Lindsay Davenport is een lekker dingquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:12 schreef Spooky4u het volgende:
Weer een finale die het aanzien niet waard is.
Als ik ooit met Davenport naar bed zou kunnen, zou ik het alleen doen als jij meedoet Mirri.quote:
Als het ooit zover zou komen, zou ik jou mooi links in bed laten liggen voor Lindsay, haha!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:16 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Als ik ooit met Davenport naar bed zou kunnen, zou ik het alleen doen als jij meedoet Mirri.
Dan is het schhonheids niveau tenminste nog redelijk.
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:20 schreef Spooky4u het volgende:
* Spooky4u gaat Lindsay een email sturen.
Nou, ik vind de finale tussen Federer - Nadal toch wel behoorlijk spannend..quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:36 schreef Morthill het volgende:
Wat een kut Wimbledon eigenlijk. Finale bij de mannen wordt waarschijnlijk Federer - Nadal en bij de vrouwen Mauresmo - Henin. Werkelijk totaaaaal geen spanning of zo. Enige hoogtepuntje is de 1/2 finale plaats van Björkman.
Geef de uitslagen dan maarquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:36 schreef Morthill het volgende:
Wat een kut Wimbledon eigenlijk. Finale bij de mannen wordt waarschijnlijk Federer - Nadal en bij de vrouwen Mauresmo - Henin. Werkelijk totaaaaal geen spanning of zo.
Dat is mijn site helemaal niet:D hahha...dat is een site die ik leuk vind:Dquote:[..]
Nou, de intelligentie straalt wel van je posts af zeg.
Geruchten. Ik zie aan je site dat jij die allemaal heel serieus neemt, mij zeggen die totaal niets
. Terecht dat hij ondertussen al een zaak aangespannen heeft tegen de mensen die dergelijke geruchten de wereld inbrengen.
Nadal is totáál niet onbeschoft in zijn gedrag, hij is - i.t.t. Federer - juist iemand die het spel intens beleeft.
Ik verwacht toch wel iets meer tegenstand van Mauresmo. Maar ik ben het wel eens met dat Federer in 4 sets zal winnen van Nadal.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:53 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Mauresmo - Henin wordt 3-6 1-6
Federer - Nadal wordt 6-4 5-7 6-3 6-3
Nadal wint echt niet van Baghdatis. Nadal heeft op zijn weg naar de halve finale nog niet echt een speler getroffen die goed uit de voeten kan op snelle banen. Alleen Kendrick liet Nadal een beetje zweten, maar helaas was het ervaringslevel evenhoog als zijn ranking. Agassi is bijna toe aan een rollator, dus dat was ook maar een kleine drempel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:36 schreef Morthill het volgende:
Wat een kut Wimbledon eigenlijk. Finale bij de mannen wordt waarschijnlijk Federer - Nadal en bij de vrouwen Mauresmo - Henin. Werkelijk totaaaaal geen spanning of zo. Enige hoogtepuntje is de 1/2 finale plaats van Björkman.
Ik vrees zo'n scenario, helaas.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:04 schreef erkel het volgende:
[..]
Nadal wint echt niet van Baghdatis. Nadal heeft op zijn weg naar de halve finale nog niet echt een speler getroffen die goed uit de voeten kan op snelle banen. Alleen Kendrick liet Nadal een beetje zweten, maar helaas was het ervaringslevel evenhoog als zijn ranking. Agassi is bijna toe aan een rollator, dus dat was ook maar een kleine drempel.
Baghdatis heeft wel bewezen dat hij leuk uit de voeten kan op snelle banen en daarnaast is hij zelf ook nog eens razendsnel. Zijn slagen zijn wat compacter dan die van Nadal en heeft dus minder tijd nodig om een bal te slaan. Ik zeg 70-30 de kansen voor Marcos op een overwinning.![]()
Tsja, ik zag Agassi, Labadze en Nieminen ook van Nadal winnen maar dat kutjoch heeft ze alledrie redelijk gemakkelijk verslagen. 't Is haast alsof de organisatie wan Wimbledon de Nadal-hype bewust door wilde trekken door 'm zo'n loting te geven.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:04 schreef erkel het volgende:
Nadal wint echt niet van Baghdatis. Nadal heeft op zijn weg naar de halve finale nog niet echt een speler getroffen die goed uit de voeten kan op snelle banen. Alleen Kendrick liet Nadal een beetje zweten, maar helaas was het ervaringslevel evenhoog als zijn ranking. Agassi is bijna toe aan een rollator, dus dat was ook maar een kleine drempel.
Baghdatis heeft wel bewezen dat hij leuk uit de voeten kan op snelle banen en daarnaast is hij zelf ook nog eens razendsnel. Zijn slagen zijn wat compacter dan die van Nadal en heeft dus minder tijd nodig om een bal te slaan. Ik zeg 70-30 de kansen voor Marcos op een overwinning.![]()
Nieminen is een vrij goede grasspeler.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:04 schreef erkel het volgende:
[..]
Nadal wint echt niet van Baghdatis. Nadal heeft op zijn weg naar de halve finale nog niet echt een speler getroffen die goed uit de voeten kan op snelle banen.
Labadze kon niet anders dan het voorbeeld van zijn grote leermeester Agassi te volgenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ik zag Agassi, Labadze en Nieminen ook van Nadal winnen maar dat kutjoch heeft ze alledrie redelijk gemakkelijk verslagen. 't Is haast alsof de organisatie wan Wimbledon de Nadal-hype bewust door wilde trekken door 'm zo'n loting te geven.
quote:
Heb hem niet eens zelf gemaakt maar dat terzijde.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Dat je daar je tijd voor genomen hebt zegHoe triest
Nieminen kan zeer behoorlijk uit de voeten hoor op snelle banen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:04 schreef erkel het volgende:
[..]
Had je mijn reactie hierboven gelezen? We schrijven vrijwel hetzelfde.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Nieminen kan zeer behoorlijk uit de voeten hoor op snelle banen.
Daarnaast, alsof hij iets kan doen aan de loting die hij heeft. Hij speelt gewoon (voor zijn doen op gras) zéér behoorlijk en ongeacht de loting is de HF op Wimbledon een uitstekende prestatie voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |