toch wel hè?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:40 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat zal me het feestje wel worden,!
Wat zij zegt.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:42 schreef Pune het volgende:
[..]
Maarre, als ik jouw Fotoboek zo bekijk, jij komt dan toch wel hè?![]()
Neehee lijk ik niet!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oja. Maar ik ben bang dat hij op Chuck Norris lijkt.
Oe! Godlike!quote:
Wel eerlijk delen dan.quote:
och voor jou willen ze vast wel een uitzondering maken hoorquote:
Voor mij is ie niet te oud.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
och voor jou willen ze vast wel een uitzondering maken hoor![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:44 schreef _The_General_ het volgende:
Zijn er ook rijpe gewillige vrouwen tussen de 20 - 25![]()
*check* Zo, daar is niet veel mis mee inderdaadquote:
*Cliche slingert: "....je bent zo oud zoals je je voelt....quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
*check* Zo, daar is niet veel mis mee inderdaad
Haai bolivian
Baby, zoals ik al zei, ik ben de dertig nog niet voorbij.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:42 schreef Pune het volgende:
[..]
Maarre, als ik jouw Fotoboek zo bekijk, jij komt dan toch wel hè?![]()
Ja hallo, ik had first dibs, hè!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
*check* Zo, daar is niet veel mis mee inderdaad
Haai bolivian
Het geeft niet, bolivian, hoe oud je bentquote:Op maandag 10 juli 2006 17:49 schreef bolivian het volgende:
[..]
Baby, zoals ik al zei, ik ben de dertig nog niet voorbij.
Want rijmen kan ik als geen ander!
Das echt nieuw, vrouwen die ruzie maken om mannen op Fok. Wow, dat ik dat nog mee mag makenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:49 schreef Pune het volgende:
Ja hallo, ik had first dibs, hè!
Zo jij gaat vol in de strijd!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:50 schreef Pune het volgende:
[..]
Het geeft niet, bolivian, hoe oud je bent
Ik vind jou zo ook best een lekkere vent.
Ik voel een match
Er is alleen nog een bad vol vla nodig en wat bikini's. En een camera.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:51 schreef Averon het volgende:
[..]
Das echt nieuw, vrouwen die ruzie maken om mannen op Fok. Wow, dat ik dat nog mee mag maken![]()
En bier voor de schreeuwende bende kerels op de achtergrond.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Er is alleen nog een bad vol vla nodig en wat bikini's. En een camera.
Ik ben niet zo'n rijmelaar, dus ik denk dat ik buiten de boot valquote:Op maandag 10 juli 2006 17:50 schreef Pune het volgende:
[..]
Het geeft niet, bolivian, hoe oud je bent
Ik vind jou zo ook best een lekkere vent.
Ik voel een match
En een andere man.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Er is alleen nog een bad vol vla nodig en wat bikini's. En een camera.
Hey, ik wil het best zonder viezigheden uitvechten.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:54 schreef bolivian het volgende:
[..]
En een andere man.
Want ik leen me vanzelfsprekend niet voor dit soort gelegenheden.
Vultures,.
Kopje als in 'hoofd', uiteraard. Mijn andere kopje is vanzelfsprekend kaal.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:58 schreef Kindervriend het volgende:
Ik ben 20, vrijgezel, katsgeil en heb een lekker gemillimeterd kopje. Iemand zin om met mij te copuleren?
Ga weg, kinderlokker.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:58 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Kopje als in 'hoofd', uiteraard. Mijn andere kopje is vanzelfsprekend kaal.
quote:
Ik zit niet op school. Ik kom wel veel op scholen. Of eigenlijk meer op schoolpleinen, of een stukje daarvoor als er een hek is wat dicht zit.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:05 schreef Pune het volgende:
[..]
en vertel eens, waar zit jij op school?
Daar scoor je ook de moeders.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:08 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ik zit niet op school. Ik kom wel veel op scholen. Of eigenlijk meer op schoolpleinen, of een stukje daarvoor als er een hek is wat dicht zit.
Nee, dat doet mijn broertje 'Milfhunter', maar die laat ik meestal thuis. Die is zo kinderachtig.quote:
Heb een facepic gepost.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:16 schreef Sanne het volgende:
Zo gedoucht. Zijn er nog ontwikkelingen?
Meer fitnessenquote:Op maandag 10 juli 2006 18:17 schreef Mr.J het volgende:
Na 3 posts in vorig topic nog steeds geen date.
I'm losing my touch.
Ik las fakepic.quote:
die is al wel leuker dan die ik gevonden had, eerlijk is eerlijkquote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:19 schreef milagro het volgende:
[..]
die is al wel leuker dan die ik gevonden had, eerlijk is eerlijk![]()
Nee juist stoppen en op een hongerdieet.quote:
oi, dat is enkel mijn voorkeur, hè, de andere dames houden zo te lezen van wat stevigerquote:Op maandag 10 juli 2006 18:23 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nee juist stoppen en op een hongerdieet.
Ik lees net dat je erg pezig moet zijn. Heb ik daar al die jaren voor getraint.![]()
Niet iedereen houdt van pezig.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:23 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik lees net dat je erg pezig moet zijn. Heb ik daar al die jaren voor getraint.![]()
Ik fitness me de tyfus(voor nieuwe judo seizoen).quote:Op maandag 10 juli 2006 18:23 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Trouwens, jij hebt mail.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:26 schreef mars7427 het volgende:
[..]
Ik lees hier een subtiele (nou ja) hint mijn richting op......
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:24 schreef milagro het volgende:
[..]
oi, dat is enkel mijn voorkeur, hè, de andere dames houden zo te lezen van wat steviger
Ok, gelukkig.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van pezig.Bedankt voor je foto trouwens!
Ik wel.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:38 schreef Bendeleider het volgende:
Wil je geen 2e?
Een oudere of een jongere?quote:
Jonger.quote:
nou, Ringo , kon je geen freakier foto vindenquote:Op maandag 10 juli 2006 18:52 schreef Ringo het volgende:
In het kader van dit topic is het misschien handig om mijn fotoboek te verversen.
Ik heb goed mijn best gedaan iig.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:59 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, Ringo , kon je geen freakier foto vinden
daar schrikken de meisjes van, hoor![]()
Ik schrok!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik heb goed mijn best gedaan iig.
Hij is gelukkig geshopt.
ik had al zoiets in de gaten, nu ja, ik hoopte het iigquote:Op maandag 10 juli 2006 19:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik heb goed mijn best gedaan iig.
Hij is gelukkig geshopt.
Hmm. Competitie. We zullen zien.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:14 schreef Bendeleider het volgende:
Ik ga voor sanne of aventura.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |