Ah, ja, wat een zeur héquote:Op zondag 9 juli 2006 23:34 schreef Autodidact het volgende:
Je bent een veeleisend mannetje, godglasteraar. Ik heb 'm hier opstaan, maar photobucket pikt hem niet. Te grof denk ik.
Dat staat er onder, Vlijmscherp.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:55 schreef Harry_Sack het volgende:
Wie is glasnosteraar trouwens???
Right, ik ben natuurlijk verdroesemd door dat kut WK. Is er nog iets uit the G-thang gekomen gister eigenlijk?quote:
Eenzaamheid.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Right, ik ben natuurlijk verdroesemd door dat kut WK. Is er nog iets uit the G-thang gekomen gister eigenlijk?
schuld van .... ?quote:
niks, gewoon een ontzettende hekel aan reklame vs. valse gristelijkheid vs. agressieve negroide r&b die nergens over gaat, en jij? Je struikelt zeker weer over dat voorhoofd he?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:11 schreef Apropos het volgende:
En wat heb je toch tegen Rihanna?
Ach, de driekamp. Jammerlijk afwezig tijdens deze wereldkampioenschappen.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:13 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
niks, gewoon een ontzettende hekel aan reklame vs. valse gristelijkheid vs. agressieve negroide r&b die nergens over gaat
deden zij mee?quote:
Nee, die hadden al besloten om drie weken weg te gaan voor ze mij kende.quote:
Ik weet het niet, Harry. Op een redelijk tijdstip opstaan, goed eten, een dutje.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:17 schreef Harry_Sack het volgende:
Waar komt die scherpheid vandaan, Johan, het is verdorie na twaalven en ons geliefde Frankrijk heeft verloren op laffe penalties..
Ah, al die dingen van vroegerquote:Op maandag 10 juli 2006 00:18 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Harry. Op een redelijk tijdstip opstaan, goed eten, een dutje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |