Dat is het vertederende aan jonge grietjes he.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:45 schreef Pune het volgende:
[..]
Voor iemand die gebonden is en geen idee heeft welk spreekwoordelijk vleesje hij in de kuip heeft, vind ik je vrij voortvarend.
Niks mis mee, hoor
Dat is mijn self fulfilling prophecy. Trouwens, wie weet nou hoe het smaakt, jij of ik?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:44 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ha! Dan ben jij al die tijd goed voorgelogen!
ja toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:45 schreef bolivian het volgende:
[..]
Different wavelengths, zoveel is duidelijk.
Zout, zoet, wat maakt het uit. Ze waarderen het altijd ten zeerste als ik de moeite neem om te eh ... 'proeven'quote:
Oe!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:45 schreef Mr.J het volgende:
Goed topic.
Heb namelijk weer 2 avonden vrij per week.
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:47 schreef Pune het volgende:
[..]
Dat is mijn self fulfilling prophecy. Trouwens, wie weet nou hoe het smaakt, jij of ik?
Wat is het probleem van 6 tieten?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:47 schreef Ripley het volgende:
Dat is het vertederende aan jonge grietjes he.
Die hebben er geen idee van dat mannen een avondje neuken wel prima vinden in bijna elkgeval, mits je geen bochel, 6 tieten of 3 neuzen hebt.![]()
Had je nou al een foto van mij gezien?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Oe!![]()
Ik mis alleen je hoofd op die foto in je fotoboek.
Is nogal een essentieel onderdeel zeg maar.
Welke is het nou? De prophecy of de uiterst vrouwelijke statement daarna?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:47 schreef Pune het volgende:
[..]
Dat is mijn self fulfilling prophecy. Trouwens, wie weet nou hoe het smaakt, jij of ik?
Hoofd alleen per aanvraag via mail.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Oe!![]()
Ik mis alleen je hoofd op die foto in je fotoboek.
Is nogal een essentieel onderdeel zeg maar.
Hey, ik moet toch een slag om de arm houden, voor het geval die man daadwerkelijk neukbaar is!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is het vertederende aan jonge grietjes he.
Die hebben er geen idee van dat mannen een avondje neuken wel prima vinden in bijna elkgeval, mits je geen bochel, 6 tieten of 3 neuzen hebt.![]()
Zie ik eigenlijk ook nietquote:
Ik ben altijd recht door zee, nam de gok dat je dat wel ziet zitten en niet zo gauw bang....quote:Op maandag 10 juli 2006 16:45 schreef Pune het volgende:
[..]
Voor iemand die gebonden is en geen idee heeft welk spreekwoordelijk vleesje hij in de kuip heeft, vind ik je vrij voortvarend.
Mooi! Voel ik een beginnende klik?quote:Niks mis mee, hoor
ow?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:12 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik heb wel meer vrouwen nodig om echt bekaf te zijn heur.
Je hebt je voeten nog.quote:
Toen was je ook op zoek naar een vrouw van 35+?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:52 schreef Musketeer het volgende:
T wordt tijd om snorkels uit te delen zodat men niet verzuipt in de stromen testosteron die door dit topic vloeien. Doet me denken aan mezelf een jaar of 8 geleden.
en je mond.quote:
Keuzes, keuzes...quote:Op maandag 10 juli 2006 16:50 schreef bolivian het volgende:
[..]
Welke is het nou? De prophecy of de uiterst vrouwelijke statement daarna?
Eh, mijn hoofd staat in fotoboek hoor. En vrij is er zat.quote:
Handig bij meer pups ook.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:52 schreef bolivian het volgende:
[..]
True, maar wat zal dát lekker liggen, ;9!
Zoals ik al zij, altijdquote:
Ik ben je nog niet vergeten.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:53 schreef Averon het volgende:
[..]
Eh, mijn hoofd staat in fotoboek hoor. En vrij is er zat.
He, ik ga van mezelf natuurlijk niet roepen dat dat niet zo is.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:50 schreef Pune het volgende:
[..]
Hey, ik moet toch een slag om de arm houden, voor het geval die man daadwerkelijk neukbaar is!
Jij bent bijna 22 dus wieberen trutje.quote:
Vertel mij eerst maar eens wiens kloon je bent, waar je vandaan komt en wie je vader is.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:51 schreef mars7427 het volgende:
[..]
Ik ben altijd recht door zee, nam de gok dat je dat wel ziet zitten en niet zo gauw bang....
[..]
Mooi! Voel ik een beginnende klik?(Ben een beetje door de leuke smilies heen.....)
Je gaat wel lekker he?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:54 schreef Sanne het volgende:
Ik ben je nog niet vergeten.![]()
Was even onder de indruk van zijn torso.
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:55 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Jij bent bijna 22 dus wieberen trutje.
Je zei zij.quote:
Mwah arrogante ik gaat nooit op zoek, ik doe het gewoon met wat ik in het dagelijks leven tegenkom. Dat waren toen wel af en toe dames van die leeftijd ja, die inderdaad makkelijker, leuker en geiler bleken dan mijn vrouwelijke leeftijdsgenoten.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:53 schreef bolivian het volgende:
[..]
Toen was je ook op zoek naar een vrouw van 35+?
Heb je Arcee al eens ontmoet?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:56 schreef Pune het volgende:
[..]
Je zei zij.
Taalfouten zijn een turn-off voor me, sorry![]()
Ha!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:56 schreef Pune het volgende:
[..]
Je zei zij.
kieskeurig nog ookquote:Op maandag 10 juli 2006 16:56 schreef Pune het volgende:
[..]
Je zei zij.
heb je normaal ook geen problemen mee schatquote:Op maandag 10 juli 2006 16:55 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Jij bent bijna 22 dus wieberen trutje.
Geloof ik niet bij dit woordt want als ze voor je staat en ze zegt zei of zij dan merk je het verschil toch ook niet?!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:56 schreef Pune het volgende:
[..]
Je zei zij.
Nou, gelukkig is er nu dit topic, dan kun je je ervaringen delen!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef Musketeer het volgende:
[..]
Mwah arrogante ik gaat nooit op zoek, ik doe het gewoon met wat ik in het dagelijks leven tegenkom. Dat waren toen wel af en toe dames van die leeftijd ja, die inderdaad makkelijker, leuker en geiler bleken dan mijn vrouwelijke leeftijdsgenoten.
Jullie zeuren om een 35+-er, en ik mag niet eens één keiharde eis stellen?quote:
dat is geen taalfout, maar een associatie storing.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:56 schreef Pune het volgende:
[..]
Je zei zij.
Er is niets mis met kieskeurig zijn.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:58 schreef Punjab het volgende:
[..]
Geloof ik niet bij dit woordt want als ze voor je staat en ze zegt zei of zij dan merk je het verschil toch ook niet?!
een keiharde eis heb ik wel voor jequote:Op maandag 10 juli 2006 16:58 schreef Pune het volgende:
[..]
Jullie zeuren om een 35+-er, en ik mag niet eens één keiharde eis stellen?
Ben geen kloon van vaste in dit sub-forum poster, maar kan wegens jouw wens tot gebondenheid hier nou ook niet mijn uittreksel bevolkingsregister neer gaan zetten. Dat zou ik in Nijmegen op moeten vragen, overigens.....quote:Op maandag 10 juli 2006 16:55 schreef Pune het volgende:
[..]
Vertel mij eerst maar eens wiens kloon je bent, waar je vandaan komt en wie je vader is.![]()
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:59 schreef Pune het volgende:
[..]
![]()
Jij mag mij niet mailen, laten we dat even voorop stellen.
Clever girlquote:Op maandag 10 juli 2006 16:58 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is geen taalfout, maar een associatie storing.
hij dacht aan jou, jij = vrouw, en dus typt hij zij
geen dank, hoor, meneer
Ghehe you wouldn't believe me if i told you. K weet ook niet wie er verder allemaal meeleest, en ik wil geen slapende hondjes wakker maken. Maar er valt genoeg lol mee te beleven iig.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:58 schreef bolivian het volgende:
[..]
Nou, gelukkig is er nu dit topic, dan kun je je ervaringen delen!
Mr. Orange beeb lievie!!!quote:
Bijna 30,quote:
nou, je meelezend hondje is bij deze wel wakker, hoor, schat ik zo inquote:Op maandag 10 juli 2006 17:01 schreef Musketeer het volgende:
[..]
Ghehe you wouldn't believe me if i told you. K weet ook niet wie er verder allemaal meeleest, en ik wil geen slapende hondjes wakker maken. Maar er valt genoeg lol mee te beleven iig.
Ja hoi, ik ga zo naar huis. Moeten we nog eerst samen wat eten, of zie ik je wel verschijnen?quote:
Ey Sanne, beeb!!quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Was even onder de indruk van zijn torso.
Well, good for you,quote:Op maandag 10 juli 2006 17:01 schreef Musketeer het volgende:
[..]
Ghehe you wouldn't believe me if i told you. K weet ook niet wie er verder allemaal meeleest, en ik wil geen slapende hondjes wakker maken. Maar er valt genoeg lol mee te beleven iig.
haar man en mijn collega's van toen hopelijk nog nietquote:Op maandag 10 juli 2006 17:02 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, je meelezend hondje is bij deze wel wakker, hoor, schat ik zo in![]()
Concertmaatje.quote:
Ik vind het op zijn minst verdacht dat je je registreert voor dit, let wel, dit topic.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:00 schreef mars7427 het volgende:
[..]
Ben geen kloon van vaste in dit sub-forum poster, maar kan wegens jouw wens tot gebondenheid hier nou ook niet mijn uittreksel bevolkingsregister neer gaan zetten. Dat zou ik in Nijmegen op moeten vragen, overigens.....![]()
Ik heb eigenlijk wel zin in een etentje!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ga zo naar huis. Moeten we nog eerst samen wat eten, of zie ik je wel verschijnen?
Ik weet, tis een nederlands forum, maar dit klinkt toch zoveel beter in het Engels:quote:Op maandag 10 juli 2006 17:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja hoi, ik ga zo naar huis. Moeten we nog eerst samen wat eten, of zie ik je wel verschijnen?
Iemand gaat vanavond neuken klinkt ook best geinig hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 17:07 schreef Averon het volgende:
[..]
Ik weet, tis een nederlands forum, maar dit klinkt toch zoveel beter in het Engels:
Somebody's gettin' laid tonite!
Excuus voor het verval naar Engels, maar dit moest kunnen.
Geef me wat krediet, Nederlands is nu niet echt mijn moedertaal, af en toe een fout zal voorkomen.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:56 schreef Pune het volgende:
Je zei zij.
Ja, duh, zou ik ook denken in jouw plaats. Bewijst dat je slim bent.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:04 schreef Pune het volgende:
[..]
Ik vind het op zijn minst verdacht dat je je registreert voor dit, let wel, dit topic.
Nope!quote:En heb je kinderen?
Insgelijks!quote:
Tsk, voorspel,quote:Op maandag 10 juli 2006 17:09 schreef Sanne het volgende:
Ik weet nog niet of ik ga neuken hoor, mag ik eerst ff een hapje eten?
Voorspel is tofquote:
Ik weet niet, maar ieder zijn smaak.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:08 schreef Ripley het volgende:
Iemand gaat vanavond neuken klinkt ook best geinig hoor
Sporten met een volle maag is niet goed voor jequote:Op maandag 10 juli 2006 17:09 schreef Sanne het volgende:
Het ging je toch om de sex? Of krabbel je nu terug en ga je als braaf meisje eerste de kat uit de boom kijken?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:09 schreef Sanne het volgende:
Okido. Ik bel je later wel even.quote:
Hij is gewaarschuwd.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef Averon het volgende:
[..]
Het ging je toch om de sex? Of krabbel je nu terug en ga je als braaf meisje eerste de kat uit de boom kijken?![]()
Eten na het sporten is veul beter!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sporten met een volle maag is niet goed voor je![]()
Dat valt nog meequote:
Op zeker geen seks vanavond.quote:
Jij begrijpt het.quote:
Scherpquote:
quote:
Wonden op je rug.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:13 schreef Mr. Orange het volgende:
Dat valt nog mee
*Kijkt nog even naar zijn oorlogswonden op zijn rug..*
Oh kom op, dan weet je de dagen daarna nog wat je hebt gedaan.quote:
You evil...quote:
Sorry. Again.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wonden op je rug.
* nageltrauma herleeft![]()
Pleister op je rug staat zo lullig niet waar?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wonden op je rug.
* nageltrauma herleeft![]()
Je weet werkelijk waar niet waar je over praat. Dagen.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:15 schreef Averon het volgende:
Oh kom op, dan weet je de dagen daarna nog wat je hebt gedaan.
Ik herinner me nog een vriendinnetje dat helemaal schrok toen ze opeens tijdens het "main event" bloed aan haar handen had. Dat meisje schrok zich echt helemaal naar, terwijl ze het toch echt zelf had gedaan.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:15 schreef Sanne het volgende:
Sorry. Again.
Ik ben geen katje om zonder handschoentjes aan te pakken.
Come on guys. Dat staat toch juist stoer in de sportschool. We doen dat niet als het saai is ofzo.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:16 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Pleister op je rug staat zo lullig niet waar?![]()
Het was iig zo erg dat je het er een jaar later nóg over hebt.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je weet werkelijk waar niet waar je over praat. Dagen.
Okay, mijn huid gaat snel stuk, maar geneest ook snel. Zal bij ieder anders zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Je weet werkelijk waar niet waar je over praat. Dagen.
Haha, dat is ook weer zoquote:Op maandag 10 juli 2006 17:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Come on guys. Dat staat toch juist stoer in de sportschool. We doen dat niet als het saai is ofzo.
Alsof die sportschool al niet voldoende kastijding is,quote:Op maandag 10 juli 2006 17:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Come on guys. Dat staat toch juist stoer in de sportschool. We doen dat niet als het saai is ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |