quote:Op maandag 10 juli 2006 16:01 schreef eyebrow het volgende:
is er nog een uitgelebberd wijf van 35+ dat een paar inwendige stokslagen wil? meld je maar bij mij. misschien dat dee aanpak beter werkt
Daar hebben meisjes zoals jij een webcam voor gekregen.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef Pune het volgende:
Wat is het toch trouwens met die rijpe vrouwen?
Ik ben ook geil, hoor.
Ja, dat vraag ik me ook wel eens af.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef Pune het volgende:
Ik ben ook geil, hoor.
Het was bedoeld als compliment. Flirten is leuk.quote:
Flirten is goed voetballen zonder te winnen.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:06 schreef Averon het volgende:
[..]
Het was bedoeld als compliment. Flirten is leuk.
Als er al iets gebonden wordt, dan zeker niet aan mijn lichaam. Laat dat even duidelijk zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:03 schreef Sanne het volgende:
ik weet niet of ik vanavond in ben voor bondage.![]()
Weet ik toch.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:06 schreef Averon het volgende:
[..]
Het was bedoeld als compliment. Flirten is leuk.
Bewijs het maarquote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef Pune het volgende:
Ik ben ook geil, hoor.
Ik lust ze ook wel met een beetje vlees.quote:
Ja, maar als dit topic het gewenste effect heeft waag ik ook een poging.quote:
Nou heb ik toevallig een sappige vleesfluitquote:Op maandag 10 juli 2006 16:08 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik lust ze ook wel met een beetje vlees.![]()
25 is veuls te jong.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:09 schreef Pune het volgende:
[..]
Ja, maar als dit topic het gewenste effect heeft waag ik ook een poging.![]()
Ik voel me gediscrimineerd hoor, met mijn 25!
Wilde ik toch even van jou horenquote:
wordt het nu een gangbang?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:10 schreef eyebrow het volgende:
welke rijpe dame wil zich laten afewerken door bendeleider en mij?
(misschien dat dit wel werkt bendeleider)
Dan moet je mij hebben. gestaald klimlichaam enzo. Helaas kan ik ook alleen maar daarover lullen, en kan de belevingswereld van een vrouw met twee kinderen me niet interesseren.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef milagro het volgende:
[..]
nah , je bent mijn type niet, te stevig, ik hou van pezige mannetjes
zie je, je was het wel, hè, op die foto![]()
Hey, jij begint met je ouder dan 30 en gebonden.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:09 schreef Pune het volgende:
Ja, maar als dit topic het gewenste effect heeft waag ik ook een poging.![]()
Ik voel me gediscrimineerd hoor, met mijn 25!
Schept een band!quote:
Nog wat te doen vanaaf?quote:
Ik heb wel meer vrouwen nodig om echt bekaf te zijn heur.quote:
Party pooper. Ik ben het best in mijn domina-rol.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als er al iets gebonden wordt, dan zeker niet aan mijn lichaam. Laat dat even duidelijk zijn.
Bij voorkeur. Het mag ook wel gewoon een penis hebben en er lekker uit zien.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:11 schreef Averon het volgende:
[..]
Hey, jij begint met je ouder dan 30 en gebonden.![]()
Ik was ooit pezig.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Wat de fuck is pezig eigenlijk? Ik ben dan niet pezig denk?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |