Je hebt geen controle over de kaarten dus in weze is het wel gokken wat je doet. Je neemt de gok om verder te spelen zonder te weten wat er zou kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Sommige willen maar niet beseffen dat het GEEN gokspel is
Het gaat in ieder geval soms om grof geld - dan is het in feite gewoon gokken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt geen controle over de kaarten dus in weze is het wel gokken wat je doet. Je neemt de gok om verder te spelen zonder te weten wat er zou kunnen gebeuren.
Het leven is ook een gok Je neemt de gok om verder te leven zonder te weten wat er zou kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt geen controle over de kaarten dus in weze is het wel gokken wat je doet. Je neemt de gok om verder te spelen zonder te weten wat er zou kunnen gebeuren.
Niet alles met groot geld is toch gokkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat in ieder geval soms om grof geld - dan is het in feite gewoon gokken.
Grof geld staat gelijk aan gokken?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Om grof geld spelen staat gelijk aan gokken ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Grof geld staat gelijk aan gokken?
wanneer plaats je eens een foto van jezelf in het fotoboek?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:22 schreef VoreG het volgende:
Heuj!
Het aantal views zou de server van Fok! overbelastenquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wanneer plaats je eens een foto van jezelf in het fotoboek?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het aantal views zou de server van Fok! overbelasten
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
mensen die het puur gokken vinden verliezen dus ook al dat geld op den duurquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Sommige willen maar niet beseffen dat het GEEN gokspel is
dan is alles gokken. Gelukkig is in poker de factor geluk bij lange na geen 100%.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hmm dan is het mischien maar beter van nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij ook Sienquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm dan is het mischien maar beter van niet
Hey ik ga ervandoorfijne avond iedereen
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Genoeg van die poloshirt koppen hier hoor
![]()
dat is de grootste onzin natuurlijk. Hoe grover het geld hoe beter de spelers over het algemeen. Des te lager de gok factor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Vetkleppen ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Genoeg van die poloshirt koppen hier hoor
![]()
Feit is dat er grote bedragen in om gaan en dat mensen er veel mee winnen en verliezen. Dat heet gokken, ook al wil jij er blijkbaar een ander woord voor gebruiken omdat dat je beter uitkomt ofzo of omdat je het zelf vervelend vindt om met gokken geassocieerd te worden. Ook bij paardenrennen en speelautomaten zijn er mensen die nauwelijks verliezen omdat ze vrij goed weten hoe het werkt en hoe ze risico's moeten incalculeren. Toch blijft het gokken. Ook omdat je bij pokeren nooit weet met wie je speelt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is de grootste onzin natuurlijk. Hoe grover het geld hoe beter de spelers over het algemeen. Des te lager de gok factor.
Bovendien vind ik gokken een slechte woordkeuze. Geluk is een grotere. Als je "normaal speelt" maar geen geluk hebt hoef je geen enorme bedragen te verliezen.
tenzij je het regenwoud in gaatquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:16 schreef SCH het volgende:
In Afrika is het minder heet hoor, in ieder geval anders heet, als u begrijpt wat ik bedoel.
Wat een lelijk bed.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:52 schreef Bluezz het volgende:
Rarara, wie ligt er over 2 nachtjes in dit bed![]()
[afbeelding]
![]()
Da's wel mooi.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Bed staat hierin, da's beter toch
[afbeelding]
jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:46 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Iemand nog Duitse kranten gelezen ?
Mooi plekkie wel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:57 schreef SCH het volgende:
Bed staat hierin, da's beter toch
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:49 schreef golfer het volgende:
Portugal is overigens wel iets beter, des te leuker is de huidige tussenstand.![]()
Ik vind Frankrijk veel sterker danh de portugezen. Portugal is alleen twee keer gevaaRlijk geweest met afstandsschoten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:49 schreef golfer het volgende:
Portugal is overigens wel iets beter, des te leuker is de huidige tussenstand.![]()
iddquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind Frankrijk veel sterker danh de portugezen. Portugal is alleen twee keer gevaaRlijk geweest met afstandsschoten.
Allez les bleus.
Hij voldeed aan onze verwachtingen en jankte dus weer op het einde.quote:
Klinkt inderdaad erg goed!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:16 schreef Suijk het volgende:
Net wezen waterskiën en bbq en voetbal kijken. Er zijn vervelendere dagen.
OH man, wat is dat leuk, en wat was ik daar goed inquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:16 schreef Suijk het volgende:
Net wezen waterskiën
Beetje nadorst ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad erg goed!
Dan ben je nu zeker erg dorstig....
Jij deed het zeker zonder skies?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OH man, wat is dat leuk, en wat was ik daar goed in
Wij deden dat bij de camping op de maas
Waar doe jij het?
In Almere, op het Weerwater. Maar het is aan een kabel, dus je gaat een rondje. Erg leuk inderdaad, wel een beetje spierpijn in mijn armen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OH man, wat is dat leuk, en wat was ik daar goed in
Wij deden dat bij de camping op de maas
Waar doe jij het?
Nee, die zijn verlorenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:23 schreef VoreG het volgende:
Heuj bestaan de Lostprophets nog?
Ja, een lelijke aap is het, ik snap die homo's ook niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:20 schreef SCH het volgende:
Wat een lelijke aap is die Ronaldo toch, snap niet wat die nichten in hem zien.
Ik ga Italiaanse mannen kijken - tot over dik 2 weken
Je weet toch!quote:
Luie donder heeft het toch zelf kunnen vinden?quote:Ah ze zijn dit jaar weer bij elkaar gekomen voor een nieuwe album. Mooi
Veel plezier, jongen, en doe die Duitse pauSCH de groeten van mij.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:20 schreef SCH het volgende:
Wat een lelijke aap is die Ronaldo toch, snap niet wat die nichten in hem zien.
Ik ga Italiaanse mannen kijken - tot over dik 2 weken
Ik hoopte een discussie te ontlokken en je bent zelf een luie donder!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Luie donder heeft het toch zelf kunnen vinden?
* dndiek zet een biertje neer voor Suijkquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Beetje nadorst ja.![]()
Was bedrijfsuitje, was wel grappig, ik heb enkele wat oudere collega's, maar die stapten toch op de ski's.
Ja toplessquote:
Trusteh Clauwtje.quote:
Dat is lang geleden, Jantje.quote:
quote:
Wat ben jij voor puber? Eentje die rose drinkt?quote:
nee normaal gesproken bierquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat ben jij voor puber? Eentje die rose drinkt?
rosé is voor pubermeisjes.quote:
ga je ff lekker scooten vanuit weesp naar zandvoortquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:08 schreef pascalheister het volgende:
Haarlemse meiden slaan in op invalide vrouw
hoe haal je het in je hoofd![]()
![]()
klinkt goed, JustVakantie !quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:51 schreef just me het volgende:
nog 6 uurtjes werken en dan 6 weken vakantie
![]()
Tis maar waar je blij van wordt natuurlijkquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:56 schreef Superheld het volgende:
Nou Robbie kan een feestje bouwen, Lurling is weer terug.
Maandag eerst op voetbalkamp en geloof het of niet... één voor één zegt de leiding af, ik heb nu 8 leiders op 66 kinderen en dat is toch iets te weinig!quote:
En wat zijn de redenen van afzegging???quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:04 schreef just me het volgende:
[..]
Maandag eerst op voetbalkamp en geloof het of niet... één voor één zegt de leiding af, ik heb nu 8 leiders op 66 kinderen en dat is toch iets te weinig!
Maar.. het gaat vast wel goed komen !!
misschien kun je een paar Hoolsies strikkenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:04 schreef just me het volgende:
[..]
Maandag eerst op voetbalkamp en geloof het of niet... één voor één zegt de leiding af, ik heb nu 8 leiders op 66 kinderen en dat is toch iets te weinig!
Maar.. het gaat vast wel goed komen !!
FC Den Bosch heeft wel (op papier althans) een mooi team staan voor dit seizoen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tis maar waar je blij van wordt natuurlijk
Terug waar ie hoort, eerste divisie
Dat hadden wij ook vorig seizoen, bleek alleen op papier te zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
FC Den Bosch heeft wel (op papier althans) een mooi team staan voor dit seizoen!
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:14 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook vorig seizoen, bleek alleen op papier te zijn.
mag niet van vriendin; werkgever trekt verlof in; joh je dacht toch niet echt dat ik meeging, ik kan met mijn ouders op vakantie en dat soort ongein!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En wat zijn de redenen van afzegging???
Volgend jaar komen we weer naar Groningen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tis maar waar je blij van wordt natuurlijk
Terug waar ie hoort, eerste divisie
Gezelligquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgend jaar komen we weer naar Groningen.
OWE OWA
Dat dacht DG ook vorig jaarquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
OWE OWA
Vind ik wel een end weg voor een meeting, laat de Stadjers maar naar Utrecht komen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
staan op Lowlands volgens mijquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:23 schreef VoreG het volgende:
Heuj bestaan de Lostprophets nog?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:47 schreef Againzender het volgende:
Axel heeft weer iets leuks ontdekt: de stekker van de koelkast uit het stopcontact trekken. Zo wordt mijn bier nooit koud natuurlijk
dus Robbie gaat vanmiddag naar de grote markt en de parade om het daar ook eens te proberen ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ballen van beton in Berlijn
...........
Nee, zo weer naar de training. Naar Lurling kijken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:09 schreef Bjoro het volgende:
dus Robbie gaat vanmiddag naar de grote markt en de parade om het daar ook eens te proberen ?
Doe ik volgende week wel weer, vlak voor de vakantie.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:22 schreef borisz het volgende:
en mijn slaapkamer is ook weer schoongedweild en wel, was wel ff nodig
quote:
veeeeel drinkenquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:39 schreef Beschouw het volgende:
'middag allemaal. Warm hier. Zit te dampen bij de PC
ik af en toe. Axel heeft namelijk de afstandbediening te pakken gekregenquote:
Hier ook, maar man, wat is het saai.quote:
Hij zorgt ervoor dat je bier niet koud wordt, pakt de afstandsbediening. Weet je zeker dat het een hij is...quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik af en toe. Axel heeft namelijk de afstandbediening te pakken gekregen
en nou ga ik maar even werken![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij zorgt ervoor dat je bier niet koud wordt, pakt de afstandsbediening. Weet je zeker dat het een hij is...
Was het toilet bezet?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:05 schreef VoreG het volgende:
Zooo gras en plantjes hebben weer water.
en nu ?quote:
Hier nog steeds bloedheetquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:01 schreef AirRaid het volgende:
het regent hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hier is het 4 graden.ook een rare plek om te fokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
Serieus?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:22 schreef DeTolk het volgende:
Duitse nederigheid:
Jens Lehmann laat Ollie Kahn de Troostfinale keepen .
jepquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Serieus?
Thuis, trouwens. Immer warrmmm.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:22 schreef DeTolk het volgende:
Duitse nederigheid:
Jens Lehmann laat Ollie Kahn de Troostfinale keepen .
quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:23 schreef golfer het volgende:
De NS heeft weer eens last van een wisselstoring, dus de terugreis van Bluezz verloopt weer met vertraging.
Gisteren lag heel de omgeving Breda - Roosendaal stil qua treinverkeer s'morgens, stroomstoring.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:23 schreef golfer het volgende:
De NS heeft weer eens last van een wisselstoring, dus de terugreis van Bluezz verloopt weer met vertraging.
Mijn vriendin heeft sinds maandag een nieuwe baan en in plaats van 5 minuten met de fiets moet ze nu naar Rotterdam met de trein en ze heeft intussen al weer behoorlijk kennis gemaakt met de nukken van de NSquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:23 schreef golfer het volgende:
Zwarte Cross zuigt,wie gaat daar nou naar toe?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:08 schreef pascalheister het volgende:
briljant dat commentaar bij "Pers" op de site van Zwarte Cross![]()
http://www.zwartecross.nl/
nog meer door op de andere koppen te klikken
De Brommer Kiekers! Pascal is daar geloof ik erevoorzitter vanquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zwarte Cross zuigt,wie gaat daar nou naar toe?
Blij dat ik stil sta in de file met mijn autoquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft sinds maandag een nieuwe baan en in plaats van 5 minuten met de fiets moet ze nu naar Rotterdam met de trein en ze heeft intussen al weer behoorlijk kennis gemaakt met de nukken van de NS
Relatiegesprek met z'n vrouw:quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:05 schreef VoreG het volgende:
All Stars is weer op tv![]()
Beste Nederlandse comedie ooit
zegt meneerquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zwarte Cross zuigt,wie gaat daar nou naar toe?
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
volgend jaar maar eens een meet doen daar
ik wel interesse heeft
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:09 schreef DutchGooner het volgende:
ziet er echt geinig uit
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:15 schreef DutchGooner het volgende:
We hebben dus een meet volgend jaar,wel voor een heel weekend,moet natuurlijk wel kunnen zuipen en dat kan niet voor 1 dagje als ik weer naar huis moet rijden
quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:52 schreef DutchGooner het volgende:
Jammer,afgelopen
VOLGEND JAAR MOET IK DAAR NAAR TOE
quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zegt meneer
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
en met onze oude stamgast erinquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:05 schreef VoreG het volgende:
All Stars is weer op tv![]()
Beste Nederlandse comedie ooit
ok, ik ook weer denk ikquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ben er ook dit jaar,alleen de zondag trouwens.
DG is penningmeesterquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De Brommer Kiekers! Pascal is daar geloof ik erevoorzitter van
er zijn nog iets van 10.000 kaartjes ofzo dacht ik.quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:21 schreef DutchGooner het volgende:
Gelukkig trouwens geen meet zoals vorig jaar de bedoeling was.
Het GVB kan er ook wat van. Mijn vrouw belde een kwartier terug dat ze eraan kwam. Ik hoor op de achtergrond de intercom van de metro 'Deze metro gaat naar Isolatorweg"quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:23 schreef golfer het volgende:
gelukkig hebben wij brommers hierquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:23 schreef golfer het volgende:
en wat was deze keer de reden van vertraging?quote:
er viel een portugees op het spoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
en wat was deze keer de reden van vertraging?
- kapotte trein
- kromme rails
- bladeren op de rails
- draadbreuk
- Duitsers
- hitte
- koude
- onweer
- anders, nl.,
dat lijkt mij geen reden om te stoppen met rijdenquote:
Daarom heeft iedereen een hekel aan de NSquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat lijkt mij geen reden om te stoppen met rijden
Kut NSquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daarom heeft iedereen een hekel aan de NS
Wisselstoring tussen Utr. en Amst.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
en wat was deze keer de reden van vertraging?
- kapotte trein
- kromme rails
- bladeren op de rails
- draadbreuk
- Duitsers
- hitte
- koude
- onweer
- anders, nl.,
Ach, leuke stad natuurlijk, maar je wilde ook wel eens naar huis, woarquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik was blijven zitten (we wisten van niks, dus blijf je zitten) had ik weer terug naar Utreg gegaan![]()
Haaske leuke staad jochie, moar morrrege goa ik weer dussssquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:55 schreef Againzender het volgende:
Ach, leuke stad natuurlijk, maar je wilde ook wel eens naar huis, woar
dat is overijsselquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:03 schreef golfer het volgende:
Pascal: Zembla nu gaat over jouw omgeving. Over bierzuipende kinderen in de Achterhoek.
Je moet ook Budweiser proberenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:08 schreef borisz het volgende:
net buttwiser gedronken, dat is net heineken
Budweiser!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef borisz het volgende:
budwiser dan
iig het smaakt ongeveer als heineken
Het is toch echt Budweiserquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef borisz het volgende:
budwiser dan
iig het smaakt ongeveer als heineken
Interpunctie, grammatica; zo maar uit het niets meningen verkondigen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:08 schreef VoreG het volgende:
Die jeugd van tegenwoordig....
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Interpunctie, grammatica; zo maar uit het niets meningen verkondigen.
Het is toch wat
Vooral die meningenquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Interpunctie, grammatica; zo maar uit het niets meningen verkondigen.
Het is toch wat
Tsja.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vooral die meningen. Stelletje kutpubers..
Ik hang er een beetje tussenin... De overgang van niet weg komen met meningen naar schreeuwen..quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tsja.
Moest ik in mijn tijd proberen! Dan kwam je echt niet weg met een mening uit het niets.
Tja. Tegenwoordig zit je gelijk al aan de breezers en de buttwisers. In sommige gevallen zelfs aan de rose; dan word je al snel loslippig ja.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hang er een beetje tussenin... De overgang van niet weg komen met meningen naar schreeuwen..
Moeilijke tijden waren dat
En op 13 jarige leeftijd al dronken...quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tja. Tegenwoordig zit je gelijk al aan de breezers en de buttwisers. In sommige gevallen zelfs aan de rose; dan word je al snel loslippig ja.
Het wordt inderdaad steeds gekkerquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
En op 13 jarige leeftijd al dronken...
Ik ben de hele tijd al keiserieus!quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad steeds gekker![]()
serieuze reactie
Okee, dat had ik even verkeerd begrepen, sorryquote:
Het Amsterdamse Leidingwater heeft nog meer smaak dan Budquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Budweiser!
Lekker algemeen, net als Heineken. Daarom drinken zoveel mensen het.
Het grootste deel van de wereldbevolking heeft geen smaak dus daarom zijn die bieren zo populair. Lekker populair, want het komt zo ongeveer uit je kraan zetten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het Amsterdamse Leidingwater heeft nog meer smaak dan Bud![]()
En Heineken is weliswaar een succesvol, maar smaaktechnisch inferieur, exportproduct
Gelukkig heeft Heineken ook Brand in bezit, hoewel ze dat ook proberen te verneuken
Gemeentepils, onmisbaar tijdens deze Hittegolf!quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het grootste deel van de wereldbevolking heeft geen smaak dus daarom zijn die bieren zo populair. Lekker populair, want het komt zo ongeveer uit je kraan zetten.
en het WK74 traumaquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Mensen Maudje is morgen jarig!
en mevrouw DD ook trouwens...
Fout. Volgens mij heb je geen sollicitatie meerquote:
Hoegaarden, Singha, Chang, Heineken, Amstel.quote:ik had wel verwacht dat je wat meer van bier zou weten..
Thais bierquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Fout. Volgens mij heb je geen sollicitatie meer
Halve liter blikken van de LIDL en Aldiquote:Hoegaarden, Singha, Chang, Heineken, Amstel.
En halve liter blikken. Willekeurig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |