Nee dat kan niet...Ik ben al vriendjes met RonaldV, dat roept maar kliekjesgedoe opquote:
Wie is U dan?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee dat kan niet...Ik ben al vriendjes met RonaldV, dat roept maar kliekjesgedoe op
Kan je dan even een lijstje maken wie met wie vriendjes is? Dat weet ik echt niet hoorquote:Op zondag 9 juli 2006 18:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee dat kan niet...Ik ben al vriendjes met RonaldV, dat roept maar kliekjesgedoe op
Als ik dat doe dan krijg ik klappen denk ikquote:Op zondag 9 juli 2006 18:36 schreef Ymke het volgende:
[..]
Kan je dan even een lijstje maken wie met wie vriendjes is? Dat weet ik echt niet hoor
k_man houdt niet zo van mijquote:
1. Enige kennis van dan wel liefde voor fotografie is zeker wel gewenst. checkquote:
Bijna perfect tochquote:Op zondag 9 juli 2006 18:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
1. Enige kennis van dan wel liefde voor fotografie is zeker wel gewenst. check
2. Met regelmaat aanwezig zijn en dat ook laten blijken.zeker check
3. Graag beginners én gevorderde fotografen op weg helpen met vragen.ik bedoel op weg helpen de goede kant op
4. Niet gevoelig voor kliekjes.valt niet over te twijfelen![]()
5. Een eigen mening,check maar wel open voor nieuwe info van buitenaf.uhm...
![]()
Offy wil denk ik niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:44 schreef veldmuis het volgende:
Offy voldoet aan alle eisen!
Eens, maarruh: een post als deze diskwalificeert je redelijk:quote:Op zondag 9 juli 2006 18:39 schreef stil het volgende:
[..]
Je hoeft niet van elkaar te houden om goed samen te werken.
En wat Pea zegt. k_man heeft zijn posthistorie niet echt mee hier.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:16 schreef k_man het volgende:
(...)
Nou was ik nooit zo'n grote Sub-fan, maar altijd beter dan RonaldV.
(...)
Ach , iedereen moet je een kans gevenquote:Op zondag 9 juli 2006 18:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eens, maarruh: een post als deze diskwalificeert je redelijk:
[..]
En wat Pea zegt. k_man heeft zijn posthistorie niet echt mee hier.
Oh, iedereen heeft kans, maar het is geen loterij. Zaken als posthistorie tellen gewoon mee, en vergroten of verkleinen de kans op je modschap behoorlijk.quote:
Rellen , dat heb ik al zooooooooooo lang niet meer gedaanquote:Op zondag 9 juli 2006 18:51 schreef stil het volgende:
[..]
Juist, En anders werken we hem er toch weer snel uitrellen.
Ok, dus 2 keer k-manquote:Op zondag 9 juli 2006 18:51 schreef stil het volgende:
[..]
Juist, En anders werken we hem er toch weer snel uitrellen.
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:52 schreef minolta het volgende:
ik vind dat Pdehoog zijn kans moet krijgen.
wat vinden jullie
het hele nut van dit topic is dan ook geen verkiezing of nominatie ronde met halve en hele finales, waarbij de hoofdprijs een blauw kleurtje is.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:53 schreef 4Vita het volgende:
voordat je zo iets scandeert is het wellicht handig dat mensen zichzelf verkiesbaar stellen. Je kiest ook geen regering door blind een naam op een papiertje te schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |