Pigment.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:34 schreef sigme het volgende:
Apropos, Autodidact, wat is het verschil?
Maar jij bent een van de aardigste mensen van Fok.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:38 schreef Glasnosteraar het volgende:
maar aangezien ik een beetje bang ben voor Johan durfde ik niet zo goed.
aardig zijn is een slechte eigenschap die veel zorgen geeft en ongebreidelde zelfverrijking belemmertquote:Op zondag 9 juli 2006 15:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar jij bent een van de aardigste mensen van Fok.
het is meer de kennis van zaken die vreeswekkend kan zijn, dan val je zo hard door de mand, of met de bek vol tanden: ja maar ... maar ....quote:En ik ook.
quote:Op zondag 9 juli 2006 15:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
En ik ook.
En dan moet je nog gaan studeren.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:51 schreef Monidique het volgende:
Allemachtig, wat ben ik verrot.
Dat zeg je nu wel, maar ondertussen ben je nog nooit bij een meet geweest.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
En ik ook.
Nee, RQ en Dr.W ook.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:02 schreef sigme het volgende:
Tsjonge jonge. Ben ik dan de enige die wel eens op een 'meet' geweest is?
Gezien de betekenis van het concept "meet" lijkt me dat sterkquote:Op zondag 9 juli 2006 16:02 schreef sigme het volgende:
Tsjonge jonge. Ben ik dan de enige die wel eens op een 'meet' geweest is?
Haha, ja, ik vond het een grappige intrinsiek onmogelijke vraag.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, RQ en Dr.W ook.
(Wat een rare vraag, eigenlijk.)
Nog geknokt?quote:Op zondag 9 juli 2006 16:09 schreef -IksRee- het volgende:
Ik ben 1 keer op een meet geweest.
Nee, Speknek was geen partij, Zodiaque liet het afweten, die-andere-filosofie-gozer-uit-Den-Haag-wiens-naam-ik-vergeten-ben-was-okay en MUUS wilde ook al niet met me knokkenquote:
Die vierde was zeker die waar ik wasquote:Op zondag 9 juli 2006 16:15 schreef Sidekick het volgende:
Oh, wacht, er zijn natuurlijk 4 POL-meets geweest.
Als je de vierde als een volwaardige meet beschouwd.
Ja.quote:
quote:The Bride Price
Rather than a willing union between a man and woman, marriage is frequently a transaction among families, and the younger the bride, the higher the price she may fetch. Girls are valuable workers in a land where survival is scratched from the grudging soil of a half-acre parcel. In her parents' home, a girl can till fields, tend livestock and cook meals. In her husband's home, she is more useful yet. She can have sex and bear children.
Afghanistan is not alone in this predilection toward early wedlock. Globally, the number of child brides is hard to tabulate; they live mostly in places where births, deaths and the human milestones in between go unrecorded. But there are estimates. About 1 in 7 girls in the developing world (excluding China) gets married before her 15th birthday, according to analyses done by the Population Council, an international research group.
Kom kom, hij zal haar pas 'consumeren' als ze 12 is, dus waag het eens hem een pedo te noemen.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:21 schreef Autodidact het volgende:
Ghulam Haider, 11, is to be married to Faiz Mohammed, 40. She had hoped to be a teacher but was forced to quit her classes when she became engaged.
[..]
quote:Oil - production:
376,900 bbl/day (2003)
Oil - consumption:
188,300 bbl/day (2003 est.)
Ik weet niet helemaal op welke overwinning jij doelt.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Denemarken is het land van de overwinning.
Ik heb hem al bijna veertig minuten niet meer gezien.quote:
Hier waar de aarde gewoon doordraait waait het.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:06 schreef Autodidact het volgende:
Op de radio: "meer dan een miljard kijkers en luisteraars wereldwijd". De aarde stopt even met draaien...
Oh. Wat is de tussenstand?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:30 schreef Autodidact het volgende:
Nee, om acht uur.
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:34 schreef Autodidact het volgende:
http://www.sportinglife.com/
Hier kun je het live volgen als je wil.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C6A3792E5E1AFE.htmlquote:Een groep neo-nazi's heeft in mei een 49-jarige man van Antilliaanse afkomst ernstig mishandeld. Justitie heeft nu pas de racistische achtergrond van de mishandeling in Papendrecht bevestigd.
De Antilliaanse man werd opgewacht toen hij een café uitkwam. Hij werd zo zwaar mishandeld dat hij naar het ziekenhuis moest voor behandeling.
In de weken erna heeft de politie vijf mensen gearresteerd van het Aktiefront Zuid Holland Zuid. Twee zitten nog vast. Ook een beruchte Duitse neo-nazi zit nog in de cel vanwege betrokkenheid. Het Aktiefront is bekend bij de AIVD. Die noemt de groep nog niet erg bedreigend.
Laat de 2e Franse burgeroorlog maar uitbrekenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De spagettivreters sturen die kutfransen weg!! GEWELDIG!
hey, dat ziet er wel interessant uitquote:
Wat een lul is het toch.quote:
Ah, ja, wat een zeur héquote:Op zondag 9 juli 2006 23:34 schreef Autodidact het volgende:
Je bent een veeleisend mannetje, godglasteraar. Ik heb 'm hier opstaan, maar photobucket pikt hem niet. Te grof denk ik.
Dat staat er onder, Vlijmscherp.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:55 schreef Harry_Sack het volgende:
Wie is glasnosteraar trouwens???
Right, ik ben natuurlijk verdroesemd door dat kut WK. Is er nog iets uit the G-thang gekomen gister eigenlijk?quote:
Eenzaamheid.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Right, ik ben natuurlijk verdroesemd door dat kut WK. Is er nog iets uit the G-thang gekomen gister eigenlijk?
schuld van .... ?quote:
niks, gewoon een ontzettende hekel aan reklame vs. valse gristelijkheid vs. agressieve negroide r&b die nergens over gaat, en jij? Je struikelt zeker weer over dat voorhoofd he?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:11 schreef Apropos het volgende:
En wat heb je toch tegen Rihanna?
Ach, de driekamp. Jammerlijk afwezig tijdens deze wereldkampioenschappen.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:13 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
niks, gewoon een ontzettende hekel aan reklame vs. valse gristelijkheid vs. agressieve negroide r&b die nergens over gaat
deden zij mee?quote:
Nee, die hadden al besloten om drie weken weg te gaan voor ze mij kende.quote:
Ik weet het niet, Harry. Op een redelijk tijdstip opstaan, goed eten, een dutje.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:17 schreef Harry_Sack het volgende:
Waar komt die scherpheid vandaan, Johan, het is verdorie na twaalven en ons geliefde Frankrijk heeft verloren op laffe penalties..
Ah, al die dingen van vroegerquote:Op maandag 10 juli 2006 00:18 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Harry. Op een redelijk tijdstip opstaan, goed eten, een dutje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |