abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41135179
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ministry was wel het hoogtepunt
Dat verbaast me niks Alhoewel Iggy ook wel erg tof is.
Maar klopt het dat ik geen Ministry-opnames van LL kan vinden op de 3voor12-site?
pi_41135290
pi_41135476
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:37 schreef thaleia het volgende:

[..]

Dat verbaast me niks Alhoewel Iggy ook wel erg tof is.
Maar klopt het dat ik geen Ministry-opnames van LL kan vinden op de 3voor12-site?
Die eikels willen geen toestemming geven

Maar ze waren wel het hoogtepunt van Lowlands
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_41168015
Zelfde geintje als de mannetjes van Tool op Pinkpop dus. Het beste optreden, geen toestemming voor opnames.

Ik had er bij Ministry graag bij geweest!
pi_41169135
Tool schmool.

Zeg thaleia wanneer ga jij weer eens aan de avatar?
Aldus.
  Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:28:44 #256
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_41169165
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Die eikels willen geen toestemming geven

Maar ze waren wel het hoogtepunt van Lowlands
ja ministry staat ook hoog op mijn lijstje toch wint bong-ra qua intensheid

maar ministry had hem wel kunnen verslaan als ze niet in de alpha stonden. ( ik heb het toch niet zo op die grote tenten)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_41187533
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:26 schreef Z het volgende:
Tool schmool.

Zeg thaleia wanneer ga jij weer eens aan de avatar?
Het is dat jij het zegt, ik wist eigenlijk niet eens dat ik geen avatar had
Geloof je me trouwens als ik zeg dat ik (net als jij wsch) Tool op plaat helemaal niet zo leuk vind, en dat het dus echt heel goed mogelijk is dat jij een live-optreden toch wel zou kunnen waarderen wegens ongelooflijk strak spel?

Ik ga eens een avatar-waardig plaatje zoeken.
pi_41199434
Live zou ik het wellicht wel kunnen waarderen, de platen doen me niets, een en al 'spanning opbouwen' maar een ontlading, ho maar, schrijf eens een popliedje!
Aldus.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:34:39 #259
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_41199523
altijd leuk:

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_41216356
Wat origineel Tokus! Wasmiddel in een fontein!
Was het bij jou om de hoek?

Ik heb gister nog even the Infadels gezien op een festivalletje in Delft. Best een leuk bandje.
  zondag 27 augustus 2006 @ 16:42:25 #261
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_41226773
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 08:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb gister nog even the Infadels gezien op een festivalletje in Delft. Best een leuk bandje.
Ik vraag me wel eens af of er ook festivals zijn waar The Infadels niet spelen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 augustus 2006 @ 18:53:49 #262
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_41230973
he Litpho, je had een vraagje?
pi_41233012
Klik hier voor een asociaal grote foto van twee cricketers. Ik heb er nog meer, ook van de wedstrijd zelf, maar er is hier verder toch niemand geïnteresseerd in cricket.
I intend to live forever, or die trying.
pi_41233365
Die poses!
pi_41233425
Ja, de prestaties waren niet om naar huis te schrijven, maar die uitstraling he?
pi_41233463
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:10 schreef dwerg het volgende:
Ja, de prestaties waren niet om naar huis te schrijven, maar die uitstraling he?
Het is weer vrolijkheid troef!
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:16:01 #267
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41235713
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:59 schreef dwerg het volgende:
maar er is hier verder toch niemand geïnteresseerd in cricket.
* Mark is in (bijna) alle sport geinteresseerd
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_41235974
quote:
Klik hier voor een asociaal grote foto van twee cricketers. Ik heb er nog meer, ook van de wedstrijd zelf, maar er is hier verder toch niemand geïnteresseerd in cricket.
Met dezelfde gulle lach als Danny Glover.
pi_41237791
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 16:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Dit was in ieder geval de laatste!
Grappig trouwens, was wel eens eerder op Westerpop geweest, maar in mijn herinnering was het echt heel erg rustig daar. Gisteren stond het hele veld gewoon vol met mensen, ondanks de regen! Zou het door de Infadels komen?

Stoere foto trouwens dwerg!
pi_41241668
Vindicat broekie... .

En platina dwerg!!!!
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:42:00 #271
3878 Vork
Manisch creatief
pi_41248551
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 16:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja nu je het zegt. Ze hangen ondertussen een beetje de Within Temptation uit. Met een verschil... The Infadels zijn live wel best leuk.
pi_41248853
Hoe heet de plaat van' The' Infadels ook al weer?

Ik was zaterdag in de fantastische 'Nieuwe Anita' (wat mij betreft de leukste 'kroeg' in Amsterdam), waar Pfaf (niet leuk) en Blues Brother Castro (erg leuk) speelde. Het is een soort van kelder, de Nieuwe Anita, waar vaak Amsterdamse bandjes spelen, de lokatie draagt nogal bij bij de sfeer. En Zondag was ik het concertgebouw, bij een vioolconcert van van Bree, Dvorak en Schumann, vooral het stuk van Dvorak was prachtig. Lekker breed muziekweekendje zo
Aldus.
pi_41255450
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:10 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dit was in ieder geval de laatste!
Grappig trouwens, was wel eens eerder op Westerpop geweest, maar in mijn herinnering was het echt heel erg rustig daar. Gisteren stond het hele veld gewoon vol met mensen, ondanks de regen! Zou het door de Infadels komen?

Stoere foto trouwens dwerg!
Ik vond die Infadels juist erg tegenvallen op Westerpop. En het was niet bijzonder druk voor Westerpop-begrippen hoor. 't Is de afgelopen jaren wel drukker geweest.

The Bosshoss waren trouwens wel
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_41291526
quote:
Cricket is cool, ik vond er vroeger nooit wat aan maar sinds ik de regels een beetje snap en een paar keer naar matches geweest ben vind ik het een stuk leuker. In Engeland wonen helpt ook wel trouwens Het halve land stond op z'n kop na de Engeland - Pakistan rel. Jammer alleen dat het niet meer op terrestrial te zien is, alleen 45 minuten op Five.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_41297663
quote:
The Rules of Cricket

You have two sides, one out in the field and one in.

Each man that's in the side that's in goes out, and when he's out he comes in and the next man goes in until he's out.

When they are all out, the side that's out comes in and the side thats been in goes out and tries to get those coming in, out.

Sometimes you get men still in and not out.

When a man goes out to go in, the men who are out try to get him out, and when he is out he goes in and the next man in goes out and goes in.

There are two men called umpires who stay out all the time and they decide when the men who are in are out.

When both sides have been in and all the men have out, and both sides have been out twice after all the men have been in, including those who are not out, that is the end of the game!
Zoiets toch?
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_41340494
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:18 schreef bartrid het volgende:
Cricket is cool, ik vond er vroeger nooit wat aan maar sinds ik de regels een beetje snap en een paar keer naar matches geweest ben vind ik het een stuk leuker. In Engeland wonen helpt ook wel trouwens Het halve land stond op z'n kop na de Engeland - Pakistan rel. Jammer alleen dat het niet meer op terrestrial te zien is, alleen 45 minuten op Five.
Tja, het scheelt wel als je de regels eenmaal kent. Ik ben te laat begonnen, zo'n jaar of tien. Die rel ontdekte ik pas op maandagochtend, heel bizar allemaal. Volgens mij hebben beide partijen (de umpire en het Pakistaanse team, met Inzamam voorop) daar schuld aan. In de Nederlandse pers is er helemaal geen aandacht voor dit soort dingen, terwijl de BBC er een dozijn webpagina's mee heeft gevuld. In ons clubhuis hebben we Sky, tijdens de Ashes zal het clubhuis ook wel open zijn. Als de ramen niet weer ingegooid zijn, en de kranen vernield, want dan krijg je een koude nek en voeten.
pi_41343546
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:19 schreef dwerg het volgende:

[..]

Tja, het scheelt wel als je de regels eenmaal kent. Ik ben te laat begonnen, zo'n jaar of tien. Die rel ontdekte ik pas op maandagochtend, heel bizar allemaal. Volgens mij hebben beide partijen (de umpire en het Pakistaanse team, met Inzamam voorop) daar schuld aan. In de Nederlandse pers is er helemaal geen aandacht voor dit soort dingen, terwijl de BBC er een dozijn webpagina's mee heeft gevuld. In ons clubhuis hebben we Sky, tijdens de Ashes zal het clubhuis ook wel open zijn. Als de ramen niet weer ingegooid zijn, en de kranen vernield, want dan krijg je een koude nek en voeten.
INderdaad, ik vond het vroeger op de BBC maar wat saai, maar ik heb tidens de Ashes aan de buis gekluisterd gezeten (toen was het nog wel op terrestrial). Wat betreft die rel, Pakistan had niet weg moeten bljven maar de arbiter schijnt ook nog al controversieel te zijn....
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_41466979
Hallo.
Ik heb er weer eentje in het kader van 'je moet er bij geweest zijn'.

Vandaag werd een tante van mij 50 jaar, en dat moest gevierd worden. Vrienden en familie (een man of 60) verzamelde zich om te gaan bowlen en eten. Dat klinkt ontzettend saai, maar toch heb ik de hele avond met een grijns rondgelopen. De nichtjes hadden de banen van tevoren ingedeeld, zo kwam je in een baan terecht met mensen die je niet zo goed kende, of anders misschien niet eens gesproken zou hebben. We hielden acht banen bezet, 'onze' baan had drie mannen en drie vrouwen, varierend in leeftijd van 34 tot 73 jaar. Eén man wist het allemaal beter, na drie biertjes, maar nog voor er één bal was gebowld. 'Je moet de bal niet gooien, je moet hem glijden'. 'Echte bowlers gooien met een curve'. Het doet mij (en jullie waarschijnlijk ook) goed om te zeggen dat hij enorm op zijn bek is gegaan. Hij nam een aanloop (let wel, dit was zijn eerste bal), zijn linkerbeen gleed weg, de bal schoot de goot in. Als in slow motion vloog zijn telefoon uit zijn broekzak en belandde op de andere baan, terwijl hij zelf door de lucht zweefde en met een doffe knal op de gladde vloer knalde. Tot aan zijn middel lag hij over de streep heen, zoemer gaat, voetfout. Ik moest echt heel hard lachen.

Ben ik een slecht mens?
pi_41467109
Als hij hier meeleest, ben ik natuurlijk wel de lul.
pi_41469116
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:13 schreef dwerg het volgende:

Ben ik een slecht mens?
Pas als je met je eigen bowlingbal zijn telefoon had vermorzeld... .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  maandag 4 september 2006 @ 08:13:09 #281
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41473547
quote:
Ben ik een slecht mens?
Nee, een bevoorrecht mens dat je dit meemaakt.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_41475560
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:15 schreef dwerg het volgende:
Als hij hier meeleest, ben ik natuurlijk wel de lul.
Als hij op Fok! zou zitten, had-ie allang afgeleerd om alles beter te weten
pi_41477580
Ben je ook een slecht mens als je stiekem toch wel de grap inziet van een Steve Irwin die om zeep geholpen is door een rog?
  maandag 4 september 2006 @ 12:32:49 #284
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41478869
Doet me denken aan Southpark, waar Steve continu zijn duim in dieren wil stoppen
Dommage arachide-fromage
pi_41481003
quote:
Ben ik een slecht mens?
pi_41481043
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:32 schreef Mark het volgende:
Doet me denken aan Southpark, waar Steve continu zijn duim in dieren wil stoppen
http://www.youtube.com/watch?v=EBwRE4bo30o&NR
Aldus.
pi_41487615
En toch vraag ik me af hoeveel mensen meedoen aan deze prijsvraag.
pi_41488093
quote:
Op maandag 4 september 2006 18:26 schreef dwerg het volgende:
En toch vraag ik me af hoeveel mensen meedoen aan deze prijsvraag.
tot nu toe 158
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 september 2006 @ 19:00:47 #289
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_41488700
oh daar had sebbo het al over. Hij wou 'm niet zelf testen.

en ik heb m'n 2 weken terug gewonnen boek nog altijd niet. Dus als vagere_hein nog meeleest....
pi_41489444
2 weken is niet zo lang toch? Ik ga er ieg even achteraan.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 september 2006 @ 19:38:47 #291
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_41490048
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:22 schreef Vagere_Hein het volgende:
2 weken is niet zo lang toch?
mwa, als ik een prijsvraag hou dan wordt het gedoe meestal wel binnen een paar dagen na bekendmaking van de winnaars opgestuurd.
pi_41512877
Omdat het hier nu toch druk is met FP-crew: in het overzicht staat het eronieuws twee keer bij Diversen, en één keer bij Lifestyle.
pi_41512930
Hihi, hij zei eronieuws.
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:05:18 #294
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41512950
*proest*
Dommage arachide-fromage
pi_41576593
Zo, hier ook maar weer eens om het hoekje kijken....
Zie dat nog steeds dezelfde mensen posten, dus: hoe gaat het met iedereen?

Hier bueno. Deze jongen gaat zelfs samenwonen. Het moet niet gekker worden. Verder nog steeds dezelfde wanstaltige muzieksmaak, en als Anton meeleest: ik heb je friends-request geaccepteerd op last.fm (leek me wel zo netjes na 160 dagen: was er al een tijdje niet meer geweest).
pi_41595251
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:28 schreef Man_Made_God het volgende:
hoe gaat het met iedereen?
Hoi MMG. Goed om te horen dat het goed met je gaat.

Hier gaat het best wel aardig. Ik heb een heel nieuwe hobby, HSL luisteren. De Thalys rijdt drie weken lang over het nieuwe spoor door het Groene Hart, en ik kan hem horen als ik aan het werk ben. Gisteren en vandaag op het halve uur kwam hij uit de richting van Rotterdam, en hij gaat op volle snelheid door het nieuwe aquaduct (en een kwartiertje later gaat hij weer terug). Het is een megalomaan geldverslindend project, maar het klinkt wel stoer. En als ik hier achter de pc zit, kan ik hem ook zien gaan. Alleen rijdt dat ding 's avonds natuurlijk niet. Drie weken wordt er getest op het nieuwe spoor, en daarna slopen ze er een stuk tussenuit. De dijk bij Rijpwetering is al drie millimeter verzakt, dus daar moet een oplossing voor gevonden worden.

Ohja, Mark: morgen ga ik voor een keuring naar de bloedbank in Leiden. Hebben jullie toch je zin.
  donderdag 7 september 2006 @ 22:45:01 #297
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_41599466
quote:
hoe gaat het met iedereen?
Goed. Bijna weekend. Gelijk goed begonnen deze eerste week terug bij hogeschool. Ellendig rooster met meer tussenuren dan colleges. In week 3 de eerste presentatie, in week 4 de tweede en in week 7 of 8 de derde. In week 3 de eerste tentamens, in week 5 nog een paar en de rest in week 7. Ergens tussendoor nog 2 mondelingen doen. Vrijwel alles in het Engels.

Alsof ik er nooit weg ben geweest.
quote:
Hier bueno. Deze jongen gaat zelfs samenwonen. Het moet niet gekker worden.
Dat is mooi.

We moeten ooit nog eens Mahjong spelen (als Anthraxx mee leest: je installeert Windows maar), als het goed is heb ik 4 Winds nog wel staan, inclusief alle benodigdheden. Maar dat komt wel.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  vrijdag 8 september 2006 @ 08:31:06 #298
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41608226
quote:
Zie dat nog steeds dezelfde mensen posten, dus: hoe gaat het met iedereen?
Tja, ergens op dit forum moet de kogel toch door de kerk, dus waarom niet hier (het topic is toch al bijna vol ):
Volgens jaar is het niet langer Mark, mevrouw Mark en Kees Konijn alhier, er komt een kleine Markje (m/v) bij. Vrees niet, ik zal meer hier blijven komen dan in OUD En ik neem graag een voorbeeld aan Doc, die zijn kinderen gewoon meeneemt naar Roadburn en andere concerten
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:00 schreef dwerg het volgende:
Ohja, Mark: morgen ga ik voor een keuring naar de bloedbank in Leiden. Hebben jullie toch je zin.
That's the spirit!
Dommage arachide-fromage
pi_41608809
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
(als Anthraxx mee leest: je installeert Windows maar)
Gewoon streng zijn, dat is goed voor hem .

Oh, en gefeliciteerd met het goede nieuws Mark .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_41608835
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 08:31 schreef Mark het volgende:

[..]

Tja, ergens op dit forum moet de kogel toch door de kerk, dus waarom niet hier (het topic is toch al bijna vol ):
Volgens jaar is het niet langer Mark, mevrouw Mark en Kees Konijn alhier, er komt een kleine Markje (m/v) bij. Vrees niet, ik zal meer hier blijven komen dan in OUD En ik neem graag een voorbeeld aan Doc, die zijn kinderen gewoon meeneemt naar Roadburn en andere concerten
[..]
Gefeliciteerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')