Yup. Iets meer dan de lengte van de originele film met extra scenes en onder de film zelf een optionele audiotrack van de bandleden die in de 21e eeuw nog eens terugkijken op het hele proces. Beide zijn uiterst vermakelijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:18 schreef Zanderrr het volgende:
De DVD van Spinal Tap zou toch ook veel extra scenes en zo moeten hebben?
Ik dacht aan Derek de Lint en vroeg me al af wat die met muziek te maken hadquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:53 schreef Mark het volgende:
Laat nu mijn eerste gedachte bij de aankondiging in het vorige topic zijn "Derek? Ik ken alleen Derek Smalls "![]()
Nog 2 verslagen en dan heb ik mn master .. jeej dan aan het werkquote:
Tot je 67e. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Nog 2 verslagen en dan heb ik mn master .. jeej dan aan het werk
Alvast gefeli BB, ik nog een paar maanden en ik ben ook zo ver!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nog 2 verslagen en dan heb ik mn master .. jeej dan aan het werk
Jij bent optimistisch!quote:
Het CBS is al rekenmodellen aan het maken?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij bent optimistisch!
Ik ga al uit van werken tot mijn 70e.
Niet dat ik weet, maar mij vertellen ze ook niet zo veel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het CBS is al rekenmodellen aan het maken?.
Ouwch!quote:
Ik kan best wel een beetje voetballen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:49 schreef dwerg het volgende:
Nouja, en vrouwen kunnen niet voetballen. Dat is ook een reden om er vooral geen trap tegen te geven.
Is dat hetzelfde concert wat allang op cd uit is, dus 1994 in Earls Court? Die heb ik ook al eeuwen op video-cd... het werd tijd dat daar een dvd van uit kwam, dan zijn de laser-lichten wat scherper qua resolutiequote:Op donderdag 6 juli 2006 11:51 schreef Tokus het volgende:
yey, ik vond zojuist de nieuwe Pulse dvd van Pink Floyd in de bus.
Heb net even een stukje gekeken, en dat ziet er toch gaaf uit zeg.
Filmpje uit 't Sensation Black-topic:quote:Op zondag 9 juli 2006 12:47 schreef Tokus het volgende:
het was knokken op Sensation Black, omdat het publiek niet zo gecharmeerd was van wat gitaren bij Rob Gee.
Ik zou eigenlijk gaan, maar ben toch maar niet geweest (ivm andere dingen).
Afgelopen vrijdag heb ik die lui nog gesproken, en toen wisten ze niet echt wat ze konden verwachten van het publiek, behalve dat ze geshockeerd zouden worden. Nou dat is wel gebleken.
Is de muziek trouwens nog wat? Hij heeft wel een leuk rijtje muzikanten bij elkaar geplukt voor z'n projectje(s).quote:Op zondag 9 juli 2006 12:47 schreef Tokus het volgende:
het was knokken op Sensation Black, omdat het publiek niet zo gecharmeerd was van wat gitaren bij Rob Gee.
Ik zou eigenlijk gaan, maar ben toch maar niet geweest (ivm andere dingen).
Afgelopen vrijdag heb ik die lui nog gesproken, en toen wisten ze niet echt wat ze konden verwachten van het publiek, behalve dat ze geshockeerd zouden worden. Nou dat is wel gebleken.
quote:Op zondag 9 juli 2006 14:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Volgens andere aanwezigen verdien je tegenwoordig een lintje
sjah, erg vreemd volk. Als je al niet een half uurtje kan uitzitten (of naar andere kant van de arena gaan, want ik vermoed dat er meerdere dingen tegelijk waren)....quote:Op zondag 9 juli 2006 14:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Volgens andere aanwezigen verdien je tegenwoordig een lintje als je tijdens een optreden het podium op gaat en de artiest aanvalt omdat je de muziek niet goed vindt. Vreemd volk.
1, 2, 3, STAMPÛHH!!!! Sensation Black 2006 after-party!
het gaat wel. Niet het meest briljante ter wereld, maar ook niet zo bagger als die pillenslikkers beweren. Goed, dat het totaal niet past op iets als Sensation Black is wel bewezen, maar goed dat zijn wel daar erg grote pussies als ze zo gaan janken om iets wat ze niet aanstaat.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Is de muziek trouwens nog wat? Hij heeft wel een leuk rijtje muzikanten bij elkaar geplukt voor z'n projectje(s).
Niks mis met Y&T. Alhoewel het me niet geheel duidelijk was wat ze op Waldrock dedenquote:Op zondag 9 juli 2006 15:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Maar eigenlijk had ik Y&T vorige week gewoon van het podium moeten meppen omdat ik het niet leuk vond?
Klinkt inderdaad niet heel beroerd. En toch best genoeg gedreun om dom op te gabberstampen zou je zeggenquote:Op zondag 9 juli 2006 15:33 schreef bartrid het volgende:
Ik heb net die liveset even een stukje beluisterd en het klinkt eigenlijk best ok.
kut da's balen. Volgende keer beter. * bartrid is het de 4e keer pas gelukt door allerlei oorzaken.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:03 schreef Zanderrr het volgende:
Kut, vanmorgen voor m'n rijbewijs gezakt.Ik reed iets te enthousiast een rotonde op.
Nou ja, 't was pas de eerste keer, maar 't is wel zuur... en duur.
Niemand anders op FOK! heeft hem toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:40 schreef dwerg het volgende:
Wat een, ehm, apart nieuw icoontje, sebbo.
dat dat was mn eerste gekke diamant topic, helaas is er nu dezequote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:23 schreef Mark het volgende:
Deze bestond al, zou een mooie volgende zijn geweest
Dag Syd, en nu schijnen gekke diamant!
Ga je naar Waregem Seborik?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:56 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ze spelen een dag na de Fields of The Nephilim bij ons in de polder.
Even gekeken waar het ook alweer ligtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:02 schreef Seborik het volgende:
[..]
Moet nog kijken, maar het zijn de Fields, ik heb er dus veel voor over.
hmm alleen amerika en ik zit hier niet lang genoeg meer om hem binnen te krijgen optijdquote:Next to "An Inconvenient Truth" , what is the most important movie of the last 10 years? Ok, not counting "Death To Smoochy". "Firecracker" perhaps? Maybe not, but you can get it on Dvd straight from the creators at: http://www.dikenga.com/merchandise/default.htm
This is of course the movie that Mike Patton makes his film acting debut in playing 2 parts! Hey, Roger Ebert loved it, maybe you will too. Own it today!!!!!
Oef, die moet ik ook nog altijd zien! WASP komt er ook in september.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:22 schreef Downer het volgende:
[..]
Even gekeken waar het ook alweer ligt![]()
Ik wil er 19 augustus misschien wel heen, Lacrimosa
Ben hem maar gaan downloaden...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:40 schreef Bosbeetle het volgende:
hey sebbo firecracker is uit op DVD
[..]
hmm alleen amerika en ik zit hier niet lang genoeg meer om hem binnen te krijgen optijd
Waar ?quote:
Er staat iets op Emule, maar moet nog bekijken of het hem echt is.quote:
quote:Slappepap
Slechts een klein deel van de muziek die klinkt op jazzfestivals en jazzradiostations is jazzmuziek.
De meeste muziek die ten onrechte wordt gepresenteerd als jazz behoort tot een nieuw, snel groeiend genre: slappepapmuziek.
Had ik ook bij m'n eerste keer, dacht ik wel ff zonder problemen om de rotonde te kunnen scrollen. Drukte ik nog voortijdig op de rem, maar m'n examinator vond dat blijkbaar te laatquote:Op maandag 10 juli 2006 10:03 schreef Zanderrr het volgende:
Kut, vanmorgen voor m'n rijbewijs gezakt.Ik reed iets te enthousiast een rotonde op.
Nou ja, 't was pas de eerste keer, maar 't is wel zuur... en duur.
Een klasgenoot van me vertelt ook altijd trots dat hij in 1 keer geslaagd is. Meestal ben ik dan maar even zo vriendelijk om erbij te zeggen dat hij er 55 of 60 lessen voor nodig heeft gehad.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben in 1 keer geslaagd maar wel na 40! lessen van 1,5 uur![]()
Nee dat was NLstorequote:Op donderdag 13 juli 2006 19:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Heb jij niet al eens eerder een verkeerd adres ingevuld bij Ticketmaster/Ticketservice?
Zo dacht ik eerst ook, maar achteraf heb ik er wel spijt dat ik het niet een paar jaar eerder heb gedaan. Het is er allemaal niet goedkoper op geworden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ikzelf heb zelfs nog niet 1 les gehad. Het is ook veel te duur, ik geef mijn geld liever aan andere dingen uit.
Het wordt inderdaad nog steeds duurder, maar ik hoop binnenkort met mijn propedeuse ergens een fatsoenlijk bijbaantje te vinden. Dan is het wel duurder, maar voor mij wel beter betaalbaar. En tot nu toe mis ik het niet, ik heb alles in de buurt, ook een treinstation. Alleen met concerten is het wel eens vervelend, als je moet rennen voor de trein en de toegift van de hoofdact moet missen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:06 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Zo dacht ik eerst ook, maar achteraf heb ik er wel spijt dat ik het niet een paar jaar eerder heb gedaan. Het is er allemaal niet goedkoper op geworden.
Neem je dan wel een buitenweggetje, ver van de bewoonde wereld om te oefenen? Alhoewel...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Als ik terug ben snel maar weer eens doen
't Staat wel in de Van Dale, dus ik zou zeggen 'ja'. Maar ik zou ook zeggen, wat is er mis met het woord 'overvloed'?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:04 schreef Tokus het volgende:
(...)
Maar ik gebruik geen belachelijke woorden als "abundantie". Is dat eigenlijk wel een Nederlands woord?
In massa spectrometrie gebruik je altijd het woord abundantie.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:04 schreef Tokus het volgende:
ja ik had 'm gelezen, en heb toevallig gister m'neigen review ook grotendeels geschreven.
Maar ik gebruik geen belachelijke woorden als "abundantie". Is dat eigenlijk wel een Nederlands woord?
Mijn Van Dale kent beide spellingen. Maar abondantie is wel de gebruikelijke spelling.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:39 schreef Tokus het volgende:
ah ja, mijn Van Dale gaf geen resultaat, waarschijnlijk omdat het met een o moet ipv een u
Summoner bedankt!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:58 schreef Z het volgende:
Summo stopt er mee?
quote:Band's latest release: Blank discs
Residents' idea: They create, you burn
Monday, June 26, 2006 Posted: 1350 GMT (2150 HKT)
The Residents: Keeping listeners on their toes.NEW YORK (Billboard) -- Cult band the Residents and the Cordless e-label have teamed up to create something that is either a unique multimedia experience that will link the physical, digital and mobile worlds -- or is just plain wacky.
On June 13, Cordless issued the Residents' "River of Crime" -- a 1940s-style radio serial with a band-composed musical score -- in a cardboard double-CD package with artwork that reinforces the band's trademark eyeball, all for $14.99.
The catch? It contains two blank CDs so that the five episodes, which will be released sequentially during a 10-week period, can be burned after the last one becomes available. A unique code for each package allows users to unlock the subscription at riverofcrime.com.
The package is exclusively available at Virgin Megastore locations in the brick-and-mortar world and at idealcopy.com in cyberspace. A prerecorded version of the project is planned for wider release next year.
The episodes also can be downloaded individually as they are released at all digital music stores. Each episode is priced at $1.99.
Cordless and the Residents created a unique vehicle to issue "River of Crime" because they wanted to make it available on an episodic, subscription basis.
"It is a bit wacky, but so are the Residents," Cordless president Jason Fiber says. "The Residents are always pushing the limits, whether it's music, art or technology."
Customers purchasing the limited-edition digital subscription will also receive digital extras like ringtones and mobile wallpaper as well as materials that can be burned onto the blank CD-Rs, including alternate versions of the "River of Crime" artwork, scripts and instrumental soundtrack elements.
And Fiber asks, "How can a digital-only release be (positioned) as a collectible? Residents fans are collectors, and this gives them something tangible to add to their collection."
Through the effort Cordless, Warner Music Group's e-label, can help brick-and-mortar stores sell digital product in physical form.
"It is an experiment, but we think it is something that is relatively easy to understand," Fiber says. The package comes with a red sticker on the cover warning that it contains blank media and telling buyers not to burn "River of Crime" until all episodes are retrieved. Inside the package is an instruction card.
On the other hand, Fiber says it may also be confusing. If the helpline rings off the hook, he says he'll know the effort was too ambitious.
van nu.nlquote:NMa: geen sprake van 'Mojopolie'
Uitgegeven: 20 juli 2006 11:43
DELFT - De grootste concertorganisator van Nederland, Mojo Concerts, overschrijdt geen concurrentieregels. Dat is de conclusie van mededingingsautoriteit NMa, die de werkwijze van Mojo ruim twee jaar lang heeft onderzocht. Donderdag constateerde de kartelwaakhond dat er van het zogenoemde 'Mojopolie' geen sprake is.
Ook het onderzoek naar mogelijke overtredingen van Ticket Service en Ticketbox wordt stopgezet. De NMa verwacht dat er nu meer bedrijven gaan toetreden tot de concert- en ticketbranche.
Slapen
"Slapen voor een verkooppunt om een concertkaartje te bemachtigen zou binnenkort wel eens vaker onnodig kunnen worden", zegt René Jansen van de Raad van Bestuur van de NMa. "Bijvoorbeeld omdat het mogelijk wordt om op nieuwe manieren, denk aan e-ticketing, aan kaartjes te komen."
De Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) deed op 17 februari 2004 een inval in het kantoor van Mojo in Delft. Vandaaruit organiseert het bedrijf evenementen als North Sea Jazz en Lowlands en concerten van artiesten als de Rolling Stones, Robbie Williams en Madonna.
Misbruik
De inval had plaats na "berichten uit de media en klachten van partijen uit het veld dat Mojo zijn monopoliepositie misbruikt", liet een NMa-woordvoerster destijds weten. Ze voegde eraan toe dat haar organisatie een "redelijk vermoeden" had dat Mojo de concurrentieregels had overtreden. De NMa-medewerkers namen in 2004 papieren en digitale bescheiden mee.
Voor overtredingen is, zo blijkt nu, geen bewijs gevonden. Wel bleken in een aantal contracten tussen Mojo en accommodaties, zoals het Gelredome of de Amsterdam ArenA, exclusiviteitsclausules te staan. Die contracten zijn aangepast, waardoor ook andere organisatoren van evenementen toegang krijgen tot die locaties.
Concerten
Mojo Concerts bestaat sinds 1968 en is naar eigen zeggen verantwoordelijk voor 95 procent van alle Engelstalige popconcerten in Nederland. Per jaar organiseert het bedrijf ongeveer tweehonderd concerten in Nederland. Inmiddels heeft het internationale entertainmentbedrijf Clear Channel Mojo overgenomen.
tof ik moet hem ook nog eens ergens opscharrelen .. nederlandse release zal er wel niet inzitten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:34 schreef Seborik het volgende:
Nou, Firecracker kwalificeert zich wel redelijk als aparte film.
Mijn buren krijgen vanaf nu hoofdpijn van mij. De mensen naast ons zullen de achterburen ook niet erg dankbaar zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:54 schreef dwerg het volgende:
Ik krijg nooit iets van mijn buren. Ja, hoofdpijn.
Laatst was het hier 22°C en toen had ik koude voetenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:49 schreef Zanderrr het volgende:
Het is te warm om te typen...
Ik zat maandag in de bibliotheek van de TU Delft en ik had koude benen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Laatst was het hier 22°C en toen had ik koude voeten
Even een reactie op jou sig. ik ben mn angst voor jazz aan het overkomen. Voornamelijk door Bohren und der club of Gore. Maar ik heb inmiddels als wat miles mingus coltrane en charlie parker in mn playlist staan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:49 schreef Zanderrr het volgende:
Het is te warm om te typen...
Raar hoe dat went, het hier dan ook al vanaf mei warmer dan 25°C.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zat maandag in de bibliotheek van de TU Delft en ik had koude benen.
Dus toen ben ik buiten maar gaan opwarmen!
Ik ging 's avonds fietsen met een vriendin en die kreeg het koud. Ze koelde af omdat ze zich totaal niet hoefde in te spannen. Overbodig te vermelden dat ik het bloedheet hadquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:53 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zat maandag in de bibliotheek van de TU Delft en ik had koude benen.
Cool. Die sig komt eigenlijk uit The Mighty Boosh... een vreselijk melige Britse comedy-serie over twee dierentuinhouders. Leuk programma, vind ik zelf.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Even een reactie op jou sig. ik ben mn angst voor jazz aan het overkomen. Voornamelijk door Bohren und der club of Gore. Maar ik heb inmiddels als wat miles mingus coltrane en charlie parker in mn playlist staan.
Oh eens wat van opzoeken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:31 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Cool. Die sig komt eigenlijk uit The Mighty Boosh... een vreselijk melige Britse comedy-serie over twee dierentuinhouders. Leuk programma, vind ik zelf.
Koud met dit weer is enigszins onwaarschijnlijk!quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:59 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik ging 's avonds fietsen met een vriendin en die kreeg het koud. Ze koelde af omdat ze zich totaal niet hoefde in te spannen. Overbodig te vermelden dat ik het bloedheet had
Druipen van cynisme doe je al, straks nog van het zweet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:57 schreef dwerg het volgende:
Ja, en ik mag vanmiddag lekker binnen werken. Goed geregeld.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:15 schreef dwerg het volgende:
't Is hier inmiddels gewoon weer nog steeds 27 graden.
Elke dag is een kroegdag!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:13 schreef Seborik het volgende:
Donderdag - kroegdag.
Ik vond er niet zo veel aan, er gebeurd zo ontzettend veel dat er nauwelijks geacteerd werd, ik werd er onrustig van.. De eerste film vond ik fantastisch overigens.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:16 schreef dwerg het volgende:
Ik wil gebruik maken van deze ruimte om te zeggen dat Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest een heel erg toffe film is. Ik heb me geen moment verveeld.
Andere vrouwen hebben dat met schoenenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:04 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ging vanmiddag even een cd kopen bij de mediamarkt, kom ik thuis met 10 cd's.
Schoenen koop ik hooguit per 3 paar tegelijk!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:02 schreef Anton het volgende:
[..]
Andere vrouwen hebben dat met schoenen![]()
quote:
Ik weet gelukkig niet meer hoe dat nummer ook alweer ging, phioew.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef dwerg het volgende:
En bedankt. Ik loop al de hele ochtend met
[afbeelding]
in m'n hoofd.
Ik was vrijdag in Dalen en daar heeft het in een uur tijd 60 mm geregendquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:09 schreef dwerg het volgende:
Dan heb je alweer een paar dagen mooi weer gehad. Gisteren.
Was het zo vroeg dan? Ze doen die dingen ook nooit als het eens leuk uitkomt he?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:01 schreef Diverse_Reality het volgende:
Wat een klotetijd voor een aardbeving, ook.
Dat was het ook!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:27 schreef Seborik het volgende:
Dat klinkt heel toeristisch, Lianne.
Nee, helaas. Wel een tip voor als je er niet aan uit komt. Gebruik de SPSS Syntax-optie, voer de berekening één keer uit, bewaar de syntax in een notepadje, en kopieer iedere keer wanneer je dezelfde berekening uit wil voeren op dezelfde data die syntax.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:07 schreef Z het volgende:
Sebbo, heb jij verstand van Macro's in SPSS?
Daar had ik dus geen zin in, het ging om zo'n 120 bestanden waar ik eenzelfde rename actie in moest doen, maar ik ben er uitgekomen, macro's zijn fantastisch voor dit soort gevallen (ben ook al de hele avond blij met m'n macro). Macro's schrijf je ook in een syntax-file overigens.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:40 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nee, helaas. Wel een tip voor als je er niet aan uit komt. Gebruik de SPSS Syntax-optie, voer de berekening één keer uit, bewaar de syntax in een notepadje, en kopieer iedere keer wanneer je dezelfde berekening uit wil voeren op dezelfde data die syntax.
Goed, dan is het nog zuur dat je nog altijd wat extras moet betalen, bovenop de prijs van de kaart en de zeurkosten.quote:PARADISO LIDMAATSCHAPKAARTEN NU OOK TE KOOP BIJ TICKETSERVICEPUNTEN Vanaf nu kunnen lidmaatschapkaarten voor Paradiso ook gekocht worden bij alle Ticketservicepunten. Dit zijn de grotere postkantoren, de GWK-stationskantoren, de grotere VVVs en de bekende voorverkoopadressen. Zie www.ticketservice.nl.
Voor meer informatie zie: http://www.paradiso.nl
Zo ziet het er dan ongeveer uit (schrijf je mee Liejannuh?):quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:56 schreef Seborik het volgende:
Ah, ik had het net gevonden in een boekje.
Die A dingen zijn bestanden, die pakt hij een voor een, doet de rename en slaat het als A..._N op.quote:DEFINE !RENAM (filenam=!CMDEND)
!DO !NAME !IN (!filenam)
GET FILE=!QUOTE(!CONCAT('c:\temp\',!name,'.sav')).
ren vars V5009=Q8002.
SAVE OUTFILE=!QUOTE(!CONCAT('c:\temp\',!name,'_N.sav')).
!DOEND
!ENDDEFINE.
!RENAM filenam=A4859 A6120 A6307 A6853 A6854 A6855 A6856 A7107 A7233 A7249 A7250 A7251 A7252 A7253 A7254.
Als ik netjes wat probeer te vragen verstaan ze het nooit en eindig ik toch weer bij "3 BIER!".quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat voor mij verder wel heel fijn was, was dat de mensen heel vriendelijk waren. Soms heb je van die avonden dat mensen alleen maar met een boos hoofd naar je roepen "BIER.", maar dit waren echt heel beleefde mensen. "Ik heb er wel 10 cent bij als dat makkelijker is, hoor !", "Mag ik alsjeblieft een biertje en als je het hebt ook een glaasje kraanwater alsjeblieft ?" Dat is echt wel fijn..
Werk je zondag ook? Dan zal ik beloven dat ik ook heel vriendelijk zal zijn....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
-knip-
Ohja ik zeg wel altijd dankjewel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als ik netjes wat probeer te vragen verstaan ze het nooit en eindig ik toch weer bij "3 BIER!".
Rekenen ze daar dan ook extra service kosten voor? Vast welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:41 schreef Tokus het volgende:
eindelijk een zaal die doorheeft dat men zich wat ergert als men bij een zaal aankomt en dan nog 's wat moet betalen om binnen te komen, zelfs als men al een kaartje heeft voor het concert:
[..]
Goed, dan is het nog zuur dat je nog altijd wat extras moet betalen, bovenop de prijs van de kaart en de zeurkosten.
Ik werk zaterdag bij de Summer Darkness editie van RAUW, met Joost van Bellen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Werk je zondag ook? Dan zal ik beloven dat ik ook heel vriendelijk zal zijn....
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik werk zaterdag bij de Summer Darkness editie van RAUW, met Joost van Bellen..
Jij bent zo te horen zondag bij Summer Darkness ?
Korsakov!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:21 schreef Zanderrr het volgende:
Eerder de gevolgen van excessief drank- en/of druggebruik, denk ik. Wel bizar, zo groot is Tivoli nou ook weer niet...
Ah een CDA'er dus...quote:
Ah ja... Metal is een dood genre he?!, dan klopt het ook wel..quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:33 schreef Mark het volgende:
Nee, metalhead
Goed dat je het zegt!quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:52 schreef dwerg het volgende:
Tering, wat een water. En ik dacht dat het zaterdag kutweer was.
Er staat toch ook een waarschuwing op die deuren dat bij opening ervan een alarm gaat en dat het nooduitgangen zijn?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het is niet dat we systematisch geschoffeerd worden ofzo, maar de ene avond zijn de mensen nu eenmaal nukkiger dan de andere.
Wat ook maf was, gisteravond: een vrouw opent de nooduitgang, waardoor er een sirene afgaat bij ons, want dat is niet de bedoeling. (Ook met name om geile stelletjes te ontmoedigen) Zij tegen mij en de toegesnelde bewaker: "Ja, ik zocht de uitgang". MInuut later, ik sta inmiddels bij de andere bar, gaat de sirene weer af. Ik kijken, was zij door de andere nooduitgang gegaan, op zoek naar de uitgang. Ik had echt zoiets van: Je bent toch ook ergens binnengekomen, muts !
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er staat toch ook een waarschuwing op die deuren dat bij opening ervan een alarm gaat en dat het nooduitgangen zijn?
Ow! Dat is het!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:07 schreef Vork het volgende:
Nee dat is Gnarls Barkley-tarief.
Ohja en iggy pop mag ook niet onvermeld blijven.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Lowlands was tofBong-ra
![]()
ministry
![]()
spinvis, opeth, wolfmother, gorefest, urban dance squad ect. ect. ect.
Dat is echt een, ehm, Oompa Loompa-achtig nummer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:28 schreef Liejannuh het volgende:
Transformer
Lowlands was inderdaad tof. Ministry was wel het hoogtepunt, samen met Gorefest en Opeth als goede derde. CKY viel me erg mee. Danko Jones was weer leuk bezig. Wir sind Helden klonk ook wel aardig. Jammer dat Mastodon totaal niet strak speelde en de zanger slecht te horen was.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Lowlands was tofBong-ra
![]()
ministry
![]()
spinvis, opeth, wolfmother, gorefest, urban dance squad ect. ect. ect.
In die galmbak van een grolsch tentquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jammer dat Mastodon totaal niet strak speelde en de zanger slecht te horen was.
Hij stond op de voorpagina. Het was sterker dan mezelfquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:02 schreef Tokus het volgende:
dat jij op AMG bij Paris Hilton kijkt zeg.........
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:16 schreef dwerg het volgende:
Vanmiddag was er een bandje genaamd R.O.O.O.M. te gast bij Rob Stenders, en ik dacht 'goh, die naam heb ik eerder gehoord'. Dat klopte, ik kon zelfs nog een post van twee jaar geleden over het bandje terugvinden.Waarom onthou ik dit soort nutteloze dingen?
Ohja, hun nieuwe single klinkt best leuk.
Dat kan, maar ik luister niet de hele week naar 3FM. En dus hoorde ik ze vandaag voor het eerst.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:18 schreef Tokus het volgende:
die zijn toch al heel de week daar te gast?
Hint: "Waarom, waarom..."quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:23 schreef dwerg het volgende:
[..]
Wat doet die banaan boven mijn post?
Het zijn de perfecte handclaps in het refrein die het hem doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:23 schreef dwerg het volgende:
Het vrolijkste nummer aller tijden is overigens Roam van The B-52's
Misschien mag je hem ergens in steken?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:23 schreef dwerg het volgende:
Wat doet die banaan boven mijn post?
Zeg!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:39 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Misschien mag je hem ergens in steken?
In de mond, netjes gepeld?quote:
Dat verbaast me niksquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ministry was wel het hoogtepunt
Die eikels willen geen toestemming gevenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:37 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat verbaast me niksAlhoewel Iggy ook wel erg tof is.
Maar klopt het dat ik geen Ministry-opnames van LL kan vinden op de 3voor12-site?
ja ministry staat ook hoog op mijn lijstje toch wint bong-ra qua intensheidquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die eikels willen geen toestemming geven![]()
Maar ze waren wel het hoogtepunt van Lowlands![]()
Het is dat jij het zegt, ik wist eigenlijk niet eens dat ik geen avatar hadquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:26 schreef Z het volgende:
Tool schmool.
Zeg thaleia wanneer ga jij weer eens aan de avatar?
Ik vraag me wel eens af of er ook festivals zijn waar The Infadels niet spelen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 08:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb gister nog even the Infadels gezien op een festivalletje in Delft. Best een leuk bandje.
Het is weer vrolijkheid troef!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:10 schreef dwerg het volgende:
Ja, de prestaties waren niet om naar huis te schrijven, maar die uitstraling he?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:59 schreef dwerg het volgende:
maar er is hier verder toch niemand geïnteresseerd in cricket.
Met dezelfde gulle lach als Danny Glover.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:59 schreef dwerg het volgende:
Klik hier voor een asociaal grote foto van twee cricketers. Ik heb er nog meer, ook van de wedstrijd zelf, maar er is hier verder toch niemand geïnteresseerd in cricket.
Dit was in ieder geval de laatste!quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af of er ook festivals zijn waar The Infadels niet spelen.
Ja nu je het zegt. Ze hangen ondertussen een beetje de Within Temptation uit. Met een verschil... The Infadels zijn live wel best leuk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vraag me wel eens af of er ook festivals zijn waar The Infadels niet spelen.
Ik vond die Infadels juist erg tegenvallen op Westerpop. En het was niet bijzonder druk voor Westerpop-begrippen hoor. 't Is de afgelopen jaren wel drukker geweest.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dit was in ieder geval de laatste!
Grappig trouwens, was wel eens eerder op Westerpop geweest, maar in mijn herinnering was het echt heel erg rustig daar. Gisteren stond het hele veld gewoon vol met mensen, ondanks de regen! Zou het door de Infadels komen?
Stoere foto trouwens dwerg!
Cricket is cool, ik vond er vroeger nooit wat aan maar sinds ik de regels een beetje snap en een paar keer naar matches geweest ben vind ik het een stuk leuker. In Engeland wonen helpt ook wel trouwensquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:59 schreef dwerg het volgende:
Klik hier voor een asociaal grote foto van twee cricketers. Ik heb er nog meer, ook van de wedstrijd zelf, maar er is hier verder toch niemand geïnteresseerd in cricket.
Zoiets toch?quote:The Rules of Cricket
You have two sides, one out in the field and one in.
Each man that's in the side that's in goes out, and when he's out he comes in and the next man goes in until he's out.
When they are all out, the side that's out comes in and the side thats been in goes out and tries to get those coming in, out.
Sometimes you get men still in and not out.
When a man goes out to go in, the men who are out try to get him out, and when he is out he goes in and the next man in goes out and goes in.
There are two men called umpires who stay out all the time and they decide when the men who are in are out.
When both sides have been in and all the men have out, and both sides have been out twice after all the men have been in, including those who are not out, that is the end of the game!
Tja, het scheelt wel als je de regels eenmaal kent. Ik ben te laat begonnen, zo'n jaar of tien. Die rel ontdekte ik pas op maandagochtend, heel bizar allemaal. Volgens mij hebben beide partijen (de umpire en het Pakistaanse team, met Inzamam voorop) daar schuld aan. In de Nederlandse pers is er helemaal geen aandacht voor dit soort dingen, terwijl de BBC er een dozijn webpagina's mee heeft gevuld. In ons clubhuis hebben we Sky, tijdens de Ashes zal het clubhuis ook wel open zijn. Als de ramen niet weer ingegooid zijn, en de kranen vernield, want dan krijg je een koude nek en voeten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:18 schreef bartrid het volgende:
Cricket is cool, ik vond er vroeger nooit wat aan maar sinds ik de regels een beetje snap en een paar keer naar matches geweest ben vind ik het een stuk leuker. In Engeland wonen helpt ook wel trouwensHet halve land stond op z'n kop na de Engeland - Pakistan rel. Jammer alleen dat het niet meer op terrestrial te zien is, alleen 45 minuten op Five.
INderdaad, ik vond het vroeger op de BBC maar wat saai, maar ik heb tidens de Ashes aan de buis gekluisterd gezeten (toen was het nog wel op terrestrial). Wat betreft die rel, Pakistan had niet weg moeten bljven maar de arbiter schijnt ook nog al controversieel te zijn....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:19 schreef dwerg het volgende:
[..]
Tja, het scheelt wel als je de regels eenmaal kent. Ik ben te laat begonnen, zo'n jaar of tien. Die rel ontdekte ik pas op maandagochtend, heel bizar allemaal. Volgens mij hebben beide partijen (de umpire en het Pakistaanse team, met Inzamam voorop) daar schuld aan. In de Nederlandse pers is er helemaal geen aandacht voor dit soort dingen, terwijl de BBC er een dozijn webpagina's mee heeft gevuld. In ons clubhuis hebben we Sky, tijdens de Ashes zal het clubhuis ook wel open zijn. Als de ramen niet weer ingegooid zijn, en de kranen vernield, want dan krijg je een koude nek en voeten.
Pas als je met je eigen bowlingbal zijn telefoon had vermorzeld...quote:
Nee, een bevoorrecht mens dat je dit meemaakt.quote:Op zondag 3 september 2006 23:13 schreef dwerg het volgende:
Ben ik een slecht mens?
Als hij op Fok! zou zitten, had-ie allang afgeleerd om alles beter te wetenquote:Op zondag 3 september 2006 23:15 schreef dwerg het volgende:
Als hij hier meeleest, ben ik natuurlijk wel de lul.
http://www.youtube.com/watch?v=EBwRE4bo30o&NRquote:Op maandag 4 september 2006 12:32 schreef Mark het volgende:
Doet me denken aan Southpark, waar Steve continu zijn duim in dieren wil stoppen
tot nu toe 158quote:Op maandag 4 september 2006 18:26 schreef dwerg het volgende:
En toch vraag ik me af hoeveel mensen meedoen aan deze prijsvraag.
mwa, als ik een prijsvraag hou dan wordt het gedoe meestal wel binnen een paar dagen na bekendmaking van de winnaars opgestuurd.quote:Op maandag 4 september 2006 19:22 schreef Vagere_Hein het volgende:
2 weken is niet zo lang toch?
Hoi MMG.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:28 schreef Man_Made_God het volgende:
hoe gaat het met iedereen?
Goed. Bijna weekend. Gelijk goed begonnen deze eerste week terug bij hogeschool. Ellendig rooster met meer tussenuren dan colleges. In week 3 de eerste presentatie, in week 4 de tweede en in week 7 of 8 de derde. In week 3 de eerste tentamens, in week 5 nog een paar en de rest in week 7. Ergens tussendoor nog 2 mondelingen doen. Vrijwel alles in het Engels.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:28 schreef Man_Made_God het volgende:
hoe gaat het met iedereen?
Dat is mooi.quote:Hier bueno. Deze jongen gaat zelfs samenwonen. Het moet niet gekker worden.
Tja, ergens op dit forum moet de kogel toch door de kerk, dus waarom niet hier (het topic is toch al bijna volquote:Op donderdag 7 september 2006 10:28 schreef Man_Made_God het volgende:
Zie dat nog steeds dezelfde mensen posten, dus: hoe gaat het met iedereen?
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:00 schreef dwerg het volgende:
Ohja, Mark: morgen ga ik voor een keuring naar de bloedbank in Leiden. Hebben jullie toch je zin.
Gewoon streng zijn, dat is goed voor hemquote:Op donderdag 7 september 2006 22:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
(als Anthraxx mee leest: je installeert Windows maar)
quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:31 schreef Mark het volgende:
[..]
Tja, ergens op dit forum moet de kogel toch door de kerk, dus waarom niet hier (het topic is toch al bijna vol):
Volgens jaar is het niet langer Mark, mevrouw Mark en Kees Konijn alhier, er komt een kleine Markje (m/v) bij. Vrees niet, ik zal meer hier blijven komen dan in OUDEn ik neem graag een voorbeeld aan Doc, die zijn kinderen gewoon meeneemt naar Roadburn en andere concerten
![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |