Ook al win je met 0-1, ook inhouden.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:06 schreef Jasza het volgende:
Waarschijnlijk naar Nac-Ajax in een vak met Nac supporters, dat word me inhouden als we 0-5 winnen![]()
En wat is de gedachte erachter?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:53 schreef Pritt het volgende:
De titel slaat op een uitspraak van HTC.
Zo voelde die zich de eerste dag bij Ajax. Op de persconferentie zei ie: Ik voel me nog een beetje als een eend in een vreemd pakhuis.quote:
Nou inderdaad zeg, het zou wat zijn als je spelers over een periode van zo'n 50 wedstrijden beoordeelt en vergelijkt. Het EK van 2004 en de 4 wedstrijdjes WK 2006 geven natuurlijk de doorslagquote:Op maandag 10 juli 2006 12:42 schreef Mensenkenner het volgende:
Opportunisme van de bovenste plank, om Vermaelen na 1 goed seizoen al naast Heitinga te scharen, maar dat is de gemiddelde Ajacied jammer genoeg niet vreemd.
Zat een kans in ja. Helaas geen blessuresquote:Op maandag 10 juli 2006 13:01 schreef Trancelocator het volgende:
Messenga, ging jij ook niet misschien voetballen tegen Ajax?
ik weet het niet, hij komt over of hij een verslaafde isquote:Op maandag 10 juli 2006 13:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik hoop dat Manucharyan langer dan 2 wedstrijden heel blijft dit seizoen. Heb ik toch hoge verwachtingen van.
Hij is verslaafd aan medicijnen, daarom is ie steeds geblesseerdquote:Op maandag 10 juli 2006 13:11 schreef WEST het volgende:
[..]
ik weet het niet, hij komt over of hij een verslaafde is![]()
ach ja, het staat ook al in de banner...quote:Op maandag 10 juli 2006 13:44 schreef Pritt het volgende:
Vind ik ook, dat logo is wel erg overdreven groot maar natuurlijk wel iets om trots op te zijn.
Duus het laten staan heeft ook wel wat.
quote:Standard Luik toont sterke interesse in Steven Defour. Volgens Het Laatste Nieuws is de club zelfs bereid alsnog een transfersom te betalen voor de jonge spelmaker, die aan het einde van vorig seizoen zijn contract met Genk ontbond.
Volgens Genk was de contractbreuk juridisch niet in orde, waardoor bij een overgang naar een andere club de speler geschorst kan worden door de FIFA. Standard wil echter een transfersom betalen, zodat alle partijen gelukkig zijn.
Vorige maand verbrak Defour zijn contract met Genk op basis van de wet van '78. Hij wilde zo een transfer naar Ajax versieren, maar die club leek niet meer geïnteresseerd. Defour moest dus dringend op zoek naar een nieuwe club, maar in België hadden de clubs onderling een herenakkoord afgesloten om geen spelers die gebruik maken van de wet van '78 een contract aan te bieden. Standard wil Defour nu dus wel een contract aanbieden, maar is bereid ee transfersom te betalen aan Racing Genk.
Braafheid en een paar miljoentjes naar Genk voor Defour, zodat dat netjes is afgehandeldquote:Op maandag 10 juli 2006 14:57 schreef Freak187 het volgende:
5 miljoen! Wow... strik eromheen... Voor 5 miljoen kan je zo 1 a 2 nieuwe spelers binnen halen.
5 miljoenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:42 schreef SoA-Holic het volgende:
"Grygera waarschijnlijk naar AC Milan"
Volgens de Italiaanse geruchtenwebsite Calciomercato zal Zdenek Grygera niet naar Juventus verkassen, maar naar AC Milan. Waarschijnlijk wordt Milan vandaag op het proces lichter gestraft. Grygera maakt volgens de website een transfer voor ongeveer vijf miljoen euro. Daarmee zou hij de omgekeerde weg bewandelen die zijn 'opvolger' Jaap Stam beliep.
bron: ajax.netwerk.to
![]()
Hou die prutser van een Braafheid please weg uit Amsterdam....quote:Op maandag 10 juli 2006 15:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Braafheid en een paar miljoentjes naar Genk voor Defour, zodat dat netjes is afgehandeld
Deed het best aardig op EK -21, is welkom hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hou die prutser van een Braafheid please weg uit Amsterdam....![]()
Nou, nou, nou, er mag nog best wel wat bijgeschaafd worden hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Deed het best aardig op EK -21, is welkom hoor.
Aanvulling:quote:
quote:Defour naar Standard?
Standard is bereid een transfersom te betalen aan KRC. Een win-win situatie voor de 3 partijen : Standard versterkt zich, KRC trekt alsnog wat op voor zijn "enfant terrible" en Defour ontloopt een mogelijke FIFA-schorsing.
Deze morgen vergadert de Genkse clubleiding over het dossier. "In dit dossier is het best dat we niet te veel verklaringen afleggen", aldus WR. "Misschien dat we over enkele dagen met iets naar buiten komen." KRC beweert een sterk dossier in handen te hebben, mocht Defour elders onderdak vinden, het zou meteen klacht indienen bij de KBVB en de FIFA.
De Rouches informeerden vrijdag schriftelijk naar de situatie van Defour. Pierre François, AD van Standard, en Jos Vaessen zijn overeengekomen dat ze vandaag een afspraak vastleggen om te praten over de zaak.
Defour betaalde zijn opzegvergoeding van ca. 320.000¤ nog altijd niet. Hij zou twee concrete aanbiedingen op zak hebben. Keulen zou hem een lucratief contract voor 3 seizoenen met optie op 2 extra seizoenen bieden, maar Defour zou niet echt tuk zijn om in de Duitse 2de klasse te gaan spelen. Ook bij Feyenoord zou hij voor 3 jaar met bijkomende optie kunnen tekenen, maar dat voorstel zou financieel geen hoogvlieger zijn vanwege de weinig riante financiële situatie van de Rotterdammers. Geen van beide clubs meldde zich officieel bij Genk.
Tsja, wat wil je dan? Dat 'ie een jaar niks doet? Genk moet 'm niet meer.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:05 schreef devv05 het volgende:
Zal wel niet naar Nederland komen dan. Lekker veel waard zo'n 'herenakkoord' en lekker standvastig die Defour. Of is Standard ook zo'n sportieve verbetering
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:03 schreef stefmans het volgende:
ok bij Feyenoord zou hij voor 3 jaar met bijkomende optie kunnen tekenen, maar dat voorstel zou financieel geen hoogvlieger zijn vanwege de weinig riante financiële situatie van de Rotterdammers.
![]()
Hij heeft nog maar een contract voor een jaar en wil niet verlengenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
Toch zonde dat Ajax hem dan laat gaan
Precies, hij had van mij best nog mogen blijven, maar dan moet ie wel verlengen. Anders loopt er straks weer een goeie speler voor niets de deur uit.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:05 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Hij heeft nog maar een contract voor een jaar en wil niet verlengen![]()
je zegt dus zelt *Het is een goeie speler* dus niet echt opvallend hequote:Op maandag 10 juli 2006 14:46 schreef Pritt het volgende:
Toch nog opvallend dat Grygera zo geliefd is bij Italiaans clubs terwijl hij bij Ajax nooit kon overtuigen.
Het is een goeie speler en ik wens hem veel geluk daar!
Bij het nationale elftal presteerde hij wel goed, bij Ajax net wat minder.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:12 schreef OreO het volgende:
[..]
je zegt dus zelt *Het is een goeie speler* dus niet echt opvallend he
Net zoals er bij jullie gedroomd wordt over Saviola en al die namen die wel eens genoemd wordenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:27 schreef PyTh het volgende:
Dat 50% van de ajacieden hier ook echt serieus geloofd dat Viera zou overwegen om in amsterdam te komen ballen vind ik behoorlijk lachwekkend
Ga dromen over Saviola of Tevez ofzoquote:Op maandag 10 juli 2006 17:27 schreef PyTh het volgende:
Dat 50% van de ajacieden hier ook echt serieus geloofd dat Viera zou overwegen om in amsterdam te komen ballen vind ik behoorlijk lachwekkend
Inderdaad, anders had je er niets voor gekregen.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:50 schreef Nashje het volgende:
Goede zet van Ajax om Grygera te verkopen hoor. Die valt buiten de boot volgend seizoen. En met nog 1 seizoen contract kun je 'm dan net zo goed verkopen.
Ja want anders was ie geheid gratis naar Italie gewandeld!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:50 schreef Nashje het volgende:
Goede zet van Ajax om Grygera te verkopen hoor. Die valt buiten de boot volgend seizoen. En met nog 1 seizoen contract kun je 'm dan net zo goed verkopen.
quote:'Timmer kon liefde Van Gaal voor Ajax niet waarderen'
10 juli 2006
Louis van Gaal AZ-doelman Henk Timmer heeft onlangs bij zijn trainer Louis van Gaal aangegeven dat hij zich ergert aan de wijze waarop de Amsterdammer keer op keer zijn liefde voor Ajax benadrukt. Tot afgrijzen van een groot deel van de AZ-aanhang noemt Van Gaal Ajax nog altijd steevast 'mijn club'. Timmer, nota bene zelf oud-Ajacied, zou zijn coach verteld hebben dat deze het uiten van zijn liefde voor Ajax maar beter achterwege kan laten.
Van Gaal liet zich vervolgens op tv-zender SBS6 enkele malen negatief uit over zijn doelman. Het meningsverschil tussen de AZ-coach en Timmer is volgens AZ Fanpage.nl een van de oorzaken van de breuk die tussen de twee is ontstaan. Inmiddels mag Timmer, die in de nadrukkelijke belangstelling van Feyenoord staat, vertrekken uit Alkmaar.
Denk dat Maxwell nog wel eerst voor Empoli speelt..als hij ooit fit wordtquote:Op maandag 10 juli 2006 18:15 schreef Nashje het volgende:
Had ik dit niet van Timmer verwacht.
Misschien kunnen we trouwens Maxwell huren van Inter. Die hebben Grosso toch aangetrokken.
nee hoor Boakye heeft een betere kop dan Kalouquote:Op maandag 10 juli 2006 18:20 schreef Devano het volgende:
Boakye lijkt trouwens verdacht veel op Salomon Kalou op die pasfoto in de OP.
Goeie linksback: Gewoon Tim de Cler terughalen, veel betere haalbare spelers zul je niet vinden voor die positie.
En hij speelt in een mooier shirt!quote:Op maandag 10 juli 2006 18:20 schreef WEST het volgende:
[..]
nee hoor Boakye heeft een betere kop dan Kalou![]()
Emanuelson behoort een basisplaats, en god zij dank zal De Cler niet komen voor de bank.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:20 schreef Devano het volgende:
Boakye lijkt trouwens verdacht veel op Salomon Kalou op die pasfoto in de OP.
Goeie linksback: Gewoon Tim de Cler terughalen, veel betere haalbare spelers zul je niet vinden voor die positie.
Kan me er wel iets bij voorstellen. Ik had het ook niet tof gevonden als het andersom was (niet dat ooit zoiets zou gebeuren natuurlijk, maar hypothetisch gezien danquote:
Emanuelson beter dan De Cler?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:23 schreef twi het volgende:
[..]
Emanuelson behoort een basisplaats, en god zij dank zal De Cler niet komen voor de bank.
Ja.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:25 schreef Devano het volgende:
[..]
Emanuelson beter dan De Cler?
Urby is opbouwend natuurlijk een prima speler, maar kijk bijvoorbeeld eens hoe hij tegen Inter werd overlopen. Die jongen is verdedigend gewoon veel te zwak.
Waar zeg ik dat? Maar De Cler loopt al tegen de 30, waar Urby amper 20 is. Nog een seizoentje en je hoort niemand meer over De Cler in Oranje.quote:
Hij komt te kort voor Ajax, daarom moest hij ook weg.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef Pritt het volgende:
Ow de Cler is een prima kerel alleen te oud om nu nog in te investeren aangezien AZ er wel geld voor wil vangen.
Calciomercato, de doorgaans onbetrouwbare Italiaanse sportsite, komt met het gerucht dat Zdenek Grygera hoogstwaarschijnlijk naar AC Milan zal vertrekken. Eerdere geruchten gaven juist Juventus als belangrijkste kandidaat aan................quote:Op maandag 10 juli 2006 14:42 schreef SoA-Holic het volgende:
"Grygera waarschijnlijk naar AC Milan"
Volgens de Italiaanse geruchtenwebsite Calciomercato zal Zdenek Grygera niet naar Juventus verkassen, maar naar AC Milan. Waarschijnlijk wordt Milan vandaag op het proces lichter gestraft. Grygera maakt volgens de website een transfer voor ongeveer vijf miljoen euro. Daarmee zou hij de omgekeerde weg bewandelen die zijn 'opvolger' Jaap Stam beliep.
bron: ajax.netwerk.to
![]()
Hij kan zich toch onderhand ontwikkeld hebben.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij komt te kort voor Ajax, daarom moest hij ook weg.
Alleen heeft Ten Cate daar geen reden voorquote:Op maandag 10 juli 2006 21:10 schreef Cordoba32 het volgende:
Timmer heeft toch gelijk? Ik zou het ook debiel vinden als Ten Cate zou roepen dat psv zijn cluppie is
Ach kom op zeg. Je weet toch dat Van Gaal z'n gloriejaren bij Ajax heeft meegemaakt.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:10 schreef Cordoba32 het volgende:
Timmer heeft toch gelijk? Ik zou het ook debiel vinden als Ten Cate zou roepen dat psv zijn cluppie is
Ik herinner mij ineens weer uitspraken dat Ajax geen verbetering was t.o.v. Anderlecht. Nantesquote:Wilhelmsson wordt ploeggenoot Boukhari
Nou en, dan hoeft ie het nog niet steeds te roepen.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. Je weet toch dat Van Gaal z'n gloriejaren bij Ajax heeft meegemaakt.
Ik heb er geen problemen mee hoor. Van mij mag iedereen het roepenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nou en, dan hoeft ie het nog niet steeds te roepen.
Ik ook niet, maar vanuit AZ oogpunt kan ik me er iets bij voorstellen zeg maar. Zeker omdat wij natuurlijk hun aartsrivaal zijnquote:Op maandag 10 juli 2006 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee hoor. Van mij mag iedereen het roepen
Kom maar Dirkjequote:Hoe kun je zien dat een auto bij de Oldtimers behoort?
Er zit een stikker achterop Feyenoord LANDSKAMPIOEN!!!!
Wat is het grootste hoerenhuis van Nederland?
De Kuip, daar worden wekelijks 50.000 man genaaid door 11 eikels
Waarom lezen feyenoorders altijd de krant op z'n kop??
Staat feyenoord ook eens bovenaan.....
Waarom schenken ze allemaal palm bier in de Kuip?
ook speciaal als er niets te vieren is.
Jantje komt thuis ineens de woonkamer binnenstormen.
Jantje: "Pa! Pa! Ik heb zojuist een konijn vermoord...!
vader: WAAAT???!!!!!!!!"
Jantje: "Eh ik heb zojuist een konijn vermoord..."
Vader: "Oh, ik dacht dat je zei Ik ben voor Feyenoord!"
Waarom zit van Vossen bij Feyenoord in een kooi?
Omdat hij anders achter de Haan aan gaat
Die zijn woensdag aan de beurtquote:Op maandag 10 juli 2006 22:17 schreef Ordinair het volgende:
Al wat gehoord van Vieira of uitspraken in de serie A?
Is woensdag pasquote:Op maandag 10 juli 2006 22:17 schreef Ordinair het volgende:
Al wat gehoord van Vieira of uitspraken in de serie A?
Woensdag ja!quote:Op maandag 10 juli 2006 22:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Definitief woensdag dus? Niet morgen al?
Wilhelmsson heeft uiteindelijk maar eieren voor zijn geld gekozen. Ook de schuld van Anderlecht natuurlijk, die lange tijd een belachelijke transfersom vroegen.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik herinner mij ineens weer uitspraken dat Ajax geen verbetering was t.o.v. Anderlecht. Nantes.
Ach ja, Belgische clubs en realiteitszin.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:31 schreef Devano het volgende:
[..]
Wilhelmsson heeft uiteindelijk maar eieren voor zijn geld gekozen. Ook de schuld van Anderlecht natuurlijk, die lange tijd een belachelijke transfersom vroegen.
Deze zijn lollig, de rest niet echt.quote:Hoe kun je zien dat een auto bij de Oldtimers behoort?
Er zit een stikker achterop Feyenoord LANDSKAMPIOEN!!!!
Wat is het grootste hoerenhuis van Nederland?
De Kuip, daar worden wekelijks 50.000 man genaaid door 11 eikels
Waarom lezen feyenoorders altijd de krant op z'n kop??
Staat feyenoord ook eens bovenaan.....
Waarom schenken ze allemaal palm bier in de Kuip?
ook speciaal als er niets te vieren is.
Zolang het van die grappen zijn waarbij de naam gewoon in elke willekeurige club veranderd kan worden vind ik ze eigenlijk niet eens leuk en origineel.quote:
Sjonge jonge, ga je ergens anders over druk maken ipv twee keer beginnen te zeuren over moppen die je niet leuk vindtquote:Op maandag 10 juli 2006 23:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang het van die grappen zijn waarbij de naam gewoon in elke willekeurige club veranderd kan worden vind ik ze eigenlijk niet eens leuk en origineel.
Daarom zijn die die -Wolf- quotte zo grappigquote:Op maandag 10 juli 2006 23:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang het van die grappen zijn waarbij de naam gewoon in elke willekeurige club veranderd kan worden vind ik ze eigenlijk niet eens leuk en origineel.
Ik zeur niet, ik geef mijn mening die bij jou overkomt als gezeurquote:Op maandag 10 juli 2006 23:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sjonge jonge, ga je ergens anders over druk maken ipv twee keer beginnen te zeuren over moppen die je niet leuk vindt
Dat laatste is vanzelfsprekend!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik geef mijn mening die bij jou overkomt als gezeurVerder moet je je er niet te druk over maken. We zijn nog steeds beide voor dezelfde club
![]()
we hebben frank de boer al...quote:Op maandag 10 juli 2006 15:43 schreef twi het volgende:
Braafheid is een aardige invaller. Maar liever een wat meer ervaren speler diezowel links als in 't centrum uit de voeten kan.
Mjah, vorige topic ook al langsgekomen en ze zijn al uitverkocht...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:47 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Willem II remt niet voor Dirk Scheringa
Het fanzine van Willem II (Kingzine) heeft een speciale actie opgezet voor de Willem II supporters die niet zo blij zijn met Ome Dirk Scheringa. Via de site kunnen stickers gekocht worden met de duidelijke tekst: 'Ik rem niet voor Dirk Scheringa'. Voor de achtergronden en de beschikbaarheid van de stickers kan je terecht op hun site: www.tilbo.com.
![]()
Wie ben jij, 410 zo te zien? Nieuw hier of had je eerst andere naam?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Oud nieuws
Haha, nieuw op FOK! ja...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wie ben jij, 410 zo te zien? Nieuw hier of had je eerst andere naam?
Maar je hebt ook scc kaart op 410 dus? Mss ken ik je welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:40 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Haha, nieuw op FOK! ja...
Best wel leuk, zo'n actueel forum, belangen Amsterdam/Ajax en 410 verdedigen
Ssc ja. Misschien ken ik jou wel, maar ik ga me naam toch niet online gooienquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar je hebt ook scc kaart op 410 dus? Mss ken ik je wel
Op zuid nog plek zat dus?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:45 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Ssc ja. Misschien ken ik jou wel, maar ik ga me naam toch niet online gooien
Nieuws uit 410 trouwens: 90 jongens zijn naar Zuid gegaan, hun plek is binnen twee (!) dagen alweer opgevuld. Zegt genoeg over de aantrekkingskracht van de 410. Die jongens die weg zijn stonden volgens mij bovenin 409/410, hebben andere beleving.
Valt mee, ze hebben lang in de wachstand gestaan...quote:
Ajax Netwerkquote:11/7/2006 - Defour tekent vandaag bij Standard Luik
(Gepost door RvN)
Het Laatste Nieuws meldt dat Steven Defour vandaag een contract voor drie of vier seizoenen zal tekenen bij Standard Luik. De club zou 1,5 tot 2 miljoen euro betalen voor de transfer aan Racing Genk, ondanks dat de middenvelder zijn contract had verbroken. Defour wilde eerder alleen naar het buitenland, maar volgens de middenvelder was Standard Luik het meest slagvaardig.
Ajax wilde eerder deze zomer meer betalen, maar stuitte toen op een nee van Racing Genk. Daarop ontbond de middenvelder zijn contract. Inmiddels zoudne Ajax en Feyenoord beiden opnieuw in de markt zijn geweest. Standaard Luik reageerde echter het snelst, waarna Defour eieren voor zijn geld koos.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ach was ook wel te verwachten... geen ramp, meer kans voor onze eigen jeugd...
Nee snap ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:45 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Ssc ja. Misschien ken ik jou wel, maar ik ga me naam toch niet online gooien
Jammer alleen dat het groepje waar vorig jaar wat onenigheid mee was wel gewoon blijft.quote:Nieuws uit 410 trouwens: 90 jongens zijn naar Zuid gegaan, hun plek is binnen twee (!) dagen alweer opgevuld. Zegt genoeg over de aantrekkingskracht van de 410. Die jongens die weg zijn stonden volgens mij bovenin 409/410, hebben andere beleving.
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:31 schreef Pritt het volgende:
Die kan volgend jaar toch wat fluitconcerten verwachten.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Maar het zegt ook genoeg dat hij 5 jaar bij Standard tekent, geen ambitie dus
Hoezoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Maar het zegt ook genoeg dat hij 5 jaar bij Standard tekent, geen ambitie dus
Maar dan moet je opeens een 5-jarig contract afkopen . . .quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:44 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
HoezoAlsie weg wilt gebruikt hij toch gewoon nog een x'tje wetje 78
quote:Opstelten en Cohen overwegen verbod uit-publiek bij klassiekers tussen Ajax en Feyenoord
Het Algemeen Dagblad meldt dat de burgemeesters Opstelten en Cohen overwegen de voetbalklassiekers tussen Ajax en Feyenoord komend seizoen zonder uit-publiek te spelen. De kosten die de overheid voor deze wedstrijden moet maken zouden onevenredig en onaanvaardbaar zijn. Eerder dreigden de burgemeesters al bij nieuwe voetbalrellen rond de beladen wedstrijden vijf jaar zonder publiek van de bezoeker te spelen.
Nah hij had het meer over de nederlandse competitie, dat die niet echt een verbetering was.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik herinner mij ineens weer uitspraken dat Ajax geen verbetering was t.o.v. Anderlecht. Nantes.
t.ov van Belgie is zo ongeveer alles beterquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nah hij had het meer over de nederlandse competitie, dat die niet echt een verbetering was.
Hij is niet de eerste die 'hand in hand' klef vindt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Defour: "Feyenoord gaf geen goed gevoel"
Stiekem is het toch een Ajacied.
28 juli.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Goede keuze.
Wanneer is trouwens de loting van de CL voorrondes?
Ongeacht de tegenstander,ik ga sowieso.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou leuk zijn als ze Standard Luiken loten dan![]()
dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou leuk zijn als ze Standard Luiken loten dan![]()
Standard Luik tegen Arsenal zal voor jou persoonlijk ook leuk zijn, Arsenal heeft zich toch uiteindelijk nog weten te plaatsen voor de CL?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ongeacht de tegenstander,ik ga sowieso.
Tsja, Wat is leuk?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Standard Luik tegen Arsenal zal voor jou persoonlijk ook leuk zijn, Arsenal heeft zich toch uiteindelijk nog weten te plaatsen voor de CL?
[Champions League] - De Voorrondesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Is er ergens een overzicht te zien van mogelijke lotingen? Wie in welke pot zit enzo?
Ik denk het wel, ik denk alleen dat Ajax niet meer concreet is geweest na "de uitspraak".quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:48 schreef methodmich het volgende:
Vraag me dan af hoeveel Ajax daadwerkelijk geboden heeft.
Standard betaalt nu "tussen de 1.5 en 2 miljoen". Zat Ajax daar dan eerst niet boven??
Nou ja..alsof we ooit goede spelers van RC Genk hebben gehaald. Sonckquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:15 schreef Pritt het volgende:
Jammer jammer alleen ik vind het goed dat we ons aan het akkoord hebben gehouden.
Nu hebben de Belgen nog een goed beeld van ons.
Anders hadden we "nooit" meer kunnen aankloppen voor een andere transfer.
6 miljoen bood ajax eerst als ik mij niet vergis.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:48 schreef methodmich het volgende:
Vraag me dan af hoeveel Ajax daadwerkelijk geboden heeft.
Standard betaalt nu "tussen de 1.5 en 2 miljoen". Zat Ajax daar dan eerst niet boven??
En de Belgen vroegen eerst hoeveel?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
6 miljoen bood ajax eerst als ik mij niet vergis.
8,5quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:52 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En de Belgen vroegen eerst hoeveel?
Dat en ook de voorzitter is weg.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:54 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja te grappig dat Genk, lopen ze even 4,5 miljoen euro mis. En een van hun beste spelers gaat nu voor de concurrentie spelen. Verdiende loon.
Hun belangrijkste pion is weg: Guus.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:42 schreef Freak187 het volgende:
Ondertussen vind ik wel dat psv de boel akelig goed bij elkaar houd. Plus de onlangs gedane aankopen en het zal weer een moeilijk jaar voor ons aller Ajax worden....
Het spel van deze groep zal inderdaad een stuk minder goed zijn als toen Guus op de bank zat....quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:45 schreef Trancelocator het volgende:
De OP laadt nu trouwens wat sneller zonder zichtbaar kwaliteitsverlies. Het logo bijvoorbeeld is qua bestandsgrootte bijna vier keer zo klein geworden. (Niet in dit topic maar het volgende)
quote:
Waarschijnlijk een bagger tvp zonder iets toe te voegen..maar ja..het is en blijft een tvp hequote:
Zijn jullie met zoveel mensen thuisquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:14 schreef Ordinair het volgende:
Wat een topdag, mijn pa heeft 11 kaartjes voor Spakenburg - Ajax voor mij opgehaald en het nieuwe thuisshirt!
11 kaarten, dat is niet misquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:14 schreef Ordinair het volgende:
Wat een topdag, mijn pa heeft 11 kaartjes voor Spakenburg - Ajax voor mij opgehaald en het nieuwe thuisshirt!
Weet iemand die quote nog te vinden? Ben al een tijdje aan het zoeken, maar volgens mij was 't een jaar, geen maandquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:52 schreef cultheld het volgende:
Ik had met een andere user gewed dat Farfán zou vertrekken en nu moet ik een maand (vanaf 1 sept.) lang eenn Ajax-avatar nemen. Ik heb het er graag voor over.
Zelf heeft hij vandaag gezegd dat hij ook niet meer naar Ajax wilde, nadat daar Gabri en Roger werden gehaald.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Ajax had om ethische reden geen interesse meer.. blijf het toch een beetje een braaf verhaal vinden...
8 en 23 volgens mij, niet over 2 dagen dacht ik maar misschien wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:40 schreef Tvduijn het volgende:
@ Nashje
8 of 9 en 22 of 23 dacht ik. (augustus)
nog niet bekend welke thuis.
Loting pas 28e pffff![]()
Hopen dan maar dat we de 8e of 9e thuisspelen. De 22e heb ik m'n eerste schooldagquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:40 schreef Tvduijn het volgende:
@ Nashje
8 of 9 en 22 of 23 dacht ik. (augustus)
nog niet bekend welke thuis.
Loting pas 28e pffff![]()
Dat is neem ik aan niet 's avonds.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hopen dan maar dat we de 8e of 9e thuisspelen. De 22e heb ik m'n eerste schooldag.
Klopt. Maar ik weet niet wat ik van school op krijg. En ik wil m'n eerste dagen op m'n nieuwe school toch wat nuchter overkomenquote:
Volgens mij is het wel over 2 dagen verspreid.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
8 en 23 volgens mij, niet over 2 dagen dacht ik maar misschien wel.
Dan zou ik wel goed ziek zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:50 schreef Pritt het volgende:
Over een paar uurtjes is de tweede oefenwedstrijd afgerond.
Voorspellingen anyone?
Ik denk 12-1
doe maar nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:50 schreef Pritt het volgende:
Over een paar uurtjes is de tweede oefenwedstrijd afgerond.
Voorspellingen anyone?
Ik denk 12-1
ABS, waar die ook moge spelen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:00 schreef methodmich het volgende:
Tegen Messenga moeten ze toch vanavond, las ik elders?
0-15 dan, minimaal!
Dan zeg ik, 0-11quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bathmen, nabij Deventer.
Derde klasse.
Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:16 schreef devv05 het volgende:
1-1
Tsja Feyenoordquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Was dat Feyenoord vorige jaar niet een keer overkomen?
school, pfffffff! toen AJAX tegen Gremio moest zetten ze in de aula gewoon een groot scherm en werd er gewoon voetbal gekeken ipv les gegeven. Eerst komt AJAX, dan pas school.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hopen dan maar dat we de 8e of 9e thuisspelen. De 22e heb ik m'n eerste schooldag.
rij 3. ik neem denk ik een uitshirt met Wolf achterop, dus als je hoger zit moet je me dan wel herkennen.quote:
Rij 20quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:34 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
rij 3. ik neem denk ik een uitshirt met Wolf achterop, dus als je hoger zit moet je me dan wel herkennen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:46 schreef Pritt het volgende:
Ik denk dat de Piet van Reenen meter vandaag flink omhoog gaat.
Ik gok +3.
en zo hoort hetquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
school, pfffffff! toen AJAX tegen Gremio moest zetten ze in de aula gewoon een groot scherm en werd er gewoon voetbal gekeken ipv les gegeven. Eerst komt AJAX, dan pas school.
Hier ook, wij hadden Gym maar we waren daar gewoon aan het voetballe met Ajax scherm erbijquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
school, pfffffff! toen AJAX tegen Gremio moest zetten ze in de aula gewoon een groot scherm en werd er gewoon voetbal gekeken ipv les gegeven. Eerst komt AJAX, dan pas school.
Onze Rotterdamse vrienden hebben aan Katwijk nog een taaie. Na een half uur staat het 1-0 voor Katwijkquote:
Goeie hoofdklasser, Katwijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Onze Rotterdamse vrienden hebben aan Katwijk nog een taaie. Na een half uur staat het 1-0 voor Katwijk
Dat wel, toch moet je er met minimaal 3 goals verschil van kunnen winnen, dat gebeurt denk ik nog wel.quote:
Dit lijkt er al meer op.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef BadRabbit het volgende:
Vermeer
Ogararu - Stam(c) - Schilder - Emanuelson
Roger - Manucharyan - Gabri
Rosales - Huntelaar - Perez
Opstelling van vanavond
Ik ga de goden niet verzoeken, dus ik blijf het een goede hoofdklasser vinden. Na afloop lach ik wel meequote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat wel, toch moet je er met minimaal 3 goals verschil van kunnen winnen, dat gebeurt denk ik nog wel.
Denk dat Dirk Kuijt nog liever een Ajax-shirt aan zal trekken dan een Katwijk-shirt als ex-Quick Boys spelerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dirk Kuijt voetbalt mee met de Katwijkers zeker?
Die goede oude tijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:46 schreef Jasza het volgende:
Nergens te volgen dat wedstrijdje van vandaag?
Via waar volg jij et danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:49 schreef jobosrulez het volgende:
Zo nou defintief een ruststand Katwijk - Feyenoord 1 - 0
Ach ja wat zegt het voorlopig staat Ajax ook nog op 0 - 0
Je hebt gelijk ik maak een pas op de plaats dat neem ik nog even aanquote:
Huntelaar geen aanvoerder meerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef BadRabbit het volgende:
Vermeer
Ogararu - Stam(c) - Schilder - Emanuelson
Roger - Manucharyan - Gabri
Rosales - Huntelaar - Perez
Opstelling van vanavond
Wat een klote muziekquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:01 schreef marsu het volgende:
http://media.putfile.com/(...)r-heet-by-Ajaxlivenl
Waarom? Hij kan volgens mij prima uit de voeten op "10" hoorquote:
Nu dus officieelquote:Ajax contracteert Stanton Lewis
Amsterdam, 11 juli 2006
Ajax heeft vandaag overeenstemming bereikt met de Zuid-Afrikaan Stanton Lewis. De aanvaller zal bij de selectie van Jong Ajax beginnen. Het contract met Lewis heeft een looptijd van vier jaar.
De 18-jarige Lewis speelde tot voor kort bij Ajax Cape Town, de Zuid-Afrikaanse dochter van Ajax. De aanvaller was 14 jaar toen hij de overstap maakte van Orlando Pirates naar Ajax Cape Town, waar hij het afgelopen seizoen onderdeel uitmaakte van het eerste elftal.
In juni van dit jaar speelde Stanton Lewis tijdens een stageperiode al mee met Jong Ajax in het Copa Amsterdam Toernooi.
Bij PES5 speelt ie altijd op de flanken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:19 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Waarom? Hij kan volgens mij prima uit de voeten op "10" hoor
[..]
Nu dus officieel![]()
3x Huntelaarquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:23 schreef jobosrulez het volgende:
ABS - Ajax 0 - 3
Yup, maar wie weet liggen er alweer een paar in.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:54 schreef PyTh het volgende:
Magertjes of niet?
Zou zo maar kunnen idd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:55 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, maar wie weet liggen er alweer een paar in.
quote:11/7/2006 - Stanton Lewis tekent bij Ajax
(Gepost door P.)
Ajax en Stanton Lewis zijn eruit: de jonge Zuidafrikaan en de Amsterdamse club kwamen vandaag tot overeenstemming over het vierjarig contract. Eerder waren er wat onduidelijkheden, maar nu is de transfer van de speler die van Ajax Cape Town komt dan eindelijk definitef. De aanvaller begint bij de selectie van Jong Ajax. Lewis moet na Steven Pienaar de 2e speler worden van de zusterclub die doorbreekt in Amsterdam.
Joepie?quote:
Bij deze:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:43 schreef twi het volgende:
Ik ga de goden niet verzoeken, dus ik blijf het een goede hoofdklasser vinden. Na afloop lach ik wel mee
Beloofd veel goeds al zeggen die oefenpotjes natuurlijk niks.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Bij deze:
Eindstand V.V. Katwijk - Feyenoord 1-0![]()
![]()
![]()
Dus?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dirk-Kuijt leest de reacties van ajax fans over de 1-0 van Feyenoord tegen Katwijk en denkt terug aan een wedstrijd van ajax tijdens de voorbereiding van vorig seizoen....
Toen wij nog net wonnen en jullie gelijk speelden?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dirk-Kuijt leest de reacties van ajax fans over de 1-0 van Feyenoord tegen Katwijk en denkt terug aan een wedstrijd van ajax tijdens de voorbereiding van vorig seizoen....
Die werd tenminste nog wel gewonnenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |