Oh. Wat is de tussenstand?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:30 schreef Autodidact het volgende:
Nee, om acht uur.
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:34 schreef Autodidact het volgende:
http://www.sportinglife.com/
Hier kun je het live volgen als je wil.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C6A3792E5E1AFE.htmlquote:Een groep neo-nazi's heeft in mei een 49-jarige man van Antilliaanse afkomst ernstig mishandeld. Justitie heeft nu pas de racistische achtergrond van de mishandeling in Papendrecht bevestigd.
De Antilliaanse man werd opgewacht toen hij een café uitkwam. Hij werd zo zwaar mishandeld dat hij naar het ziekenhuis moest voor behandeling.
In de weken erna heeft de politie vijf mensen gearresteerd van het Aktiefront Zuid Holland Zuid. Twee zitten nog vast. Ook een beruchte Duitse neo-nazi zit nog in de cel vanwege betrokkenheid. Het Aktiefront is bekend bij de AIVD. Die noemt de groep nog niet erg bedreigend.
Laat de 2e Franse burgeroorlog maar uitbrekenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De spagettivreters sturen die kutfransen weg!! GEWELDIG!
hey, dat ziet er wel interessant uitquote:
Wat een lul is het toch.quote:
Ah, ja, wat een zeur héquote:Op zondag 9 juli 2006 23:34 schreef Autodidact het volgende:
Je bent een veeleisend mannetje, godglasteraar. Ik heb 'm hier opstaan, maar photobucket pikt hem niet. Te grof denk ik.
Dat staat er onder, Vlijmscherp.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:55 schreef Harry_Sack het volgende:
Wie is glasnosteraar trouwens???
Right, ik ben natuurlijk verdroesemd door dat kut WK. Is er nog iets uit the G-thang gekomen gister eigenlijk?quote:
Eenzaamheid.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Right, ik ben natuurlijk verdroesemd door dat kut WK. Is er nog iets uit the G-thang gekomen gister eigenlijk?
schuld van .... ?quote:
niks, gewoon een ontzettende hekel aan reklame vs. valse gristelijkheid vs. agressieve negroide r&b die nergens over gaat, en jij? Je struikelt zeker weer over dat voorhoofd he?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:11 schreef Apropos het volgende:
En wat heb je toch tegen Rihanna?
Ach, de driekamp. Jammerlijk afwezig tijdens deze wereldkampioenschappen.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:13 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
niks, gewoon een ontzettende hekel aan reklame vs. valse gristelijkheid vs. agressieve negroide r&b die nergens over gaat
deden zij mee?quote:
Nee, die hadden al besloten om drie weken weg te gaan voor ze mij kende.quote:
Ik weet het niet, Harry. Op een redelijk tijdstip opstaan, goed eten, een dutje.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:17 schreef Harry_Sack het volgende:
Waar komt die scherpheid vandaan, Johan, het is verdorie na twaalven en ons geliefde Frankrijk heeft verloren op laffe penalties..
Ah, al die dingen van vroegerquote:Op maandag 10 juli 2006 00:18 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Harry. Op een redelijk tijdstip opstaan, goed eten, een dutje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |