Bluf, of bedoel je met jongere mannen?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:13 schreef Sanne het volgende:
Party pooper. Ik ben het best in mijn domina-rol.![]()
gespierd maar niet té, een slank, jongensachtig lijf, maar niet dun, brede schouders, gespierde billen, tikkeltje mager gezicht.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Wat de fuck is pezig eigenlijk? Ik ben dan niet pezig denk?![]()
Helaas, jongensachtig ben ik niet meerquote:Op maandag 10 juli 2006 16:14 schreef milagro het volgende:
[..]
gespierd maar niet te, slank, jongensachtig lijf, maar niet dun, brede schouders, gespierde billen, tikkeltje mager gezicht.
dat dus.
Wel, lang niet alle heren hier claimde dat.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:13 schreef Pune het volgende:
Bij voorkeur. Het mag ook wel gewoon een penis hebben en er lekker uit zien.
Maar nee, dan moet het weer meteen een "rijpe vrouw" hebben.
Dat patserige is dan weer wat midner altijd bij die jonge kereltjesquote:Op maandag 10 juli 2006 16:12 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik heb wel meer vrouwen nodig om echt bekaf te zijn heur.
ben ik tóch jouw typequote:Op maandag 10 juli 2006 16:14 schreef milagro het volgende:
[..]
gespierd maar niet té, een slank, jongensachtig lijf, maar niet dun, brede schouders, gespierde billen, tikkeltje mager gezicht.
dat dus.
Als ik ergens geil van kan worden is het wel lekker eten.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik was ooit pezig.
Toen ontmoette ik een Spaanse en maakte ik kennis met die keuken.
Sindsdien is mijn lichaam niet pezig meer.![]()
Zelfkennis is wel hot toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat patserige is dan weer wat midner altijd bij die jonge kereltjes
Een domina draagt zorg voor de veiligheid van het 'slachtoffer'. Moet ik verder gaan?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:13 schreef Sanne het volgende:
Party pooper. Ik ben het best in mijn domina-rol.![]()
Bedoel je dan "erotic food" of ergens intiem gaan eten als prelude voor de sex?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:15 schreef Sanne het volgende:
Als ik ergens geil van kan worden is het wel lekker eten.![]()
Dan zorg je maar voor handschoentjes. Teer popje van me.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een domina draagt zorg voor de veiligheid van het 'slachtoffer'. Moet ik verder gaan?
Stay focussed have you to, eyebrow-san! Wax on, wax off!quote:Op maandag 10 juli 2006 15:59 schreef eyebrow het volgende:
[..]
jij schijnt mijn leermeester te zijn heb ik zojuist vernomen!!
ms, maar ik het jouwe vast nietquote:
Ik ben al moe aan het worden, mag ik stoppen nu?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:18 schreef milagro het volgende:
[..]
ms, maar ik het jouwe vast niet
en er zit al een ander in mijn hoofd rond te rennen
Gewoon epileren werkt prima, hoor. Als die homo's gewoon stil blijven liggen uiteraardquote:Op maandag 10 juli 2006 16:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Stay focussed have you to, eyebrow-san! Wax on, wax off!
Jaaahaaaa we hebben het door dat je begeerlijk bent.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:18 schreef milagro het volgende:
[..]
ms, maar ik het jouwe vast niet
en er zit al een ander in mijn hoofd rond te rennen
Sushi. Tapaz. Thais. Indonesisch. Paëlla. Sangria. Sake. Moet ik doorgaan?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:17 schreef Averon het volgende:
[..]
Bedoel je dan "erotic food" of ergens intiem gaan eten als prelude voor de sex?![]()
hey wat bedoel je nou?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Stay focussed have you to, eyebrow-san! Wax on, wax off!
Ja ik kom bijna.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:19 schreef Sanne het volgende:
[..]
Sushi. Tapaz. Thais. Indonesisch. Paëlla. Sangria. Sake. Moet ik doorgaan?
Altijdquote:Op maandag 10 juli 2006 16:19 schreef Sanne het volgende:
Sushi. Tapaz. Thais. Indonesisch. Paëlla. Sangria. Sake. Moet ik doorgaan?
Tis niet de handeling, tis de bewegingquote:Op maandag 10 juli 2006 16:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gewoon epileren werkt prima, hoor. Als die homo's gewoon stil blijven liggen uiteraard
Safe sex!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dan zorg je maar voor handschoentjes. Teer popje van me.
Lees het vorige deel nog eens door.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:13 schreef Pune het volgende:
Maar nee, dan moet het weer meteen een "rijpe vrouw" hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |