zorg je dan wel dat dat gebeurt voordat ik overrijp ben, de tijd dringt, hèquote:Op maandag 10 juli 2006 16:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
I`ll keep running totdat ik pezig ben! Zie je me dan wel staan?![]()
Op fok vind je alleen een groepje cockteasers en eeuwige vrijgezellen met een grote mond.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik zei het al in het vorige topic: gewoon in de kroeg.
Geef me een maandje en hou je eierstokken maar vast meid!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:27 schreef milagro het volgende:
[..]
zorg je dan wel dat dat gebeurt voordat ik overrijp ben, de tijd dringt, hè![]()
Lees het dan nog maar eens door. Vanaf pagina 1.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:24 schreef Pune het volgende:
Daar draait het toch alleen maar om jonge, hitsige hengsten die 35+ prinsesjes willen uitwonen?
Of op werk, of wordt lid van een politiek partij en daarbij actief.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:25 schreef Sanne het volgende:
Ik zei het al in het vorige topic: gewoon in de kroeg.
check OUD dan eens, je zit hier verkeerd!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:27 schreef eyebrow het volgende:
[..]
die zijn te jong van geest. ik wil een moeder van 3 kinderen ofzo
Ah kijk, nu komen we ergens.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:24 schreef eyebrow het volgende:
[..]
ik wil gewoon weten waar ik een volwassen dame kan scoren. en hoe. daar begon dit topic ooit door, maar ik heb alleen 'supermarkt', 'chatsite' en 'callcentre' gehoord. dus ik hoopte van de Meister nog wat te leren. Elegy, jij schijnt meester op gebied te zijn.
Meelezen hoe de jonkies het doen en pardoes over jouw post struikelenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:27 schreef Pune het volgende:
[..]
de vraag is wat jij doet in het "jonge man zoekt rijpe vrouw"-topic.
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:27 schreef eyebrow het volgende:
[..]
die zijn te jong van geest. ik wil een moeder van 3 kinderen ofzo
Ik heb heel sensation dansend meegemaakt en had geen pillen of what so ever op.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Veelvoorkomende misvatting dit. Denken ze dat je gauw moe wordt omdat je niet meer pezig bent. Zaterdagnacht nog tot 05.00 uur de koning van de dansvloer geweest en de volgende dag om 13.00 uur een zware squashwedstrijd gespeeld.
Maar dat verwachten ze dus niet, omdat je niet pezig bent.
Je moest eens weten.quote:
Ik zie het hem zo doen.quote:
Ach gut, wat een bitterheidquote:Op maandag 10 juli 2006 16:27 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Op fok vind je alleen een groepje cockteasers en eeuwige vrijgezellen met een grote mond.
Ik durf te wedden dat bijna elke vrouw ,die reageert, een kat heeft.
Maar dames in goed vertrouwen blijft mijn aanbod staan.
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:27 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat bijna elke vrouw ,die reageert, een kat heeft.
Nah... dat kannie... die is pezigquote:
Je maakt me wild im kopf.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach gut, wat een bitterheid
Ik heb geen kat, stel ik je nu teleur?![]()
"Ey, jij daar. Ken ik je kind even lenen? Ik wil een MILF scoren om mee te neuken!"quote:Op maandag 10 juli 2006 16:30 schreef Elegy het volgende:
Oh trouwens, eyebrow, als je een moeder met drie kinderen type wil, moet je gewoon een kind lenen en bij de crêche gaan staan, komen ze vanzelf wel een praatje maken
Niet in luik doen btw.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:30 schreef Elegy het volgende:
Oh trouwens, eyebrow, als je een moeder met drie kinderen type wil, moet je gewoon een kind lenen en bij de crêche gaan staan, komen ze vanzelf wel een praatje maken
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:28 schreef mars7427 het volgende:
[..]
Meelezen hoe de jonkies het doen en pardoes over jouw post struikelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |