het kan er af en toe bloederig uitzien, maar meestal is het maar een schaafwondje hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prima, maar zit dan met z'n allen dan niet zo te pijpzeiken, dag in, dag uit,
jullie lijken wel een stel ongestelde wijven hier.
OUD is er niks bij.
Jullie blijven iig net zolang doormekkeren als die wijvenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:41 schreef Re het volgende:
[..]
het kan er af en toe bloederig uitzien, maar meestal is het maar een schaafwondje hoor
In ben het wel met je eens dat er veel -en vaak onnodig- gezeken wordt hier. Aan de andere kant gebeurt er ook veel leuks. Ik leg liever de nadruk op dat laatste en kies ervoor het eerste maar een beetje te negeren.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prima, maar zit dan met z'n allen dan niet zo te pijpzeiken, dag in, dag uit,
jullie lijken wel een stel ongestelde wijven hier.
OUD is er niks bij.
dat komt omdat we koppig zijnquote:Op maandag 10 juli 2006 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jullie blijven iig net zolang doormekkeren als die wijven
Tuukquote:Op maandag 10 juli 2006 17:45 schreef Re het volgende:
[..]
dat komt omdat we koppig zijn, en streven naar creatieve perfectie, het ultieme genot van een goede foto en de manier hoe die te maken...
eigenzinnig volk hoor weet je
Dat was een lama.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:49 schreef Re het volgende:
maar yvonne kwam ff voorbij flitsen/flashen?
dacht al iets te horen...
fotoloogquote:Op maandag 10 juli 2006 18:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk![]()
Ik ga ook stemmen,
ik nomineer fotoloog, vork en jeroenh
Ik kan dat op zich best hoor, zeker in mijn werk kun je eigenlijk niet zonder. Alleen als user op Fok voel ik niet de behoefte me erg diplomatiek op te stellen.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik zie k_man ook niet zo zitten als mod, teveel gebrek aan diplomatie.
Zijn we nog niet helemaal uit, persoonlijk denk ik aan het benaderen van een paar namen die hier door jullie genoemd zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:34 schreef stil het volgende:
Komt er een sollicitatieprocedure voor een nieuwe fotmod of word het "achter"geregeld?
No fucking way in hell dat die mod wordtquote:Op maandag 10 juli 2006 18:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Of jij....quote:Op maandag 10 juli 2006 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Of hij gaat echt een heel beroerde tijd tegemoet
Toe maar, goed bezigquote:Op zondag 9 juli 2006 18:32 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben al vriendjes met RonaldV,
Per luchtpost individueel manueelquote:Op maandag 10 juli 2006 16:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
* Shark.Bait schrijft meteen naar yvonne en Danny *
Ehm... geef je mij die worteltjes, of worden ze per luchtpost individueel manueel gestuurd?
slijmbalquote:Op maandag 10 juli 2006 21:49 schreef roooosje het volgende:
Shark for mod. Omdat hij de meest geweldige Fok-User is van dit forum. We kunnen alleen maar van hem houden en hem respecteren om de geweldige fotograaf die hij is.
![]()
Tenzij het de bedoeling is om FOT te sluiten omdat wij een stelletje ongestelde oude wijven zijn natuurlijk.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |