Ja, voorheen elcastel, misschien zegt je dat meer.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:02 schreef stil het volgende:
Wie is eL, post die ook wel in fot?
Wie is Canisfire? Kan die foto's maken?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:04 schreef tonks het volgende:
Ik nomineer Canisfire en veldmuis en
Weet ik niet maar lijkt mij wel aardig!quote:Op zondag 9 juli 2006 19:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wie is Canisfire? Kan die foto's maken?
Het gaat om foto's maken, niet om hoe je erop staat natuurlijkquote:Op zondag 9 juli 2006 19:09 schreef tonks het volgende:
Ik nomineer pea4fun omdat ik nog wel wat S&G foto's herinner![]()
![]()
Ik weet niet in hoeverre je het eerste deel meent, maar dát vind ik dus net niet een belangrijke eigenschap voor een FOT mod, mag wel, maar is geen vereiste. Vind ik dan hè.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:10 schreef pea4fun het volgende:
Het gaat om foto's maken, niet om hoe je erop staat natuurlijk
quote:Op zondag 9 juli 2006 19:09 schreef tonks het volgende:
Ik nomineer pea4fun omdat ik nog wel wat S&G foto's herinner![]()
![]()
Nou ik vind wel dat je zelf regelmatig foto's moet maken ja, of ze ook echt mooi zijn...tja...dat blijft toch een kwestie van smaak.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:12 schreef eL. het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre je het eerste deel meent, maar dát vind ik dus net niet een belangrijke eigenschap voor een FOT mod, mag wel, maar is geen vereiste. Vind ik dan hè.
Zou tofje bestand zijn tegen notoire rellers enzo?quote:
Wie relt er nou in FOT!quote:Op zondag 9 juli 2006 19:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zou tofje bestand zijn tegen notoire rellers enzo?
Er zijn de laatste tijd nog wel eens bans uitgedeeld in FOT hoor... het is niet helemaal een bezadigd bejaardenclubjequote:
Wie wil er nou rellen met Xil in het blauwquote:Op zondag 9 juli 2006 19:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zou tofje bestand zijn tegen notoire rellers enzo?
Xil ons eigen kaassmurfjequote:
Dat ben ik met je eens, maar het gaat niet om het fotograferen alleen natuurlijk.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:15 schreef pea4fun het volgende:
Nou ik vind wel dat je zelf regelmatig foto's moet maken ja, of ze ook echt mooi zijn...tja...dat blijft toch een kwestie van smaak.
nee, zie de OPquote:Op zondag 9 juli 2006 19:28 schreef eL. het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar het gaat niet om het fotograferen alleen natuurlijk.
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
1. Enige kennis van dan wel liefde voor fotografie is zeker wel gewenst. check
2. Met regelmaat aanwezig zijn en dat ook laten blijken.zeker check
3. Graag beginners én gevorderde fotografen op weg helpen met vragen.ik bedoel op weg helpen de goede kant op
4. Niet gevoelig voor kliekjes.valt niet over te twijfelen![]()
5. Een eigen mening,check maar wel open voor nieuwe info van buitenaf.uhm...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |