Ik denk het wel, ik denk alleen dat Ajax niet meer concreet is geweest na "de uitspraak".quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:48 schreef methodmich het volgende:
Vraag me dan af hoeveel Ajax daadwerkelijk geboden heeft.
Standard betaalt nu "tussen de 1.5 en 2 miljoen". Zat Ajax daar dan eerst niet boven??
Nou ja..alsof we ooit goede spelers van RC Genk hebben gehaald. Sonckquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:15 schreef Pritt het volgende:
Jammer jammer alleen ik vind het goed dat we ons aan het akkoord hebben gehouden.
Nu hebben de Belgen nog een goed beeld van ons.
Anders hadden we "nooit" meer kunnen aankloppen voor een andere transfer.
6 miljoen bood ajax eerst als ik mij niet vergis.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:48 schreef methodmich het volgende:
Vraag me dan af hoeveel Ajax daadwerkelijk geboden heeft.
Standard betaalt nu "tussen de 1.5 en 2 miljoen". Zat Ajax daar dan eerst niet boven??
En de Belgen vroegen eerst hoeveel?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
6 miljoen bood ajax eerst als ik mij niet vergis.
8,5quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:52 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En de Belgen vroegen eerst hoeveel?
Dat en ook de voorzitter is weg.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:54 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja te grappig dat Genk, lopen ze even 4,5 miljoen euro mis. En een van hun beste spelers gaat nu voor de concurrentie spelen. Verdiende loon.
Hun belangrijkste pion is weg: Guus.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:42 schreef Freak187 het volgende:
Ondertussen vind ik wel dat psv de boel akelig goed bij elkaar houd. Plus de onlangs gedane aankopen en het zal weer een moeilijk jaar voor ons aller Ajax worden....
Het spel van deze groep zal inderdaad een stuk minder goed zijn als toen Guus op de bank zat....quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:45 schreef Trancelocator het volgende:
De OP laadt nu trouwens wat sneller zonder zichtbaar kwaliteitsverlies. Het logo bijvoorbeeld is qua bestandsgrootte bijna vier keer zo klein geworden. (Niet in dit topic maar het volgende)
quote:
Waarschijnlijk een bagger tvp zonder iets toe te voegen..maar ja..het is en blijft een tvp hequote:
Zijn jullie met zoveel mensen thuisquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:14 schreef Ordinair het volgende:
Wat een topdag, mijn pa heeft 11 kaartjes voor Spakenburg - Ajax voor mij opgehaald en het nieuwe thuisshirt!
11 kaarten, dat is niet misquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:14 schreef Ordinair het volgende:
Wat een topdag, mijn pa heeft 11 kaartjes voor Spakenburg - Ajax voor mij opgehaald en het nieuwe thuisshirt!
Weet iemand die quote nog te vinden? Ben al een tijdje aan het zoeken, maar volgens mij was 't een jaar, geen maandquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:52 schreef cultheld het volgende:
Ik had met een andere user gewed dat Farfán zou vertrekken en nu moet ik een maand (vanaf 1 sept.) lang eenn Ajax-avatar nemen. Ik heb het er graag voor over.
Zelf heeft hij vandaag gezegd dat hij ook niet meer naar Ajax wilde, nadat daar Gabri en Roger werden gehaald.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Ajax had om ethische reden geen interesse meer.. blijf het toch een beetje een braaf verhaal vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |