Gewoon versturen met Selektvracht, dan komt alles goedquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:04 schreef Tokus het volgende:
kijk, het is verontrustend dat we nu vroeger naar de stembussen moeten, maar wat net zo verontrusten is, is dit:
[..]
Ik ben blij dat het huis hiernaast net weer verhuurd is, dus hij komt niet naast me wonen.
Eruption?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:35 schreef Liejannuh het volgende:
een jank-melodietje van Eddy van Halen.
Geen idee, maar volgens mij is het dat stukje dat ook in Bill & Ted's excellent adventure zit.quote:
Ja, ik zag het voorstukje ook en moest gelijk aan dwerg denken!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:25 schreef Mark het volgende:
He dwerg, vanavond Josie op TV!
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik zag het voorstukje ook en moest gelijk aan dwerg denken!![]()
Ik zag het toevallig ook net in de gids staan en wilde het nog even posten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:25 schreef Mark het volgende:
He dwerg, vanavond Josie op TV!
De Universiteitsbibliotheek heeft ook airco. Idee ?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb eigenlijk een vrije dag maar bij gebrek aan koelte zit ik nu in het lab te typen .. daar is airconditioning
Ik zit al een half jaar niet meer utrecht ... zie eerste linkje in mn sigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
De Universiteitsbibliotheek heeft ook airco. Idee ?
Details, details.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zit al een half jaar niet meer utrecht ... zie eerste linkje in mn sig
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zit al een half jaar niet meer utrecht ... zie eerste linkje in mn sig
Ja, ik had je reactie in het fotoboek gelezen.quote:
Lachen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:54 schreef Mark het volgende:
Gefeliciteerd Jane! Lees nu dat een van je interesses seriemoordenaars is, probeer deze test dan maar eens: http://www.malevole.com/mv/misc/killerquiz/
Nou, het lijkt me duidelijk waar zijn gereedschap isquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:00 schreef dwerg het volgende:
Sander Lantinga (BNN) naakt op Wimbledon
De derde foto!
of is het Hubba Hubba, en iets met blauwe wezentjes.... ?quote:
Dat moet een herhaling zijn.quote:
Ik ga zometeen maar even de aanvraag voor mijn propedeuse opsturen.quote:Score until now: 60,00 ECs
Om maar even in de sfeer van dit topic te blijven: Gefeliciteerd !quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga zometeen maar even de aanvraag voor mijn propedeuse opsturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |