En jij moet en zal doorflirten en scorenquote:Op maandag 10 juli 2006 15:46 schreef Sanne het volgende:
Ja is dat stomme topic dicht zeg.
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoe laat gaan we neuken?
Het enthousiasme druipt er vanaf kennelijk?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:48 schreef milagro het volgende:
Nou, Bendeleider ik heb je gevonden, hoor
doe eens een linkje hier.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:48 schreef milagro het volgende:
Nou, Bendeleider ik heb je gevonden, hoor
Subtiel?? Wat is er subtiel aan wij jou verzoeken verzoeken om een dame even thuis te brengen aan de andere kant van NL?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vrouwen en subtiele hints. Ook zoiets dat ik nooit zal begrijpen.
ik ben gewoon echt veel te leuk voor wat zich hier aanmeldtquote:Op maandag 10 juli 2006 15:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het enthousiasme druipt er vanaf kennelijk?
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:50 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben gewoon echt veel te leuk voor wat zich hier aanmeldt
whahahahaquote:Op maandag 10 juli 2006 15:49 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Subtiel?? Wat is er subtiel aan wij jou verzoeken verzoeken om een dame even thuis te brengen aan de andere kant van NL?
Wou je verdomme nog neuken of niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:50 schreef milagro het volgende:
[..]
God ja.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:49 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Subtiel?? Wat is er subtiel aan wij jou verzoeken verzoeken om een dame even thuis te brengen aan de andere kant van NL?
Had ik niet in een ander topic gepost dat confindence the ultimate aphrodisiac is?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:50 schreef milagro het volgende:
wat begreep je precies niet aan dezequote:Op maandag 10 juli 2006 15:51 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wou je verdomme nog neuken of niet?
Niet met jou, vermoed ik zoquote:Op maandag 10 juli 2006 15:51 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
go get'em tiger!quote:Op maandag 10 juli 2006 15:51 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
want die is niet kritisch?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:52 schreef eyebrow het volgende:
nou heb ik een heel topic lang al niet gescoord! die oudere vrouwen zijn de kritisch denk ik. ik denk wel dat ik Sanne bijna beet heb...
jazeker wel, maar ik wacht gewoon nog effe braaf op die ene, die jullie voor wasquote:Op maandag 10 juli 2006 15:51 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dacht dat ze van genot al haar gezicht niet recht kon houden.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:52 schreef Sanne het volgende:
wat begreep je precies niet aan dezesmiley?
Ligt eraan, wat vind je oud? En plaats je foto's in je boek?quote:
Wat is in jouw geval een oudere man?quote:
Veel van de jonge fokmannen hier zullen het verschil tussen een van zelfvertrouwen blakende dame of een arrogante trol moeilijk zien.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:52 schreef Averon het volgende:
[..]
Had ik niet in een ander topic gepost dat confindence the ultimate aphrodisiac is?
Het was in het algemeen.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
wat begreep je precies niet aan dezesmiley?
Ik ben niet religious maar : Amen Broeder, Amenquote:Op maandag 10 juli 2006 15:54 schreef Gripper het volgende:
Veel van de jonge fokmannen hier zullen het verschil tussen een van zelfvertrouwen blakende dame of een arrogante trol moeilijk zien.
Ik word er niet warm of koud van, maar zie liever zulke vrouwen dan onzekere kipjes![]()
Haai. Wij hebben dezelfde kleur ogen.quote:
Oh boy, denk niet dat dat helemaal de juiste conclusie is ......quote:Op maandag 10 juli 2006 15:55 schreef Bendeleider het volgende:
Het was in het algemeen.
Ze voelde zich te knap voor ons.
Dus met die opmerkingen komt ze nooit aan seks.
Ik wil ze graag 30+, en liefst gebonden.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:54 schreef Averon het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat vind je oud? En plaats je foto's in je boek?
uhuh, te leuk zei ik, is toch net wat anders.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:55 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Het was in het algemeen.
Ze voelde zich te knap voor ons.
Dus met die opmerkingen komt ze nooit aan seks.
Jawohl.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:56 schreef Averon het volgende:
[..]
Oh boy, denk niet dat dat helemaal de juiste conclusie is ......
Ze trekt de keutel in mannen.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:56 schreef milagro het volgende:
[..]
uhuh, te leuk zei ik, is toch net wat anders.
jullie pakken het te knullig aan, gewoon
en zo knullig wil ik ze nu ook weer niet
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:57 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Jawohl.
Dat ik niet haar smaak ben is weer iets anders.
Vraag me af welke foto ze heeft gezien?
Want ik kan het niet geweest zijn..
Ha!quote:
Ik denk dat ze alleen kletspraat uitslaan.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:58 schreef JonKeL het volgende:
Gaan we nog een beetje actie meemaken of wat?
Ik denk dat tussen al het flirten en uitdagen daar mensen wel op hopen.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:58 schreef JonKeL het volgende:
Gaan we nog een beetje actie meemaken of wat?
Ik ben inmiddels 30+. Reeds een paar maanden zelfs. En in ieder geval vanavond ben ik gebonden. Mailadres voor foto's is nog steeds uio_ams at fok punt nl.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:56 schreef Pune het volgende:
Ik wil ze graag 30+, en liefst gebonden.
En foto's alleen per mail![]()
Hoiquote:
is er nooit uitgeweest, schatquote:
30+ kan ik nog wel mee leven.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels 30+. Reeds een paar maanden zelfs. En in ieder geval vanavond ben ik gebonden. Mailadres voor foto's is nog steeds uio_ams at fok punt nl.
+postgeschiedenis naspit*quote:Op maandag 10 juli 2006 16:00 schreef milagro het volgende:
[..]
is er nooit uitgeweest, schat
heb mijn oog al een poos op een specifiek heerschap
maar echt, jullie pakken het knullig aan
Daar hebben vrouwen mensen vaker last van.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:59 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alleen kletspraat uitslaan.
Je bent semi-gebonden.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:00 schreef milagro het volgende:
[..]
is er nooit uitgeweest, schat
heb mijn oog al een poos op een specifiek heerschap
maar echt, jullie pakken het knullig aan
Had ik het topic nu fout gelezen, of was hij gebonden aan jou vanavond?quote:
Vast!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:01 schreef eyebrow het volgende:
is er nog een uitgelebberd wijf van 35+ dat een paar inwendige stokslagen wil? meld je maar bij mij. misschien dat dee aanpak beter werkt
Wat leuk!quote:Op maandag 10 juli 2006 15:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels 30+. Reeds een paar maanden zelfs. En in ieder geval vanavond ben ik gebonden. Mailadres voor foto's is nog steeds uio_ams at fok punt nl.
ik weet niet of ik vanavond in ben voor bondage.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:02 schreef Averon het volgende:
[..]
Had ik het topic nu fout gelezen, of was hij gebonden aan jou vanavond?
*benieuwd isquote:Op maandag 10 juli 2006 15:50 schreef The_Man het volgende:
Wat is de grens voor "rijp"en voor "jong"?
Ja weet ik veel. Je man was er ook. Dan ga ik er toch niet van uit dat jullie lopen te flirten en wilde plannen hebben. En sowieso leek je meer aandacht te hebben voor die kerel in die kilt.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:58 schreef yvonne het volgende:
Ha!
Yvonne en kilts. Ik zie het voor me.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Je man was er ook. Dan ga ik er toch niet van uit dat jullie lopen te flirten en wilde plannen hebben. En sowieso leek je meer aandacht te hebben voor die kerel in die kilt.
Mevrouw Sanne, U bent een flirt en een tease.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:03 schreef Sanne het volgende:
ik weet niet of ik vanavond in ben voor bondage.![]()
nah , je bent mijn type niet, te stevig, ik hou van pezige mannetjesquote:Op maandag 10 juli 2006 16:02 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Je bent semi-gebonden.
Wieberen dus.
Kom maar terug als je weer op de markt bent![]()
![]()
sorry.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef Averon het volgende:
[..]
Mevrouw Sanne, U bent een flirt en een tease.![]()
Die torso foto bedoel je?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef milagro het volgende:
[..]
nah , je bent mijn type niet, te stevig, ik hou van pezige mannetjes
zie je, je was het wel, hè, op die foto![]()
Ja, maar jij wou boven de 30.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef Pune het volgende:
Wat is het toch trouwens met die rijpe vrouwen?
Ik ben ook geil, hoor.
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:01 schreef eyebrow het volgende:
is er nog een uitgelebberd wijf van 35+ dat een paar inwendige stokslagen wil? meld je maar bij mij. misschien dat dee aanpak beter werkt
Daar hebben meisjes zoals jij een webcam voor gekregen.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef Pune het volgende:
Ik ben ook geil, hoor.
Ja, dat vraag ik me ook wel eens af.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef Pune het volgende:
Ik ben ook geil, hoor.
Het was bedoeld als compliment. Flirten is leuk.quote:
Flirten is goed voetballen zonder te winnen.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:06 schreef Averon het volgende:
[..]
Het was bedoeld als compliment. Flirten is leuk.
Als er al iets gebonden wordt, dan zeker niet aan mijn lichaam. Laat dat even duidelijk zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:03 schreef Sanne het volgende:
ik weet niet of ik vanavond in ben voor bondage.![]()
Weet ik toch.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:06 schreef Averon het volgende:
[..]
Het was bedoeld als compliment. Flirten is leuk.
Bewijs het maarquote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef Pune het volgende:
Ik ben ook geil, hoor.
Ik lust ze ook wel met een beetje vlees.quote:
Ja, maar als dit topic het gewenste effect heeft waag ik ook een poging.quote:
Nou heb ik toevallig een sappige vleesfluitquote:Op maandag 10 juli 2006 16:08 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik lust ze ook wel met een beetje vlees.![]()
25 is veuls te jong.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:09 schreef Pune het volgende:
[..]
Ja, maar als dit topic het gewenste effect heeft waag ik ook een poging.![]()
Ik voel me gediscrimineerd hoor, met mijn 25!
Wilde ik toch even van jou horenquote:
wordt het nu een gangbang?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:10 schreef eyebrow het volgende:
welke rijpe dame wil zich laten afewerken door bendeleider en mij?
(misschien dat dit wel werkt bendeleider)
Dan moet je mij hebben. gestaald klimlichaam enzo. Helaas kan ik ook alleen maar daarover lullen, en kan de belevingswereld van een vrouw met twee kinderen me niet interesseren.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef milagro het volgende:
[..]
nah , je bent mijn type niet, te stevig, ik hou van pezige mannetjes
zie je, je was het wel, hè, op die foto![]()
Hey, jij begint met je ouder dan 30 en gebonden.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:09 schreef Pune het volgende:
Ja, maar als dit topic het gewenste effect heeft waag ik ook een poging.![]()
Ik voel me gediscrimineerd hoor, met mijn 25!
Schept een band!quote:
Nog wat te doen vanaaf?quote:
Ik heb wel meer vrouwen nodig om echt bekaf te zijn heur.quote:
Party pooper. Ik ben het best in mijn domina-rol.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als er al iets gebonden wordt, dan zeker niet aan mijn lichaam. Laat dat even duidelijk zijn.
Bij voorkeur. Het mag ook wel gewoon een penis hebben en er lekker uit zien.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:11 schreef Averon het volgende:
[..]
Hey, jij begint met je ouder dan 30 en gebonden.![]()
Ik was ooit pezig.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Wat de fuck is pezig eigenlijk? Ik ben dan niet pezig denk?![]()
Bluf, of bedoel je met jongere mannen?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:13 schreef Sanne het volgende:
Party pooper. Ik ben het best in mijn domina-rol.![]()
gespierd maar niet té, een slank, jongensachtig lijf, maar niet dun, brede schouders, gespierde billen, tikkeltje mager gezicht.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Wat de fuck is pezig eigenlijk? Ik ben dan niet pezig denk?![]()
Helaas, jongensachtig ben ik niet meerquote:Op maandag 10 juli 2006 16:14 schreef milagro het volgende:
[..]
gespierd maar niet te, slank, jongensachtig lijf, maar niet dun, brede schouders, gespierde billen, tikkeltje mager gezicht.
dat dus.
Wel, lang niet alle heren hier claimde dat.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:13 schreef Pune het volgende:
Bij voorkeur. Het mag ook wel gewoon een penis hebben en er lekker uit zien.
Maar nee, dan moet het weer meteen een "rijpe vrouw" hebben.
Dat patserige is dan weer wat midner altijd bij die jonge kereltjesquote:Op maandag 10 juli 2006 16:12 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik heb wel meer vrouwen nodig om echt bekaf te zijn heur.
ben ik tóch jouw typequote:Op maandag 10 juli 2006 16:14 schreef milagro het volgende:
[..]
gespierd maar niet té, een slank, jongensachtig lijf, maar niet dun, brede schouders, gespierde billen, tikkeltje mager gezicht.
dat dus.
Als ik ergens geil van kan worden is het wel lekker eten.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik was ooit pezig.
Toen ontmoette ik een Spaanse en maakte ik kennis met die keuken.
Sindsdien is mijn lichaam niet pezig meer.![]()
Zelfkennis is wel hot toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat patserige is dan weer wat midner altijd bij die jonge kereltjes
Een domina draagt zorg voor de veiligheid van het 'slachtoffer'. Moet ik verder gaan?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:13 schreef Sanne het volgende:
Party pooper. Ik ben het best in mijn domina-rol.![]()
Bedoel je dan "erotic food" of ergens intiem gaan eten als prelude voor de sex?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:15 schreef Sanne het volgende:
Als ik ergens geil van kan worden is het wel lekker eten.![]()
Dan zorg je maar voor handschoentjes. Teer popje van me.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een domina draagt zorg voor de veiligheid van het 'slachtoffer'. Moet ik verder gaan?
Stay focussed have you to, eyebrow-san! Wax on, wax off!quote:Op maandag 10 juli 2006 15:59 schreef eyebrow het volgende:
[..]
jij schijnt mijn leermeester te zijn heb ik zojuist vernomen!!
ms, maar ik het jouwe vast nietquote:
Ik ben al moe aan het worden, mag ik stoppen nu?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:18 schreef milagro het volgende:
[..]
ms, maar ik het jouwe vast niet
en er zit al een ander in mijn hoofd rond te rennen
Gewoon epileren werkt prima, hoor. Als die homo's gewoon stil blijven liggen uiteraardquote:Op maandag 10 juli 2006 16:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Stay focussed have you to, eyebrow-san! Wax on, wax off!
Jaaahaaaa we hebben het door dat je begeerlijk bent.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Sushi. Tapaz. Thais. Indonesisch. Paëlla. Sangria. Sake. Moet ik doorgaan?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:17 schreef Averon het volgende:
[..]
Bedoel je dan "erotic food" of ergens intiem gaan eten als prelude voor de sex?![]()
hey wat bedoel je nou?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Stay focussed have you to, eyebrow-san! Wax on, wax off!
Ja ik kom bijna.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:19 schreef Sanne het volgende:
[..]
Sushi. Tapaz. Thais. Indonesisch. Paëlla. Sangria. Sake. Moet ik doorgaan?
Altijdquote:Op maandag 10 juli 2006 16:19 schreef Sanne het volgende:
Tis niet de handeling, tis de bewegingquote:Op maandag 10 juli 2006 16:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gewoon epileren werkt prima, hoor. Als die homo's gewoon stil blijven liggen uiteraard
Safe sex!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dan zorg je maar voor handschoentjes. Teer popje van me.
Lees het vorige deel nog eens door.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:13 schreef Pune het volgende:
Maar nee, dan moet het weer meteen een "rijpe vrouw" hebben.
Ik kook wel eens exotisch, da's leuk en lekkerquote:Op maandag 10 juli 2006 16:19 schreef Sanne het volgende:
[..]
komt omdat je niet pezig bent, hè, word je snel moequote:Op maandag 10 juli 2006 16:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben al moe aan het worden, mag ik stoppen nu?
smerige hoer! ik had je alquote:Op maandag 10 juli 2006 16:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Kreeg ik weer van die bitchy vibes doorquote:
Stay focussed! Het is niet wat je doet, maar hóe je het doet!quote:
Ik dacht dat je yoda immiteerde.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Stay focussed! Het is niet wat je doet, maar hóe je het doet!
*doet oude chinese wijshedenhoed weer af*
doe eens normaal johquote:
Waar kan ik me inschrijven?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:23 schreef Sanne het volgende:
Teppan Yaki, Shoarma met flink knoflooksaus (wel allebei dan he), Rosé op het terras in het Vondelpark, Sashimi, Mosselen met witte wijn, Mosselen met bier, Oesters, Moët en Chandon erbij, Sint Jacobschelpen.![]()
Aardige, verstandige kant? Da's toch best wel 1997 toch? En anders moet je ze gewoon harsenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kreeg ik weer van die bitchy vibes door
Maar goed, mijn aardige, verstandige kant blijft prevaleren
ik wil gewoon weten waar ik een volwassen dame kan scoren. en hoe. daar begon dit topic ooit door, maar ik heb alleen 'supermarkt', 'chatsite' en 'callcentre' gehoord. dus ik hoopte van de Meister nog wat te leren. Elegy, jij schijnt meester op gebied te zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Stay focussed! Het is niet wat je doet, maar hóe je het doet!
*doet oude chinese wijshedenhoed weer af*
Een beetje Yoda en een beetje Mister Miyaki (Karate Kidquote:
Daar draait het toch alleen maar om jonge, hitsige hengsten die 35+ prinsesjes willen uitwonen?quote:
Bij mij!quote:
Check, check en, euh, jij geen mailadres. Jij mailt eerst?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:56 schreef Pune het volgende:
[..]
Ik wil ze graag 30+, en liefst gebonden.
En foto's alleen per mail![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Orgasmquote:Op maandag 10 juli 2006 16:23 schreef Sanne het volgende:
Teppan Yaki, Shoarma met flink knoflooksaus (wel allebei dan he), Rosé op het terras in het Vondelpark, Sashimi, Mosselen met witte wijn, Mosselen met bier, Oesters, Moët en Chandon erbij, Sint Jacobschelpen.![]()
Mmm, ja dat is voor mij toch wel een afrodisiacum lekker eten!
Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:23 schreef Sanne het volgende:
Mmm, ja dat is voor mij toch wel een afrodisiacum lekker eten!
I`ll keep running totdat ik pezig ben! Zie je me dan wel staan?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:21 schreef milagro het volgende:
[..]
komt omdat je niet pezig bent, hè, word je snel moe![]()
Ik zei het al in het vorige topic: gewoon in de kroeg.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:24 schreef eyebrow het volgende:
[..]
ik wil gewoon weten waar ik een volwassen dame kan scoren. en hoe. daar begon dit topic ooit door, maar ik heb alleen 'supermarkt', 'chatsite' en 'callcentre' gehoord. dus ik hoopte van de Meister nog wat te leren. Elegy, jij schijnt meester op gebied te zijn.
Veelvoorkomende misvatting dit. Denken ze dat je gauw moe wordt omdat je niet meer pezig bent. Zaterdagnacht nog tot 05.00 uur de koning van de dansvloer geweest en de volgende dag om 13.00 uur een zware squashwedstrijd gespeeld.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:21 schreef milagro het volgende:
komt omdat je niet pezig bent, hè, word je snel moe![]()
die zijn te jong van geest. ik wil een moeder van 3 kinderen ofzoquote:Op maandag 10 juli 2006 16:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik zei het al in het vorige topic: gewoon in de kroeg.
de vraag is wat jij doet in het "jonge man zoekt rijpe vrouw"-topic.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:25 schreef mars7427 het volgende:
[..]
Check, check en, euh, jij geen mailadres. Jij mailt eerst?
zorg je dan wel dat dat gebeurt voordat ik overrijp ben, de tijd dringt, hèquote:Op maandag 10 juli 2006 16:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
I`ll keep running totdat ik pezig ben! Zie je me dan wel staan?![]()
Op fok vind je alleen een groepje cockteasers en eeuwige vrijgezellen met een grote mond.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Geef me een maandje en hou je eierstokken maar vast meid!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:27 schreef milagro het volgende:
[..]
zorg je dan wel dat dat gebeurt voordat ik overrijp ben, de tijd dringt, hè![]()
Lees het dan nog maar eens door. Vanaf pagina 1.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:24 schreef Pune het volgende:
Daar draait het toch alleen maar om jonge, hitsige hengsten die 35+ prinsesjes willen uitwonen?
Of op werk, of wordt lid van een politiek partij en daarbij actief.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:25 schreef Sanne het volgende:
check OUD dan eens, je zit hier verkeerd!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:27 schreef eyebrow het volgende:
[..]
die zijn te jong van geest. ik wil een moeder van 3 kinderen ofzo
Ah kijk, nu komen we ergens.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:24 schreef eyebrow het volgende:
[..]
ik wil gewoon weten waar ik een volwassen dame kan scoren. en hoe. daar begon dit topic ooit door, maar ik heb alleen 'supermarkt', 'chatsite' en 'callcentre' gehoord. dus ik hoopte van de Meister nog wat te leren. Elegy, jij schijnt meester op gebied te zijn.
Meelezen hoe de jonkies het doen en pardoes over jouw post struikelenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:27 schreef Pune het volgende:
[..]
de vraag is wat jij doet in het "jonge man zoekt rijpe vrouw"-topic.
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:27 schreef eyebrow het volgende:
[..]
die zijn te jong van geest. ik wil een moeder van 3 kinderen ofzo
Ik heb heel sensation dansend meegemaakt en had geen pillen of what so ever op.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Veelvoorkomende misvatting dit. Denken ze dat je gauw moe wordt omdat je niet meer pezig bent. Zaterdagnacht nog tot 05.00 uur de koning van de dansvloer geweest en de volgende dag om 13.00 uur een zware squashwedstrijd gespeeld.
Maar dat verwachten ze dus niet, omdat je niet pezig bent.
Je moest eens weten.quote:
Ik zie het hem zo doen.quote:
Ach gut, wat een bitterheidquote:Op maandag 10 juli 2006 16:27 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Op fok vind je alleen een groepje cockteasers en eeuwige vrijgezellen met een grote mond.
Ik durf te wedden dat bijna elke vrouw ,die reageert, een kat heeft.
Maar dames in goed vertrouwen blijft mijn aanbod staan.
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:27 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat bijna elke vrouw ,die reageert, een kat heeft.
Nah... dat kannie... die is pezigquote:
Je maakt me wild im kopf.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach gut, wat een bitterheid
Ik heb geen kat, stel ik je nu teleur?![]()
"Ey, jij daar. Ken ik je kind even lenen? Ik wil een MILF scoren om mee te neuken!"quote:Op maandag 10 juli 2006 16:30 schreef Elegy het volgende:
Oh trouwens, eyebrow, als je een moeder met drie kinderen type wil, moet je gewoon een kind lenen en bij de crêche gaan staan, komen ze vanzelf wel een praatje maken
Niet in luik doen btw.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:30 schreef Elegy het volgende:
Oh trouwens, eyebrow, als je een moeder met drie kinderen type wil, moet je gewoon een kind lenen en bij de crêche gaan staan, komen ze vanzelf wel een praatje maken
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:28 schreef mars7427 het volgende:
[..]
Meelezen hoe de jonkies het doen en pardoes over jouw post struikelen![]()
Volgens mij voldoe jij wel redelijk aan dat ideaalbeeld van milagro. Ik denk, ik zeg het maar even. Scheelt een hoop zoekwerk voor jullie beiden.quote:
haha, die laatste is een goeie.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:31 schreef bolivian het volgende:
Yo TS (nou ja, van het oorspronkelijke topic dan)!
Hier een paar gouden tips!Zeg dat je nu naar Echoes luistert! Of naar A Forest. Beweer dat lichaamsbeharing geen probleem vormt!
Want 35+ vrouwen scheren zich niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:31 schreef bolivian het volgende:Beweer dat lichaamsbeharing geen probleem vormt!
haha, want die eerste twee zeggen je niets!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:36 schreef eyebrow het volgende:
haha, die laatste is een goeie.
Cultuurverloedering,quote:Op maandag 10 juli 2006 16:37 schreef Sanne het volgende:
maar ik zie toch echt geen full bushes meer op de sportschool hoor.
Oh, heb je het liever wat zoeter?quote:
We hebben het hier niet over die tirolersletjes hequote:
Ik dacht dat meisjes zowiezo altijd zoet warenquote:
haha klopt ook nogquote:Op maandag 10 juli 2006 16:38 schreef bolivian het volgende:
[..]
haha, want die eerste twee zeggen je niets!
Twee beeldschermen hier onder de koffie. Dank je.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:38 schreef bolivian het volgende:
Volgens mijn videocollectie niet!
Ik zie nu je fotoboek pasquote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over die tirolersletjes he
Klopt. En we poepen ook niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef Averon het volgende:
[..]
Ik dacht dat meisjes zowiezo altijd zoet waren![]()
Die zullen inmiddels wel de juiste leeftijd hebben toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over die tirolersletjes he
De denkfout is dat meisjes zoet zijn, terwijl ze alleen maar zoet smaken...quote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef Averon het volgende:
[..]
Ik dacht dat meisjes zowiezo altijd zoet waren![]()
Illusies, illusies allen zeg ik u!quote:
Fontanellen dicht enzo?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:42 schreef bolivian het volgende:
[..]
Die zullen inmiddels wel de juiste leeftijd hebben toch?
Ha! Dan ben jij al die tijd goed voorgelogen!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:42 schreef Pune het volgende:
De denkfout is dat meisjes zoet zijn, terwijl ze alleen maar zoet smaken...
Zout bedoel jequote:Op maandag 10 juli 2006 16:42 schreef Pune het volgende:
[..]
De denkfout is dat meisjes zoet zijn, terwijl ze alleen maar zoet smaken...
Voor iemand die gebonden is en geen idee heeft welk spreekwoordelijk vleesje hij in de kuip heeft, vind ik je vrij voortvarend.quote:
Dat is het vertederende aan jonge grietjes he.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:45 schreef Pune het volgende:
[..]
Voor iemand die gebonden is en geen idee heeft welk spreekwoordelijk vleesje hij in de kuip heeft, vind ik je vrij voortvarend.
Niks mis mee, hoor
Dat is mijn self fulfilling prophecy. Trouwens, wie weet nou hoe het smaakt, jij of ik?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:44 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ha! Dan ben jij al die tijd goed voorgelogen!
ja toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:45 schreef bolivian het volgende:
[..]
Different wavelengths, zoveel is duidelijk.
Zout, zoet, wat maakt het uit. Ze waarderen het altijd ten zeerste als ik de moeite neem om te eh ... 'proeven'quote:
Oe!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:45 schreef Mr.J het volgende:
Goed topic.
Heb namelijk weer 2 avonden vrij per week.
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:47 schreef Pune het volgende:
[..]
Dat is mijn self fulfilling prophecy. Trouwens, wie weet nou hoe het smaakt, jij of ik?
Wat is het probleem van 6 tieten?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:47 schreef Ripley het volgende:
Dat is het vertederende aan jonge grietjes he.
Die hebben er geen idee van dat mannen een avondje neuken wel prima vinden in bijna elkgeval, mits je geen bochel, 6 tieten of 3 neuzen hebt.![]()
Had je nou al een foto van mij gezien?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Oe!![]()
Ik mis alleen je hoofd op die foto in je fotoboek.
Is nogal een essentieel onderdeel zeg maar.
Welke is het nou? De prophecy of de uiterst vrouwelijke statement daarna?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:47 schreef Pune het volgende:
[..]
Dat is mijn self fulfilling prophecy. Trouwens, wie weet nou hoe het smaakt, jij of ik?
Hoofd alleen per aanvraag via mail.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Oe!![]()
Ik mis alleen je hoofd op die foto in je fotoboek.
Is nogal een essentieel onderdeel zeg maar.
Hey, ik moet toch een slag om de arm houden, voor het geval die man daadwerkelijk neukbaar is!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is het vertederende aan jonge grietjes he.
Die hebben er geen idee van dat mannen een avondje neuken wel prima vinden in bijna elkgeval, mits je geen bochel, 6 tieten of 3 neuzen hebt.![]()
Zie ik eigenlijk ook nietquote:
Ik ben altijd recht door zee, nam de gok dat je dat wel ziet zitten en niet zo gauw bang....quote:Op maandag 10 juli 2006 16:45 schreef Pune het volgende:
[..]
Voor iemand die gebonden is en geen idee heeft welk spreekwoordelijk vleesje hij in de kuip heeft, vind ik je vrij voortvarend.
Mooi! Voel ik een beginnende klik?quote:Niks mis mee, hoor
ow?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:12 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik heb wel meer vrouwen nodig om echt bekaf te zijn heur.
Je hebt je voeten nog.quote:
Toen was je ook op zoek naar een vrouw van 35+?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:52 schreef Musketeer het volgende:
T wordt tijd om snorkels uit te delen zodat men niet verzuipt in de stromen testosteron die door dit topic vloeien. Doet me denken aan mezelf een jaar of 8 geleden.
en je mond.quote:
Keuzes, keuzes...quote:Op maandag 10 juli 2006 16:50 schreef bolivian het volgende:
[..]
Welke is het nou? De prophecy of de uiterst vrouwelijke statement daarna?
Eh, mijn hoofd staat in fotoboek hoor. En vrij is er zat.quote:
Handig bij meer pups ook.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:52 schreef bolivian het volgende:
[..]
True, maar wat zal dát lekker liggen, ;9!
Zoals ik al zij, altijdquote:
Ik ben je nog niet vergeten.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:53 schreef Averon het volgende:
[..]
Eh, mijn hoofd staat in fotoboek hoor. En vrij is er zat.
He, ik ga van mezelf natuurlijk niet roepen dat dat niet zo is.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:50 schreef Pune het volgende:
[..]
Hey, ik moet toch een slag om de arm houden, voor het geval die man daadwerkelijk neukbaar is!
Jij bent bijna 22 dus wieberen trutje.quote:
Vertel mij eerst maar eens wiens kloon je bent, waar je vandaan komt en wie je vader is.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:51 schreef mars7427 het volgende:
[..]
Ik ben altijd recht door zee, nam de gok dat je dat wel ziet zitten en niet zo gauw bang....
[..]
Mooi! Voel ik een beginnende klik?(Ben een beetje door de leuke smilies heen.....)
Je gaat wel lekker he?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:54 schreef Sanne het volgende:
Ik ben je nog niet vergeten.![]()
Was even onder de indruk van zijn torso.
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:55 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Jij bent bijna 22 dus wieberen trutje.
Je zei zij.quote:
Mwah arrogante ik gaat nooit op zoek, ik doe het gewoon met wat ik in het dagelijks leven tegenkom. Dat waren toen wel af en toe dames van die leeftijd ja, die inderdaad makkelijker, leuker en geiler bleken dan mijn vrouwelijke leeftijdsgenoten.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:53 schreef bolivian het volgende:
[..]
Toen was je ook op zoek naar een vrouw van 35+?
Heb je Arcee al eens ontmoet?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:56 schreef Pune het volgende:
[..]
Je zei zij.
Taalfouten zijn een turn-off voor me, sorry![]()
Ha!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:56 schreef Pune het volgende:
[..]
Je zei zij.
kieskeurig nog ookquote:Op maandag 10 juli 2006 16:56 schreef Pune het volgende:
[..]
Je zei zij.
heb je normaal ook geen problemen mee schatquote:Op maandag 10 juli 2006 16:55 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Jij bent bijna 22 dus wieberen trutje.
Geloof ik niet bij dit woordt want als ze voor je staat en ze zegt zei of zij dan merk je het verschil toch ook niet?!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:56 schreef Pune het volgende:
[..]
Je zei zij.
Nou, gelukkig is er nu dit topic, dan kun je je ervaringen delen!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef Musketeer het volgende:
[..]
Mwah arrogante ik gaat nooit op zoek, ik doe het gewoon met wat ik in het dagelijks leven tegenkom. Dat waren toen wel af en toe dames van die leeftijd ja, die inderdaad makkelijker, leuker en geiler bleken dan mijn vrouwelijke leeftijdsgenoten.
Jullie zeuren om een 35+-er, en ik mag niet eens één keiharde eis stellen?quote:
dat is geen taalfout, maar een associatie storing.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:56 schreef Pune het volgende:
[..]
Je zei zij.
Er is niets mis met kieskeurig zijn.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:58 schreef Punjab het volgende:
[..]
Geloof ik niet bij dit woordt want als ze voor je staat en ze zegt zei of zij dan merk je het verschil toch ook niet?!
een keiharde eis heb ik wel voor jequote:Op maandag 10 juli 2006 16:58 schreef Pune het volgende:
[..]
Jullie zeuren om een 35+-er, en ik mag niet eens één keiharde eis stellen?
Ben geen kloon van vaste in dit sub-forum poster, maar kan wegens jouw wens tot gebondenheid hier nou ook niet mijn uittreksel bevolkingsregister neer gaan zetten. Dat zou ik in Nijmegen op moeten vragen, overigens.....quote:Op maandag 10 juli 2006 16:55 schreef Pune het volgende:
[..]
Vertel mij eerst maar eens wiens kloon je bent, waar je vandaan komt en wie je vader is.![]()
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:59 schreef Pune het volgende:
[..]
![]()
Jij mag mij niet mailen, laten we dat even voorop stellen.
Clever girlquote:Op maandag 10 juli 2006 16:58 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is geen taalfout, maar een associatie storing.
hij dacht aan jou, jij = vrouw, en dus typt hij zij
geen dank, hoor, meneer
Ghehe you wouldn't believe me if i told you. K weet ook niet wie er verder allemaal meeleest, en ik wil geen slapende hondjes wakker maken. Maar er valt genoeg lol mee te beleven iig.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:58 schreef bolivian het volgende:
[..]
Nou, gelukkig is er nu dit topic, dan kun je je ervaringen delen!
Mr. Orange beeb lievie!!!quote:
Bijna 30,quote:
nou, je meelezend hondje is bij deze wel wakker, hoor, schat ik zo inquote:Op maandag 10 juli 2006 17:01 schreef Musketeer het volgende:
[..]
Ghehe you wouldn't believe me if i told you. K weet ook niet wie er verder allemaal meeleest, en ik wil geen slapende hondjes wakker maken. Maar er valt genoeg lol mee te beleven iig.
Ja hoi, ik ga zo naar huis. Moeten we nog eerst samen wat eten, of zie ik je wel verschijnen?quote:
Ey Sanne, beeb!!quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Was even onder de indruk van zijn torso.
Well, good for you,quote:Op maandag 10 juli 2006 17:01 schreef Musketeer het volgende:
[..]
Ghehe you wouldn't believe me if i told you. K weet ook niet wie er verder allemaal meeleest, en ik wil geen slapende hondjes wakker maken. Maar er valt genoeg lol mee te beleven iig.
haar man en mijn collega's van toen hopelijk nog nietquote:Op maandag 10 juli 2006 17:02 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, je meelezend hondje is bij deze wel wakker, hoor, schat ik zo in![]()
Concertmaatje.quote:
Ik vind het op zijn minst verdacht dat je je registreert voor dit, let wel, dit topic.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:00 schreef mars7427 het volgende:
[..]
Ben geen kloon van vaste in dit sub-forum poster, maar kan wegens jouw wens tot gebondenheid hier nou ook niet mijn uittreksel bevolkingsregister neer gaan zetten. Dat zou ik in Nijmegen op moeten vragen, overigens.....![]()
Ik heb eigenlijk wel zin in een etentje!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ga zo naar huis. Moeten we nog eerst samen wat eten, of zie ik je wel verschijnen?
Ik weet, tis een nederlands forum, maar dit klinkt toch zoveel beter in het Engels:quote:Op maandag 10 juli 2006 17:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja hoi, ik ga zo naar huis. Moeten we nog eerst samen wat eten, of zie ik je wel verschijnen?
Iemand gaat vanavond neuken klinkt ook best geinig hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 17:07 schreef Averon het volgende:
[..]
Ik weet, tis een nederlands forum, maar dit klinkt toch zoveel beter in het Engels:
Somebody's gettin' laid tonite!
Excuus voor het verval naar Engels, maar dit moest kunnen.
Geef me wat krediet, Nederlands is nu niet echt mijn moedertaal, af en toe een fout zal voorkomen.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:56 schreef Pune het volgende:
Je zei zij.
Ja, duh, zou ik ook denken in jouw plaats. Bewijst dat je slim bent.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:04 schreef Pune het volgende:
[..]
Ik vind het op zijn minst verdacht dat je je registreert voor dit, let wel, dit topic.
Nope!quote:En heb je kinderen?
Insgelijks!quote:
Tsk, voorspel,quote:Op maandag 10 juli 2006 17:09 schreef Sanne het volgende:
Ik weet nog niet of ik ga neuken hoor, mag ik eerst ff een hapje eten?
Voorspel is tofquote:
Ik weet niet, maar ieder zijn smaak.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:08 schreef Ripley het volgende:
Iemand gaat vanavond neuken klinkt ook best geinig hoor
Sporten met een volle maag is niet goed voor jequote:Op maandag 10 juli 2006 17:09 schreef Sanne het volgende:
Het ging je toch om de sex? Of krabbel je nu terug en ga je als braaf meisje eerste de kat uit de boom kijken?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:09 schreef Sanne het volgende:
Okido. Ik bel je later wel even.quote:
Hij is gewaarschuwd.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef Averon het volgende:
[..]
Het ging je toch om de sex? Of krabbel je nu terug en ga je als braaf meisje eerste de kat uit de boom kijken?![]()
Eten na het sporten is veul beter!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sporten met een volle maag is niet goed voor je![]()
Dat valt nog meequote:
Op zeker geen seks vanavond.quote:
Jij begrijpt het.quote:
Scherpquote:
quote:
Wonden op je rug.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:13 schreef Mr. Orange het volgende:
Dat valt nog mee
*Kijkt nog even naar zijn oorlogswonden op zijn rug..*
Oh kom op, dan weet je de dagen daarna nog wat je hebt gedaan.quote:
You evil...quote:
Sorry. Again.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wonden op je rug.
* nageltrauma herleeft![]()
Pleister op je rug staat zo lullig niet waar?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wonden op je rug.
* nageltrauma herleeft![]()
Je weet werkelijk waar niet waar je over praat. Dagen.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:15 schreef Averon het volgende:
Oh kom op, dan weet je de dagen daarna nog wat je hebt gedaan.
Ik herinner me nog een vriendinnetje dat helemaal schrok toen ze opeens tijdens het "main event" bloed aan haar handen had. Dat meisje schrok zich echt helemaal naar, terwijl ze het toch echt zelf had gedaan.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:15 schreef Sanne het volgende:
Sorry. Again.
Ik ben geen katje om zonder handschoentjes aan te pakken.
Come on guys. Dat staat toch juist stoer in de sportschool. We doen dat niet als het saai is ofzo.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:16 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Pleister op je rug staat zo lullig niet waar?![]()
Het was iig zo erg dat je het er een jaar later nóg over hebt.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je weet werkelijk waar niet waar je over praat. Dagen.
Okay, mijn huid gaat snel stuk, maar geneest ook snel. Zal bij ieder anders zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Je weet werkelijk waar niet waar je over praat. Dagen.
Haha, dat is ook weer zoquote:Op maandag 10 juli 2006 17:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Come on guys. Dat staat toch juist stoer in de sportschool. We doen dat niet als het saai is ofzo.
Alsof die sportschool al niet voldoende kastijding is,quote:Op maandag 10 juli 2006 17:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Come on guys. Dat staat toch juist stoer in de sportschool. We doen dat niet als het saai is ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |