Volgens mij voldoe jij wel redelijk aan dat ideaalbeeld van milagro. Ik denk, ik zeg het maar even. Scheelt een hoop zoekwerk voor jullie beiden.quote:
haha, die laatste is een goeie.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:31 schreef bolivian het volgende:
Yo TS (nou ja, van het oorspronkelijke topic dan)!
Hier een paar gouden tips!Zeg dat je nu naar Echoes luistert! Of naar A Forest. Beweer dat lichaamsbeharing geen probleem vormt!
Want 35+ vrouwen scheren zich niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:31 schreef bolivian het volgende:Beweer dat lichaamsbeharing geen probleem vormt!
haha, want die eerste twee zeggen je niets!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:36 schreef eyebrow het volgende:
haha, die laatste is een goeie.
Cultuurverloedering,quote:Op maandag 10 juli 2006 16:37 schreef Sanne het volgende:
maar ik zie toch echt geen full bushes meer op de sportschool hoor.
Oh, heb je het liever wat zoeter?quote:
We hebben het hier niet over die tirolersletjes hequote:
Ik dacht dat meisjes zowiezo altijd zoet warenquote:
haha klopt ook nogquote:Op maandag 10 juli 2006 16:38 schreef bolivian het volgende:
[..]
haha, want die eerste twee zeggen je niets!
Twee beeldschermen hier onder de koffie. Dank je.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:38 schreef bolivian het volgende:
Volgens mijn videocollectie niet!
Ik zie nu je fotoboek pasquote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over die tirolersletjes he
Klopt. En we poepen ook niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef Averon het volgende:
[..]
Ik dacht dat meisjes zowiezo altijd zoet waren![]()
Die zullen inmiddels wel de juiste leeftijd hebben toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over die tirolersletjes he
De denkfout is dat meisjes zoet zijn, terwijl ze alleen maar zoet smaken...quote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef Averon het volgende:
[..]
Ik dacht dat meisjes zowiezo altijd zoet waren![]()
Illusies, illusies allen zeg ik u!quote:
Fontanellen dicht enzo?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:42 schreef bolivian het volgende:
[..]
Die zullen inmiddels wel de juiste leeftijd hebben toch?
Ha! Dan ben jij al die tijd goed voorgelogen!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:42 schreef Pune het volgende:
De denkfout is dat meisjes zoet zijn, terwijl ze alleen maar zoet smaken...
Zout bedoel jequote:Op maandag 10 juli 2006 16:42 schreef Pune het volgende:
[..]
De denkfout is dat meisjes zoet zijn, terwijl ze alleen maar zoet smaken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |