ik begin meteen te janken....quote:
whehehehehequote:Op maandag 10 juli 2006 16:32 schreef Re het volgende:
jam aar,.... met kritiek hoor je natuurlijk niet om te kunnen gaan hè![]()
Welnee vriendjes zijn met yvonne is genoeg, en daar voldoe je wel aanquote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
whehehehehe
En je moet toch wel minimaal 1 ban hebben gehad. Dus daar voldoe ik alvast niet aan
Ow, dan zal ik die TZT wel krijgen met terugwerkende kracht.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
whehehehehe
En je moet toch wel minimaal 1 ban hebben gehad. Dus daar voldoe ik alvast niet aan
Blij om te zien dat ik niet de enige ben met zelfkennisquote:
SPK for Modquote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
whehehehehe
Misschien moeten we een algemeen nominatiemailtje naar danny, yvonne en de rest van de FA's sturenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:39 schreef pea4fun het volgende:
Shark is je mailtje al verstuurd?
Met wie?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:41 schreef pea4fun het volgende:
Welnee vriendjes zijn met yvonne is genoeg, en daar voldoe je wel aan
je weet wel, die zelfs een naam topic over je geopend heeftquote:Op maandag 10 juli 2006 16:45 schreef Shark.Bait het volgende:
FF mijn kansen de grond in boren:
[..]
Met wie?
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:45 schreef Shark.Bait het volgende:
FF mijn kansen de grond in boren:
[..]
Met wie?
k_manquote:Op maandag 10 juli 2006 16:46 schreef Schanulleke het volgende:
Ik denk dat Shark of k-man allebei wel interessante keuzes zouden zijn.
Heb ik ooit niet fatsoenlijk op kritiek gereageerd dan?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:32 schreef Re het volgende:
[..]
jam aar,.... met kritiek hoor je natuurlijk niet om te kunnen gaan hè![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:39 schreef pea4fun het volgende:
Shark is je mailtje al verstuurd?
Ik ben weer helemaal terug in de race, begrijp ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef Shark.Bait het volgende:
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:46 schreef Re het volgende:
je weet wel, die zelfs een naam topic over je geopend heeft![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Beste Danny,
Hierbij wil ik je vragen om Pea4fun FOTmod te maken. Ze is zoo ontzettend enthausiast, zo geweldig, zo S&G, dat je gewoon niet zonder kan. Eventueel wil ze wel bijklussen in KEL
P.S. ik heb een harde.
ehm.. schijf vol S&G foto's van haar om je te overtuigen
m.v.g.
Shark.Bait
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Beste Danny,
Hierbij wil ik je vragen om Pea4fun FOTmod te maken. Ze is zoo ontzettend enthausiast, zo geweldig, zo S&G, dat je gewoon niet zonder kan. Eventueel wil ze wel bijklussen in KEL
P.S. ik heb een harde.
m.v.g.
Shark.Bait
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef pea4fun het volgende:Je hebt zeker geen truien meer nodig he?
quote:
het was meer een algemene opmerking in dat opzichtquote:Op maandag 10 juli 2006 16:49 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Heb ik ooit niet fatsoenlijk op kritiek gereageerd dan?
en daarna kwam lynx666 er nog overheen of was dat ervoor?, iig was het een dus niet echt een weloverwogen keuze en goed idee. Het is natuurlijk ook geen gemakkelijke opgave tussen alle fotonerds en ander gespuis je weg te moeten vindenquote:@Shark: klopt, ik was erg verbaasd toen yvonne me vroeg of ik zin had mod van FOT te worden. Ik heb dit aangenomen omdat ik Fotoloog niet te lang alleen wou laten zitten na het plotse vertrek van Ouwe sok. Ik had toen al aangegeven dat ik eigenlijk nog niet zo lang op FOT postte, maar dat was geen punt, zolang ik er als mod maar vaker was.
Als mod heb je niet zomaar alles zelf te kiezen, en die verandering kwam er min of meer op vraqag van 'hogerhand'.
ja blijkbaar wordt er achter de schermen wel wat meer gediscussieerd over FOT waar wij alemaal dus geen notie van hebben maar dat wel door de strot wordt geduwd zonder uitleg, dan kan je verwachten dat dat wrijving geeft, of de mods dat valt te verwijten is natuurlijk een tweede, denk het eigenlijk nietquote:Ik vind niet dat Sub of mezelf als mod veel te verwijten viel, we hebben iig ons best gedaan om tussen nieuwe dingen die van FA's kwamen en bestaande dingen die de users gewoon waren een middenweg te zoeken.
Ik denk dat het systematisch negeren van user hun ideetjes en suggesties daar meer debet aan was, kritiek om het geven van kritiek alleen is weinig constructief zoals is gebleken, denk dat je als Mod daar gewoon doorheen moet prikken maar opmerkingen als "En nu heb ik genoeg van de discussie, alles wordt ge-edit vanaf nu" terwijl je alleen maar beetje koppig zit te zijn ook geen goeie verstandhoudingen creeeertquote:Als mod zit je hier vaak en zit je veel tijd te verspillen (daar moet ik Puckzzz wel gelijk geven) aan het proberen oplossen van steeds dezelfde oeverloze discutie dat je niet eens meer aan fotograferen toekomt. Als je dan nog een bak kritiek krijgt van users hoeft het ook niet meer ... je zit hier nog altijd voor je plezier.
ja ik zie voor me dat Sub en Offy nu nog even ergens schoorvoetend lopen te stampen vragend om mamma, die komen ook wel weer terug hoorquote:Nuja, langs deze weg wil ik ook Sub nog bedanken voor de leuke samenwerking en ik hoop dat ie nog gewoon gaat posten (hoewel ik goed begrijp dat ie't ff helemaal heeft gehad).
Ook Offy bedankt voor het coordineren van de wedstrijd, want echt ... wat een werk is dat...
Een PS doe je pas aan het einde van je brief, Shark...quote:Op maandag 10 juli 2006 16:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Beste Danny,
P.S. ik heb een harde.
m.v.g.
Shark.Bait
Oja.. oepsquote:Op maandag 10 juli 2006 17:13 schreef Maerycke het volgende:
Een PS doe je pas aan het einde van je brief, Shark...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |