Dat verbaast me niksquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ministry was wel het hoogtepunt
Die eikels willen geen toestemming gevenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:37 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat verbaast me niksAlhoewel Iggy ook wel erg tof is.
Maar klopt het dat ik geen Ministry-opnames van LL kan vinden op de 3voor12-site?
ja ministry staat ook hoog op mijn lijstje toch wint bong-ra qua intensheidquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die eikels willen geen toestemming geven![]()
Maar ze waren wel het hoogtepunt van Lowlands![]()
Het is dat jij het zegt, ik wist eigenlijk niet eens dat ik geen avatar hadquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:26 schreef Z het volgende:
Tool schmool.
Zeg thaleia wanneer ga jij weer eens aan de avatar?
Ik vraag me wel eens af of er ook festivals zijn waar The Infadels niet spelen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 08:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb gister nog even the Infadels gezien op een festivalletje in Delft. Best een leuk bandje.
Het is weer vrolijkheid troef!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:10 schreef dwerg het volgende:
Ja, de prestaties waren niet om naar huis te schrijven, maar die uitstraling he?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:59 schreef dwerg het volgende:
maar er is hier verder toch niemand geïnteresseerd in cricket.
Met dezelfde gulle lach als Danny Glover.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:59 schreef dwerg het volgende:
Klik hier voor een asociaal grote foto van twee cricketers. Ik heb er nog meer, ook van de wedstrijd zelf, maar er is hier verder toch niemand geïnteresseerd in cricket.
Dit was in ieder geval de laatste!quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af of er ook festivals zijn waar The Infadels niet spelen.
Ja nu je het zegt. Ze hangen ondertussen een beetje de Within Temptation uit. Met een verschil... The Infadels zijn live wel best leuk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vraag me wel eens af of er ook festivals zijn waar The Infadels niet spelen.
Ik vond die Infadels juist erg tegenvallen op Westerpop. En het was niet bijzonder druk voor Westerpop-begrippen hoor. 't Is de afgelopen jaren wel drukker geweest.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dit was in ieder geval de laatste!
Grappig trouwens, was wel eens eerder op Westerpop geweest, maar in mijn herinnering was het echt heel erg rustig daar. Gisteren stond het hele veld gewoon vol met mensen, ondanks de regen! Zou het door de Infadels komen?
Stoere foto trouwens dwerg!
Cricket is cool, ik vond er vroeger nooit wat aan maar sinds ik de regels een beetje snap en een paar keer naar matches geweest ben vind ik het een stuk leuker. In Engeland wonen helpt ook wel trouwensquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:59 schreef dwerg het volgende:
Klik hier voor een asociaal grote foto van twee cricketers. Ik heb er nog meer, ook van de wedstrijd zelf, maar er is hier verder toch niemand geïnteresseerd in cricket.
Zoiets toch?quote:The Rules of Cricket
You have two sides, one out in the field and one in.
Each man that's in the side that's in goes out, and when he's out he comes in and the next man goes in until he's out.
When they are all out, the side that's out comes in and the side thats been in goes out and tries to get those coming in, out.
Sometimes you get men still in and not out.
When a man goes out to go in, the men who are out try to get him out, and when he is out he goes in and the next man in goes out and goes in.
There are two men called umpires who stay out all the time and they decide when the men who are in are out.
When both sides have been in and all the men have out, and both sides have been out twice after all the men have been in, including those who are not out, that is the end of the game!
Tja, het scheelt wel als je de regels eenmaal kent. Ik ben te laat begonnen, zo'n jaar of tien. Die rel ontdekte ik pas op maandagochtend, heel bizar allemaal. Volgens mij hebben beide partijen (de umpire en het Pakistaanse team, met Inzamam voorop) daar schuld aan. In de Nederlandse pers is er helemaal geen aandacht voor dit soort dingen, terwijl de BBC er een dozijn webpagina's mee heeft gevuld. In ons clubhuis hebben we Sky, tijdens de Ashes zal het clubhuis ook wel open zijn. Als de ramen niet weer ingegooid zijn, en de kranen vernield, want dan krijg je een koude nek en voeten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:18 schreef bartrid het volgende:
Cricket is cool, ik vond er vroeger nooit wat aan maar sinds ik de regels een beetje snap en een paar keer naar matches geweest ben vind ik het een stuk leuker. In Engeland wonen helpt ook wel trouwensHet halve land stond op z'n kop na de Engeland - Pakistan rel. Jammer alleen dat het niet meer op terrestrial te zien is, alleen 45 minuten op Five.
INderdaad, ik vond het vroeger op de BBC maar wat saai, maar ik heb tidens de Ashes aan de buis gekluisterd gezeten (toen was het nog wel op terrestrial). Wat betreft die rel, Pakistan had niet weg moeten bljven maar de arbiter schijnt ook nog al controversieel te zijn....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:19 schreef dwerg het volgende:
[..]
Tja, het scheelt wel als je de regels eenmaal kent. Ik ben te laat begonnen, zo'n jaar of tien. Die rel ontdekte ik pas op maandagochtend, heel bizar allemaal. Volgens mij hebben beide partijen (de umpire en het Pakistaanse team, met Inzamam voorop) daar schuld aan. In de Nederlandse pers is er helemaal geen aandacht voor dit soort dingen, terwijl de BBC er een dozijn webpagina's mee heeft gevuld. In ons clubhuis hebben we Sky, tijdens de Ashes zal het clubhuis ook wel open zijn. Als de ramen niet weer ingegooid zijn, en de kranen vernield, want dan krijg je een koude nek en voeten.
Pas als je met je eigen bowlingbal zijn telefoon had vermorzeld...quote:
Nee, een bevoorrecht mens dat je dit meemaakt.quote:Op zondag 3 september 2006 23:13 schreef dwerg het volgende:
Ben ik een slecht mens?
Als hij op Fok! zou zitten, had-ie allang afgeleerd om alles beter te wetenquote:Op zondag 3 september 2006 23:15 schreef dwerg het volgende:
Als hij hier meeleest, ben ik natuurlijk wel de lul.
http://www.youtube.com/watch?v=EBwRE4bo30o&NRquote:Op maandag 4 september 2006 12:32 schreef Mark het volgende:
Doet me denken aan Southpark, waar Steve continu zijn duim in dieren wil stoppen
tot nu toe 158quote:Op maandag 4 september 2006 18:26 schreef dwerg het volgende:
En toch vraag ik me af hoeveel mensen meedoen aan deze prijsvraag.
mwa, als ik een prijsvraag hou dan wordt het gedoe meestal wel binnen een paar dagen na bekendmaking van de winnaars opgestuurd.quote:Op maandag 4 september 2006 19:22 schreef Vagere_Hein het volgende:
2 weken is niet zo lang toch?
Hoi MMG.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:28 schreef Man_Made_God het volgende:
hoe gaat het met iedereen?
Goed. Bijna weekend. Gelijk goed begonnen deze eerste week terug bij hogeschool. Ellendig rooster met meer tussenuren dan colleges. In week 3 de eerste presentatie, in week 4 de tweede en in week 7 of 8 de derde. In week 3 de eerste tentamens, in week 5 nog een paar en de rest in week 7. Ergens tussendoor nog 2 mondelingen doen. Vrijwel alles in het Engels.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:28 schreef Man_Made_God het volgende:
hoe gaat het met iedereen?
Dat is mooi.quote:Hier bueno. Deze jongen gaat zelfs samenwonen. Het moet niet gekker worden.
Tja, ergens op dit forum moet de kogel toch door de kerk, dus waarom niet hier (het topic is toch al bijna volquote:Op donderdag 7 september 2006 10:28 schreef Man_Made_God het volgende:
Zie dat nog steeds dezelfde mensen posten, dus: hoe gaat het met iedereen?
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:00 schreef dwerg het volgende:
Ohja, Mark: morgen ga ik voor een keuring naar de bloedbank in Leiden. Hebben jullie toch je zin.
Gewoon streng zijn, dat is goed voor hemquote:Op donderdag 7 september 2006 22:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
(als Anthraxx mee leest: je installeert Windows maar)
quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:31 schreef Mark het volgende:
[..]
Tja, ergens op dit forum moet de kogel toch door de kerk, dus waarom niet hier (het topic is toch al bijna vol):
Volgens jaar is het niet langer Mark, mevrouw Mark en Kees Konijn alhier, er komt een kleine Markje (m/v) bij. Vrees niet, ik zal meer hier blijven komen dan in OUDEn ik neem graag een voorbeeld aan Doc, die zijn kinderen gewoon meeneemt naar Roadburn en andere concerten
![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |