Doei!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:08 schreef Subhuman het volgende:
Tot ziens!
welcome to fokquote:en niet het steeds weer in doelloze en nutteloze discussies geraken met mensen die niet openstaan voor argumenten.
"? relquote:Op maandag 3 juli 2006 23:10 schreef -J-D- het volgende:
Ken dit hele sub-forum niet, maar ff tvp-en om deze rel te volgen
quote:
quote:
kansloze reply.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:10 schreef -J-D- het volgende:
Ken dit hele sub-forum niet, maar ff tvp-en om deze rel te volgen
doe je feyenoordicoon eens terugquote:Op maandag 3 juli 2006 23:13 schreef Danny het volgende:
jammer Sub. niet geheel onverwacht overigens, maar daarom niet minder jammer.
Je kan uiteraard een mail sturen en het zelf beter gaan doen.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:16 schreef k_man het volgende:
Tja, gezien de afgelopen dagen inderdaad niet geheel onverwachts.
Nou was ik nooit zo'n grote Sub-fan, maar altijd beter dan RonaldV.
Plus de vraag wat voor mafketel er weer voor terug komt natuurlijk.
Als jij nou eens een weekje op het strand gaat liggen (zónder laptop), dan kan hier de rust wederkerenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:16 schreef k_man het volgende:
Tja, gezien de afgelopen dagen inderdaad niet geheel onverwachts.
Nou was ik nooit zo'n grote Sub-fan, maar altijd beter dan RonaldV.
Plus de vraag wat voor mafketel er weer voor terug komt natuurlijk.
Tuurlijk niet, de zeikers blijven zeikers. Want het is veel makkelijker om te roepen dat het slecht gaat.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:17 schreef petre86 het volgende:
wederom jammer, maar wel een beetje te begrijpen.. zolang maar niet 1 van de zeikerts mod wordt
Hé, was dit mijn schuld?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jij nou eens een weekje op het strand gaat liggen (zónder laptop), dan kan hier de rust wederkeren
Het eerste kan ik doen, het tweede waarschijnlijk niet. Zo eerlijk ben ik dan ook wel weer.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan uiteraard een mail sturen en het zelf beter gaan doen.
Nee, maar het is toch leuk iemand naar het strand te sturenquote:
Zeker met dit weer!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, maar het is toch leuk iemand naar het strand te sturen![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:10 schreef PKfotografie het volgende:
@ sub jammer dat je stopt met het modden.
maar gelijk heb je om voor je zelf te kiezen.
welkom in zwart.
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:21 schreef Tha_T het volgende:
Jammer, als collega kon ik je wel waarderen. En de kerstkaartenactie uiteraard. Lachen om die webcam bij Actionradio. De IRC-gesprekken met Links
. Ik kan wel door blijven gaan
.
tot de volgende post
Hmm, ik hou niet zo van strand.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, maar het is toch leuk iemand naar het strand te sturen![]()
Hmmm... dan is een week wel erg lang. Owkee, laat maar zitten dan. Maar wel liev zijn nu ffquote:
Ja mevrouw.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:28 schreef ElisaB het volgende:
Hmmm... dan is een week wel erg lang. Owkee, laat maar zitten dan. Maar wel liev zijn nu ff
Wat is dat toch met die FOT mods, een beetje tegengas en ze hangen jankend hun taken aan de wilgen.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:08 schreef Subhuman het volgende:
Zo ga je niet met je crew om, en in zo'n crew wil ik dan ook niet zitten. Ik stop.
k-man is zijn opvolger voor zover ik weetquote:Op maandag 3 juli 2006 23:36 schreef Xilantof het volgende:
Is er al iets bekend over je opvolger Sub?
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:36 schreef Xilantof het volgende:
Over ramptoerisme gesproken.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:36 schreef Xilantof het volgende:
Ja hallo. Als we dat nu al bekend hadden willen maken had er wel iets in MED gestaan, denk je ook niet?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:38 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
k-man is zijn opvolger voor zover ik weet
![]()
tja maar med laat op zich wachten.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja hallo. Als we dat nu al bekend hadden willen maken had er wel iets in MED gestaan, denk je ook niet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |