Ik kook wel eens exotisch, da's leuk en lekkerquote:Op maandag 10 juli 2006 16:19 schreef Sanne het volgende:
[..]
Sushi. Tapaz. Thais. Indonesisch. Paëlla. Sangria. Sake. Moet ik doorgaan?
komt omdat je niet pezig bent, hè, word je snel moequote:Op maandag 10 juli 2006 16:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben al moe aan het worden, mag ik stoppen nu?
smerige hoer! ik had je alquote:Op maandag 10 juli 2006 16:18 schreef milagro het volgende:
[..]
ms, maar ik het jouwe vast niet
en er zit al een ander in mijn hoofd rond te rennen
Kreeg ik weer van die bitchy vibes doorquote:
Stay focussed! Het is niet wat je doet, maar hóe je het doet!quote:
Ik dacht dat je yoda immiteerde.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Stay focussed! Het is niet wat je doet, maar hóe je het doet!
*doet oude chinese wijshedenhoed weer af*
doe eens normaal johquote:
Waar kan ik me inschrijven?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:23 schreef Sanne het volgende:
Teppan Yaki, Shoarma met flink knoflooksaus (wel allebei dan he), Rosé op het terras in het Vondelpark, Sashimi, Mosselen met witte wijn, Mosselen met bier, Oesters, Moët en Chandon erbij, Sint Jacobschelpen.![]()
Aardige, verstandige kant? Da's toch best wel 1997 toch? En anders moet je ze gewoon harsenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kreeg ik weer van die bitchy vibes door
Maar goed, mijn aardige, verstandige kant blijft prevaleren
ik wil gewoon weten waar ik een volwassen dame kan scoren. en hoe. daar begon dit topic ooit door, maar ik heb alleen 'supermarkt', 'chatsite' en 'callcentre' gehoord. dus ik hoopte van de Meister nog wat te leren. Elegy, jij schijnt meester op gebied te zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Stay focussed! Het is niet wat je doet, maar hóe je het doet!
*doet oude chinese wijshedenhoed weer af*
Een beetje Yoda en een beetje Mister Miyaki (Karate Kidquote:
Daar draait het toch alleen maar om jonge, hitsige hengsten die 35+ prinsesjes willen uitwonen?quote:
Bij mij!quote:
Check, check en, euh, jij geen mailadres. Jij mailt eerst?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:56 schreef Pune het volgende:
[..]
Ik wil ze graag 30+, en liefst gebonden.
En foto's alleen per mail![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Orgasmquote:Op maandag 10 juli 2006 16:23 schreef Sanne het volgende:
Teppan Yaki, Shoarma met flink knoflooksaus (wel allebei dan he), Rosé op het terras in het Vondelpark, Sashimi, Mosselen met witte wijn, Mosselen met bier, Oesters, Moët en Chandon erbij, Sint Jacobschelpen.![]()
Mmm, ja dat is voor mij toch wel een afrodisiacum lekker eten!
Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:23 schreef Sanne het volgende:
Mmm, ja dat is voor mij toch wel een afrodisiacum lekker eten!
I`ll keep running totdat ik pezig ben! Zie je me dan wel staan?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:21 schreef milagro het volgende:
[..]
komt omdat je niet pezig bent, hè, word je snel moe![]()
Ik zei het al in het vorige topic: gewoon in de kroeg.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:24 schreef eyebrow het volgende:
[..]
ik wil gewoon weten waar ik een volwassen dame kan scoren. en hoe. daar begon dit topic ooit door, maar ik heb alleen 'supermarkt', 'chatsite' en 'callcentre' gehoord. dus ik hoopte van de Meister nog wat te leren. Elegy, jij schijnt meester op gebied te zijn.
Veelvoorkomende misvatting dit. Denken ze dat je gauw moe wordt omdat je niet meer pezig bent. Zaterdagnacht nog tot 05.00 uur de koning van de dansvloer geweest en de volgende dag om 13.00 uur een zware squashwedstrijd gespeeld.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:21 schreef milagro het volgende:
komt omdat je niet pezig bent, hè, word je snel moe![]()
die zijn te jong van geest. ik wil een moeder van 3 kinderen ofzoquote:Op maandag 10 juli 2006 16:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik zei het al in het vorige topic: gewoon in de kroeg.
de vraag is wat jij doet in het "jonge man zoekt rijpe vrouw"-topic.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:25 schreef mars7427 het volgende:
[..]
Check, check en, euh, jij geen mailadres. Jij mailt eerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |