Ik ben inmiddels 30+. Reeds een paar maanden zelfs. En in ieder geval vanavond ben ik gebonden. Mailadres voor foto's is nog steeds uio_ams at fok punt nl.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:56 schreef Pune het volgende:
Ik wil ze graag 30+, en liefst gebonden.
En foto's alleen per mail![]()
Hoiquote:
is er nooit uitgeweest, schatquote:
30+ kan ik nog wel mee leven.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels 30+. Reeds een paar maanden zelfs. En in ieder geval vanavond ben ik gebonden. Mailadres voor foto's is nog steeds uio_ams at fok punt nl.
+postgeschiedenis naspit*quote:Op maandag 10 juli 2006 16:00 schreef milagro het volgende:
[..]
is er nooit uitgeweest, schat
heb mijn oog al een poos op een specifiek heerschap
maar echt, jullie pakken het knullig aan
Daar hebben vrouwen mensen vaker last van.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:59 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alleen kletspraat uitslaan.
Je bent semi-gebonden.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:00 schreef milagro het volgende:
[..]
is er nooit uitgeweest, schat
heb mijn oog al een poos op een specifiek heerschap
maar echt, jullie pakken het knullig aan
Had ik het topic nu fout gelezen, of was hij gebonden aan jou vanavond?quote:
Vast!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:01 schreef eyebrow het volgende:
is er nog een uitgelebberd wijf van 35+ dat een paar inwendige stokslagen wil? meld je maar bij mij. misschien dat dee aanpak beter werkt
Wat leuk!quote:Op maandag 10 juli 2006 15:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels 30+. Reeds een paar maanden zelfs. En in ieder geval vanavond ben ik gebonden. Mailadres voor foto's is nog steeds uio_ams at fok punt nl.
ik weet niet of ik vanavond in ben voor bondage.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:02 schreef Averon het volgende:
[..]
Had ik het topic nu fout gelezen, of was hij gebonden aan jou vanavond?
*benieuwd isquote:Op maandag 10 juli 2006 15:50 schreef The_Man het volgende:
Wat is de grens voor "rijp"en voor "jong"?
Ja weet ik veel. Je man was er ook. Dan ga ik er toch niet van uit dat jullie lopen te flirten en wilde plannen hebben. En sowieso leek je meer aandacht te hebben voor die kerel in die kilt.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:58 schreef yvonne het volgende:
Ha!
Yvonne en kilts. Ik zie het voor me.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Je man was er ook. Dan ga ik er toch niet van uit dat jullie lopen te flirten en wilde plannen hebben. En sowieso leek je meer aandacht te hebben voor die kerel in die kilt.
Mevrouw Sanne, U bent een flirt en een tease.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:03 schreef Sanne het volgende:
ik weet niet of ik vanavond in ben voor bondage.![]()
nah , je bent mijn type niet, te stevig, ik hou van pezige mannetjesquote:Op maandag 10 juli 2006 16:02 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Je bent semi-gebonden.
Wieberen dus.
Kom maar terug als je weer op de markt bent![]()
![]()
sorry.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef Averon het volgende:
[..]
Mevrouw Sanne, U bent een flirt en een tease.![]()
Die torso foto bedoel je?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef milagro het volgende:
[..]
nah , je bent mijn type niet, te stevig, ik hou van pezige mannetjes
zie je, je was het wel, hè, op die foto![]()
Ja, maar jij wou boven de 30.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef Pune het volgende:
Wat is het toch trouwens met die rijpe vrouwen?
Ik ben ook geil, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |