Bureaubladachtergrond.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hier een plaatje ervan:
[afbeelding]
Tsja, de rave over Nadal zal nu toch wel doorgaan, nu hij het tot 2 tie-breaks heeft weten te schoppen en er zelfs eentje won. Ik denk liever dan Federer gewoon in straight sets had gewonnen om te laten zien dat hij onaantastbaar is op gras.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:15 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien dat het voor Federer meer betekent omdat hij er toch voor heeft moeten werken.![]()
nadal had die tweede set met 6-4 moeten binnenhalenquote:Op maandag 10 juli 2006 10:56 schreef twi het volgende:
Tsja, de rave over Nadal zal nu toch wel doorgaan, nu hij het tot 2 tie-breaks heeft weten te schoppen en er zelfs eentje won. Ik denk liever dan Federer gewoon in straight sets had gewonnen om te laten zien dat hij onaantastbaar is op gras.
Tot nu toe is anders nog steeds niet bewezen dat Nadal verboden middelen heeft gebruikt, en ik geloof ook niet dat hij ze gebruikt. Nadal is op en top sportman, en pas wanneer men met keiharde bewijzen komt zal ik ze geloven. Zwak dat zoveel mensen geruchten voor feiten aannemen.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:44 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nadal had die tweede set met 6-4 moeten binnenhalen, dan hadden we pas een match gehad. ik weet niet of federer dàt overleefd had ... dan had hij het tot een vijfsetter moeten volhouden tegen springding nadal
ik beschouw federer nog steeds als onaantastbaar, nadal zal toch nog iets meer verboden producten moeten nemen en veel meer moeten oefenen om roger van de troon te stoten
Niet geheel onaantastbaar dus, met uitzondering van het gras. Voor Nadal geldt dit op gravel, dat valt moeilijk te ontkennen. Die jongen is net 20 jaar en heeft een record van formaat in handen.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:55 schreef TheGeneral het volgende:
Mwah, ik denk niet dat Nadal op dit moment een groot probleem is, Nadal verliest ook nog van andere spelers. Federer alleen van Nadal. Nadal heeft 5x dit jaar verloren, waarvan maar 1 door Federer. Dus je ziet Nadal ook nog van andere verliezen, en Federer alleen van Nadal. (misschien nu niet meer.)
Hij heeft een aardig record in handen. Niet meer dan dat. Vraag het Guillermo Vilas, die Nadal die lachwekkende trofee overhandigde. Ik vind het - mijn Nadal haat wegschuivend - echt knap wat die jongen heeft laten zien op gravel. Alleen kun je dat record echt niet vergelijken met dat van Vilas.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:58 schreef Cheesecake het volgende:
Niet geheel onaantastbaar dus, met uitzondering van het gras. Voor Nadal geldt dit op gravel, dat valt moeilijk te ontkennen. Die jongen is net 20 jaar en heeft een record van formaat in handen.
Springding is echt een schattig woord.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:44 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nadal had die tweede set met 6-4 moeten binnenhalen, dan hadden we pas een match gehad. ik weet niet of federer dàt overleefd had ... dan had hij het tot een vijfsetter moeten volhouden tegen springding nadal
ik HOOP met heel mijn hart dat nadal niet aan de verboden producten heeft gezeten, echt waar, ik wil niet geloven dat hij het gedaan heeft ...quote:Op maandag 10 juli 2006 12:53 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Tot nu toe is anders nog steeds niet bewezen dat Nadal verboden middelen heeft gebruikt, en ik geloof ook niet dat hij ze gebruikt. Nadal is op en top sportman, en pas wanneer men met keiharde bewijzen komt zal ik ze geloven. Zwak dat zoveel mensen geruchten voor feiten aannemen.
Ik denk tevens dat Federer een deel van zijn onaantastbaarheid heeft verloren. Nadal heeft dit jaar al meerdere malen van hem gewonnen, op hardcourt en op gravel. Ik denk dat Federer, mits Nadal in deze vorm blijft, Roland Garros voorlopig nog niet zal winnen en hij heel veel moeite moet gaan doen zijn titel op de US Open te gaan behouden. Op gras blijft Federer voorlopig onaantastbaar, maar het is Nadal die dat op gravel is.
nadal is dan ook een schattig mannekequote:Op maandag 10 juli 2006 13:29 schreef Federer-fan het volgende:
Springding is echt een schattig woord.![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:50 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nadal is dan ook een schattig manneke![]()
Van tennissen zelf en push-ups wordt je niet zo gespierd.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Nadal heeft gezegd (volgens een engels forum) dat hij alleen zo sterk is geworden door het tennissen zelf en door push ups..dat ik vind ik hard te geloven maar misschien is die 'bron' van mij ook niet zo goed lol
Feit blijft dat Nadal echt heel erg gespierd is voor zijn leeftijd, maar laat ze eerst maar met echte bewijzen komen. Hoop het niet...wielrennen heeft voor mij nu echt afgedaan..waar ik altijd trouw de tour volgde kijk ik er nu niet naar om, vooral omdat het 1 en al dope is.
Om hier even op in te haken: ik zie toch echt liever een Tour met toppers dan een onthoofde Tour. Ook al zitten ze aan de dope. Tennis is een heel andere sport, een tegen een.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoop het niet...wielrennen heeft voor mij nu echt afgedaan..waar ik altijd trouw de tour volgde kijk ik er nu niet naar om, vooral omdat het 1 en al dope is.
Voor een speler die ook hardcourttoernooien wint (zelfs in de finale van Federer) en die de finale van Wimbledon haalt, vind ik dat wel meevallen. Vri8jwel alle gravelbijters verloren in Wimbledon meestal in de eerste paar ronden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 05:45 schreef DutchTennis. het volgende:
Federer is gewoon onverslaanbaar op gras voor de huidige generatie tennissers en Nadal is een mooi voorbeeld van een Spaanse gravelbijte [...]
Die speelden dan ook niet tegen een stel waailappen. Als Baghdatis je zwaarste tegenstander is, die zelf voor Wimbledon nog nooit een wedstrijd op gras had gewonnen...quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor een speler die ook hardcourttoernooien wint (zelfs in de finale van Federer) en die de finale van Wimbledon haalt, vind ik dat wel meevallen. Vri8jwel alle gravelbijters verloren in Wimbledon meestal in de eerste paar ronden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |