Nee dat kan niet...Ik ben al vriendjes met RonaldV, dat roept maar kliekjesgedoe opquote:
Wie is U dan?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee dat kan niet...Ik ben al vriendjes met RonaldV, dat roept maar kliekjesgedoe op
Kan je dan even een lijstje maken wie met wie vriendjes is? Dat weet ik echt niet hoorquote:Op zondag 9 juli 2006 18:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee dat kan niet...Ik ben al vriendjes met RonaldV, dat roept maar kliekjesgedoe op
Als ik dat doe dan krijg ik klappen denk ikquote:Op zondag 9 juli 2006 18:36 schreef Ymke het volgende:
[..]
Kan je dan even een lijstje maken wie met wie vriendjes is? Dat weet ik echt niet hoor
k_man houdt niet zo van mijquote:
1. Enige kennis van dan wel liefde voor fotografie is zeker wel gewenst. checkquote:
Bijna perfect tochquote:Op zondag 9 juli 2006 18:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
1. Enige kennis van dan wel liefde voor fotografie is zeker wel gewenst. check
2. Met regelmaat aanwezig zijn en dat ook laten blijken.zeker check
3. Graag beginners én gevorderde fotografen op weg helpen met vragen.ik bedoel op weg helpen de goede kant op
4. Niet gevoelig voor kliekjes.valt niet over te twijfelen![]()
5. Een eigen mening,check maar wel open voor nieuwe info van buitenaf.uhm...
![]()
Offy wil denk ik niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:44 schreef veldmuis het volgende:
Offy voldoet aan alle eisen!
Eens, maarruh: een post als deze diskwalificeert je redelijk:quote:Op zondag 9 juli 2006 18:39 schreef stil het volgende:
[..]
Je hoeft niet van elkaar te houden om goed samen te werken.
En wat Pea zegt. k_man heeft zijn posthistorie niet echt mee hier.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:16 schreef k_man het volgende:
(...)
Nou was ik nooit zo'n grote Sub-fan, maar altijd beter dan RonaldV.
(...)
Ach , iedereen moet je een kans gevenquote:Op zondag 9 juli 2006 18:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eens, maarruh: een post als deze diskwalificeert je redelijk:
[..]
En wat Pea zegt. k_man heeft zijn posthistorie niet echt mee hier.
Oh, iedereen heeft kans, maar het is geen loterij. Zaken als posthistorie tellen gewoon mee, en vergroten of verkleinen de kans op je modschap behoorlijk.quote:
Rellen , dat heb ik al zooooooooooo lang niet meer gedaanquote:Op zondag 9 juli 2006 18:51 schreef stil het volgende:
[..]
Juist, En anders werken we hem er toch weer snel uitrellen.
Ok, dus 2 keer k-manquote:Op zondag 9 juli 2006 18:51 schreef stil het volgende:
[..]
Juist, En anders werken we hem er toch weer snel uitrellen.
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:52 schreef minolta het volgende:
ik vind dat Pdehoog zijn kans moet krijgen.
wat vinden jullie
het hele nut van dit topic is dan ook geen verkiezing of nominatie ronde met halve en hele finales, waarbij de hoofdprijs een blauw kleurtje is.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:53 schreef 4Vita het volgende:
voordat je zo iets scandeert is het wellicht handig dat mensen zichzelf verkiesbaar stellen. Je kiest ook geen regering door blind een naam op een papiertje te schrijven.
Typisch een opmerking voor een vrouw.quote:
Waar denk je dat dequote:Op zondag 9 juli 2006 18:53 schreef 4Vita het volgende:
voordat je zo iets scandeert is het wellicht handig dat mensen zichzelf verkiesbaar stellen. Je kiest ook geen regering door blind een naam op een papiertje te schrijven.
Ik mag zijn posthistorie wel hoor , hij is tenminste lekker direct , beter dan dat gelik en gezuig soms hierquote:Op zondag 9 juli 2006 18:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Oh, iedereen heeft kans, maar het is geen loterij. Zaken als posthistorie tellen gewoon mee, en vergroten of verkleinen de kans op je modschap behoorlijk.
Wordt er geen rekening mee gehouden dan>quote:Op zondag 9 juli 2006 18:56 schreef RonaldV het volgende:
Overigens: ik post hier wel, maar er is nog geen solli-procedure opgestart. Dus dit is hooguit een speculatie topic
Uiteraard.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:56 schreef RonaldV het volgende:
Overigens: ik post hier wel, maar er is nog geen solli-procedure opgestart. Dus dit is hooguit een speculatie topic
En dan samen naar een FOT-meet?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:55 schreef tonks het volgende:
tonks
Tuurlijk nietquote:Op zondag 9 juli 2006 18:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wordt er geen rekening mee gehouden dan>
Hooguit informatief.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Voor een pol moet je eerst een aantal kandidaten vinden he?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:54 schreef eL. het volgende:
En waar is de poll ?
Sinds wanneer is fok een democratie?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
HM, PdH, Re en k_man en dan overig, namelijk ....quote:Op zondag 9 juli 2006 18:58 schreef pea4fun het volgende:
Voor een pol moet je eerst een aantal kandidaten vinden he?
Jij niet dan?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:59 schreef eL. het volgende:
[..]
HM, PdH, Re en k_man en dan overig, namelijk ....
Dat maak jij ervan. Er rekening mee houden wil niet zeggen dat er een directe keuze gemaakt nav dit topic, natuurlijk.quote:
Goeie! Die had ik over het hoofd gezien. Hoewel ik natuurlijk VV nog steeds een goeie zou vinden hoor.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:59 schreef Ymke het volgende:
Maar even serieus , de enige op heel Fot die altijd bereid is tot anderen helpen , die tot geen kliekje behoort en altijd vriendelijk en diplomatiek is . is Elefes .
Wat mij betreft wordt zij de nieuwe mod![]()
Bedoel je niet VM ipv HM?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:59 schreef eL. het volgende:
[..]
HM, PdH, Re en k_man en dan overig, namelijk ....
eL is veel te vaak afwezigquote:
Ik vergat VV ook al, laat die poll maar zitten en er gewoon over doorlullen, dan hoor je nog eens wat enzo.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:01 schreef veldmuis het volgende:
Bedoel je niet VM ipv HM?
Sharkbait!quote:Op zondag 9 juli 2006 19:01 schreef stil het volgende:
Het moet eigelijk iemand zijn die veel aanmerkingen heeft op de mods, kunnen we kijken of diegene het beter kan
Ja, voorheen elcastel, misschien zegt je dat meer.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:02 schreef stil het volgende:
Wie is eL, post die ook wel in fot?
Wie is Canisfire? Kan die foto's maken?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:04 schreef tonks het volgende:
Ik nomineer Canisfire en veldmuis en
Weet ik niet maar lijkt mij wel aardig!quote:Op zondag 9 juli 2006 19:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wie is Canisfire? Kan die foto's maken?
Het gaat om foto's maken, niet om hoe je erop staat natuurlijkquote:Op zondag 9 juli 2006 19:09 schreef tonks het volgende:
Ik nomineer pea4fun omdat ik nog wel wat S&G foto's herinner![]()
![]()
Ik weet niet in hoeverre je het eerste deel meent, maar dát vind ik dus net niet een belangrijke eigenschap voor een FOT mod, mag wel, maar is geen vereiste. Vind ik dan hè.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:10 schreef pea4fun het volgende:
Het gaat om foto's maken, niet om hoe je erop staat natuurlijk
quote:Op zondag 9 juli 2006 19:09 schreef tonks het volgende:
Ik nomineer pea4fun omdat ik nog wel wat S&G foto's herinner![]()
![]()
Nou ik vind wel dat je zelf regelmatig foto's moet maken ja, of ze ook echt mooi zijn...tja...dat blijft toch een kwestie van smaak.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:12 schreef eL. het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre je het eerste deel meent, maar dát vind ik dus net niet een belangrijke eigenschap voor een FOT mod, mag wel, maar is geen vereiste. Vind ik dan hè.
Zou tofje bestand zijn tegen notoire rellers enzo?quote:
Wie relt er nou in FOT!quote:Op zondag 9 juli 2006 19:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zou tofje bestand zijn tegen notoire rellers enzo?
Er zijn de laatste tijd nog wel eens bans uitgedeeld in FOT hoor... het is niet helemaal een bezadigd bejaardenclubjequote:
Wie wil er nou rellen met Xil in het blauwquote:Op zondag 9 juli 2006 19:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zou tofje bestand zijn tegen notoire rellers enzo?
Xil ons eigen kaassmurfjequote:
Dat ben ik met je eens, maar het gaat niet om het fotograferen alleen natuurlijk.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:15 schreef pea4fun het volgende:
Nou ik vind wel dat je zelf regelmatig foto's moet maken ja, of ze ook echt mooi zijn...tja...dat blijft toch een kwestie van smaak.
nee, zie de OPquote:Op zondag 9 juli 2006 19:28 schreef eL. het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar het gaat niet om het fotograferen alleen natuurlijk.
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
1. Enige kennis van dan wel liefde voor fotografie is zeker wel gewenst. check
2. Met regelmaat aanwezig zijn en dat ook laten blijken.zeker check
3. Graag beginners én gevorderde fotografen op weg helpen met vragen.ik bedoel op weg helpen de goede kant op
4. Niet gevoelig voor kliekjes.valt niet over te twijfelen![]()
5. Een eigen mening,check maar wel open voor nieuwe info van buitenaf.uhm...
![]()
Vriendjespolitiekquote:Op zondag 9 juli 2006 19:49 schreef Maerycke het volgende:
Shark.Bait
Lijkt me een uitermate geschikte kandidaat (en het wordt wel eens tijd dat hij eindelijk bij de crew hoort)![]()
Jij mag ook, maar jij wilde niet, zei je net (en dat kun je nauwelijks vriendjespolitiek noemen..quote:
Extreem zou ik het niet willen noemen...maar eigenwijs is ook wijsquote:Op zondag 9 juli 2006 20:02 schreef k_man het volgende:
Mja, Shark.Bait zou aan de ene kant wel ok zijn, maar is vaak ook wel behoorlijk extreem in z'n opvattingen en uitlatingen. Maar zou misschien best kunnen ja.
Belangrijk ding jaquote:Op zondag 9 juli 2006 20:20 schreef Re het volgende:
Wat een leuk idee Pea
Er zijn al verschillende mensen voorbij gekomen zie ik waaronder ik, om daar maar mee te beginnen, ik ga niet meer solliciteren, dat heb ik een keer gedaan en Fok heeft toen besloten een andere richting op te willen gaan, dus alleen als ik nog gevraagd wordt zal ik het in overweging nemen.
Wie ik dan zou nomineren...?
Ik zou voor Shark gaan, die is een van de weinige met echt verstand van fotografie en kan ook nog mooie platen schieten en is wars van kliekjes zoals hier al eerder aangegeven. In mijn ogen zou dat een prima keus zijn ware het niet dat hij er geloof ik weinig zin in heeft. Verder is hij natuurlijk een nikon liefhebber
PdeH, XIla HM-II hebben het gewoon niet in hen om een groep diverse mensen te leiden zonder in problemen te komen. Viegvrager ken ik verder niet goed om daar een oordeel over te vellen maar heeft verstand van zaken, of die er tijd in wil stoppen betwijfel ik...
Verdere mensen ter overweging zou ik willen noemen: Flash, Pea, Puckzzz)
Het belangrijkste voor FOT is dat er een mod komt die users begrijpt en die ze verder wilt helpen, die tegen een stootje kunnen en niet zo koppig zijn, die users de vrijheid laat creatief bezig te gaan en niet overdadig aanwezig is, tussen de users, niet erboven. Iemand die ook verstand heeft van fotografie, iets wat soms wel eens vergeten wordt
Maar ik voorzie dat het gewoon intern wordt opgelost zoals wel vaker hier gaat
Die had met meer dingen moeite. Bovenal mocht je géén nieuwe spullen kopen.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:29 schreef pea4fun het volgende:
ik herinner mij ouwesok die moeite had met uitleg van anderen
ik geloof niet dat dat samengaatquote:Op zondag 9 juli 2006 20:20 schreef Re het volgende:
Wat een leuk idee Pea
Er zijn al verschillende mensen voorbij gekomen zie ik waaronder ik, om daar maar mee te beginnen, ik ga niet meer solliciteren, dat heb ik een keer gedaan en Fok heeft toen besloten een andere richting op te willen gaan, dus alleen als ik nog gevraagd wordt zal ik het in overweging nemen.
Wie ik dan zou nomineren...?
Ik zou voor Shark gaan, die is een van de weinige met echt verstand van fotografie en kan ook nog mooie platen schieten en is wars van kliekjes zoals hier al eerder aangegeven. In mijn ogen zou dat een prima keus zijn ware het niet dat hij er geloof ik weinig zin in heeft. Verder is hij natuurlijk een nikon liefhebber
PdeH, XIla HM-II hebben het gewoon niet in hen om een groep diverse mensen te leiden zonder in problemen te komen. Viegvrager ken ik verder niet goed om daar een oordeel over te vellen maar heeft verstand van zaken, of die er tijd in wil stoppen betwijfel ik...
Verdere mensen ter overweging zou ik willen noemen: Flash, Pea, Puckzzz)
Het belangrijkste voor FOT is dat er een mod komt die users begrijpt en die ze verder wilt helpen, die tegen een stootje kunnen en niet zo koppig zijn, die users de vrijheid laat creatief bezig te gaan en niet overdadig aanwezig is, tussen de users, niet erboven. Iemand die ook verstand heeft van fotografie, iets wat soms wel eens vergeten wordt
Maar ik voorzie dat het gewoon intern wordt opgelost zoals wel vaker hier gaat
Dank je.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Extreem zou ik het niet willen noemen...maar eigenwijs is ook wijs
en die idd af en toe lekker kan kankeren samen met de users zonder op een note knopje te duwenquote:Op zondag 9 juli 2006 20:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ik geloof niet dat dat samengaat![]()
[flashmode]joh tieft een eind op kankern00b[/flashmode]
Ach joh, het is maar internet. Dat wordt wel eens vergeten.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:38 schreef Re het volgende:
[..]
en die idd af en toe lekker kan kankeren samen met de users zonder op een note knopje te duwen![]()
![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ach joh, het is maar internet. Dat wordt wel eens vergeten.
en k-man is brilsmurf?quote:
Nee, Gargamel. Ik háát smurfen!quote:Op zondag 9 juli 2006 21:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
en k-man is brilsmurf?
[afbeelding]
F5 topic
Zeg liever wie je nomineert en op welke kwaliteitenquote:Op zondag 9 juli 2006 21:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
en k-man is brilsmurf?
[afbeelding]
F5 topic
quote:Op zondag 9 juli 2006 19:01 schreef stil het volgende:
Het moet eigelijk iemand zijn die veel aanmerkingen heeft op de mods, kunnen we kijken of diegene het beter kan
quote:Op zondag 9 juli 2006 19:02 schreef pea4fun het volgende:
Sharkbait!
Ik had maar kritiek op 1 of 2 mods. Toevallig beiden ex-FOT mods.quote:
Vertel me eens wat van mijn extreme opvattingen en uitlating?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:02 schreef k_man het volgende:
Mja, Shark.Bait zou aan de ene kant wel ok zijn, maar is vaak ook wel behoorlijk extreem in z'n opvattingen en uitlatingen. Maar zou misschien best kunnen ja.
Oprekken die handelquote:Op zondag 9 juli 2006 21:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik had maar kritiek op 1 of 2 mods. Toevallig beiden ex-FOT mods.
[..]
Vertel me eens wat van mijn extreme opvattingen en uitlating?
Volgens mij moet je als moderator ook een groot kont hebben. Veel users willen tegerlijkertijd een bruine arm halen, en mijn kontje is niet zo groot
Als jullie mij kiezen, verlaalg ik jullie belastingen en word bier gratisquote:
Ik lust geen bierquote:Op zondag 9 juli 2006 21:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als jullie mij kiezen, verlaalg ik jullie belastingen en word bier gratis
Win ik dan ook een keer de wedstrijd?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als jullie mij kiezen, verlaalg ik jullie belastingen en word bier gratis
Nee, dan zou ik iemand uit een kliekje moeten nomineren en dat zou mijn neutraliteit niet ten goede komenquote:Op zondag 9 juli 2006 21:11 schreef pea4fun het volgende:
Zeg liever wie je nomineert en op welke kwaliteiten
Stem dan maar voor k-smurfquote:
Geen commentaarquote:
Is het niks voor jou? Shark heeft wat concurrentie nodigquote:Op zondag 9 juli 2006 22:24 schreef An24 het volgende:
Ik vind dat Re mooi verwoord heeft waarom Shark.Bait een prima Mod zou zijn.![]()
Go fot it my man![]()
![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Is het niks voor jou? Shark heeft wat concurrentie nodig
joh... ga fietsenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:44 schreef ultra_ivo het volgende:
k_man haalde het al een beetje aan, een mod moet vooral diplomatiek kunnen zijn. Harde woorden zijn alleen nodig als diplomatieke woorden niet helpen. Botheid, lompheid en andere on-diplomatieke gedragingen lijken me niet goed voor een mod.
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:28 schreef fraubitch het volgende:
Willen al die mensen die we nomineren uberhaupt wel genomineerd worden?
ik denk dat we gewoon beter af zijn als men een fijne sollicitatie brief schrijft en de rest mooi opgelost word zoals het altijd opgelost word op fok. (selectie van/uit de beste sollicitanten ? )
Ik zie het nu al voor me dat als degene met de meeste stemmen uiteindelijk de moderator niet word, er weer een grote Fot rel komt. Ik geloof dat we die ondertussen genoeg gehad hebben.
Je vraag beantwoord, voor we (inderdaad) een rel te pakken hebben.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:56 schreef RonaldV het volgende:
Genomineerd worden is natuurlijk altijd eervol thnx peaquote:Op maandag 10 juli 2006 00:28 schreef fraubitch het volgende:
Willen al die mensen die we nomineren uberhaupt wel genomineerd worden?
Jammer, maar begrijpelijkquote:Op maandag 10 juli 2006 13:39 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Genomineerd worden is natuurlijk altijd eervol thnx pea. Daadwerkelijk mod worden is iets heel anders.
Ik wil mezelf bij deze wel even duidelijk profileren: Ik ben niet beschikbaar.
Ik heb Shark al in Paars gezien. Dat was al erg genoeg..quote:Op maandag 10 juli 2006 14:29 schreef Xilantof het volgende:Ik werd ook genoemd!
![]()
Ik zou Shark.Bait wel eens in het blauw willen zien.
Jij ook al?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:02 schreef freud het volgende:
Modjesblauw hoort bij jou...
Ik wil jou helemaal niet als modje, want dan ga je meteen een zeer uitgebreid daderprofiel opstellen voor mij..quote:Op maandag 10 juli 2006 15:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Jij ook al?Wordt nu toch wel een beetje nieuwsgierig waarom
of is het arrogant om te vragen
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:52 schreef minolta het volgende:
ik vind dat Pdehoog zijn kans moet krijgen.
wat vinden jullie
Mijn lontje is groot genoeg hoorquote:
Ik stem voorquote:Op zondag 9 juli 2006 18:59 schreef Ymke het volgende:
Maar even serieus , de enige op heel Fot die altijd bereid is tot anderen helpen , die tot geen kliekje behoort en altijd vriendelijk en diplomatiek is . is Elefes .
Wat mij betreft wordt zij de nieuwe mod![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:20 schreef Re het volgende:
PdeH [..] hebben het gewoon niet in hen om een groep diverse mensen te leiden zonder in problemen te komen.
nee, want ik heb geen zin om het gevoel te hebben hier te MOETEN zijn i.p.v. nu vrijwillig aanwezig te zijn. Verder heb ik geen zin om me aan te moeten passen in mijn taalgebruik c.q. gedrag omdat ik dan ineens modje zou zijn. Ik wil kunnen blijven wie ik ben en dingen kunnen zeggen zoals ik het wil, zonder op mijn 'verantwoordelijkheden als voorbeeldfunctie' te worden gewezen. Ik ben geen schooljuf materiaalquote:Op maandag 10 juli 2006 15:45 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik nomineer iemand die altijd zit te roepen dat het toch beter kan en dat de mods het niet goed doen. K-man, Shark of Puckzzz hebben mijn voorkeur, laat zien hoe het dan wel moet.
Nog iemand met zelfkennisquote:Op maandag 10 juli 2006 15:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee, want ik heb geen zin om het gevoel te hebben hier te MOETEN zijn i.p.v. nu vrijwillig aanwezig te zijn. Verder heb ik geen zin om me aan te moeten passen in mijn taalgebruik c.q. gedrag omdat ik dan ineens modje zou zijn. Ik wil kunnen blijven wie ik ben en dingen kunnen zeggen zoals ik het wil, zonder op mijn 'verantwoordelijkheden als voorbeeldfunctie' te worden gewezen. Ik ben geen schooljuf materiaal
door niet te solliciteren behoed ik jullie van mijn dictatuurquote:
* Shark.Bait schrijft meteen naar yvonne en Danny *quote:Op maandag 10 juli 2006 15:34 schreef Skaai het volgende:
Als Shark mod wordt krijgt ie een zak worteltjes van me.
An zat gisteren behoorlijk kliekerig te zijn hoor..quote:Op maandag 10 juli 2006 16:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
* Shark.Bait schrijft meteen naar yvonne en Danny *
Ehm... geef je mij die worteltjes, of worden ze per luchtpost individueel manueel gestuurd?
Ik wil An24 nomineren trouwens (die is ook best wel kliekjesloos). Een vrouwelijke mod op FOT, wat een goed idee
En ze weet vast wel hoe ze de rellertjes onder de duim kan houden
En anders ipv een fotograaf een model.. of zoals VV al zei over msn
een MOD-eL..hmmm.. eL ...
Dan stel ik voor om dat inderdaad overal goed duidelijk te makenquote:Op maandag 10 juli 2006 08:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[..]
Je vraag beantwoord, voor we (inderdaad) een rel te pakken hebben.
* fraubitch for president moderatorquote:Op maandag 10 juli 2006 01:13 schreef ArjanB het volgende:
Wijze woorden... ik nomineer meteen fraubitch![]()
Ik had kritiek op jou en sub omdat jullie voordat jullie moderator werden zelden aanwezig waren (lees posten). En jullie voerden dingen in die de 'vaste' groep tegen den borst stuitten--uiteindelijk draaiden jullie het terug want het gezegde "if it ain't broke don't fix it" bleek weer eens helemaal waar. En jullie begonnen een nieuwe reeks waarvan er al een topic was.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:45 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik nomineer iemand die altijd zit te roepen dat het toch beter kan en dat de mods het niet goed doen. K-man, Shark of Puckzzz hebben mijn voorkeur, laat zien hoe het dan wel moet.
Bij dat vrouwenkliekje aan de ene kant van de barbequesquote:Op maandag 10 juli 2006 16:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
An zat gisteren behoorlijk kliekerig te zijn hoor..![]()
jam aar,.... met kritiek hoor je natuurlijk niet om te kunnen gaan hèquote:Op maandag 10 juli 2006 16:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik had kritiek op jou en sub omdat jullie voordat jullie moderator werden zelden aanwezig waren (lees posten). En jullie voerden dingen in die de 'vaste' groep tegen den borst stuitten--uiteindelijk draaiden jullie het terug want het gezegde "if it ain't broke don't fix it" bleek weer eens helemaal waar. En jullie begonnen een nieuwe reeks waarvan er al een topic was.
Je hoeft geen dokter te zijn om te kunnen constateren dat iemand ziek is.
Niks persoonlijks, puur kritiek op functioneren.
* proest!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:32 schreef Re het volgende:
[..]
jam aar,.... met kritiek hoor je natuurlijk niet om te kunnen gaan hè![]()
Omdat ik goed weet hoe ik balans moet houden, de ene keer met P en shark op stap fototjes schieten, de andere keer de vrouwen wat meer aandachtquote:Op maandag 10 juli 2006 16:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij dat vrouwenkliekje aan de ene kant van de barbeques![]()
zegt de kritiekdeskundigequote:Op maandag 10 juli 2006 16:32 schreef Re het volgende:
[..]
Re! Ik heb je gemaildquote:Op maandag 10 juli 2006 16:32 schreef Re het volgende:
[..]
ik begin meteen te janken....quote:
whehehehehequote:Op maandag 10 juli 2006 16:32 schreef Re het volgende:
Welnee vriendjes zijn met yvonne is genoeg, en daar voldoe je wel aanquote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
whehehehehe
En je moet toch wel minimaal 1 ban hebben gehad. Dus daar voldoe ik alvast niet aan
Ow, dan zal ik die TZT wel krijgen met terugwerkende kracht.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
whehehehehe
En je moet toch wel minimaal 1 ban hebben gehad. Dus daar voldoe ik alvast niet aan
Blij om te zien dat ik niet de enige ben met zelfkennisquote:
SPK for Modquote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
whehehehehe
Misschien moeten we een algemeen nominatiemailtje naar danny, yvonne en de rest van de FA's sturenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:39 schreef pea4fun het volgende:
Shark is je mailtje al verstuurd?
Met wie?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:41 schreef pea4fun het volgende:
Welnee vriendjes zijn met yvonne is genoeg, en daar voldoe je wel aan
je weet wel, die zelfs een naam topic over je geopend heeftquote:Op maandag 10 juli 2006 16:45 schreef Shark.Bait het volgende:
FF mijn kansen de grond in boren:
[..]
Met wie?
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:45 schreef Shark.Bait het volgende:
FF mijn kansen de grond in boren:
[..]
Met wie?
k_manquote:Op maandag 10 juli 2006 16:46 schreef Schanulleke het volgende:
Ik denk dat Shark of k-man allebei wel interessante keuzes zouden zijn.
Heb ik ooit niet fatsoenlijk op kritiek gereageerd dan?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:32 schreef Re het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:39 schreef pea4fun het volgende:
Shark is je mailtje al verstuurd?
Ik ben weer helemaal terug in de race, begrijp ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef Shark.Bait het volgende:
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:46 schreef Re het volgende:
je weet wel, die zelfs een naam topic over je geopend heeft![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Beste Danny,
Hierbij wil ik je vragen om Pea4fun FOTmod te maken. Ze is zoo ontzettend enthausiast, zo geweldig, zo S&G, dat je gewoon niet zonder kan. Eventueel wil ze wel bijklussen in KEL
P.S. ik heb een harde.
ehm.. schijf vol S&G foto's van haar om je te overtuigen
m.v.g.
Shark.Bait
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Beste Danny,
Hierbij wil ik je vragen om Pea4fun FOTmod te maken. Ze is zoo ontzettend enthausiast, zo geweldig, zo S&G, dat je gewoon niet zonder kan. Eventueel wil ze wel bijklussen in KEL
P.S. ik heb een harde.
m.v.g.
Shark.Bait
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef pea4fun het volgende:Je hebt zeker geen truien meer nodig he?
quote:
het was meer een algemene opmerking in dat opzichtquote:Op maandag 10 juli 2006 16:49 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Heb ik ooit niet fatsoenlijk op kritiek gereageerd dan?
en daarna kwam lynx666 er nog overheen of was dat ervoor?, iig was het een dus niet echt een weloverwogen keuze en goed idee. Het is natuurlijk ook geen gemakkelijke opgave tussen alle fotonerds en ander gespuis je weg te moeten vindenquote:@Shark: klopt, ik was erg verbaasd toen yvonne me vroeg of ik zin had mod van FOT te worden. Ik heb dit aangenomen omdat ik Fotoloog niet te lang alleen wou laten zitten na het plotse vertrek van Ouwe sok. Ik had toen al aangegeven dat ik eigenlijk nog niet zo lang op FOT postte, maar dat was geen punt, zolang ik er als mod maar vaker was.
Als mod heb je niet zomaar alles zelf te kiezen, en die verandering kwam er min of meer op vraqag van 'hogerhand'.
ja blijkbaar wordt er achter de schermen wel wat meer gediscussieerd over FOT waar wij alemaal dus geen notie van hebben maar dat wel door de strot wordt geduwd zonder uitleg, dan kan je verwachten dat dat wrijving geeft, of de mods dat valt te verwijten is natuurlijk een tweede, denk het eigenlijk nietquote:Ik vind niet dat Sub of mezelf als mod veel te verwijten viel, we hebben iig ons best gedaan om tussen nieuwe dingen die van FA's kwamen en bestaande dingen die de users gewoon waren een middenweg te zoeken.
Ik denk dat het systematisch negeren van user hun ideetjes en suggesties daar meer debet aan was, kritiek om het geven van kritiek alleen is weinig constructief zoals is gebleken, denk dat je als Mod daar gewoon doorheen moet prikken maar opmerkingen als "En nu heb ik genoeg van de discussie, alles wordt ge-edit vanaf nu" terwijl je alleen maar beetje koppig zit te zijn ook geen goeie verstandhoudingen creeeertquote:Als mod zit je hier vaak en zit je veel tijd te verspillen (daar moet ik Puckzzz wel gelijk geven) aan het proberen oplossen van steeds dezelfde oeverloze discutie dat je niet eens meer aan fotograferen toekomt. Als je dan nog een bak kritiek krijgt van users hoeft het ook niet meer ... je zit hier nog altijd voor je plezier.
ja ik zie voor me dat Sub en Offy nu nog even ergens schoorvoetend lopen te stampen vragend om mamma, die komen ook wel weer terug hoorquote:Nuja, langs deze weg wil ik ook Sub nog bedanken voor de leuke samenwerking en ik hoop dat ie nog gewoon gaat posten (hoewel ik goed begrijp dat ie't ff helemaal heeft gehad).
Ook Offy bedankt voor het coordineren van de wedstrijd, want echt ... wat een werk is dat...
Een PS doe je pas aan het einde van je brief, Shark...quote:Op maandag 10 juli 2006 16:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Beste Danny,
P.S. ik heb een harde.
m.v.g.
Shark.Bait
Oja.. oepsquote:Op maandag 10 juli 2006 17:13 schreef Maerycke het volgende:
Een PS doe je pas aan het einde van je brief, Shark...![]()
True, maar wel een verrekte gezellig zootiequote:Op maandag 10 juli 2006 17:35 schreef yvonne het volgende:
Ik kom sinds een jaar op heel veel nationale en internationale fotofora, maar nog nooit heb ik zo'n zootje gezien als hier,
Ik bespeur enige irritatiequote:Op maandag 10 juli 2006 17:35 schreef yvonne het volgende:
Zeg, laat mij erbuiten hier.
Ik heb HGT gevraagd omdat, weet ik veel meer, fotoloog of een ander hem aanraadde.
Ja, en verder maakt het veel uit met wie ik bevriend ben
Komop zeg, dacht hier met volwassenen te communiceren.
Ik kom sinds een jaar op heel veel nationale en internationale fotofora, maar nog nooit heb ik zo'n zootje gezien als hier,
oh,
schoen, past aan enzo.
Wat hij zegtquote:Op maandag 10 juli 2006 17:36 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
True, maar wel een verrekte gezellig zootie
Ik hou me nog inquote:
Prima, maar zit dan met z'n allen dan niet zo te pijpzeiken, dag in, dag uit,quote:Op maandag 10 juli 2006 17:36 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
dat sowiesoquote:Op maandag 10 juli 2006 17:36 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
het kan er af en toe bloederig uitzien, maar meestal is het maar een schaafwondje hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prima, maar zit dan met z'n allen dan niet zo te pijpzeiken, dag in, dag uit,
jullie lijken wel een stel ongestelde wijven hier.
OUD is er niks bij.
Jullie blijven iig net zolang doormekkeren als die wijvenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:41 schreef Re het volgende:
[..]
het kan er af en toe bloederig uitzien, maar meestal is het maar een schaafwondje hoor
In ben het wel met je eens dat er veel -en vaak onnodig- gezeken wordt hier. Aan de andere kant gebeurt er ook veel leuks. Ik leg liever de nadruk op dat laatste en kies ervoor het eerste maar een beetje te negeren.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prima, maar zit dan met z'n allen dan niet zo te pijpzeiken, dag in, dag uit,
jullie lijken wel een stel ongestelde wijven hier.
OUD is er niks bij.
dat komt omdat we koppig zijnquote:Op maandag 10 juli 2006 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jullie blijven iig net zolang doormekkeren als die wijven
Tuukquote:Op maandag 10 juli 2006 17:45 schreef Re het volgende:
[..]
dat komt omdat we koppig zijn, en streven naar creatieve perfectie, het ultieme genot van een goede foto en de manier hoe die te maken...
eigenzinnig volk hoor weet je
Dat was een lama.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:49 schreef Re het volgende:
maar yvonne kwam ff voorbij flitsen/flashen?
dacht al iets te horen...
fotoloogquote:Op maandag 10 juli 2006 18:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk![]()
Ik ga ook stemmen,
ik nomineer fotoloog, vork en jeroenh
Ik kan dat op zich best hoor, zeker in mijn werk kun je eigenlijk niet zonder. Alleen als user op Fok voel ik niet de behoefte me erg diplomatiek op te stellen.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik zie k_man ook niet zo zitten als mod, teveel gebrek aan diplomatie.
Zijn we nog niet helemaal uit, persoonlijk denk ik aan het benaderen van een paar namen die hier door jullie genoemd zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:34 schreef stil het volgende:
Komt er een sollicitatieprocedure voor een nieuwe fotmod of word het "achter"geregeld?
No fucking way in hell dat die mod wordtquote:Op maandag 10 juli 2006 18:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Of jij....quote:Op maandag 10 juli 2006 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Of hij gaat echt een heel beroerde tijd tegemoet
Toe maar, goed bezigquote:Op zondag 9 juli 2006 18:32 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben al vriendjes met RonaldV,
Per luchtpost individueel manueelquote:Op maandag 10 juli 2006 16:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
* Shark.Bait schrijft meteen naar yvonne en Danny *
Ehm... geef je mij die worteltjes, of worden ze per luchtpost individueel manueel gestuurd?
slijmbalquote:Op maandag 10 juli 2006 21:49 schreef roooosje het volgende:
Shark for mod. Omdat hij de meest geweldige Fok-User is van dit forum. We kunnen alleen maar van hem houden en hem respecteren om de geweldige fotograaf die hij is.
![]()
Tenzij het de bedoeling is om FOT te sluiten omdat wij een stelletje ongestelde oude wijven zijn natuurlijk.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik geloof niet dat sluiting van FOT op dit moment erg hoog op de prioriteiten staat.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tenzij het de bedoeling is om FOT te sluiten omdat wij een stelletje ongestelde oude wijven zijn natuurlijk.
oude wijven die ongesteld zijn? Die bestaan nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:00 schreef Puckzzz het volgende:
Tenzij het de bedoeling is om FOT te sluiten omdat wij een stelletje ongestelde oude wijven zijn natuurlijk.
Mannen zijn juist ongestelde zeikwijven!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:25 schreef Puckzzz het volgende:
nouja ongestelde zeikwijven dan...de mannen ook!
Ik wilde jullie laten fuseren met OUDquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zeg!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mannen zijn juist ongestelde zeikwijven!
Waarbij m'n uitspraak bewezen isquote:
Kutwijfquote:
toch maar weer eens die tampons uit de kast halen danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mannen zijn juist ongestelde zeikwijven!
en hoe ga je het noemen dan? FUD?quote:
moet hij/zij toevalllig ook nog gescheiden en van allochtone komaf zijn?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:46 schreef Shark.Bait het volgende:
Verander de TT maar in Zwangere fotogra(a)f(e) (M/V) als MOD gezocht
Fotooooooooooooooooooooooooooo!!!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:40 schreef Re het volgende:
[..]
toch maar weer eens die tampons uit de kast halen dan
Bij gelijke geschiktheid verdienen die de voorkeurquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
moet hij/zij toevalllig ook nog gescheiden en van allochtone komaf zijn?
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk![]()
Ik ga ook stemmen,
ik nomineer fotoloog, vork en jeroenh
quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hmm ik denk dat ik het maar ga doen. even flink bezemen hierstrak regiem houden.
Denk maar niet dat we bang zijn voor jou...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hmm ik denk dat ik het maar ga doen. even flink bezemen hierstrak regiem houden.
Hey ik wil nog wel kunnen rellen ja..quote:
ik geef je een weekje, dan post je in een ander forum .quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Denk maar niet dat we bang zijn voor jou...![]()
ik geef je een maand en dan zit je huilend bij Yvonne op schoot dat wij zulke gemene ongestelde zeikwijven zijn....en niet lief....
[Zwoele stem modus]quote:
[sopt van stoel]quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:13 schreef fotoloog het volgende:
[..]
[Zwoele stem modus]
Hoe gaat ie beeb?
Da's liefquote:
Kom dan wat vaker langsquote:
Okidokiquote:
Daar mag je in R&P geen grapjes over maken dus dat zal niet gaanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:11 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
ik geef je een weekje, dan post je in een ander forum .
R&P dat je er een einde aan wilt maken en het niet meer ziet zitten![]()
kan je nagaan, zo erg is het zelfs dan geworden met je , dat je niets eens je verhaal meer kwijt kanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:27 schreef Puckzzz het volgende:
Daar mag je in R&P geen grapjes over maken dus dat zal niet gaan
quote:
behalve het feit dat je een volledige fotonoob bent, en we al een militair als mod hebben dan hèquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:40 schreef veldmuis het volgende:
Hey yvonne, is FOT niet iets voor jou? Qua modden dan, hè?
die kom je dan maar eens bekijken als je voor de iPod sessie komtquote:
Huh, wie en wat?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:41 schreef Re het volgende:
[..]
die kom je dan maar eens bekijken als je voor de iPod sessie komt
Jep ik ben een foton00b. en ik ben er trots op. maar ik kan dan ook nog wat leren over fotografie. So teach mequote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:40 schreef Re het volgende:
[..]
behalve het feit dat je een volledige fotonoob bent, en we al een militair als mod hebben dan hè
en we swabben hier
eerst lunchen natuurlijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Jep ik ben een foton00b. en ik ben er trots op. maar ik kan dan ook nog wat leren over fotografie. So teach me
Strak plan.quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:14 schreef lotje11 het volgende:
pea vind ik toch wel een goede keuze evenals shark bait of Re (Of is dit mosterd na de maaltijd...... )
Antwoord op je vraag.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[Disclaimer]
Dit topic is nog steeds niets meer dan een speculatie-topic. Genoemde namen hoeven niet door de crew gebruikt te worden in hun overwegingen voor de nieuwe mod. Aan in dit topic gedane uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend.
[/Disclaimer]
ook te lezen als "de beoogde kandidaat is nog niet genoemd"quote:
Niks voor jou,Re?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:39 schreef Re het volgende:
[..]
ook te lezen als "de beoogde kandidaat is nog niet genoemd"
Leeft die nog?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik nomineer BHFH
Die heeft het te druk...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:07 schreef Debsterr het volgende:
Weet je, FOT bestaat uit 2 soorten mensen: fotografen en modellen. Dus ik zou zeggen... Toeps! Wat vinden jullie daarvan mensen
?
quote:Hihihi maar ik vind dat jij een lelijke neus hebt, dus je krijgt van mij een note! Zo Puh!
Owwwwww...jouw vind ik lieffff...en je maakt mooie fotootjes van mij...jij mag wel baggeren hoor...want jij bent liefffffffffffffffff![]()
Ghehe, zou wel leuke situaties opleveren danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die heeft het te druk...
gaan we nu ook ineens modellen geschikt bevinden voor Mod? Waar gaat het heen met het forum....
Ik zie het al helemaal voor me:
[..]
ze zullen je in ieder geval willen schietenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ghehe, zou wel leuke situaties opleveren dan. Weet je in ieder geval zeker dat alle fotografen je op de foto willen zetten
.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ze zullen je in ieder geval willen schieten
Ik gok dan toch op het laatste.. dus dan kunnen we mooi FOT samenvoegen met R&P enzo: "Help, ik doe onaardig en nou word ik bedreigd. Waaaaaroooooomquote:
Toch, als je er over nadenkt, is het sowieso wel stom dat er mods nodig zijn om het forum een beetje leefbaar te houden enzoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ja
er bestaat altijd nog zoiets als 'topic report' voor als het echt uit de hand dreigt te lopen
Ok, je bent jong en gelooft in het goede in de mensquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toch, als je er over nadenkt, is het sowieso wel stom dat er mods nodig zijn om het forum een beetje leefbaar te houden enzo. Je mag toch aannemen dat we allemaal volwassenen zijn enzo.. inclusief normen & waarden
.
Ik weet heus wel dat het tegenwoordig niet meer zo werktquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ok, je bent jong en gelooft in het goede in de mensdaarom is je deze opmerking vergeven
In het verleden is meer dan eens gebleken dat deze stelling niet klopt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:59 schreef stil het volgende:
We kunnen ook wel zonder modeen zelfregelend supforumpje
't gaat prima in OO hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:29 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
In het verleden is meer dan eens gebleken dat deze stelling niet klopt.
HGTquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:29 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
In het verleden is meer dan eens gebleken dat deze stelling niet klopt.
niet over de behoefte te modereren, wel over het nut van het hele subforumquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:44 schreef eL. het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld las ik.
Jij bent gewoon vervelendquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:44 schreef Re het volgende:
[..]
niet over de behoefte te modereren, wel over het nut van het hele subforum
Re wacht op het busje !quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:44 schreef Ymke het volgende:
Is die nieuwe mod er nou nog niet?
Froosje en ik hebben al een aanbod gekregen voor het duomodschapquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:58 schreef Ymke het volgende:
[..]
Froosje en ik hebben al een aanbod gekregen voor het duomodschap
Yvonne is ff haar tampon aan het verwisselen,maar ze komt zo ! met bus.....quote:
De ene de kennis de ander de tact?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:58 schreef Ymke het volgende:
[..]
Froosje en ik hebben al een aanbod gekregen voor het duomodschap
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:40 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Nou... eigenlijk ben ik gewoon enorm chagrijnig dat ik daar helemaal niet genoemd word...![]()
Dus dacht ik: als ik nou eens laat zien dat ik wel heel erg enorm goed kan (aan)moder(er)en?
Dan maak ik misschien nog wel een kansje...![]()
Slijmjurk...wit voetje halen he?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:48 schreef CocaColaLight het volgende:
Op speciaal verzoek van een blauwe in ons midden:
[..]
Hallo had jij het niet druk ofzoquote:
Als mod moet je wel PI's kunnen interpreteren hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:03 schreef minolta het volgende:
minolta zit hier toch al redelijk lang op FOT.
Kende me nie .
:p
(vond ik in mijn fotoboek terug)quote:Op donderdag 1 december 2005 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Als je ook maar enigszins iets van modkwaliteiten zou hebben wel ja. Maar ja...
Hoeveel verstand heeft Dagonet er nou vanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Oja, ik denk niet dat ik het zou worden (ook als ik zin zou hebben ::
[..]
(vond ik in mijn fotoboek terug)
Ik hou m'n mailbox in de gaten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:38 schreef RonaldV het volgende:
Toch wel handig topic, uiteindelijk.
Ik ga even wat regelen.
zou ik ook mail krijgen?quote:
zal ik je een ban geven op de FP?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, dan zal ik die TZT wel krijgen met terugwerkende kracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |